معده درد داشتم بهتر شده بودم باداروهای ایشان بعداز ۳ سال مجددا حالم بد شده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
با سلام ، چون برای بار اول مراجعه کردم نمیتونم نظر نهایی رو بنویسم ولی از لحاظ دانش پزشکی و مشاوره خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
دکتر کار بلد من چندین سال درد معده داشتم دکترهای زیادی به من میگفتن مشکل روده دارم ولی خوب نمیشدم پیش دکتر اژدرکش که رفتم با دوجلسه مط و یک جلسه تو بیمارستان آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن یک سالو نیم هست که از درد و دارو راحت شدم انشالله همیشه تن سالم داشته باشن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
مشکلکبد
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
مشکل گوارش.تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
خونریزی معده.دکتر عالی و ماهی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دکتر فوق العاده متبحر و خوش اخلاق هستند و خیلی با صبر و طمانینه به مداوای بیمار می پردازند
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
به دقت و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
بسیار پزشک شریف و با وجدانی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
مادرم درد داشتن که با مراجعه و تشخیص.دکتر عمل کیسه صفرا انجام دادن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
معده ورودبه ام داغون با ۱نسخه درمان شدم انسان شریف ومتبحری است
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
عالی از هر نظر
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
باعرض سلام ،وآرزوی طول عمر وسلامتی برای ایشان وخانواده محترمشان، بسیار دکتر دانا ،توانا ودلسوزی هستن بسیار عالین
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ایشون را از بیمارستان فیروز گر با طبابت خوبشون می شناسم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
مشکل روده
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
مشکل گوارش اینجانب را با تشخیص استادانه برطرف نمودند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دخترم مشکل معده داشت به ایشان مراجعه ومطالعه شدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالیست
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
مثل همیشه خوش برخورد و دقیق و صبور ....از همه مهمتر انسان هستند و به بیمار به چشم کالای درآمد زا نگاه نمیکنن....خدا سلامتی و عمر با عزت بهشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
همسرم بیماری کبدداشتند و مراحل درمانی را با ایشان داشتند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
مشکل خاصی فعلا نداشتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
کیسه صفرا .
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
اندوسکپی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بهبودی حاصل شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سلام بنده دو سال است که مادرم تحت نظر آقای دکتر هستند تشخیص دکتر عالی بود و درمان صورت گرفت
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
عالی-زخم معده-عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خوب وعال
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
خیلی متتصص و کاربلد و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
درحال معالجه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
دکتری هستند که عالی هم از نظر تشخیص بیماری وهم از نظر درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
در زمینه نفخ و ورم معده به ایشون مراجعه کردم دکتر بسیار پیگیر هستند و باحوصله پاسخ میدن واقعا خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
باسلام بی نظیرانشاالله همیشه سلامت باشن خداوندخیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
زخم معده داشتم 3 ماه پیش رفتم خوب شدم تشخصص عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
مشکل گوارشی -آندوسکوپی و کلونوسکوپی -از حدود 8 سال پیش
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
مشکل کبد
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
چند سال معده درد داشتم و داروهای مختلف استفاده کردم ولی تاثیری نداشت
به لطف خدا و آقای دکتر تنها با یک نسخه درمان شدم شکر خدا
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
من خودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
در کار خود کاملا متعهد
۱۳۹۸/۰۶/۱۹
دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
مشکل روده دارم مراجعه کردم برام کولونوسکوپی واندوسکوپی تجویز کردن چنتا هم دارو دادن که با مصرف اونها از التهاب روده هام خیلی کم شده اما استرس کلنوسکوپی و آندوسکوپی رو دارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
مطب بسیار شلوغی دارند ولی دکتر بسیار باحوصله و صبور و کاربلدی هستند. من مشکل یبوست شدید دارم و از بچگی داشتم که در حال بهبوده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
مشکوک به اتوایمیون کبدی بودم که داروهای مزبور نیز تجویز شده بود ولی ایشا با دلسوزی تمام با احتمال اینکه نباشد با قطع نمودن تدریجی داروها نجاتم دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
فعلا که
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بهترین و با اخلاق ترین و حاذق ترین
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
دکترخوب باتجربه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
کولیت روده
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
من دوسال پیش رفتم خوب بود الان دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
عالی مشکل چربی کبد ویک کیست کبدی داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
مادرم پیششون اومدن خیلی راضی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دکتر بسیار بسیار عالی و دانشمندی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پدرم تحت رمان اقای دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
عالی بودن من نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
دکتر بسیار حاذقی هستند چند سال تحت درمان کولیت اولسروز هستم، تشخیصشون خیلی خوبه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
نتیجه خوبی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
تشخیص عالی، تجویز داروهای درمان کننده
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
درد معده داشتم خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
معده وبعداز مراجعه خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
