خانم دکتر شخصیت وتشخیصشون عالی هست
ان شاالله سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
یبرطیرربذ طبز رطذ ط
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار عالیه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
پزشک خواهرم بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار خوش اخلاق. انسان واقعی. کار درست. خدا بهشون سلامتی و عمر بابرکت بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
رفتار صمیمانه و بسیار محترم،صبور و با اخلاق،وجدان کاری بالا،منشی و دستیار خوش برخورد...تشخیص درست و درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
تشخیص ایشان برای خواهر من فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
سلام. تازه میخوام جواب آزمایش رو به ایشون نشون بدم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
عمل پستان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
درحال حاضر برای اولین بار ویزیت شدم و منتظردریافت جواب آزمایش هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
عالی برای عمل پلیب رحم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
بله بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
عااااااااااااااااااالی...هرچقدر در مورد تبحر ایشون بگیم کم هست
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
تحت درمانم ولی از دکتر قبلم عالیترن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
تشخیصشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بارداربود چند سال پیش فشارم بالا بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
عالی مهربون
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
hpv درمان شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
خوب تازه شروع درمانم هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
توده شکمی داشتم وپیش ایشون عمل کردم وبسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
Hpv16 در حال درمانم تشخیص سریع و برخورد خانم دکتر عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر خوش برخورد و خونسرد.دو جلسه پیششون رفتم ولی حس خوبی گرفتم ازشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
زخم رحم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
تازه میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
من برای آندومتریوز رفتم هنوز تحت درمان هستم تشخیص بسیار عالی این همه دکتر رفتم مثل ایشون نبودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
هنوز تحت درمان هستن ولی دکتر مهربون و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالییییی فوقالعاده با اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
عفونت داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
عفونت. دارو مصرف کردم. بهتر شد. اما کامل خوب نشدم. باید مجدد مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
عالیییی هست
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
Hpv و تحت درمان هستم. از وقت گذاشتن و شفاف سازی دکتر به شدت راضی ام. فقط زمان انتظار طولانی هست .
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
دکتر ع
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بسیار عالی و درجه هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
برای چکاپ به ایشون مراجعه کردم و بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
درودبرشمازحم رحم داشتم پاپ اسمیر انجام دادم باید جواب روبرام شون ببرم تا دارو بنویسن خداروشکر نحوه برخورد تمام کادرشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
برای زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
بهترین دکتر هستن.من تحت درمانم خیلی راضی هستم.خداروشکر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
فیبروم قرار عمل جراحی دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
مریض خیلی معطل میشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
متخصص هستن و کامل شرایط رو توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
سلام تشخیص عالی .برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عمل داشتم هنوز ده روز نشده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
خوب و با تجربه ان ، فقط خیلی مطب شلوغه و من با اینکه ساعت ۳ نوبت قبلی داشتم ساعت ۵ ویزیت شدم و خیلی وقتم رو گرفت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
سلام،،دکتر بسیار حاذق،،توکارشون بهترین،،،مهربان و خوش برخورد،،
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸
مشکل زگیل تناسلی داشتم وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
در حال د
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
توسط خواهرم آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
زگیل تناسلی..ایشون با تشخیص درست شون تقریبا مشکلمو حل کردن تحت درمانم..خیلی با حوصله و خوشرو هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
فیبروم های رحم تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
نمونه برداری تشخیصی اچ پی وی داشتم کارشون عالی بود خداروشکر نتیجه ازمایشممنفی بود بعلت بیماری خودایمنی رحممضعیف شده بود که با داروهای ایشون بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
درمانم کامل شد و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بخاطر شلوغ بودن مطب خیلی دیر نوبت میشه ۲ساعت بعد ،و بخاطر شلوغ بودن هم اصلا خوب گوش داده نمیشه ب حرفا و انگار از سر باز میشع
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دکتر خوب و با حوصله ای هستن برای مشاوره و چکاپ رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکترخب و کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خیلی خانم وباحوصله وکاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی هستن و باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
سلام چقدرهزینه ویزیت ومعاینه گرون بود.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
توده پستان داشتم دکتر خیلی خوب و مهربونی هستن عمل کردم و خیلی راضی بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
نامنظمی پریود، هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بهترین د
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
برای کنترل دوران بارداری رفتم عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
اولین باره میرم تحت درمانم ولی اخلاقشان عالیه هم خودشون هم منشیشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
دگتر خیلی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
دختر خواهرم رفته بود نتیجه گرفت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
کیست و کار خانم دکتر بسیار عالیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
