خیلی با
پارکینسون
خیلی خوش اخلاق و کاربلد
بسیار خوب
تشنج .. تازه ب ایشون مراجعه کردم
خیلی عالی ممنون از ایشان
دخترم مشکل دیسک کمر و سیاتیک داشت
برای مادر
سرگیجه داشتم و الان خیلی خوبم
معزو اعصاب بسیار نتیجه بخش
مادرم میگرن عصبی
عالیییی
خوب بودند
خیلی عالیه
خیلی عالی بودن
خیلی عالی
باسلام برای آلزایمر مادرم اومدم راضی بودم
مادر سکته کرده بودند و ایشان تشخیص دادند.دکترای دیگه متوجه سکته نشدند
خیلی خوب هستن
میگرن داشتم عالی بود
دکتر خوبی هستن وجهت بیماری صرع به ایشان مراجعه کردم
عالی بود
اعصاب بسیار عالی
بسیارعالی
بله دکتر خوبی هستن ومن تشنج بیماریم بوده وتحت درمان هستم
سکته مغزی ، کنترل عوارض آن در حد بسیار مطلوب
خوب بود
فعلا نتیجه نگرفته ام امیدوارم به آینده...
مشکل درد بدن عصبی
دکتر خیلی خوبی هستن.
بابت مشکل سیاتیک به ایشان مراجعه نمودم بسیار پزشک با اخلاق و متعهدی هستند
چندینسال پیش برای مادرممراجعه
بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق
سردرد، تحت درمانم
سلام. من خواهرم مریض آقای دکتر هستن و بسیار راضی می باشن
دکتربسیارکاردرست وبادانش علمی بالا استادحرف نداره
عالی بودن برای دوستم
سرگیجه داشتم الان بهترشدم سرگیجه رفع شد
میگرن کمی بهبود یافت
دکترخوبیهستندمنطپشقلبداشتمکه از اعصاب بود وبا داروهایی که تجوبز کردند حالم بهتر شده
عالی سردرد
بسیار عالی. نتیجه مثبت
فوق العاده
بسیار عالی و دقیق و باحوصله
سکته مغزی تشخیص عالی در دلیلش
بسیار بسیار دکتر خوب و فهیم ودانا
سلام دچار بیماری پارکینسون هستم .رسیدگی وهمراهی اقآی دکتر بابیمار بسیار خوب وقابل قبول بوده است .
خوش اخلاق وصبور
بله مشگل اعصاب بد نبود
خوب بود میگرن داشتم داروهام را عوض کردند
بیماری گلم باره
من واسه میگرن همسرم رفتم عالی بودن
تشنج میکردم و راضی بودم از ایشون
پارکینگسون عالی
بسیار عالی
خوب بود ANFAKTUS
عالی بس
راهنمایی گرفتم از ایشون
بسیار خوش برخورد و از تجربه ی بالایی برخوردار هستند
خوب بوده
ام اس داشتم کار دکتر عالیه
میگرن.درمان عالی
خوب وحاذق
مادرم میگرن داشتن خیلی سر دردهاشون کمتر شده
سر درد
دکتر با سواد خوش اخلاق در تشخیص بیماری بی نظیر است مشکل دختر من پرش دست وپا بود که با مصرف دارو مشکلش حل شد
ایشان بی نظیرند
عااالی
عالی بودن
مادرم سردرد های مداوم داشت که به ایشان مراجعه و بعد از دونوبت ویزیت و دارو درمانی بهبود پیدا کردند
دکتر خیلی خوبی هستند
بیماری تشنج
جزئ بهترینهاست
بسیار با تجربه هستند
خوب بودن
بنظرم بهترین هستن
دکتر بسیار عالی
مادرم مریض ایشان بوده
برای گرفتگی عصب دست .بهتر شده
بیمار بهتر شد
خیلی کمک میکند .درمان میگرن
برای اختلال شخصیت بود خیلی عالی بودن
پدرم هستند
سیار عالی
عالی ترینن
عالی بودند
تشخیص و درمان خوب
باعرض سلام.سردرد خواهرم با یه ویزیت خیلی بهتر شده
عدم رضایت
عاالی دکتر
عالی هستن
میگرن عصبی نتیجه عالی
سکته مغزی
برادرم مشکل اعصاب داشت وایشون تاحد زیادی درمانش کردن
پزشک کار درست فهیم و قابل اعتماد
دکتر بسیار خوبی هست
عالی عالی
بسیااااار متخصص و عاالی
ن نتیجه هنوز حاصل نشده هنوز
بیمار پدرم هستند واز کارشون راضی هستند.
