دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله ای هستن من مشکل کیست داشتم خداروشکر رفع شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
دکتر خوب و دلسوزی هستت
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوب وآلی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
دکتر صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالیییی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
پزشک با تج
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
سلام من درسینه داشتم بایک بار مراجعه خوب شدم خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
ایشون تمه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
بسیار کارشون عالی بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دکتر فوقالعاده خوبی هستن، پیشنهاد میکنم ب دوستان
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
باردار و در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
خیلی کاربلد وبااخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار دکتر خوب و مهربان و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
زایمان خوب
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
دکتر خیلی خوب و با حوصله و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار دکتر با حوصله ای هستش..و کاملا ب سوالات بیمار پاسخ میده
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
عالی.ک
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
دکتر بسیارخوب وباحوصله ای است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
مشکلم عفونت بود خدارو شکر خوب شدم زیر دستشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
باردار
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
خشکی بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
زایمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بارداری و سزارین
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
فوق العاده دکتر خوب و با توجهی هست .برای دومین بارداریم پیش سرکار خانم دکتر اومدم چون ازش راضی بودم مجدد پیش خودش اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
چکاب بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
من باردار هستم.و دکترم سیما زمانیان هست..خیلی باحوصله.مهربونه..قراره پیش خودشونم سزارین بشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
علی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
خیلی دکتر مسئولیت پذیره
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
دکتر خیییلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
خیلی خیلی دکتر خوبیه هرچی بگم ازش بازم کمه مهربون و دلسوز و جون من و نجات داد من برای عمل جراحی رحم پیشش عمل کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
زایمان سزارین
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سزارین، عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
دوسزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بهترینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
من بچه دوم رو برام سزارین کرد کارش عالــیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
عالی بوده لتروزول تجویز کرد دو ماه تحت نظر باردار شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
باردار هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عالی کارشون
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
زایمان خوبی رو با ایشون تجربه کردم.خیلیی دکتر باحوصله مهربونی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
بارداربودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
باردارم و کنترل بارداریم با ایشون هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
باردارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عمل هیسترومی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
برای بارداری وزایمان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۲
بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
سزارین شدم که واقعا جراحی خوبی بود اصلا اذیت نشدم حین عمل خونریزی شدیدی داشتم که خانم دکتر خیلی حرفه ایی خونریزی قطع کرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
هنوز نتیجه ای حا
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
نزدیک یکماه زایمان سزارین بی حسی انجام دادم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
خوب و با حوصله و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عالی بود
دررزوک
۱۳۹۸/۰۴/۱۴
خانم دکنر بسیار عالی و کار بلد با تجربه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
در زمان بارداری تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
تازه یک جلسه رفتم پیش ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بسیار با حوصله و خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
مشکلات هرمونی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تو دوران بارداریم خیلی بهمکمککرد
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
عالی بوده واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
زایمان انجام دادن برام و فوق العاده عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
پزشک خواهرم بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
پریودی نامنظم خیلی باآرامشو صبورن و مشکلمو حل کردن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
الان باردارم و تحت نظر خانم دکتر هستم عالی با صبر و حوصله هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بسیار پزشک ماهری هستد،سزارین کردم عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۲
سزارین
۱۳۹۷/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
دوتا بچه هامو پیششون زایمان کردم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
عالیهستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
دکتر خوب و حرفه ایب
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
از همه نظر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دوسش دارم ..منو قانع کرد که برا یه ماه هم که شده ال دی بخورم ..درصورتیکه دکترای دیگه فقط تجویز میکنن .بااینکه تو اقدام بودم ولی یه ماه خوردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
سلام دکتر خوب و با اخلاق و محترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
بچه اولم رو ایشون به دنیا اوردن واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پیششون سزارین شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
برایچکاب بارداری مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
اقدام ب بارداری فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
باردارم زیر نظر خانم دکتر هستم خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
بسیار عالی و با دقت زایمان سزارین داشتم دستشون سبک بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
برای چکاپ پیششون میرفتمخوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی فوق العاده
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
دکترمهربان وخوش قلبین
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بسیار با حوصله و مهربون
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
دیابتی هستم و اقدام به بارداری کردم تحت درمانم فعلا باردار نشدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
دکترباحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
دکتر خوبیه و باحوصله بیمار ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
نازایی نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
زایمان خوبی داشتم و واقعا از ایشون راضی بودم و تا جایی ک بتونم به دیگران هم معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲
بسیارصبور و آرام و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۵
بارداری و زایمان سزارین راحت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
سزارین کردم پیش خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
مشکل داخلی در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار عالی با تشخیصی فوق العاده
..