سزارین داشتم عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عمل مامانم داشتند وبسیارعالی بود.خداخیربده به خانم دکتر.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
مشکل فیبروم داشتم حل شد به لطف خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
اولین بار میرم خدمتشون تعریف زیاد شنیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
خیلی عالی هم از نظر اخلاق هم از نظر تشخیص نوع بیماری
من ۴ سال درگیر مریض بودم با تشخیص خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
چکاپ و عفونت خفیف برطرف شد بلطف و داروهای ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
8558881555
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
سلام یک سال و نیم درگیر hpv بودم خداروشکر به لطف خانم دکتر ازمایش اخرم منفی شد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
دکتربسیارعالی ومهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خیلی دکتر مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
چکاب انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عالی بهتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
تجربه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵
بسیار دکتر خوبی هستن فقط اینکه برای جواب ازمایش هم باید ویزیت پرداخت بشه دوباره وخیلی تایم دهی ضعیفی دارن با اینکه از قبل وقت میگیری بازم باید ۳-۴ ساعت منتظر بشی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
قبلادرمانگاه عبدالمطلب بودبسیارعالی برای مریض وقت میذاره
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
دکترخوبی هستن خیلی راهنمایی خوب میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
عالیبله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
خیلی خوش برخورد و با مهارت من با یک بار مراجعه درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
نازایی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
بسیار دکتر توانمند و مهربان و پیگیر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی هستن بسیار مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
خیلی دکتر دلسوز و باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
بسیار حرفه ای پ دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
عفونت هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بارداری تحت نظرشون بودم خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خانم دکتر مهربان وخیلی باسواد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
من نتیجه گرفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
هنوز مرحله اولیه هستش و دکتر باید آزمایش و سونوگرافی چک کنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
عالی بوده
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
خانم دکتر خیلی عالی هستند اما مطب به شدت شلوغ هست و نوبت دهی بر اساس مراجعه حضوری هست نه اینترنتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عالیییییییب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر بلندی بهترینند خداروشکر که من و با ایشون آشنا کرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کیست رحم
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
زگیل تناسلی تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
تشخیص و اخلاق و جراحی و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کمردرد بعد از زایمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
عالی واقعا هیچ جمله در وسف خوب بودنشون واقعا نیست بینظیر
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
الذذااررلبل
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
فیروم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
خیلی عا
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
من که خیلی ازشون راضی ام هم ازکارشون هم ازاخلاقشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
سلام ایشون دکتر باتجربه ای هستند فقط باتوجه به ویزیت که دریافت میکنن وقت بسیار کمی برای شنیدن مشگل بیمار میزارن وهنوز مشگل بیمار رو کامل نشنیدن نسخه مینویسن ومیرن سراغ بیمار بعدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من فعلا تحت درمان هستم اما تشخیص دکتر خیلی خوب و مشاوره و همراهیشون و واقعا آرومم کرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
مربوط به همسرم جهت زایمان بود که به خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالی بود انشالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
زایمان . عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خدا را شک
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
من خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
پزشک بسیار عالی و حاذق و با اخلاق هستند در عرض شش ماه مشکل من کاملا برطرف شد ومن همیشه براشون دعا میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عمل هیسترسکوپی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
برای عفونت رفتم کارشو عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
من هنوز تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
عالیییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر خیلی خوب و کاربلدی هستن واخلاق خیلی خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
جراحی رحم و تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
عفونت های مکرر داشتم که خدا شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
هورمونی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
دوران بارداری بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
بسیار مه بان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کیست شکلاتی در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
سلام کاریشون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار آرام و مهربان و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
بسیار آرام و مهربان بودند و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
سلام . من هفته پیش ویزیت شدم از برخوردشون راضییم خیلی خوش رفتارن و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
تشخیص عالی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
بی نظیر واقعا میشه به ایشون لقب پنچه طلا داد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
دکترخوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عالی بودن ایشون ـ
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
من با مصرف دو دوره داروهای خانم بلندی باردار شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
فیبرم وکیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
تحت درمان برای بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
درمان زگیل تناسلی داشتم بسیار عالی و بهبود کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
برای ک