تشنج و دارو مصرف میکنم و کنترل شده
عالی بودند و باحوصله
چشم درد .....عالی
بسیار دکتر عالی و خوبی هستن خدا عمرشون بده من واقعا ازشون راضی هستم
عالی.خوش برخورد ،خاکی و خودمانی و واقعا برای بسمآران وقت صرف میکند و به دقت به حرف هاشان گوش میدهد.
سردردشدیدداشتم بهبودی حاصل شد
سر درد در حال درمان هستم
عالی هستند
معجزه میکنن
دکتر خوبی هستند وبااخلاق
سلام دکتر بسیار خوب عالی وباخلاق
دکترصبوروکاربلد فقط خیلی سرشون شلوغه
بسیار دقیق و عالی
عالی بود ممنون
مشکل ام اس داشتم ایشان تشخیص دادن
سکته مغزز
سلام ییماری میگرن داشتم و در حال حاضر خیلی بهتر شدم
با سلام
اسکیزوفرنی
دکتری با دقت
عالی هستند صبور و تشخیصشون عالی و داروی اضافی هم اصلا تجویز نمیکنند و این خیلی برای من مهمه ممنون
سکته مغزی نتیجه ی خوبی داشت
سلام.من یه خانم 60ساله هستم.برای او این بار تشنج کردم دکتر خوروش با تشخیص به موقع منو بستری کردن والن هم تحت درمانم
بسیار عالی ولی همیشه یا آلمان هستن یا تو مرخصی
انسفالیت اتو امیون بوده خداروشکر خوبم
بسیارعالی باسواد باتجربه
سردردداشتم دکترخوب هست دلسوزمهربان
سردرد فروان
ایشون دکتر خوبی هستند
مشکل درد عصبی در دست
درمورد میگرن خوب بوده
سلام. مادرم از ناحیه سر مشکل داشت که بعد از خدا توسط دکتر عزیزمون داره درمان میشه و خدارو شکر رو به بهبودی هستش.
دکتر خوبی هستند
آزمایش تیروئد برام تجویز کردند و دارو خوب بوده
خیلی عالی بینهایت به بیماران کمک میکنه
راضی بودم
دکتر عالی هستند
بسیار پزشک خوبی هستند
دکتری صبور متین و عالی
تشنج و عالی
به نظرم خوب بودن
خیلی دکتر خوبی هستن
اعصابم
عالییییی
بیماری ام اس
خوب است
دکتر عالی
بیماری پارکینسون تحت درمان
بله. بسیار عالی و کاردان. برای زخم دیابتیک پدرم
خیلی دکترخوبیه
برای درمان میگرن خوب بود کارشون
بسیار عالی ودلسوز
من خونریزی تو ساق پا داشتم ب صورت داخلی و ایشون تشخیص دادن حساسیت دارویی بوده
بسیارمتخصص و باتجربه
عالی است
خوب بودن راضی بودم
بیماری اعصاب داشتم وخیلی راضیم
خیلی عالی هستن
سردرد داشتم و خوبشدم
بسیار دکتر عالی
خوب است مشاوره گرفتم
پدرم چندین سال تحت نظر ایشان است
دکتری بسی
چند ساله بیمار ایشانم و دکتر خوبی هستند
دکتر بسیارصبور و تشخیص دهی عالی
عالی بود واقعا حرف نداره.