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
خودش خوبه.کم حرفه زیاداهل توضیح نیست ولی منشی شون خیلی روی اعصاب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
برای چکاب و اقدام به بارداری ر
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
در دوران بارداری
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
زیمان همسرم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
مراقبت دوران بارداری و عمل سزارین و tl
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
مشکلی ندارم ای دی گذاشتم و گاهی برای چکاپ مراجعه می کنم ،واقعا با اخلاق ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
دوتا زایمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
براکنترل بارداری پیششون میرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند برای چکاپ مراجعه کردم و راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
زایمان اول سزارین عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
من سال 401 پیش خانم دکتر زایمان داشتم واقعا عالی بودن. خانم دکترممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
زایمان
عالییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتور عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دوره بارداری تحت نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
باردار بودم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
دوتابچه دارم وزیرنظرایشون بودم که خداروشکرسالم وزایمانای راحتی درکنارش داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
ورم در ناحیه رحم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عمل سزارین داشتم و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
باردارم و زیر نظرشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عااااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خانم دکتر بسیار خوش برخورد و مهربونن دوره ی درمانم هنوز کامل نشده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
عالی بودن.بارداربودم زیرنظرایشون بودم وهزاران شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
باردار هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
فرزند دومم را ایشان به دنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
بله میتوانند
عفونت داخلی داشتم و ایشون تونستن به بنده کمک کنند تا درمان بشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بسیار دکتر عالی و مهربون و اینکه برای بیمار وقت میزاره قشنگ توضیح میده خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
عفونت بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
خیلی دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
نتیجه خوبی گ
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶
بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
باردار بودم و کیست داشتم بله مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
سری دومه دارم میرم هنوزمعلوم نیست
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
کیست داشتم و هنوز دارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
دکتر بی نظیری هستن فوق العده صبور و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بی نظیر ترین متخصص زنان اهواز بی شک
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سزارین،کار و رفتارشان واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
متخصص و با تجربه
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
خوب بودن
۱۳۹۸/۰۷/۰۴
دکتر خوش برخوردی هستن وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
زیر نظرشون زایمان کردم عالی بودن خیلی با حوصله و خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بسیار باشخصیت وباحوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار عالی و خوش اخلاق. رسیدگی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بارداری اولم زیر نظر ایشون بود 19 سال پیش
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بهترینه
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
سلام زیرنظر دکتربودم برای زایمان.عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
پیش ایشون زایمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲
خانم دکترخیلی خوبه من زیردست خانم دکترباردار شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
سزارین عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
دکتر خیلی خوبی هست من که خیلی راضیم خدا ازش راضی باشه نزدیک ده سال زیر نظرشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
عالیهستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
بارداری
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
برای زایمان پزشکم بود فوق العاده خوش برخورده
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بارداری تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
سه فرزندانم تحت نظر ایشان بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
سلام دکتر مشکل شوهرم داره چکارکنم دارو میدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عاااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
باردار بودم دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خونریزی شدید
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
بسیار صبور و با حوصله هستن و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
زایمان کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
دکتر فوق العده محترم ودلسوز واقعا عاشقشم وعاشق کارشم من در طول بارداری زیر نظر ایشون بودم واقعادلسوزانه با من رفتار. میکردن وحتی روز آخر بارداری بیمارستان اومدن خیلی با من تلاش کردن وتمام سعیش نو کردن ک من طبیعی زایمان کنم ولی مث اینک بچم سزارین دوست داشت ولی خدایی خیلی خانم محترم با وقار ومومن ومتدین وعالی از همه لحاظ
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
باسلام دوقلو باردار بودم و به شدت کاهش وزن و افت فشار داشتم وسنم هم کم بود و بدن ضعیفی داشتم به لطف خدا وند و کمک خانم زمانیان عزیز دوقلو هام رو بسلامتی کامل به دنیا آوردم سلامتی خودم و دوقلوهای را مدیون اشونم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بهترین
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
مشکل لکه بینی داشتم که خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکتر مهربونم وباحوصله ای هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
عمل سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
من برای اوایل بارداریم رفتم اوکی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
تحت نظرم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
مهربان خیلی خیلی و روحیه میده به بیمار
با تجربه
احساس مسئولیت درقبال بیمار
پیگیر و توصیه های لازم به بیمار میده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بار دار بودم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دکتر باتحربه ای است
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
تحت نظر دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
دخترم پریدی هاش نامنظمه والان تحت درمان هست.
