منکه راضی بودم خوش برخورد بااخلاق یه نوبت جراحی دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عفونت ادرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
دکتر خوبی بودن راضی بودم سنگ کلیه داشتم لیزر انجام دادم دفع شد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
پسرم انحراف مجاری اداری داشت که دکتر عمل کرد وخوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
بیماری کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
سلام دومرتبه سنگ کلیه نزداو عمل کردم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
پروستات.خیلی باتجربه.روراست و رک.دلخوشی بیخودی نمیدن.هزینه غیر ضروری رو دست بیمار نمیزارن
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
دکتر خوب پ با تجربه ای بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
برای سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
برخورد عالی..طبابت عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
سلام درود بر شما برای قارچ مجاری ادراری و قارچ پوستی مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
اخلاق و نوع برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستند من عمل pcnl پیش ایشون انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
سلام جناب دکتر جهان بینی خیلی دکتر خوب ومسلط به کارش ولی در مورد نوب دهی در واقع شنبه آن هفته وقت مراجعه که از سایت شما دریافت کردم ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه بود ومنشی دکتر بمن گفته اصلا اسمتون تو لیست من ثبت نشده وباید تابعد از ۱۹:۵۰ وقت بدین من از راه آمده بودم در ضمن یکی دیگه از مریضها همین مشکلی لطفا این ناهماهنگی برطرف بفرمایید
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
نرفته ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
دکتر خوبی هستند و عمل TUL انجام دادم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
سنگ کلیه
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
سنک کلیه داشتم عملم کرده
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
سلام روز بخیر و خسته نباشید ایشان دکتری توانا و خوش برخورد و با حوصله و صبور هستند و مطلب ایشان هم واقعا زیبا تمیز و منشی ایشان خانمی فهیم و خوش برخورد هستند بهترینها از خداوند برایتان خواستارم ارادتمند صباغیان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دکتر فوق العاده عالی و بی نظییییر
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
مشکل کلیوی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
عالی
خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
فتخ داشتم عمل شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
سنگ کلیه و مثانه
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
تکرر ادرار عالی بود بدون دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
دکتر خوبی هستند مادر بنده سنگ کلیه داشت که آقای دکتر عمل کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
باسلام دکتری بسیار با اخلاق و خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برای درد بیضه رفتم ولی هیچ نشانه درمانی نداشتم قرص داد خوب نشدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
عمل فتق
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
باعرض سلام در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب قم با آقای دکتر برخورد داشتم که اولین و تنهاترین برخورد خوب و انسانی درآن بیمارستان را تجربه کردم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
سلام دکتر جهان بینی واقعا از همه نظر عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
عالی بود گرفتگی ادرار و عفونت داشتم که جراحی انجام دادن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
خدای خیرش بده انشاالله عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
دکتر خوب با شحصیت
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
مشکل کلیه داشتم عمل کرده
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
عفونت مثانه
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
پزشک خوبی هستند. به من نکاتی را گفتند در مورد بهبود مشکل بیوست. البته مشکل اصلی من سوزش قبل از ادرار بود که با مراجعه به ایشان کمی بهتر شدم اما هنوز نیاز به پیگیری دارم. گفتههای خودشان را روی کاغذ مینوشتند که باعث میشد تمام نکات را بر روی کاغذ داشته باشم و فراموش نکنم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
بسیار ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
دکتر درجه ۱ به معنای واقعی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
سنگ کلیه جراحی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
