این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس جدید مطب: سعادت آباد - خیابان سرو غربی - خیابان ریاضی بخشایش -کوچه ی بعد از بیمارستان عرفان سعادت آباد - دست راست کوچه ۱۷ - پلاک ۸۱ طبقه دوم واحد ۴
اندوکولون انجام دادم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ناراحتی گوارش و خیلی خوب معالجه شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱ایشان بسیار پزشک حاذق ,با مسئولیت و دلسوز هستند و به دقت بیمار را بررسی می کنند و وقت زیادی برای بیمار می گذارند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سیروز کبدی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶سلام دکتر با اخلاق و باحوصله و باوجدان
۱۴۰۱/۰۱/۱۰پزشک بسیار خوب و با سوادی است.
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کلونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بهترین دکتر هستن بیماریه من رو سریع تشخیص دادن و اقدامات لازم رو انجام دادم ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ورم معدمو درمان کرد
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۶مشکل شقاق همسرم داشتتن خیلی دکتر صبور وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر عالی است من خیلی نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۳خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالیه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بسیار فوق العاده ،خیر ببینن،
۱۴۰۴/۱۱/۲۷ورم معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی و درجه یک هستن توی تشخیص دکتر خانوادگی و کل اقوام و دوستان ماهستند ایشون همیشه پایدار باشن انشاا...
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من مشکل گوارش داشتم به نظر من بهترین پزشک ایران هستن از همه لحاظ درجه یک
۱۴۰۲/۰۱/۲۲با تشخیص دقیق دکتر زخم معده ام بهبود یافت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بیمار سیروز کبدی بودم.به لطف خداوند و درمان آقای دکتر بهبودی پیدا کردم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار بسیار دکتر فوق العادهی هستن دلسوز و خیلی رعایت بیمار را میکن و رو دست ایشون دکتری دیگه ی نیست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵سندروم روده تحریک پذیر و تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱یکبار رفتم دکتر با حوصله وبا دقتی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل دلدرد داشتم که با برداشتن کولیک معده برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دکتر خو
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دخترم مریض شماست
۱۴۰۲/۰۵/۱۷خوش اخلاق خوب بامرام با دقت به حرف بیمار گوش میده تمام و کمال
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند. خوش اخلاق و صبور و بسیار محترم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۴زخم و میکروب معده داشتم با یک نسخه کاملن خوبم کرد،ازهرنظر عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل معده بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۳در مراحل اولیه هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی نمونه
۱۴۰۲/۰۳/۰۶تازه اول رفتیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دکتر متخ
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پزشک م
۱۴۰۲/۰۱/۰۷درحال درمان هستیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹التهاب معده داشتم خیلی بهتر شدم و همچنان تحت درمان هستم ،پزشک حاذق و پرحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹مشکل گوارشی در دست بررسی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بالون زدن بیمارستان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر بسیا
۱۴۰۱/۰۴/۱۵عالی بودن عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دکتر فوق العاده حاذق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ناراحتی معده وطراحی کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴التهاب روده فعلا تحت درمانم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷اسپاسم مری اشالازی جراحی شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۱به نظر من دکتر حاذقی هستندوهمچنین خوش اخلاق وبیمارمدار
۱۴۰۴/۰۶/۱۲معده درد داشتم و اسید معدم بالا بودو اقای دکتراندوسکوپی برام انجام دادن وخدارشکر خوب شدم .