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
طبابت شون عالی وفوق العاده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
صبور صبور مهربون بامهر عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
زایمان و چکاپ و مراجعه بعد از زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
پزشک عالی و
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عااااالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
من پیش ایشون سزارین کردم بسیار بسیار دکتر خوبی هستن خداوندا عمر طولانی باعزت و سلامتی همیشگی نصیبش بشه
جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی •با بیش از ۲۱ سال سابقه ی کاری *فعال * *دارای برد تخصصی* دوره ی دکترای عمومی: دانش آموخته ی دانشگاه تهران دوره ی تخصص فارغ التحصیل دانشگاه اهواز
دکتر سیما زمانیان جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی
اهوازشنبهیک شنبه و سه شنبه و چهارشنبه: اهواز کیانپارس خیابان ۱۲ غربی، مجتمع سپید، طبقه ی ۳
همه روزه به غیر از دو شنبه و پنج شنبه روزهای تعطیل در مطب کیانپارسمطب از ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ باز استشماره ی مطب کیانپارس:۰۶۱۳۳۹۱۶۱۷۸,۰۶۱۳۳۹۱۶۲۰۱جهت نوبت گیری از طریق شماره ی موبایل از ساعت ۹ تا ۱۳ - ۱۶ تا ۲۲ میتوانید اقدام کنید
دوران بارداری و درمان عفونت...کارشون خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶زایمان سزارین .بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سزارین راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴سزارین
۱۴۰۳/۰۸/۱۲زایمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۲من بیماردکترهستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بله خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۲/۳۰کیست داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله ای هستن من مشکل کیست داشتم خداروشکر رفع شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۵دکتر خوب و دلسوزی هستت
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خوب وآلی
۱۳۹۹/۰۳/۱۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر صبور و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالیییی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶پزشک با تج
۱۴۰۳/۰۱/۰۷بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۲۳دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹سلام من درسینه داشتم بایک بار مراجعه خوب شدم خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۶ایشون تمه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بسیار کارشون عالی بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۴دکتر فوقالعاده خوبی هستن، پیشنهاد میکنم ب دوستان
۱۳۹۹/۰۸/۳۰باردار و در حال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۱۶خیلی کاربلد وبااخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار دکتر خوب و مهربان و کاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۶زایمان خوب
۱۳۹۹/۰۱/۰۵دکتر خیلی خوب و با حوصله و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار دکتر با حوصله ای هستش..و کاملا ب سوالات بیمار پاسخ میده
۱۴۰۱/۱۰/۰۳عالی.ک
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر بسیارخوب وباحوصله ای است
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عمل کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکلم عفونت بود خدارو شکر خوب شدم زیر دستشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۰باردار
۱۴۰۳/۰۲/۲۴خشکی بدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۰زایمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷بارداری و سزارین عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶فوق العاده دکتر خوب و با توجهی هست .برای دومین بارداریم پیش سرکار خانم دکتر اومدم چون ازش راضی بودم مجدد پیش خودش اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰چکاب بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۶من باردار هستم.و دکترم سیما زمانیان هست..خیلی باحوصله.مهربونه..قراره پیش خودشونم سزارین بشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱علی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خیلی دکتر مسئولیت پذیره
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکتر خیییلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۷خوب بود
۱۳۹۷/۰۱/۲۷خیلی خیلی دکتر خوبیه هرچی بگم ازش بازم کمه مهربون و دلسوز و جون من و نجات داد من برای عمل جراحی رحم پیشش عمل کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زایمان سزارین
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سزارین، عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دوسزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بهترینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵من بچه دوم رو برام سزارین کرد کارش عالــیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۲۱از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی بوده لتروزول تجویز کرد دو ماه تحت نظر باردار شدم
۱۳۹۸/۱۲/۰۲هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴باردار هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عالی کارشون
۱۴۰۲/۱۰/۳۰زایمان خوبی رو با ایشون تجربه کردم.خیلیی دکتر باحوصله مهربونی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۰۴خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۶/۲۷بارداربودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۹زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۲باردارم و کنترل بارداریم با ایشون هستش
۱۴۰۲/۱۲/۱۳باردارم تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عمل هیسترومی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵برای بارداری وزایمان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۲بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸سزارین شدم که واقعا جراحی خوبی بود اصلا اذیت نشدم حین عمل خونریزی شدیدی داشتم که خانم دکتر خیلی حرفه ایی خونریزی قطع کرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۴هنوز نتیجه ای حا