برای کیست بیضه مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
همسرم مشکل پروستات داشتند دو سال پیش دکتر هومن مختارپور رفتند روز به روز بدتر میشدند ولی یکی از آشنایان دکتر شاهرخ جهان بینی رو معرفی کردن با دو نسخه خوب شد. خدا انشاالله به آقای دکتر طول عمر و سلامتی بده و دستشون برای همه شفا باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
بهترین متخصص کلیه هست فقط تویک جمله گفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
سلام مشکل کلیه دارم تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خیلی دکتر با حوصله خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کلیه و نتیجه متوسط بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
دکتر کار بلد
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
مشکل عفونت کلیه داشتم که بادارویی که تجویز کرده بود مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
سلام.من سنگ کلیه داشتم پیششون عمل کردم خیلی خیلی راضی هستم . دکتری بسیار با اخلاق و با تجربه ی بسیار عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
سلام سال ۹۹ عمل pcnlانجام دادن واسم بسیار دکتر مهربون و کار بلددهستن من ازشون راضی هستم خدا هم راضی باشه
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
مشکل پروستات داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دکتر کار بلد خوش رو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
پیش ایشون tul کردم و زیاد راضی نبودم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
من عفونت بیضه داشتم با یک نسخه ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
سلام من سنگ کلیه 19میل داشتم وهیدرونفروز ک با عمل Tulاقای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
راضی بودم و دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
دکتر خوبی هستند فعلا دارو ها را تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
بسیار راضی هستم تشخیص دقیق و داروی اندازه و موثر و درمان سریع ، از نکات مثبت ایشون هستش، سنگ کلیه داشتم و خودمم نمیدونستم با کمتر از دو رواززاستفاده از داروها سنگ دفع شد
فلوشیپ و جراح کلیه و مجاری ادرار و مثانه تنها فلوشیپ فوق تخصصی لاپاراسکوپی و اندویورولوژی در استان قم و استان های مجاور (بجز تهران و اصفهان)
آدرس و تلفن مطب دکتر شاهرخ جهان بینی
قم۴۵ متری صدوق، بلوار جهان بینی، ساختمان جهان بینی (جنب داروخانه دکتر ارش) طبقه ۳
روزهای زوج از ساعت ۱۷ تا ۲۱نوبت دهی آنلاین از طریق واتساپ ۰۹۱۰۱۷۶۷۴۷۲بیمار گرامی توجه فرمایید زمان نوبت داده شده تقریبی است و ممکن است بین یک دو ساعت زمان انتظار شما باشد.
دکتر دقیق و حاذقی می باشد
۱۴۰۱/۱۲/۲۲مشکل پروستات درحال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۳۰منکه راضی بودم خوش برخورد بااخلاق یه نوبت جراحی دارم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عفونت ادرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۵دکتر خوبی بودن راضی بودم سنگ کلیه داشتم لیزر انجام دادم دفع شد
۱۴۰۲/۰۱/۳۰پسرم انحراف مجاری اداری داشت که دکتر عمل کرد وخوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بیماری کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۶سلام دومرتبه سنگ کلیه نزداو عمل کردم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶پروستات.خیلی باتجربه.روراست و رک.دلخوشی بیخودی نمیدن.هزینه غیر ضروری رو دست بیمار نمیزارن
۱۴۰۲/۰۱/۰۳دکتر خوب پ با تجربه ای بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۶برای سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۱برخورد عالی..طبابت عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۶سلام درود بر شما برای قارچ مجاری ادراری و قارچ پوستی مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲اخلاق و نوع برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستند من عمل pcnl پیش ایشون انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶سلام جناب دکتر جهان بینی خیلی دکتر خوب ومسلط به کارش ولی در مورد نوب دهی در واقع شنبه آن هفته وقت مراجعه که از سایت شما دریافت کردم ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه بود ومنشی دکتر بمن گفته اصلا اسمتون تو لیست من ثبت نشده وباید تابعد از ۱۹:۵۰ وقت بدین من از راه آمده بودم در ضمن یکی دیگه از مریضها همین مشکلی لطفا این ناهماهنگی برطرف بفرمایید
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴نرفته ام
۱۴۰۲/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستند و عمل TUL انجام دادم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۱/۰۴سنگ کلیه