عفونت معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
روده و معده .صد در صد بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتر خیلی خیلی خوبیه ولی خیلی مهربون نیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
بهترین
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بسیار با حوصله و صبور و دقیق
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
عالی. هلیکوباکتر داشتم و رفع شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
من 10ساله بیمار دکتر هستم.زخم معده و اثنی عشر دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
اندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
کبد چرب. بهبود کامل
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
کبد چرب دارم که با ویزیت ایشون تا حدودی مشکل حل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بسیار حاذق و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خواهرم بیمار ایشان بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
مشکل معده دردشدید داشتم بعد یکبار ویزیت برای همیشه درد معده رو فراموش کردم
درد پهلو داشتم توسط آقای دکتر تشخیص واز طریق دارو درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
سلام دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
سلام مشکل کبد داشتم ایشونبعداز چند آزمایش دارو تجویز کردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بسیار دکت
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
عالی هستند.ایشون 12تازخم معده و اثناعشرم رو در یک ویزیت ازبین بردند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی در عرض دو هفته درمانم کردن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
نفخ وسوزش سردل داشتم ایشان اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادند ودارو تجویز کردند سوزش سردل با دارو کم شده ولی نفخ برطرف نشده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
پلیپ روده انشالله برطرف شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
دکتر بسیار خوبی من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سنگ صفرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
کیسه صفرا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
خیلی دکتر وقت شناس ودرمورد تشخیص واقعا عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
دارای تخصص و شایستگیهای بسیار خوب. مهمترین عامل درمان، بررسی دقیق جهت تشخیص بیماریست که ایشان بخوبی و با مهارت عالی از عهده این مهم بر آمده و داروی مناسب و دقیق تجویز می کنند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مشگل معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مشکل کبد داشتم ایشون ویزیت کردن آزمایش وسونوگرافی وفیبروگرافی نوشتن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
تشخیص خوب و تجویز داروهایی که زود تاثیر میگذاره
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دکتری حاذق و دلسوز
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
پدرم بیمار ایشان بودند
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تحت درمان اولسر معده
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
سلام ب همگی من التهاب روده داشتم با تشخیص درست آقای دکتر آقای دکتر بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۳۱
مشکل روده عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
بسیار دکتر عالی در تشخیص ودرمان وبا اخلاق هستند .
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
کولون دارم چهارده ساله تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
داییم مشکل معده داشت که خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بسیار دکتر خوب وبا یاد وبا اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
تشخیص فوقالعاده خوبی دارند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
دکتر بسیار خوبی هستند مشکل معده داشتم که کربلا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بسیار عالی و تشخیص و درمان موثر
۱۳۹۷/۰۶/۰۹
سلام ناراحتی معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتر حاذقی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
سلام ایشون بسیار باتج به و کا ان هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
تشخیص عالی و در ادامه، روند درمانی خوبی را ارائه نمودند .
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
مشکل معده داشتم هنور هم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
پزشک خوبی هستن ولی برای مریض وقت نمیزارن حتی در حد چند ثانیه وقت نزاشتن پرونده رو بخونن، بهم گفتن مشکلت چیه؟! و من بعد از سه جلسه مراجعه دوباره از اول مشکلمو شرح دادم، کلیشه ی ام ار آی و سی دی رو بردم براشون حتی نگاه نکردن و فقط بسنده کردن به گزارش پزشک در حالیکه توقع من از پزشک فوق تخصص این بود که وقت بزاره و سی دی ام آر آی رو ببینه.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
فوق العاده ، متخصص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
زخم معده داشتم بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جم شدن خلت در گلو
۱۳۹۸/۰۸/۰۶
عااالی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
درحال پیگیری درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
بسیار عالی و مشکل گوارش من رو حل کردند
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
دکتر خوبه حتمابرن پیشش
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکل عفونت روده داشتم بسیار دکتر با تجربه و خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
ناراحتی معده داشتم که خوب شدم تشکر اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
عالیه ، بسیار با اخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
پزشک خوب و مسلط
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
عالیه دکتر حاذق وکار بلد ودلسوز الکی دارو تجویز نمیکنه درکل دکتر منو با تجویز داروهاش درمان کرد ودعاگوش هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مشکل عفونت و ورم معده داشتم دکتر تشخیص دادن و دارو تجویز کردن خوب شدم خدا خیرشان بده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
زخم معده داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
چهار سال پیش عفونت معده داشتم و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
خوشبختانه بخت با بنده یار بود و خدمت ایشان رسیدم از 3 سال پیش تا به امروز تمامی مشکلات گوارشی بنده رفع شده و روزی نیست که ایشان را به سایر بیماران معرفی نکنم.
