مشهد مشهد حاشیه بلوار سجاد- بین سجاد دو وچهار - ساختمان پزشکان سجاد
گناباد خیابان امام خمینی- نبش امام خمینی 15
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد حاشیه بلوار سجاد- بین سجاد دو وچهار - ساختمان پزشکان سجاد
سلیاک داشتم و بسیار از دکتر راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کنسر کبد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سلام،ایشان پزشکی بسیار حاذق صبورومهربان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عفونتمعدهداشتمالانخیلیبهترم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ما چندساله میریم عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مشکل معده هنوز هیچی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ناراحتی معده
۱۴۰۲/۰۷/۱۱مادرم مشکل داشتند و خیلی راضی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دکتر عا
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل معده
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷کبد در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۹میگم دکتر خوبی بوده و خوب جواب داده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۶معده . درحال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پزشک خ
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خیلی دکتربااخلاق وماهری هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲معده درد بودم با دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل هضم غذا
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام ایشان دکتر بسیار با اخلاق هستند ومن مدتی هست تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب بودن آزمایش نوشتن بایددوباره مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فوق العاده عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰بار اول میخوام بیام
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بسیار باتجربه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰نوالببیبب
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خوب عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار محترم و با آرامش کمک میکنند به بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فعلا در حال درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۵/۰۱درحال درمان کبد چرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶اندوسکوپی کردم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱ناراحتی معده و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۳نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲باوجود نوبت دهی بازهم در مطب الاف شدیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دیابت دارم در مرحله بررسی و تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکل معده داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بیماری گوارش اندوسکوپی شدم داروی یک ماهه گرفتم فعلا بهترم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱مشکلاتم معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲کلونوسکپی
۱۴۰۳/۰۳/۱۶مشکل گوارشی داشتم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۱در حال درمان کبد چرب هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷با سلام با توجه به اطلاعات ی که از دیگران گرفتم دکتر خوبی هستند یک ویزیت داشتم مشکلی پیش آمد به آخر نرسیدم نصف کاره ماند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بددن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پزشک خوبی بودندنوبت به موقع بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵نفخ و ترش معده داشتم که کمک شایانی به بنده کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲هنوز خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸جناب آقای دکتر علیرضا حسینی دکتر خیلی خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۱/۰۷عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶مشکل معده درد
۱۴۰۴/۰۵/۰۶میکروب معده داشتم خداروشکربهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳درد شکم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عفونت معده
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مشکلی نبود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴اسیدمعده داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بالا بودن آنزیم کبدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷زخم معده
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خوب بود و درمان هنوز ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۴/۲۰به معرفی سایربیماران
۱۴۰۴/۰۸/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوب وبا حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸گوارش، عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ناراحتی معده داشتم ،خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دکترخوب و
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار دکتر خوب و ماهری هستند و در رشته خود بی نظیر قبلا توسط ایشان ویزیت وکلونسکپی شدم و بسیار بسیار راضی هستم ومهیشه دعا گوی ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درد معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷یبوست داشتم بسیار پزشک خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸میکروب معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تحت در
۱۴۰۳/۰۷/۱۸التهاب روده و معده و بالا اوردن شدید خدارو شکر تحت درمان هستم و تا الان عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴از طرق دوستان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی ع
۱۴۰۳/۰۲/۳۰بسیار دکترحاذق وباتجربه هستند خداوند حفظشون کنه من مادرمو بعد از۵روز بستری بیمارستان بردم پیش اقای دکتر بایک دارو مشکلش حل شدانشاللا سالم باشند.
۱۴۰۲/۱۲/۰۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خوب هستند فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶برای درد معده مراجعه کردم قرص دادن گفتن اگه دو هفته خوردی و خوب نشدی باید بیای اندوسکوپی کنی نه میگم دکتر خوبین نه میگم دکتر بدی هستن باید برم اندوسکوپی ببینم چی میشه
۱۴۰۲/۰۹/۱۵مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی ر
۱۴۰۳/۰۷/۲۹کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مادرم مراجعه داشتند وراضی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بی نظیر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳جراحی قلب باز نتیجه عالی دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳مشکل ورم معده و یبوست داشتم که در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱کارشون بسیار عالی است.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار خوشبرخورد وصبور و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوش اخلاق.کارشم خیلی خوبه دفعه اول که پیشش رفتم دارو داد خوب شدم الان هم تحت نظر دکتر هستم چند جلسه ای که دارم پیشش میرم خوبه.
۱۴۰۴/۱۱/۲۲گوارش دردست بررسی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵شکم درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۴تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دکتر خوب وباحوصله هستند و تشخیص شون هم عالی هست وتجویز داروی درست دارند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار طب عالی دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ناراحتی معده تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳معده درد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام نارحتی معده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی واقعا تخصص دارند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲درد معده داشتم دکتر کلی دارو داد گفت رعایت کنی خوب میشی ولی شش ماهه دارم دارو هارو مصرف میکنم بهتر نشدم که هیچ بدتر هم شدم.