۱۴۰۱/۱۱/۳۰سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸سنک کلیه داشتم عملم کرده
۱۴۰۱/۱۰/۲۹سلام روز بخیر و خسته نباشید ایشان دکتری توانا و خوش برخورد و با حوصله و صبور هستند و مطلب ایشان هم واقعا زیبا تمیز و منشی ایشان خانمی فهیم و خوش برخورد هستند بهترینها از خداوند برایتان خواستارم ارادتمند صباغیان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر فوق العاده عالی و بی نظییییر
۱۴۰۳/۰۲/۲۵دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۱/۱۰/۲۵مشکل کلیوی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۲۴عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فتخ داشتم عمل شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷سنگ کلیه و مثانه
۱۴۰۲/۰۲/۲۰تکرر ادرار عالی بود بدون دارو خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دکتر خوبی هستند مادر بنده سنگ کلیه داشت که آقای دکتر عمل کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰باسلام دکتری بسیار با اخلاق و خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۲۲برای درد بیضه رفتم ولی هیچ نشانه درمانی نداشتم قرص داد خوب نشدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۷عمل فتق
۱۴۰۱/۱۲/۲۲باعرض سلام در بیمارستان حضرت علی ابن ابی طالب قم با آقای دکتر برخورد داشتم که اولین و تنهاترین برخورد خوب و انسانی درآن بیمارستان را تجربه کردم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴سلام دکتر جهان بینی واقعا از همه نظر عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی بود گرفتگی ادرار و عفونت داشتم که جراحی انجام دادن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲خدای خیرش بده انشاالله عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر خوب با شحصیت
۱۴۰۲/۰۱/۰۸مشکل کلیه داشتم عمل کرده
۱۴۰۴/۰۱/۰۶سنگ کلیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۸عفونت مثانه
۱۴۰۲/۰۱/۲۸پزشک خوبی هستند. به من نکاتی را گفتند در مورد بهبود مشکل بیوست. البته مشکل اصلی من سوزش قبل از ادرار بود که با مراجعه به ایشان کمی بهتر شدم اما هنوز نیاز به پیگیری دارم. گفتههای خودشان را روی کاغذ مینوشتند که باعث میشد تمام نکات را بر روی کاغذ داشته باشم و فراموش نکنم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۰بسیار ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۳دکتر درجه ۱ به معنای واقعی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سنگ کلیه جراحی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶برای کیست بیضه مراجعه کردم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲همسرم مشکل پروستات داشتند دو سال پیش دکتر هومن مختارپور رفتند روز به روز بدتر میشدند ولی یکی از آشنایان دکتر شاهرخ جهان بینی رو معرفی کردن با دو نسخه خوب شد. خدا انشاالله به آقای دکتر طول عمر و سلامتی بده و دستشون برای همه شفا باشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بهترین متخصص کلیه هست فقط تویک جمله گفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۲سلام مشکل کلیه دارم تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵خیلی دکتر با حوصله خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۴کلیه و نتیجه متوسط بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۳دکتر کار بلد
۱۴۰۲/۰۱/۰۲مشکل عفونت کلیه داشتم که بادارویی که تجویز کرده بود مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۴سلام.من سنگ کلیه داشتم پیششون عمل کردم خیلی خیلی راضی هستم . دکتری بسیار با اخلاق و با تجربه ی بسیار عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام سال ۹۹ عمل pcnlانجام دادن واسم بسیار دکتر مهربون و کار بلددهستن من ازشون راضی هستم خدا هم راضی باشه
۱۴۰۱/۱۲/۰۱مشکل پروستات داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱دکتر کار بلد خوش رو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پیش ایشون tul کردم و زیاد راضی نبودم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳من عفونت بیضه داشتم با یک نسخه ایشون خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۲/۲۹سلام من سنگ کلیه 19میل داشتم وهیدرونفروز ک با عمل Tulاقای دکتر بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰راضی بودم و دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستند فعلا دارو ها را تازه شروع کردم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار راضی هستم تشخیص دقیق و داروی اندازه و موثر و درمان سریع ، از نکات مثبت ایشون هستش، سنگ کلیه داشتم و خودمم نمیدونستم با کمتر از دو رواززاستفاده از داروها سنگ دفع شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۵راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