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خیلی حاذق و محترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۲۴گوارش وب
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲سلام مشکل گوارش یکی از بستگان و کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۸مشکل تحال در حال بزگتر شدن وپلاکت خون خیلی پایین
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خونریزی معده بسیار دانشمند بزرگی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱زخم معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کولیت روده
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱باردار بودم مراجعه کردم با یک قرض خوبم کرد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خیلی خوب بو ن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکترخوبی ه
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر عالی
۱۳۹۷/۰۹/۳۰دکتر عالی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بهترین دکتر گوارشی که تا حالا دیدم ایشون واقعا درجه یک در تشخیص و درمان هستن مادر و پدرم جفتشون ایشون درمان کردن با اخلاق و متخصص واقعی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی واقعا دکتر عالی هستند ممنونم از آقای دکتر علمداری که ایشون را بهم معرفی کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل ibs دارم تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بیکران وبینهایت پزشک بااخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خدا رو شکر جواب خوبی گرفتیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۱۱/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر عبدی بسیار کاربلد، محترم، خوش برخورد و حرفه ایی هستن. من مدت یک سالی هست که تحت نظر ایشون هستم و با تشخیص و تجویز درست ایشون، درد معده ام خیلی بهتر شده.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل گوارشی داشتم که ایشون به بهترین شکل درمان کردند
۱۴۰۱/۰۵/۱۴دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی دکتر خوبی هستند، وقت میذارند و کامل به حرف بیمار گوش میدن
۱۴۰۲/۰۴/۲۶حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۱۵خوب عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر باسواد ، فهیم ، با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوشرو و بسیار حاذقی بودند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸آندوسکوپی کردم،مشکل زخم معده داشتم حدودا سه سال پیش،دکتر حاذق و بینظیری هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۲مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بهتر از دکتر عبدی نمیشناسم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷آندوسکوپی کردم و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر خیلی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ایشان پزشک بخش گوارش و کبد بیمارستان طالقانی تهران هستند که پدرم در آنجا بستری بودند وخیلی تعریفشان را می کردند
۱۴۰۲/۱۲/۲۶نبض در معده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل گوارش در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۰۵جهت بررسی پانکراس
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عااااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۴خونریزی معده داشتم ، تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰ایشان بسیار خبره و محترم هستند و بسیار به من کمک کردند
۱۴۰۲/۰۳/۰۱سلام وخسته نباشید جناب آقای دکتر عبدی بسیار خوش اخلاق هستند وکاردرست واقعا مریضان را تحویل میگیره ...... دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴مشکل گوارشی درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی فقط همین رو میتونم بیان کنم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خونریزی مقعد
۱۴۰۴/۰۴/۲۶سلام مشکل گوارش دارم چند بار جراحی شدم الان تحت نظر ایشان هستم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سلام، بسیار دانا و توانا و با دانش میباشند
۱۴۰۲/۰۷/۲۹کوارشی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳درمان من نیمهکاره ماند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۲۹مشکل درد معده داشتم و ایشون با چنتا دارو مشکل رو حل کردن بسیار راظی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مشکل معده
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی شکم درد وخوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۱۳من زخم معده داشتم یکبار قبله اینکه بیام پیشه دکتر آندوسکوپی انجام داده بودم اما اصلا تشخیص نداده بودن و اینکه دکتر تشخیصش عالی و توی یک ماه با داروهایی که تجویز کردند زخمای من کامل از بین رفتن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۰۵کولیت السرو دارم تحت درمانم هنوز خوب نشدم دکتر عبدی رو هم خیلی دوست دارم
۱۳۹۷/۱۰/۲۶تحت نظر ایشات بوده ام
۱۴۰۳/۰۲/۱۸کولونوسکپی انجام دادم.
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴در حال
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکترخوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۴فوق العاده دکتر خوب و مهربون ومودب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مشکل کبد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴کم خونی
۱۳۹۷/۰۴/۲۴واقعا عالی و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۹محمدعلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰هلیکوباکتر
۱۴۰۳/۰۶/۱۳فتق معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰درحال معالجه
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فوق العاده باحوصله و خوش اخلاق و صد البته حاذق
۱۴۰۲/۰۲/۱۲دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام بسیار دکتر حاذق و ماهری هستن تنها دکتری که درد منو تشخیص داد ایشون بود ممنون ازش واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷درتشخیص خیلی خوب والانمنتظرجواب آزمایش هستم که احتیاج به عمل هست یانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۷دکتر خوش بر
۱۴۰۱/۰۳/۱۵دکتر عبدی واقعا یک پزشک حاذق هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالیییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عفونت معده و زخم مری داشتم که آندو انجام دادم و در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر بسیار عالی وخوبی برای ما روده
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار باتجربه و بااخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل بلع نتیجه خوب و کاملا رضایتبخش
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برای کولونوسکوپی مراجعه کردم ، رفتار و سواد دکتر عالییییییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۸بسیار دکتر صبور و با اخلاق و متبحر در تشخیص هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶مشکل معده تشخیص عالی اخلاق عالی سواد عالی درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴مشکل زخم معده وعفونت