۱۴۰۳/۰۵/۰۲نزدیک یکماه زایمان سزارین بی حسی انجام دادم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴خوب و با حوصله و باتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالی بود دررزوک
۱۳۹۸/۰۴/۱۴خانم دکنر بسیار عالی و کار بلد با تجربه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶در زمان بارداری تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۱/۱۰/۲۴تازه یک جلسه رفتم پیش ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۳در حال معالجه
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیار با حوصله و خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مشکلات هرمونی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷تو دوران بارداریم خیلی بهمکمککرد
۱۴۰۱/۰۱/۱۱عالی بوده واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۲۲زایمان انجام دادن برام و فوق العاده عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶پزشک خواهرم بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۰۶/۳۰پریودی نامنظم خیلی باآرامشو صبورن و مشکلمو حل کردن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶الان باردارم و تحت نظر خانم دکتر هستم عالی با صبر و حوصله هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۴بسیار پزشک ماهری هستد،سزارین کردم عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۲سزارین
۱۳۹۷/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دوتا بچه هامو پیششون زایمان کردم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالیهستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴دکتر خوب و حرفه ایب
۱۴۰۰/۱۰/۳۰از همه نظر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دوسش دارم ..منو قانع کرد که برا یه ماه هم که شده ال دی بخورم ..درصورتیکه دکترای دیگه فقط تجویز میکنن .بااینکه تو اقدام بودم ولی یه ماه خوردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلام دکتر خوب و با اخلاق و محترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳بچه اولم رو ایشون به دنیا اوردن واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پیششون سزارین شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱برایچکاب بارداری مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۴/۳۰اقدام ب بارداری فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹باردارم زیر نظر خانم دکتر هستم خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵بسیار عالی و با دقت زایمان سزارین داشتم دستشون سبک بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۲برای چکاپ پیششون میرفتمخوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی فوق العاده
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکترمهربان وخوش قلبین
۱۴۰۱/۱۰/۰۷بسیار با حوصله و مهربون
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر بسی
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دیابتی هستم و اقدام به بارداری کردم تحت درمانم فعلا باردار نشدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۲دکترباحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر خوبیه و باحوصله بیمار ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴نازایی نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰زایمان خوبی داشتم و واقعا از ایشون راضی بودم و تا جایی ک بتونم به دیگران هم معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۲بسیارصبور و آرام و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۵بارداری و زایمان سزارین راحت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سزارین کردم پیش خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۹مشکل داخلی در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی با تشخیصی فوق العاده ..
۱۴۰۱/۰۲/۲۴خودش خوبه.کم حرفه زیاداهل توضیح نیست ولی منشی شون خیلی روی اعصاب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱برای چکاب و اقدام به بارداری ر
۱۴۰۰/۰۸/۰۳در دوران بارداری
۱۳۹۸/۰۶/۲۳زیمان همسرم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲مراقبت دوران بارداری و عمل سزارین و tl
۱۴۰۰/۰۲/۱۸مشکلی ندارم ای دی گذاشتم و گاهی برای چکاپ مراجعه می کنم ،واقعا با اخلاق ومهربون هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۱دوتا زایمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۱براکنترل بارداری پیششون میرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند برای چکاپ مراجعه کردم و راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵زایمان اول سزارین عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷من سال 401 پیش خانم دکتر زایمان داشتم واقعا عالی بودن. خانم دکترممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶زایمان عالییییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتور عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دوره بارداری تحت نظر ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵باردار بودم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دوتابچه دارم وزیرنظرایشون بودم که خداروشکرسالم وزایمانای راحتی درکنارش داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ورم در ناحیه رحم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عمل سزارین داشتم و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷باردارم و زیر نظرشون هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عااااالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خانم دکتر بسیار خوش برخورد و مهربونن دوره ی درمانم هنوز کامل نشده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۱۰عالی بودن.بارداربودم زیرنظرایشون بودم وهزاران شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰باردار هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲فرزند دومم را ایشان به دنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بله میتوانند عفونت داخلی داشتم و ایشون تونستن به بنده کمک کنند تا درمان بشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار دکتر عالی و مهربون و اینکه برای بیمار وقت میزاره قشنگ توضیح میده خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عفونت بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خیلی دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۵نتیجه خوبی گ