۱۴۰۱/۰۶/۲۸مشکل ریه داشتم وبسیار عالی بودند در این زمینه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالییی
۱۴۰۱/۰۹/۲۰معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹سلام معده ام درد میکرد بهتر شدم ولی باز دوباره همون مشکل رو دارم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶به نام خدا ، هنوز درمرحله اول و آزمایش هستم و نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۲/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل معده هنوز آزمایشمو ندیدن فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مشکل زخم معده
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالیییییه
۱۴۰۲/۰۹/۲۷تیروعید
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۰۷مشکل معده و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸تحت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۷سلام خیلی داروهای مفیدی بود به مزاجم میساخت چند تا حالا چند دکتر عوض کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۱۵میکروب معده .تشخیص عالی .تجویز داروی مناسب و موثر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی بسیار بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۳تازه رفتم پیششون دارو دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فعلا نامشخص
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتری اخلاق مدار وخیلی کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۵معده درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶معده فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سندروم روده
۱۴۰۳/۱۲/۲۷من خیلی راضی بودم ، بابت حساسیت به لبنیات و عفونت معده بهشون مراجعه کردم و با دو جلسه دارو خوب شدم الحمدلله
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل شدید گوارش داشتم ابتدا سندروم روده تحریک پذیر و التهاب معده و روده و اچ پیلوری مثبت که تحت درمان هستم و اچ پیلوری کاملا درمان شد آندوسکوپی هم شدم ولی همچنان تحت درمانم و خیلی دلسوز و باهوش هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۹/۱۹در حال
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳فعلا تحت آزمایش هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عفونت معده دارم و در حال حاضر تحت نظر پزشکم و تا الان هم خوب پیش رفته و داروهاشون خیلی بهترم کرده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشکل کولیت داشتم به راحتی براشتند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر حاذق و فوقالعاده خوبی هستند. بعلت مشکلات گوارش در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۰۱دکتر خیلی خوبی هس
۱۴۰۳/۰۹/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۲/۱۴آندوسکوپی کردیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیاردکترعالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶نتیجه بخش بود و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۲/۲۸التهاب معده
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴خیلی دکتر خوبی هستند وکارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای آندوسکپی و کولونوسکپی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار عالی ونتیجه هم الحمدالله خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴پلیپ روده
۱۴۰۲/۰۳/۱۳عفونت معده وروده
۱۴۰۳/۰۳/۱۲برخورد مناسب
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی و با حوصله و با دانش هستند آقای دکتر حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل روده تحریک پذیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خواهرم مشکلات روده بزرگ داشته
۱۴۰۳/۱۰/۱۲خونریزی معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۷مشکل معده در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹استاد من هستن راضی بودم از ایشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۵دکتر بسیار با اخلاق و صبور فعلآ تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸گوارش بهبود حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۰۴کبد چرب در حال درمان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بهترین دکتر و متخصص هستن از همه لحاظ خدا حفظشون کنه مشکل هموروئید داشتم با ی دوره دارو کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خونریزی معده
۱۴۰۳/۰۴/۰۸من تعریف ایشان را خیلی شنیدم ولی خودم اولین بار است پیش ایشان میروم یک ماه است برای گرفتن نوبت منتظرم که جواب ازمایش را بررسی کنند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی بودند ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷تشخیص تب مالت دادن برام
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالیند
۱۴۰۳/۰۳/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تخت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳مشکل معده دو به بهبودی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶مادرم مشکل زخم معده داشتن تحت درمان ایشون خوب شدند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ناراحتی معده ممنون از ایشان
۱۴۰۳/۱۰/۳۰واقعا بی نظرین
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خوب و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۰۴تحت درمان اما پزشک فوقالعاده باحوصله و پرانرژی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دکترخوب وعالی من معده درد داشتم بعددیگه معده دردنشدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶در حال انجام
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ناراحتی معده و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل معده و قند خداروشکر کنترل شده است
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی دقت بالا
۱۴۰۴/۰۹/۲۲زخم معد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵آندوسکوپی و کولونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹مشکل کبد داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عفونت معده
۱۴۰۱/۰۸/۱۹مشکل درد شدید معده که با یک نسخه کامل خوب شدم.دکتر بسیار باسواد و با شخصیت هستند و هوای مریضاشون رو دارند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عاااالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خوب بوود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خسته نباشید کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰بهترین دکتر عاااااااالی مشکل ورم روده ومعده داشتم با بهترین شکل وکمترین زمان درمان شدم دکتری فوقالعاده مهربان وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل گوارش دارم و در حال مداوا میباشم ،،،
۱۴۰۳/۱۲/۲۳در برخورد اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۰۱عالیییییه
۱۴۰۲/۰۹/۲۷معده درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مشکل نفخ معده داشتم هنوز درحال مداواهستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹تازه رفتم پیشش دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۲کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱سلام آقای حسینی دکتر بسیار خوبی هستن و مشکل بیمار رو خوب تشخیص میده در کل خیلی عالی هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳در حال درمان...
۱۴۰۱/۰۳/۳۰سلام.تحت درمانم اما از شخصیت معقول جا افتاده، برخورد شایسته و دقت در کار و برنامه ریزی نهایت امتنان را دارم هنوز درمان ادامه دارد. لطفا بیماران و همراهان اطلاعات درست و دقیق در اختیار بگذارند و برای بیان مشکل بطور صحیح قبلا آمادگی داشته باشند. باسپاس و امتنان فعلا امتیاز
۱۴۰۲/۱۱/۰۶سلام واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴سلام .هنوزدرمرحله تشخیصه.
۱۴۰۳/۰۳/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عفونت معده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹هنوز یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل دل درد و معده درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵پرسکات
۱۴۰۳/۰۲/۳۰