۱۴۰۲/۱۱/۲۶گوارش حالا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار خوش برخورد ، پزشکی حاذق و با وجدان . با صبر وحوصله به حرف مریض گوش میدن ، روند بیماری من که بسیار با تحویز داروهای درست ایشان رو به بهبودیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خوب است
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ki oidhciosadhcio
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکلات معده،به لطف آقای دکتر خیلی بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸سلام من بعد از کرونا مشکل کبدی داشتم با راهنمایهای دکتر بهتر شدم آقای دکتر خیلی صبور و با اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷مشکل کبد دارم درحال پیگیری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالیییییی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوبی هست خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی بود تا الان
۱۴۰۳/۰۴/۰۵درد معده ،خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستش
۱۴۰۲/۰۲/۱۱زخم معده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳فوق العاده عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عالی، حاذق
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی عالی️
۱۴۰۲/۰۳/۰۴معده و کبد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سلام .مشکل هموریید
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵مادرم کلونوسکوپی شدند و خدا رو شکر بهبود پیدا کردن
۱۴۰۳/۱۰/۰۸اولین بار بود که دیدم دکتری سر وقت در مطب حاضر و سر ساعت بیمارانشان را ویزیت کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰سلام درود بسیار دکتر مهربان وکار درست
۱۴۰۳/۰۱/۲۴بسیار پزشک دوس داشتنی از لحاظ رفتاری و طبابتشون. من کولونوسکوپی کردم پیش ایشون. خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۰۲تیرگی روده نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵معاینه فصلی بود و بیشتر هم حالت مشورتی داشت.مثل همیشه صبور و خندان بودند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۲تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر خوبی هستند و برای بیمار وقت میزارند
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خیلی خوش ب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مشکل معده و عالی بودت
۱۳۹۹/۱۰/۲۲دکتر خوبی هستند و تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خیلی با اخلاق و با انزژی مثبت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۹شخص دکتر برخورد مناسب و حرفه ای داشتند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بهترینه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۲/۰۱/۲۶کیسه صفرا ، و عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خیلی خوب وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خواهرم مشکل معده داشت وبعد از ویزیت دکتر خیلی حالش خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹چربی کبد
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۲من کلون دادم می خوام برم پیشش برای معالجه
۱۴۰۱/۰۳/۲۴نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۳مشکل کبد نیتجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴واقعاااااا فوقالعاده با ی نسخه درمان شدم مشکل سه و چهار ماهم ،دکتر عالین عالیییییب،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۱۲تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸با تجربه و اخلاق حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰بهترین دکتر خوش اخلاق ترین دکتر جهان
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالیییی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۷/۰۴یکی از بهترین دکترهای گوارش هستند . مادرم مشکل روده ای داشتند توسط ایشان کلونوسکوپی و درمان شدند.
۱۴۰۲/۰۸/۰۶درد معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳فعلا تحت درمانم ولی طی یک جلسه که مراجعه کردم بسیار متین و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی است بهترین در ایران و جهان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴برای چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰سلام فوق العاده دکتر خوبیه درمانش حرف نداره ماکه خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بهترین دکتر همین و بس.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴معده درد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳دکتر عبدی عالی هستن عفونت معده داشتم مشکلم با دو جاسه مراجعه بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۵/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۱معده.خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۰۹فعلا تحت درمانم! مانومتری انجام دادو قراره بالون بزنن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶کبد چرب تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکل معده داشتیم و درست شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار خوش اخلاق و احساس میکنم کاربلد است
۱۴۰۱/۰۳/۰۷ایشان بسیار عالی طبابت و درمان می کنند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰در این حال معالجه هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹پانکرات دکتر خوبی شماره مطب می خواستیم
۱۳۹۷/۰۲/۲۰اقای دکتر به قدری باحوصله و بادقت به صحبتهای من گوش دادن و به قدری مهربان و با اعتماد به نفسی که کاملا به حق هست برخورد کردن که در مطب شروع بهبودم رو حس کردم ، الانم بعد 10 روز خیلی خیلی بهترم ، واقعا باتجربه و با سواد هستن ، مشکلی دارم که واقعا باور نمیکردم با این تایم تا همین حد نتیجه بگیرم ، براشون ارزوی سلامتی و موفقیت و اعتباری به مراتب بیش از این رو دارم ، سپاس اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷معده- تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیارپزشم بااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سنگ کیسه صفرا / دکتر باحوصله و دقتی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۱حالم بد بود توسط دکتر ویزیت شدم با تشخیص به موقع درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲درد معده و اینکه ایشون آندوسکوپی کردن وحالا با مصرف دارو معده دردم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۰۷کبد چرب
۱۴۰۴/۰۳/۰۵التهاب روده وزخم معده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی بود راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بنده عفونت معده داشتم بر طرف شد خداروشکر
۱۴۰۲/۰۹/۱۰دکتر عبدی پزشک بسیار باسوادی هستن و بیمار براشون واقعا اهمیت داره برخورد و حوصله عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