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
سلام بنده 15 سال پیش بخاطر درد معده مراجعه کرده ام ودر دو نوبت ویزیت ویزیت و درمان شدم خیلی دکتر خوبیه.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
عالی.عالی.عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
من معده ام سوزش می کرد با چند تا دارو فعلا بهتر شدم و گفتند یک روز دیگر مراجعه کنید آنتسکوپی انجام دهم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
تنگی مری که توسط آقایه دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بسیار عاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
خوب بود.تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
انسداد روده داشتم و نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
بسیار د
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
نیاز به عمل جراحی و نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دوبار با شدت زیاد بیماری به دکتر مراجعه کردم در صورتی که پزشک شهرمون منو جواب کرده بود ولی با داروهای دکتر جواب گرفتم و تحت کنترلم خدا حفظشون کنه
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹معده و روده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی عالی است.
۱۳۹۸/۰۸/۰۵بیماری بهجت
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل کیست پانکراس داشتم تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی بینظیر
۱۴۰۲/۰۱/۲۴معده درد داشتم بهتر شده بودم باداروهای ایشان بعداز ۳ سال مجددا حالم بد شده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰با سلام ، چون برای بار اول مراجعه کردم نمیتونم نظر نهایی رو بنویسم ولی از لحاظ دانش پزشکی و مشاوره خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر کار بلد من چندین سال درد معده داشتم دکترهای زیادی به من میگفتن مشکل روده دارم ولی خوب نمیشدم پیش دکتر اژدرکش که رفتم با دوجلسه مط و یک جلسه تو بیمارستان آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن یک سالو نیم هست که از درد و دارو راحت شدم انشالله همیشه تن سالم داشته باشن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰مشکلکبد
۱۳۹۹/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۴انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی
۱۴۰۲/۰۳/۲۲کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۰۶مشکل گوارش.تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۲خونریزی معده.دکتر عالی و ماهی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱دکتر فوق العاده متبحر و خوش اخلاق هستند و خیلی با صبر و طمانینه به مداوای بیمار می پردازند
۱۳۹۷/۱۲/۰۵به دقت و عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸بسیار پزشک شریف و با وجدانی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۹مادرم درد داشتن که با مراجعه و تشخیص.دکتر عمل کیسه صفرا انجام دادن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴معده ورودبه ام داغون با ۱نسخه درمان شدم انسان شریف ومتبحری است
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی از هر نظر
۱۴۰۲/۰۳/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۲/۲۵باعرض سلام ،وآرزوی طول عمر وسلامتی برای ایشان وخانواده محترمشان، بسیار دکتر دانا ،توانا ودلسوزی هستن بسیار عالین
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ایشون را از بیمارستان فیروز گر با طبابت خوبشون می شناسم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵مشکل روده
۱۴۰۲/۰۳/۲۶مشکل گوارش اینجانب را با تشخیص استادانه برطرف نمودند
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دخترم مشکل معده داشت به ایشان مراجعه ومطالعه شدن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالیست
۱۳۹۸/۰۴/۲۲مثل همیشه خوش برخورد و دقیق و صبور ....از همه مهمتر انسان هستند و به بیمار به چشم کالای درآمد زا نگاه نمیکنن....خدا سلامتی و عمر با عزت بهشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲همسرم بیماری کبدداشتند و مراحل درمانی را با ایشان داشتند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰مشکل خاصی فعلا نداشتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹کیسه صفرا .
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۱۵اندوسکپی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بهبودی حاصل شده است.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سلام بنده دو سال است که مادرم تحت نظر آقای دکتر هستند تشخیص دکتر عالی بود و درمان صورت گرفت
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عالی-زخم معده-عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خوب وعال
۱۴۰۲/۰۴/۰۹خیلی متتصص و کاربلد و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲درحال معالجه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹دکتری هستند که عالی هم از نظر تشخیص بیماری وهم از نظر درمان
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸در زمینه نفخ و ورم معده به ایشون مراجعه کردم دکتر بسیار پیگیر هستند و باحوصله پاسخ میدن واقعا خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۱۱/۲۴باسلام بی نظیرانشاالله همیشه سلامت باشن خداوندخیرش بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶زخم معده داشتم 3 ماه پیش رفتم خوب شدم تشخصص عالی هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل گوارشی -آندوسکوپی و کلونوسکوپی -از حدود 8 سال پیش
۱۴۰۲/۰۳/۲۴مشکل کبد
۱۴۰۱/۱۱/۱۸چند سال معده درد داشتم و داروهای مختلف استفاده کردم ولی تاثیری نداشت به لطف خدا و آقای دکتر تنها با یک نسخه درمان شدم شکر خدا
۱۴۰۲/۰۲/۱۶من خودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹در کار خود کاملا متعهد
۱۳۹۸/۰۶/۱۹دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۲مشکل روده دارم مراجعه کردم برام کولونوسکوپی واندوسکوپی تجویز کردن چنتا هم دارو دادن که با مصرف اونها از التهاب روده هام خیلی کم شده اما استرس کلنوسکوپی و آندوسکوپی رو دارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۱۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مطب بسیار شلوغی دارند ولی دکتر بسیار باحوصله و صبور و کاربلدی هستند. من مشکل یبوست شدید دارم و از بچگی داشتم که در حال بهبوده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۸/۱۶مشکوک به اتوایمیون کبدی بودم که داروهای مزبور نیز تجویز شده بود ولی ایشا با دلسوزی تمام با احتمال اینکه نباشد با قطع نمودن تدریجی داروها نجاتم دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فعلا که
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بهترین و با اخلاق ترین و حاذق ترین
۱۴۰۱/۱۱/۲۰دکترخوب باتجربه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴کولیت روده
۱۴۰۲/۰۳/۲۳من دوسال پیش رفتم خوب بود الان دوباره میخوام برم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی مشکل چربی کبد ویک کیست کبدی داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴مادرم پیششون اومدن خیلی راضی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خوب هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر بسیار بسیار عالی و دانشمندی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پدرم تحت رمان اقای دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عالی بودن من نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دکتر بسیار حاذقی هستند چند سال تحت درمان کولیت اولسروز هستم، تشخیصشون خیلی خوبه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲نتیجه خوبی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۶تشخیص عالی، تجویز داروهای درمان کننده
۱۴۰۰/۰۲/۱۰درد معده داشتم خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۱۲/۱۴معده وبعداز مراجعه خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶عفونت معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۷روده و معده .صد در صد بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر خیلی خیلی خوبیه ولی خیلی مهربون نیست
۱۳۹۹/۱۱/۰۲بهترین
۱۴۰۱/۱۲/۱۰بسیار با حوصله و صبور و دقیق
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی. هلیکوباکتر داشتم و رفع شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۵من 10ساله بیمار دکتر هستم.زخم معده و اثنی عشر دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲اندوسکوپی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲کبد چرب. بهبود کامل
۱۴۰۰/۱۱/۰۷کبد چرب دارم که با ویزیت ایشون تا حدودی مشکل حل شده
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بسیار حاذق و عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خواهرم بیمار ایشان بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷مشکل معده دردشدید داشتم بعد یکبار ویزیت برای همیشه درد معده رو فراموش کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی. در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴کولیت اولسروز
۱۴۰۱/۰۸/۲۱من فعلا
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عالین عالی تشخیص بیست.من اتوایمون دارم سالهاس تحت نظرم راضیم یجورایی ازاون دنیامنوبرگردوندن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵آقای دکتر با تجربه و با علم هستن .
۱۴۰۱/۰۹/۱۰عالی بو
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خوبی هستش.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۰داخلی و گوارش
۱۴۰۱/۰۷/۲۰مشکل زخم معده
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار دکتر فهمیده و باسواد و تجربه زیاد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی خ
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بهترین دکتر هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۶درد پهلو داشتم توسط آقای دکتر تشخیص واز طریق دارو درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سلام دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سلام مشکل کبد داشتم ایشونبعداز چند آزمایش دارو تجویز کردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دکت
۱۳۹۹/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی هستند.ایشون 12تازخم معده و اثناعشرم رو در یک ویزیت ازبین بردند
۱۴۰۱/۰۶/۲۲در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی هستند آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی در عرض دو هفته درمانم کردن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲نفخ وسوزش سردل داشتم ایشان اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادند ودارو تجویز کردند سوزش سردل با دارو کم شده ولی نفخ برطرف نشده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹پلیپ روده انشالله برطرف شد
۱۴۰۱/۰۸/۰۱دکتر بسیار خوبی من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸سنگ صفرا
۱۴۰۱/۰۲/۱۵کیسه صفرا
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰خیلی دکتر وقت شناس ودرمورد تشخیص واقعا عالی
۱۳۹۷/۰۹/۰۷دارای تخصص و شایستگیهای بسیار خوب. مهمترین عامل درمان، بررسی دقیق جهت تشخیص بیماریست که ایشان بخوبی و با مهارت عالی از عهده این مهم بر آمده و داروی مناسب و دقیق تجویز می کنند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲مشگل معده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل کبد داشتم ایشون ویزیت کردن آزمایش وسونوگرافی وفیبروگرافی نوشتن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹تشخیص خوب و تجویز داروهایی که زود تاثیر میگذاره
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دکتری حاذق و دلسوز
۱۳۹۷/۰۹/۱۷تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵پدرم بیمار ایشان بودند
۱۳۹۸/۰۴/۲۴عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تحت درمان اولسر معده
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۹سلام ب همگی من التهاب روده داشتم با تشخیص درست آقای دکتر آقای دکتر بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۳۱مشکل روده عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بسیار دکتر عالی در تشخیص ودرمان وبا اخلاق هستند .
