۵۶۳ نفر
دکتر سیما زمانیان

دکتر سیما زمانیان

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

متخصص شماره نظام: ۵۰۲۶۰
۹۸% پیشنهاد کاربران
۵۴۵ نفر

دوران بارداری و درمان عفونت...کارشون خوبه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

زایمان سزارین .بسیار راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالی دلسوز

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عاااالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

سزارین راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

سزارین

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

زایمان

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

من بیماردکترهستم

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

بله خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

کیست داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله ای هستن من مشکل کیست داشتم خداروشکر رفع شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵

دکتر خوب و دلسوزی هستت

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

دکتر بسیا

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خوب وآلی

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

دکتر صبور و مهربان

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

عالیییی خیلی خوش اخلاق هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

پزشک با تج

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

بسیار دلسوز و مهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

عالییی

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

مراقبت بارداری

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بارداری

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

دکترخیلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

سلام من درسینه داشتم بایک بار مراجعه خوب شدم خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

ایشون تمه

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

بسیار کارشون عالی بوده

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

دکتر فوقالعاده خوبی هستن، پیشنهاد میکنم ب دوستان

۱۳۹۹/۰۸/۳۰

باردار و در حال درمان

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

خیلی کاربلد وبااخلاق هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بسیار دکتر خوب و مهربان و کاربلد

۱۴۰۲/۰۲/۲۶

زایمان خوب

۱۳۹۹/۰۱/۰۵

دکتر خیلی خوب و با حوصله و با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار دکتر با حوصله ای هستش..و کاملا ب سوالات بیمار پاسخ میده

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

عالی.ک

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

دکتر بسیارخوب وباحوصله ای است

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

عمل کردم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

مشکلم عفونت بود خدارو شکر خوب شدم زیر دستشون

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

باردار

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

خشکی بدن

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

زایمان

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

بارداری و سزارین عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

زایمان

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

فوق العاده دکتر خوب و با توجهی هست .برای دومین بارداریم پیش سرکار خانم دکتر اومدم چون ازش راضی بودم مجدد پیش خودش اومدم

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

چکاب بارداری

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

من باردار هستم.و دکترم سیما زمانیان هست..خیلی باحوصله.مهربونه..قراره پیش خودشونم سزارین بشم

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

زایمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

علی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

خیلی دکتر مسئولیت پذیره

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

دکتر خیییلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

خوب بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۷

خیلی خیلی دکتر خوبیه هرچی بگم ازش بازم کمه مهربون و دلسوز و جون من و نجات داد من برای عمل جراحی رحم پیشش عمل کردم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

زایمان سزارین

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

سزارین، عالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

دوسزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

بهترینه

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

من بچه دوم رو برام سزارین کرد کارش عالــیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۳/۰۳/۲۱

از همه لحاظ عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی بوده لتروزول تجویز کرد دو ماه تحت نظر باردار شدم

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

هنوزنتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

باردار هستم

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

بسیار دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

بارداری

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

عالی کارشون

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

زایمان خوبی رو با ایشون تجربه کردم.خیلیی دکتر باحوصله مهربونی هستن

۱۳۹۷/۰۷/۰۴

خیلی خوبه

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

بارداربودن

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

دکترخوبیه

۱۴۰۰/۱۲/۲۹

زایمان

۱۴۰۳/۰۴/۲۲

باردارم و کنترل بارداریم با ایشون هستش

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

باردارم تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عمل هیسترومی

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

برای بارداری وزایمان مراجعه کردم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

مراقبت بارداری

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

بسیار خوب

۱۳۹۷/۰۳/۲۲

بسیار عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

سزارین شدم که واقعا جراحی خوبی بود اصلا اذیت نشدم حین عمل خونریزی شدیدی داشتم که خانم دکتر خیلی حرفه ایی خونریزی قطع کرد

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

هنوز نتیجه ای حا

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

نزدیک یکماه زایمان سزارین بی حسی انجام دادم

۱۴۰۱/۱۰/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

خوب و با حوصله و باتجربه

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

عالی بود دررزوک

۱۳۹۸/۰۴/۱۴

خانم دکنر بسیار عالی و کار بلد با تجربه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

در زمان بارداری تحت نظر ایشان بودم

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

تازه یک جلسه رفتم پیش ایشون

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

در حال معالجه

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بسیار با حوصله و خوب

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

مشکلات هرمونی

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

تو دوران بارداریم خیلی بهمکمککرد

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

عالی بوده واقعا

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

زایمان انجام دادن برام و فوق العاده عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