یک بیماری ارثی داشتم و حالا با تجویز ایشون خوشبختانه خیلی بهترم
سرد درد داشتم بهتر شدم
سلام وقت بخیر .عاالی خوش اخلاق
دکتری خوبی هست
تشنج و خوب بودند
با حوصله
تشخیص عالی دارندوبا بیماران. خوش برخورد هستند
پزشک بسیار خوبی هستند
دیسک خفیف داشتم با تجویز پزشکی ایشان بهبود یافتم
دکتر ع
خیلی عالی است
عالی. میگرن
با حوصله ومجرب هستند
بسیار دکتر خوش برخورد و کاربلد
یکی از بهترین و خوش برخورد ترین پزشک های این جامعن خداحفظشون کنه
خوب بوده استhttps://www.instagram.com/p/BreSM_0gE6V/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=kjqai2ks6loy
سکته مغزی عالی بودن
گردن درد وپشت سرم درد داشتم وخوب شدم
عالییییی بی نظیر فوق العاده
ام اس و بسیار دکتر خوب
میگرن عالی بودن
سردرد و تار دیدن چشم. الان بهتر شدم
دکتر بسیار عالیست
کارشون عالی است
پزشک حاذق
بسیاردکترحاذق وباتجربه ای هستندمن بعدازمراجعه به چندین دکترمغزواعصاب وعدم بهبودی به ایشان مراجعه کردم وازتشخیص خوب وتجویزایشان بحمدالله درمان شدم.
فعلا جوابی نگرفتم
بسیاردکترخوبی است
خیلی عالی هستن خدا نگهشون داره برای خانوادشون
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی چهارراه قصر ساختمان رودکی طبقه اول
خیلی با
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پارکینسون
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی خوش اخلاق و کاربلد
۱۳۹۸/۱۱/۰۴بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۹تشنج .. تازه ب ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خیلی عالی ممنون از ایشان
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دخترم مشکل دیسک کمر و سیاتیک داشت
۱۳۹۹/۱۱/۰۳برای مادر
۱۳۹۹/۰۵/۲۸سرگیجه داشتم و الان خیلی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸معزو اعصاب بسیار نتیجه بخش
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مادرم میگرن عصبی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عالیییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوب بودند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷باسلام برای آلزایمر مادرم اومدم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مادر سکته کرده بودند و ایشان تشخیص دادند.دکترای دیگه متوجه سکته نشدند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خیلی خوب هستن
۱۳۹۷/۰۹/۱۱میگرن داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر خوبی هستن وجهت بیماری صرع به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۴اعصاب بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بله دکتر خوبی هستن ومن تشنج بیماریم بوده وتحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵سکته مغزی ، کنترل عوارض آن در حد بسیار مطلوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلا نتیجه نگرفته ام امیدوارم به آینده...
۱۴۰۰/۰۵/۲۹مشکل درد بدن عصبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن.
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۷بابت مشکل سیاتیک به ایشان مراجعه نمودم بسیار پزشک با اخلاق و متعهدی هستند
۱۳۹۷/۰۸/۱۸چندینسال پیش برای مادرممراجعه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار حرفه ایی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سردرد، تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱سلام. من خواهرم مریض آقای دکتر هستن و بسیار راضی می باشن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتربسیارکاردرست وبادانش علمی بالا استادحرف نداره
۱۳۹۸/۰۱/۲۹عالی بودن برای دوستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سرگیجه داشتم الان بهترشدم سرگیجه رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۵میگرن کمی بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳دکترخوبیهستندمنطپشقلبداشتمکه از اعصاب بود وبا داروهایی که تجوبز کردند حالم بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عالی سردرد
۱۳۹۸/۰۷/۱۵بسیار عالی. نتیجه مثبت
۱۴۰۱/۰۸/۱۷فوق العاده
۱۳۹۸/۰۹/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیار عالی و دقیق و باحوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سکته مغزی تشخیص عالی در دلیلش
۱۳۹۷/۰۴/۲۹بسیار بسیار دکتر خوب و فهیم ودانا
۱۳۹۹/۱۱/۲۸سلام دچار بیماری پارکینسون هستم .رسیدگی وهمراهی اقآی دکتر بابیمار بسیار خوب وقابل قبول بوده است .