۱۴۰۱/۰۳/۲۵بسیار صبور و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۱خیلی خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۲۴باردار بودم و کیست داشتم بله مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۶سری دومه دارم میرم هنوزمعلوم نیست
۱۳۹۹/۰۱/۱۷کیست داشتم و هنوز دارن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵دکتر بی نظیری هستن فوق العده صبور و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بی نظیر ترین متخصص زنان اهواز بی شک
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سزارین،کار و رفتارشان واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱متخصص و با تجربه
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲خوب بودن
۱۳۹۸/۰۷/۰۴دکتر خوش برخوردی هستن وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۶زیر نظرشون زایمان کردم عالی بودن خیلی با حوصله و خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بسیار باشخصیت وباحوصله وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار عالی و خوش اخلاق. رسیدگی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بارداری اولم زیر نظر ایشون بود 19 سال پیش
۱۴۰۲/۰۱/۰۸بهترینه
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سلام زیرنظر دکتربودم برای زایمان.عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷پیش ایشون زایمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲خانم دکترخیلی خوبه من زیردست خانم دکترباردار شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶سزارین عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبی هست من که خیلی راضیم خدا ازش راضی باشه نزدیک ده سال زیر نظرشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالیهستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بارداری
۱۳۹۹/۰۷/۱۵برای زایمان پزشکم بود فوق العاده خوش برخورده
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بارداری تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سه فرزندانم تحت نظر ایشان بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴سلام دکتر مشکل شوهرم داره چکارکنم دارو میدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عاااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲باردار بودم دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خونریزی شدید
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار صبور و با حوصله هستن و به بیمار آرامش میدن
۱۴۰۱/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴زایمان کردم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸دکتر فوق العده محترم ودلسوز واقعا عاشقشم وعاشق کارشم من در طول بارداری زیر نظر ایشون بودم واقعادلسوزانه با من رفتار. میکردن وحتی روز آخر بارداری بیمارستان اومدن خیلی با من تلاش کردن وتمام سعیش نو کردن ک من طبیعی زایمان کنم ولی مث اینک بچم سزارین دوست داشت ولی خدایی خیلی خانم محترم با وقار ومومن ومتدین وعالی از همه لحاظ
۱۴۰۳/۰۳/۰۲باسلام دوقلو باردار بودم و به شدت کاهش وزن و افت فشار داشتم وسنم هم کم بود و بدن ضعیفی داشتم به لطف خدا وند و کمک خانم زمانیان عزیز دوقلو هام رو بسلامتی کامل به دنیا آوردم سلامتی خودم و دوقلوهای را مدیون اشونم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بهترین
۱۴۰۲/۰۹/۱۰مشکل لکه بینی داشتم که خدا رو شکر درمان شدم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر مهربونم وباحوصله ای هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۲زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عمل سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۳من برای اوایل بارداریم رفتم اوکی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵تحت نظرم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مهربان خیلی خیلی و روحیه میده به بیمار با تجربه احساس مسئولیت درقبال بیمار پیگیر و توصیه های لازم به بیمار میده
۱۴۰۴/۱۰/۰۲خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بار دار بودم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر باتحربه ای است
۱۴۰۲/۰۲/۲۸تحت نظر دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دخترم پریدی هاش نامنظمه والان تحت درمان هست.
۱۴۰۰/۰۶/۱۴طبابت شون عالی وفوق العاده است
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷صبور صبور مهربون بامهر عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹زایمان و چکاپ و مراجعه بعد از زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۳پزشک عالی و
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عااااالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۰من پیش ایشون سزارین کردم بسیار بسیار دکتر خوبی هستن خداوندا عمر طولانی باعزت و سلامتی همیشگی نصیبش بشه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵سزارین داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دکتر خو
۱۴۰۱/۱۰/۰۵برای زایمان اولم پیششون بودم خیلی باحوصله جواب سوالتمومیدادن واقعادکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴2 بار زیر دستش زایمان کردم ... کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۶سزارین عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹قطعا بهترین پزشکی هستن که من میشناسم با اخلاق و مهربون
۱۴۰۲/۰۲/۲۴