پزشک خواهرم بودن

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستش

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

پریودی نامنظم خیلی باآرامشو صبورن و مشکلمو حل کردن

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

الان باردارم و تحت نظر خانم دکتر هستم عالی با صبر و حوصله هستن

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

بسیار پزشک ماهری هستد،سزارین کردم عالی بود

۱۳۹۷/۰۵/۱۲

سزارین

۱۳۹۷/۱۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

دوتا بچه هامو پیششون زایمان کردم عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عالیهستن

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

دکتر خوب و حرفه ایب

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

از همه نظر عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بارداری

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

دوسش دارم ..منو قانع کرد که برا یه ماه هم که شده ال دی بخورم ..درصورتیکه دکترای دیگه فقط تجویز میکنن .بااینکه تو اقدام بودم ولی یه ماه خوردم

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

سلام دکتر خوب و با اخلاق و محترم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۳

بچه اولم رو ایشون به دنیا اوردن واقعا عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

پیششون سزارین شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

برایچکاب بارداری مراجعه کردم

۱۳۹۸/۰۴/۳۰

اقدام ب بارداری فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

باردارم زیر نظر خانم دکتر هستم خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

بسیار عالی و با دقت زایمان سزارین داشتم دستشون سبک بود

۱۴۰۱/۱۱/۲۲

برای چکاپ پیششون میرفتمخوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالی فوق العاده

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

دکترمهربان وخوش قلبین

۱۴۰۱/۱۰/۰۷

بسیار با حوصله و مهربون

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

خیلی راضیم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر بسی

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

دیابتی هستم و اقدام به بارداری کردم تحت درمانم فعلا باردار نشدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

دکترباحوصله هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

دکترخوبی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

دکتر خوبیه و باحوصله بیمار ویزیت میکنه

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

نازایی نتیجه گرفتم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

زایمان خوبی داشتم و واقعا از ایشون راضی بودم و تا جایی ک بتونم به دیگران هم معرفی میکنم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

بسیارصبور و آرام و مهربان

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

بارداری و زایمان سزارین راحت

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

سزارین کردم پیش خانم دکتر عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عالی بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

مشکل داخلی در حال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

عالیست

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

بسیار عالی با تشخیصی فوق العاده ..

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

خودش خوبه.کم حرفه زیاداهل توضیح نیست ولی منشی شون خیلی روی اعصاب

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

برای چکاب و اقدام به بارداری ر

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

در دوران بارداری

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

زیمان همسرم

۱۳۹۸/۰۵/۳۰

خیلی خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

مراقبت دوران بارداری و عمل سزارین و tl

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

مشکلی ندارم ای دی گذاشتم و گاهی برای چکاپ مراجعه می کنم ،واقعا با اخلاق ومهربون هستند

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دوتا زایمان

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

براکنترل بارداری پیششون میرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند برای چکاپ مراجعه کردم و راضیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

زایمان اول سزارین عالی

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

من سال 401 پیش خانم دکتر زایمان داشتم واقعا عالی بودن. خانم دکترممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

زایمان عالییییی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتور عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دوره بارداری تحت نظر ایشون بودم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

باردار بودم عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

دوتابچه دارم وزیرنظرایشون بودم که خداروشکرسالم وزایمانای راحتی درکنارش داشتم

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

ورم در ناحیه رحم

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عمل سزارین داشتم و عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

باردارم و زیر نظرشون هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عااااالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

خانم دکتر بسیار خوش برخورد و مهربونن دوره ی درمانم هنوز کامل نشده

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

سزارین

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

عالی بودن.بارداربودم زیرنظرایشون بودم وهزاران شدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

باردار هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

فرزند دومم را ایشان به دنیا اوردن

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

بله میتوانند عفونت داخلی داشتم و ایشون تونستن به بنده کمک کنند تا درمان بشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

بسیار دکتر عالی و مهربون و اینکه برای بیمار وقت میزاره قشنگ توضیح میده خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

عفونت بهترم

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

خیلی دکتر خوبیست

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

نتیجه خوبی گ

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

بسیار صبور و با حوصله

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

بسیار عالی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

عالی و با تجربه

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

خیلی خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

بارداری

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

باردار بودم و کیست داشتم بله مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

سری دومه دارم میرم هنوزمعلوم نیست

۱۳۹۹/۰۱/۱۷

کیست داشتم و هنوز دارن

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

دکتر بی نظیری هستن فوق العده صبور و خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

بی نظیر ترین متخصص زنان اهواز بی شک

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

سزارین،کار و رفتارشان واقعا عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

متخصص و با تجربه

۱۴۰۱/۰۲/۲۲

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

خوب بودن

۱۳۹۸/۰۷/۰۴

دکتر خوش برخوردی هستن وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

زیر نظرشون زایمان کردم عالی بودن خیلی با حوصله و خوب

۱۴۰۱/۰۹/۲۸

بسیار باشخصیت وباحوصله وخوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

بسیار عالی و خوش اخلاق. رسیدگی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بارداری اولم زیر نظر ایشون بود 19 سال پیش