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بله مشگل اعصاب بد نبود
۱۴۰۱/۱۰/۰۶خوب بود میگرن داشتم داروهام را عوض کردند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بیماری گلم باره
۱۳۹۸/۱۱/۰۴من واسه میگرن همسرم رفتم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷تشنج میکردم و راضی بودم از ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۶پارکینگسون عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب بود ANFAKTUS
۱۳۹۹/۱۰/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عالی بس
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۶راهنمایی گرفتم از ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار خوش برخورد و از تجربه ی بالایی برخوردار هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ام اس داشتم کار دکتر عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹میگرن.درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خوب وحاذق
۱۳۹۹/۱۲/۱۰مادرم میگرن داشتن خیلی سر دردهاشون کمتر شده
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سر درد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر با سواد خوش اخلاق در تشخیص بیماری بی نظیر است مشکل دختر من پرش دست وپا بود که با مصرف دارو مشکلش حل شد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰ایشان بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عااالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶مادرم سردرد های مداوم داشت که به ایشان مراجعه و بعد از دونوبت ویزیت و دارو درمانی بهبود پیدا کردند
۱۳۹۸/۰۹/۱۲دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بیماری تشنج
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵جزئ بهترینهاست
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار با تجربه هستند
۱۳۹۷/۰۵/۱۰خوب بودن
۱۳۹۷/۰۹/۲۶بنظرم بهترین هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مادرم مریض ایشان بوده
۱۳۹۸/۰۴/۱۵برای گرفتگی عصب دست .بهتر شده
۱۳۹۸/۱۱/۱۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بیمار بهتر شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۷خیلی کمک میکند .درمان میگرن
۱۳۹۹/۰۳/۰۶برای اختلال شخصیت بود خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۸پدرم هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸سیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۹عالی ترینن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی بودند
۱۳۹۷/۱۲/۰۲تشخیص و درمان خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۳باعرض سلام.سردرد خواهرم با یه ویزیت خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عاالی دکتر
۱۳۹۷/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸میگرن عصبی نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سکته مغزی
۱۳۹۷/۰۲/۰۴برادرم مشکل اعصاب داشت وایشون تاحد زیادی درمانش کردن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲پزشک کار درست فهیم و قابل اعتماد
۱۴۰۱/۰۳/۱۴دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیااااار متخصص و عاالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ن نتیجه هنوز حاصل نشده هنوز
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بیمار پدرم هستند واز کارشون راضی هستند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷تشنج و دارو مصرف میکنم و کنترل شده
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی بودند و باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۱۲چشم درد .....عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بسیار دکتر عالی و خوبی هستن خدا عمرشون بده من واقعا ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی.خوش برخورد ،خاکی و خودمانی و واقعا برای بسمآران وقت صرف میکند و به دقت به حرف هاشان گوش میدهد.