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
سلام کیست ۱۰۰ میلیمتر داشتم عمل کردم بیمارستان رضوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
خانم دکتر حاذق ،مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
دکتربسیارباشخصیتی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بسیار دکتر حاذقی هستن
خیلی مهربان و خوش،بر خورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
برای مراجعه اول
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
بسیار مهرب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
قارچ داشتم که با داروهای خانم دکتر درمان شد ، ممنون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دکتر عالی هستند اما از تایمی که میدن دوسه ساعت باید بشینی تا نوبت بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عازهفبه الزتزلزلینزتابتیاژاتیذیاتیلسا
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خوب بود سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
کیست سینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
همه چیو میگن و با صبر پاسخگو هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
زگیل تناسلی دارم و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار دکتر عالی هستن هر وقت رفتم پیششون نتیجه دیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
یادم نیست خیلی وقت هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
عالی خاندان ما میاد همیشه پیش ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالی بودن خانوم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بارداری تحت نظر ایشون بودم و بسیار بادقت و عالی هستن٪
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عالیه جز بهترین هاست
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
مشکل دهانه رحم داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
متخصص عالی درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
جهت عفونت مراجعه کردم بسیار خالق بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
دکتر خیلی باتجربه ای است
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
عالی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
ایشون دکتر بسیار خوش اخلاق و با سوادی هستند فعلا تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
انجام کولپوسکوپی وهنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
سلام من خیلی تند تند عفونت میگرفتم که تبدیل به زخم رحم میشد خداروشکر با داروهای خانم دکترخیلی کم شده عفونتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
اندومتریوز.خداروشکر با جراحی توده جدار شکممو برداشتن
تشخیص و درمان انواع سرطانهای زنان شامل سرطان تخمدان رحم سرویکس پستان انجام کلیه اعمال جراحی زنان انجام اعمال جراحی ـ میومکتومی و کیست تخمدان به روش لاپاروسکوپی انجام هیستروسکوپی تشخیصی و درمانی انجام کلپوسکوپی و بیوپسی سرویکس ودرمان ضایعات سرطانی و پیش سرطانی انجام پایپل و بیوپسی اندومتر جهت تشخیص بیماریهای رحم درمان خونریزیهای غیرطبیعی رحم انجام تست پاپ اسمیر و hpv کرایوتراپی ضایعات زگیل تناسلی مراقبت قبل و حین و بعد زایمان، نوار قلب جنین انجام زایمان طبیعی، زایمان بی درد، سزارین (با تجربه بیش از پنج هزار از انواع زایمان طی سه سال اخیر) انجام انواع جراحی های زیبایی زنان و جراحی های درمانی لبیوپلاستی و انواع جراحی های ترمیمی زنان غربالگری و درمان انواع بیماریهای زنان مشاوره بلوغ، ازدواج، بارداری، و یائسگی، واکسیناسیون hpvنوجوانان، هورمون درمانی یائسگی پاپ اسمیر، ـگذاری مسی و هورمونی، iui، کرایوتراپی و کوتر
عفونت عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل مثانه و عفونت رجم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار دکتر حاذق و فهمیده ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فعلا نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۴/۰۵خانم دکتر شخصیت وتشخیصشون عالی هست ان شاالله سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱یبرطیرربذ طبز رطذ ط
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالیه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۲پزشک خواهرم بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار خوش اخلاق. انسان واقعی. کار درست. خدا بهشون سلامتی و عمر بابرکت بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵رفتار صمیمانه و بسیار محترم،صبور و با اخلاق،وجدان کاری بالا،منشی و دستیار خوش برخورد...تشخیص درست و درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷تشخیص ایشان برای خواهر من فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵سلام. تازه میخوام جواب آزمایش رو به ایشون نشون بدم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عمل پستان
۱۴۰۰/۰۴/۰۵درحال حاضر برای اولین بار ویزیت شدم و منتظردریافت جواب آزمایش هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عالی برای عمل پلیب رحم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بله بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵عااااااااااااااااااالی...هرچقدر در مورد تبحر ایشون بگیم کم هست
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تحت درمانم ولی از دکتر قبلم عالیترن
۱۴۰۲/۰۶/۱۲تشخیصشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بارداربود چند سال پیش فشارم بالا بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عالی مهربون
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲hpv درمان شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خوب تازه شروع درمانم هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶توده شکمی داشتم وپیش ایشون عمل کردم وبسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳Hpv16 در حال درمانم تشخیص سریع و برخورد خانم دکتر عالی است
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوش برخورد و خونسرد.دو جلسه پیششون رفتم ولی حس خوبی گرفتم ازشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۲زخم رحم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷تازه میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱من برای آندومتریوز رفتم هنوز تحت درمان هستم تشخیص بسیار عالی این همه دکتر رفتم مثل ایشون نبودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶هنوز تحت درمان هستن ولی دکتر مهربون و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالییییی فوقالعاده با اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عفونت داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عفونت. دارو مصرف کردم. بهتر شد. اما کامل خوب نشدم. باید مجدد مراجعه کنم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالیییی هست
۱۴۰۴/۰۴/۰۸Hpv و تحت درمان هستم. از وقت گذاشتن و شفاف سازی دکتر به شدت راضی ام. فقط زمان انتظار طولانی هست .