۱۴۰۲/۰۱/۰۸

بهترینه

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

سلام زیرنظر دکتربودم برای زایمان.عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

پیش ایشون زایمان شدم

۱۴۰۲/۰۴/۲۲

خانم دکترخیلی خوبه من زیردست خانم دکترباردار شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

سزارین عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

دکتر خیلی خوبی هست من که خیلی راضیم خدا ازش راضی باشه نزدیک ده سال زیر نظرشم

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

عالیهستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۹

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

بارداری

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

برای زایمان پزشکم بود فوق العاده خوش برخورده

۱۴۰۳/۰۱/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

بارداری تحت نظر هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

سه فرزندانم تحت نظر ایشان بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

سلام دکتر مشکل شوهرم داره چکارکنم دارو میدی

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

باردار بودم دکتر خوبی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

خونریزی شدید

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

بسیار صبور و با حوصله هستن و به بیمار آرامش میدن

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

زایمان کردم

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

دکتر فوق العده محترم ودلسوز واقعا عاشقشم وعاشق کارشم من در طول بارداری زیر نظر ایشون بودم واقعادلسوزانه با من رفتار. میکردن وحتی روز آخر بارداری بیمارستان اومدن خیلی با من تلاش کردن وتمام سعیش نو کردن ک من طبیعی زایمان کنم ولی مث اینک بچم سزارین دوست داشت ولی خدایی خیلی خانم محترم با وقار ومومن ومتدین وعالی از همه لحاظ

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

باسلام دوقلو باردار بودم و به شدت کاهش وزن و افت فشار داشتم وسنم هم کم بود و بدن ضعیفی داشتم به لطف خدا وند و کمک خانم زمانیان عزیز دوقلو هام رو بسلامتی کامل به دنیا آوردم سلامتی خودم و دوقلوهای را مدیون اشونم

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

بهترین

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

مشکل لکه بینی داشتم که خدا رو شکر درمان شدم

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

دکتر مهربونم وباحوصله ای هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

زایمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

عمل سزارین داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

زایمان

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

من برای اوایل بارداریم رفتم اوکی بودن

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

تحت نظرم

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

مهربان خیلی خیلی و روحیه میده به بیمار با تجربه احساس مسئولیت درقبال بیمار پیگیر و توصیه های لازم به بیمار میده

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

خیلی عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بار دار بودم

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دکتر باتحربه ای است

۱۴۰۲/۰۲/۲۸

تحت نظر دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دخترم پریدی هاش نامنظمه والان تحت درمان هست.

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

طبابت شون عالی وفوق العاده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

صبور صبور مهربون بامهر عالی عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

زایمان و چکاپ و مراجعه بعد از زایمان داشتم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۱/۰۳

پزشک عالی و

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

عااااالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

من پیش ایشون سزارین کردم بسیار بسیار دکتر خوبی هستن خداوندا عمر طولانی باعزت و سلامتی همیشگی نصیبش بشه

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

سزارین داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

دکتر خو

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

برای زایمان اولم پیششون بودم خیلی باحوصله جواب سوالتمومیدادن واقعادکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

2 بار زیر دستش زایمان کردم ... کارشون عالیه

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بارداری

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

سزارین عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

قطعا بهترین پزشکی هستن که من میشناسم با اخلاق و مهربون

۱۴۰۲/۰۲/۲۴
اطلاعات تکمیلی
جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی
•با بیش از ۲۱ سال سابقه ی کاری *فعال *
*دارای برد تخصصی*
دوره ی دکترای عمومی: دانش آموخته ی دانشگاه تهران
دوره ی تخصص فارغ التحصیل دانشگاه اهواز
دکتر سیما زمانیان جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی
اهوازشنبه یک شنبه و سه شنبه و چهارشنبه: اهواز کیانپارس خیابان ۱۲ غربی، مجتمع سپید، طبقه ی ۳
همه روزه به غیر از دو شنبه و پنج شنبه روز‌های تعطیل در مطب کیانپارس
مطب از ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ باز است
شماره ی مطب کیانپارس:
۰۶۱۳۳۹۱۶۱۷۸,۰۶۱۳۳۹۱۶۲۰۱
جهت نوبت گیری از طریق شماره ی موبایل از ساعت ۹ تا ۱۳ - ۱۶ تا ۲۲ میتوانید اقدام کنید
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۹:۳۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر سیما زمانیان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر سیما زمانیان جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

    شنبه یک شنبه و سه شنبه و چهارشنبه: اهواز کیانپارس خیابان ۱۲ غربی، مجتمع سپید، طبقه ی ۳