۱۳۹۹/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سردردشدیدداشتم بهبودی حاصل شد
۱۳۹۷/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۲خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰سر درد در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۹معجزه میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر خوبی هستند وبااخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سلام دکتر بسیار خوب عالی وباخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۱۶دکترصبوروکاربلد فقط خیلی سرشون شلوغه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عالی بود ممنون
۱۳۹۷/۰۷/۱۵مشکل ام اس داشتم ایشان تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۷سکته مغزز
۱۴۰۱/۱۰/۰۴سلام ییماری میگرن داشتم و در حال حاضر خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶با سلام
۱۴۰۰/۰۷/۲۲اسکیزوفرنی
۱۳۹۷/۰۳/۳۰پارکینسون
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دکتری با دقت
۱۳۹۷/۰۵/۲۴عالی هستند صبور و تشخیصشون عالی و داروی اضافی هم اصلا تجویز نمیکنند و این خیلی برای من مهمه ممنون
۱۴۰۱/۱۰/۰۴سکته مغزی نتیجه ی خوبی داشت
۱۳۹۷/۰۸/۱۲سلام.من یه خانم 60ساله هستم.برای او این بار تشنج کردم دکتر خوروش با تشخیص به موقع منو بستری کردن والن هم تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار عالی ولی همیشه یا آلمان هستن یا تو مرخصی
۱۳۹۹/۰۲/۱۱انسفالیت اتو امیون بوده خداروشکر خوبم
۱۳۹۸/۰۳/۰۶بسیارعالی باسواد باتجربه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۰سردردداشتم دکترخوب هست دلسوزمهربان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سردرد فروان
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ایشون دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۲مشکل درد عصبی در دست
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۶درمورد میگرن خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۳۰سلام. مادرم از ناحیه سر مشکل داشت که بعد از خدا توسط دکتر عزیزمون داره درمان میشه و خدارو شکر رو به بهبودی هستش.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲آزمایش تیروئد برام تجویز کردند و دارو خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی عالی بینهایت به بیماران کمک میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۱دکتر عالی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۲۸بسیار پزشک خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دکتری صبور متین و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶تشنج و عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵به نظرم خوب بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱اعصابم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بیماری ام اس
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۲بیماری پارکینسون تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بله. بسیار عالی و کاردان. برای زخم دیابتیک پدرم
۱۳۹۷/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۷/۰۹/۱۷برای درمان میگرن خوب بود کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی ودلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۴من خونریزی تو ساق پا داشتم ب صورت داخلی و ایشون تشخیص دادن حساسیت دارویی بوده
۱۳۹۷/۰۲/۰۳بسیارمتخصص و باتجربه
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عالی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خوب بودن راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بیماری اعصاب داشتم وخیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰سردرد داشتم و خوبشدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۰خوب است مشاوره گرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷پدرم چندین سال تحت نظر ایشان است
۱۳۹۸/۰۳/۳۰دکتری بسی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰چند ساله بیمار ایشانم و دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۶دکتر بسیارصبور و تشخیص دهی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵عالی بود واقعا حرف نداره.
۱۳۹۸/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۸یک بیماری ارثی داشتم و حالا با تجویز ایشون خوشبختانه خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷سرد درد داشتم بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵سلام وقت بخیر .عاالی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۲۱دکتری خوبی هست
۱۴۰۱/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تشنج و خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۴خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۳۰سکته مغزی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵تشخیص عالی دارندوبا بیماران. خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۶پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دیسک خفیف داشتم با تجویز پزشکی ایشان بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷دکتر ع
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی. میگرن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵با حوصله ومجرب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱بسیار دکتر خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۲۱یکی از بهترین و خوش برخورد ترین پزشک های این جامعن خداحفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خوب بوده استhttps://www.instagram.com/p/BreSM_0gE6V/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=kjqai2ks6loy
۱۳۹۷/۱۰/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹سکته مغزی عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴گردن درد وپشت سرم درد داشتم وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۴عالییییی بی نظیر فوق العاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خوب بوده
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ام اس و بسیار دکتر خوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۴میگرن عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۵سردرد و تار دیدن چشم. الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خوب است
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتر بسیار عالیست
۱۳۹۸/۰۲/۱۴کارشون عالی است
۱۳۹۷/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵پزشک حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیاردکترحاذق وباتجربه ای هستندمن بعدازمراجعه به چندین دکترمغزواعصاب وعدم بهبودی به ایشان مراجعه کردم وازتشخیص خوب وتجویزایشان بحمدالله درمان شدم.
۱۴۰۱/۰۴/۲۱فعلا جوابی نگرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۹بسیاردکترخوبی است
۱۳۹۹/۰۹/۱۸سر درد
۱۳۹۹/۱۱/۲۲خیلی عالی هستن خدا نگهشون داره برای خانوادشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۹