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر ع
۱۴۰۱/۰۶/۲۳بسیار عالی و درجه هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰برای چکاپ به ایشون مراجعه کردم و بهترینن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸درودبرشمازحم رحم داشتم پاپ اسمیر انجام دادم باید جواب روبرام شون ببرم تا دارو بنویسن خداروشکر نحوه برخورد تمام کادرشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶برای زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷واقعا عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۱۲بهترین دکتر هستن.من تحت درمانم خیلی راضی هستم.خداروشکر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷فیبروم قرار عمل جراحی دارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷مریض خیلی معطل میشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳متخصص هستن و کامل شرایط رو توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام تشخیص عالی .برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عمل داشتم هنوز ده روز نشده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب و با تجربه ان ، فقط خیلی مطب شلوغه و من با اینکه ساعت ۳ نوبت قبلی داشتم ساعت ۵ ویزیت شدم و خیلی وقتم رو گرفت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام،،دکتر بسیار حاذق،،توکارشون بهترین،،،مهربان و خوش برخورد،،
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸مشکل زگیل تناسلی داشتم وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶در حال د
۱۴۰۰/۰۸/۰۹توسط خواهرم آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸زگیل تناسلی..ایشون با تشخیص درست شون تقریبا مشکلمو حل کردن تحت درمانم..خیلی با حوصله و خوشرو هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۷فیبروم های رحم تجویز دارو
۱۴۰۰/۰۴/۱۰هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۲نمونه برداری تشخیصی اچ پی وی داشتم کارشون عالی بود خداروشکر نتیجه ازمایشممنفی بود بعلت بیماری خودایمنی رحممضعیف شده بود که با داروهای ایشون بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۴فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰درمانم کامل شد و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بخاطر شلوغ بودن مطب خیلی دیر نوبت میشه ۲ساعت بعد ،و بخاطر شلوغ بودن هم اصلا خوب گوش داده نمیشه ب حرفا و انگار از سر باز میشع
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶دکتر خوب و با حوصله ای هستن برای مشاوره و چکاپ رفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکترخب و کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۲۳سرطان رحم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی خانم وباحوصله وکاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی هستن و باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۲۷سلام چقدرهزینه ویزیت ومعاینه گرون بود.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰توده پستان داشتم دکتر خیلی خوب و مهربونی هستن عمل کردم و خیلی راضی بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۴نامنظمی پریود، هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بهترین د
۱۴۰۰/۰۳/۳۱درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۵برای کنترل دوران بارداری رفتم عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶اولین باره میرم تحت درمانم ولی اخلاقشان عالیه هم خودشون هم منشیشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دگتر خیلی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶دختر خواهرم رفته بود نتیجه گرفت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱کیست و کار خانم دکتر بسیار عالیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۰۴سزارین داشتم عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عمل مامانم داشتند وبسیارعالی بود.خداخیربده به خانم دکتر.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل فیبروم داشتم حل شد به لطف خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶اولین بار میرم خدمتشون تعریف زیاد شنیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی عالی هم از نظر اخلاق هم از نظر تشخیص نوع بیماری من ۴ سال درگیر مریض بودم با تشخیص خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱چکاپ و عفونت خفیف برطرف شد بلطف و داروهای ایشان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴8558881555
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام یک سال و نیم درگیر hpv بودم خداروشکر به لطف خانم دکتر ازمایش اخرم منفی شد
۱۴۰۵/۰۱/۲۷دکتربسیارعالی ومهربون
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی دکتر مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۶چکاب انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی بهتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دکتر عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تجربه عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۶/۰۵بسیار دکتر خوبی هستن فقط اینکه برای جواب ازمایش هم باید ویزیت پرداخت بشه دوباره وخیلی تایم دهی ضعیفی دارن با اینکه از قبل وقت میگیری بازم باید ۳-۴ ساعت منتظر بشی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵قبلادرمانگاه عبدالمطلب بودبسیارعالی برای مریض وقت میذاره
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکترخوبی هستن خیلی راهنمایی خوب میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۷از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالیبله
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی خوش برخورد و با مهارت من با یک بار مراجعه درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۶نازایی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیار دکتر توانمند و مهربان و پیگیر
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی هستن بسیار مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی دکتر دلسوز و باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار حرفه ای پ دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عفونت هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بارداری تحت نظرشون بودم خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۶بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خانم دکتر مهربان وخیلی باسواد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۳۰من نتیجه گرفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۹هنوز مرحله اولیه هستش و دکتر باید آزمایش و سونوگرافی چک کنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عالی بوده
۱۴۰۲/۱۲/۰۱خانم دکتر خیلی عالی هستند اما مطب به شدت شلوغ هست و نوبت دهی بر اساس مراجعه حضوری هست نه اینترنتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالیییییییب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر بلندی بهترینند خداروشکر که من و با ایشون آشنا کرد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳کیست رحم
۱۴۰۱/۱۲/۲۴زگیل تناسلی تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰تشخیص و اخلاق و جراحی و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵کمردرد بعد از زایمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عالی واقعا هیچ جمله در وسف خوب بودنشون واقعا نیست بینظیر
۱۴۰۴/۱۰/۰۱الذذااررلبل
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فیروم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی عا
۱۴۰۱/۰۸/۲۱عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶من که خیلی ازشون راضی ام هم ازکارشون هم ازاخلاقشون
۱۴۰۱/۰۶/۰۲سلام ایشون دکتر باتجربه ای هستند فقط باتوجه به ویزیت که دریافت میکنن وقت بسیار کمی برای شنیدن مشگل بیمار میزارن وهنوز مشگل بیمار رو کامل نشنیدن نسخه مینویسن ومیرن سراغ بیمار بعدی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من فعلا تحت درمان هستم اما تشخیص دکتر خیلی خوب و مشاوره و همراهیشون و واقعا آرومم کرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مربوط به همسرم جهت زایمان بود که به خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی بود انشالله همیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۱۰/۳۰زایمان . عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خدا را شک
۱۴۰۲/۰۴/۲۹من خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۱/۱۶پزشک بسیار عالی و حاذق و با اخلاق هستند در عرض شش ماه مشکل من کاملا برطرف شد ومن همیشه براشون دعا میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عمل هیسترسکوپی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای عفونت رفتم کارشو عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶من هنوز تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عالیییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خیلی خوب و کاربلدی هستن واخلاق خیلی خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۶جراحی رحم و تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عفونت های مکرر داشتم که خدا شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵هورمونی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی و درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دوران بارداری بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲بسیار مه بان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کیست شکلاتی در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵سلام کاریشون عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار آرام و مهربان و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷بسیار آرام و مهربان بودند و با تجربه
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام . من هفته پیش ویزیت شدم از برخوردشون راضییم خیلی خوش رفتارن و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۳۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تشخیص عالی بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بی نظیر واقعا میشه به ایشون لقب پنچه طلا داد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکترخوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹سلام دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عالی بودن ایشون ـ
۱۴۰۰/۱۰/۲۰من با مصرف دو دوره داروهای خانم بلندی باردار شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فیبرم وکیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰تحت درمان برای بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۲۳درمان زگیل تناسلی داشتم بسیار عالی و بهبود کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷برای ک
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام کیست ۱۰۰ میلیمتر داشتم عمل کردم بیمارستان رضوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خانم دکتر حاذق ،مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتربسیارباشخصیتی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸بسیار دکتر حاذقی هستن خیلی مهربان و خوش،بر خورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷برای مراجعه اول
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار مهرب
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۲۴قارچ داشتم که با داروهای خانم دکتر درمان شد ، ممنون
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکتر عالی هستند اما از تایمی که میدن دوسه ساعت باید بشینی تا نوبت بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عازهفبه الزتزلزلینزتابتیاژاتیذیاتیلسا
۱۴۰۴/۰۹/۱۶نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خوب بود سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کیست سینه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱همه چیو میگن و با صبر پاسخگو هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸زگیل تناسلی دارم و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار دکتر عالی هستن هر وقت رفتم پیششون نتیجه دیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹یادم نیست خیلی وقت هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۸عالی خاندان ما میاد همیشه پیش ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی بودن خانوم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بارداری تحت نظر ایشون بودم و بسیار بادقت و عالی هستن٪
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالیه جز بهترین هاست
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل دهانه رحم داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴متخصص عالی درجه یک
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸جهت عفونت مراجعه کردم بسیار خالق بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خیلی باتجربه ای است
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸ایشون دکتر بسیار خوش اخلاق و با سوادی هستند فعلا تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵انجام کولپوسکوپی وهنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام من خیلی تند تند عفونت میگرفتم که تبدیل به زخم رحم میشد خداروشکر با داروهای خانم دکترخیلی کم شده عفونتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۶اندومتریوز.خداروشکر با جراحی توده جدار شکممو برداشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰برای عفونت رفتم پیششون خیلی ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل صندلی واسه اقایون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکترخوبی هستن باحوصله به حرفای آدم گوش میدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶اره اوکیه
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