۱۴۰۰/۱۲/۱۰تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵کولون دارم چهارده ساله تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶داییم مشکل معده داشت که خوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بسیار دکتر خوب وبا یاد وبا اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۰تشخیص فوقالعاده خوبی دارند.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند مشکل معده داشتم که کربلا بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیار عالی و تشخیص و درمان موثر
۱۳۹۷/۰۶/۰۹سلام ناراحتی معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر حاذقی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳سلام ایشون بسیار باتج به و کا ان هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴تشخیص عالی و در ادامه، روند درمانی خوبی را ارائه نمودند .
۱۴۰۲/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵مشکل معده داشتم هنور هم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲پزشک خوبی هستن ولی برای مریض وقت نمیزارن حتی در حد چند ثانیه وقت نزاشتن پرونده رو بخونن، بهم گفتن مشکلت چیه؟! و من بعد از سه جلسه مراجعه دوباره از اول مشکلمو شرح دادم، کلیشه ی ام ار آی و سی دی رو بردم براشون حتی نگاه نکردن و فقط بسنده کردن به گزارش پزشک در حالیکه توقع من از پزشک فوق تخصص این بود که وقت بزاره و سی دی ام آر آی رو ببینه.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فوق العاده ، متخصص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵زخم معده داشتم بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴جم شدن خلت در گلو
۱۳۹۸/۰۸/۰۶عااالی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۳۰درحال پیگیری درمان هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار عالی و مشکل گوارش من رو حل کردند
۱۴۰۱/۰۶/۱۶دکتر خوبه حتمابرن پیشش
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل عفونت روده داشتم بسیار دکتر با تجربه و خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ناراحتی معده داشتم که خوب شدم تشکر اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۴عالیه ، بسیار با اخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۰۸/۱۶پزشک خوب و مسلط
۱۴۰۲/۰۲/۱۵عالیه دکتر حاذق وکار بلد ودلسوز الکی دارو تجویز نمیکنه درکل دکتر منو با تجویز داروهاش درمان کرد ودعاگوش هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل عفونت و ورم معده داشتم دکتر تشخیص دادن و دارو تجویز کردن خوب شدم خدا خیرشان بده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۷زخم معده داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱چهار سال پیش عفونت معده داشتم و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خوشبختانه بخت با بنده یار بود و خدمت ایشان رسیدم از 3 سال پیش تا به امروز تمامی مشکلات گوارشی بنده رفع شده و روزی نیست که ایشان را به سایر بیماران معرفی نکنم.
۱۴۰۱/۰۹/۲۶سلام بنده 15 سال پیش بخاطر درد معده مراجعه کرده ام ودر دو نوبت ویزیت ویزیت و درمان شدم خیلی دکتر خوبیه.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی.عالی.عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۹من معده ام سوزش می کرد با چند تا دارو فعلا بهتر شدم و گفتند یک روز دیگر مراجعه کنید آنتسکوپی انجام دهم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷تنگی مری که توسط آقایه دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار عاب
۱۴۰۱/۱۰/۲۲خوب بود.تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۰۳بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶انسداد روده داشتم و نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بسیار د
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتر عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳نیاز به عمل جراحی و نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دوبار با شدت زیاد بیماری به دکتر مراجعه کردم در صورتی که پزشک شهرمون منو جواب کرده بود ولی با داروهای دکتر جواب گرفتم و تحت کنترلم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار عالی هستن پدرم مریضشون هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱از همه نظر عالی بودن دکتر خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹تشخیص های خوبی دارد
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکل معده تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۰گوارشی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹میکروب معده واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۶دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عاااااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بیماری روده، و عالی بود ویزیت ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی و فوق العاده ان
۱۴۰۱/۰۹/۰۹مطب بسیار شلوغ
۱۴۰۵/۰۱/۲۹در حد ویزیت
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی بوده و
۱۴۰۲/۰۳/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی در یک نوبت درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل روده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