دکتری بسیار ماهر .با قدرت تشخیص بالا ...واخلاق عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
عمل لاپاراسکوپی دارم با دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
خونریزی و لکه بینی مداوم، در حال تشخیص.
دکتر بی حصوله
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالی ب
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
برخورد خانوم دکتر عالی .تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
دکتر فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
دقیقا درست تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
فعلا قرار است ازمایشات نشان بدهم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
طبیب حاذق برخورد خوب تشخیص درست درمان متناسب
در حال دریافت درمان ...
نتیجه تا پایان درمان معلوم نیست اما تاکنون روند درمان رضایت بخش ست...
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
خلوتی مطب حفظ حریم بیمار شرم از بدن ندادن داشتن دستگاه سونوگرافی در مطب
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
دکتر بسیار کار بلد و ماهر و اخلاق عالی و وسواس کلری من خیلی راضی بودم،عمل هم عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
من عمل لاپاراسکوپی اندومتریوز و روده پیش خانم دکتر داشتم
قبل از عمل دردهای بسیار شدید پریودی و درگیر نازایی بودم
که بعد از عمل هیچ دردی نداشتم و چهار ماه بعد دوقلو باردار شدم
دکتر باسواد، متعهد،حرفه ای و بسیار بااخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
عالی هم از نظر تخصص و تشخیص بیماری و درمان و عالی از نظر برخورد و خوش برخورد خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
جراحی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
جراحی ای پی. بسیار علمی و درست کارشون رو انجام دادن.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
دکتر حسینی ب
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بسیار خوش برخورد... ویزیت اولم بود امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
در کارش متخصص هست اما اخلاق تندی دارد و خیلی به مریض توضیح نمیدهد
پلی کیستیک
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی .
۱۴۰۳/۱۱/۲۸آندومتریوز
۱۴۰۲/۰۵/۰۳فیبروم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خلوتی مطب حفظ حریم بیمار شرم از بدن ندادن داشتن دستگاه سونوگرافی در مطب
۱۴۰۲/۰۴/۲۱اندرومتریوز هنوز عمل نشدم ماه دیگ عمل میشم برخورد و تشخیصشون عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷آندومتریوزداشتم.الانخداروشکر۶ماهعملکردمخیلیبهترشدم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵اندومتریوز، جراحی شدم ، بهبود کامل درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بینظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دکتری بسیار ماهر .با قدرت تشخیص بالا ...واخلاق عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲عمل لاپاراسکوپی دارم با دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خونریزی و لکه بینی مداوم، در حال تشخیص. دکتر بی حصوله
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی ب
۱۴۰۴/۰۴/۲۰برخورد خانوم دکتر عالی .تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۳دقیقا درست تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷فعلا قرار است ازمایشات نشان بدهم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱طبیب حاذق برخورد خوب تشخیص درست درمان متناسب در حال دریافت درمان ... نتیجه تا پایان درمان معلوم نیست اما تاکنون روند درمان رضایت بخش ست...
۱۴۰۱/۱۱/۰۷خلوتی مطب حفظ حریم بیمار شرم از بدن ندادن داشتن دستگاه سونوگرافی در مطب
۱۴۰۲/۰۴/۲۱دکتر بسیار کار بلد و ماهر و اخلاق عالی و وسواس کلری من خیلی راضی بودم،عمل هم عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۳درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸من عمل لاپاراسکوپی اندومتریوز و روده پیش خانم دکتر داشتم قبل از عمل دردهای بسیار شدید پریودی و درگیر نازایی بودم که بعد از عمل هیچ دردی نداشتم و چهار ماه بعد دوقلو باردار شدم دکتر باسواد، متعهد،حرفه ای و بسیار بااخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی هم از نظر تخصص و تشخیص بیماری و درمان و عالی از نظر برخورد و خوش برخورد خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴جراحی داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸جراحی ای پی. بسیار علمی و درست کارشون رو انجام دادن.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر حسینی ب
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار خوش برخورد... ویزیت اولم بود امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱در کارش متخصص هست اما اخلاق تندی دارد و خیلی به مریض توضیح نمیدهد
۱۴۰۴/۰۳/۲۳درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار با تجربه و عالی هستند ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۳