۷۳۲ نفر
دکتر سمیه معین درباری

دکتر سمیه معین درباری

جراح و متخصص زنان و زایمان

لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی

متخصص شماره نظام: ۱۲۵۹۴۹
۸۴۱ نفر

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

خونریزی غیر عادی و درمان شدم به سرعت

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

من بامشکل خونریری شدید مراجعه کردم بعد ویزدم بستری شدم وهستروسکوپی شدم شکر خدا بعد یک هفته هیچ مشکلی فعلا ندارم واز تشخیص ایشان راضی هستم وبه برخورد فوق العاده خوب خانم دکتر حسنت میگم

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

سلام بسیار دکتر عالی وصبوری هستن مامای همراهشون هم خیلی عالین ومنشی بی نظیری دارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

دکتر بسیار صبور و خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

سرطان رحم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

عالی بودن مهربان خوش بین بسیار وقت گذاشتن میبوسم دست نازنینشون رو

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

خونریزی شدید خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

خونریزی رحم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

باسلام واحترام درمورد خانمهای باردار،میتونم نظر بدم،ایشان انسان فوق العاده جدی وکاردرست هستن،توجه ویژه،به فرزندآوری،بهترین ومهمترین مشخصه ایشان هست اجرشان با آقامون امام رضا

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

مراقبت بارداری جلسه اول خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

بسیاااار عالی هستند خانم دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

لکه بینی داشت دخترم داروی 4 ماه داد الان باز باید بره پیشش

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عالییییی عالییییی

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

سلام خانم خوبی هستن ولی مطب خیییلی شلوغ بود من ساعت پنج اینترنتی وقت گرفتم ولی هف نوبتم شد اگ برای شلوغی رسیدگی کنند بهتر میشه

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

خانم دکتر مهربون و خوش برخوردهستن من فعلا تازه شروع کردم درمانم رو

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالی هستن .خانم دکتر خوش اخلاق و خیلی صبور ودر تشخیص بیماری مهارت عالی دارن .من برای بیماری که داشتم نزد ایشون اومدم چون چند وقت بوداین بیماری بودم هر دکتری که میرفتم تشخیص اشتباه میدادن ولی خانم درباری با اولین تشخیص متوجه بیماری من شدن ودر حال حاضر نوبت عمل دارم ...گفتنی هستش اگر تشخیص خانم دکتر نبود شاید الان به سرطان روده مبتلا میشدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر خیلی خوبین وکارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

بسیار دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

عالی بودند پیش ایشان زایمان انجام دادم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

خون ریزی شدید

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

حاذق وکاربلد

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خیلی خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

برای هستروسکوپی مراجعه داشتیم. عمل کردند. به حمدالله مشکلی نبود و رضایت کامل حاصل است.

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بهترین متخصص زنان خوش اخلاق و با صبرو حوصله

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بسیار عالی تشخیص می دهند و درمانش همیشه نتیجه بخش است

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

مراقبتهای بارداری و سزارین زیر دست ایشان بودم بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

سلام خانوم دکتر بسیار مهربان و صبور بودن و کامل به صحبت هام گوش دادن، هنوز تحت درمان هستم. و یک نکته مهم دیگه که اصلا داروی اضافی تجویز نکردن .

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

دکترفوقالعاده با حوصله ودقیق

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بعضی ها شبیه فرشته هستن ودکتر معین درباری شبیه فرشته نیست بلکه خود فرشته است️

۱۴۰۵/۰۳/۰۸

دکتر خوبی هستن فقط به ما گفتن هشت و نیم بیاین یازده نوبتم شد نوبت دهی شون ضعیفه و معطل میشی

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیار خوش برخورد و مهربان

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

خانم دکتر خیلی مهربونه و با حوصله هستن..همینکه کامل به حرف بیمار جوش میدم خیلی باارزش...جلسه دوم هست میرم پیششون..راضی هستم ازشون..چون برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من دچار عفونت های مکرر میشدم ودرمان های خوراکی وموضعی زیادی رو قبل از آشنایی با ایشون استفاده کردم که بعد از ویزیت و معاینه فرمودن لیزر گزینه مناسبی هست که خدارو شکر بعد از گذشت یک ماه و اندی خداروشکر خیلی خوبم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عمل فیبروم وعالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

فعلا یه ویزیت پیششون رفتم

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

دوره بارداری تحت نظربودم و ایمان سزارین داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

باردار بودم و بهترین دکتری هست ک میتکنم معرفی کنم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بارداربودم ک مراجعه کردم بسیاردکترخوب مهربون وباحوصله ای هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

بسیار دکتر با اخلاق صبوری هستن کارشونم عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

خداقوت به خانم دکتر . به خاطر عفونت بیش از حد نزد ایشان رفتم و نیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

باردارم تحت کنترل نظر خواستی ندارم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

خوب و محترم بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

عمل لاپاراسکوپی بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

خانم دکتر بسیار خوش برخورد ، مهربان و حاذق بودند. من بار اولی بود که خدمتشون رفتم اما خانمی بودند که میگفتند مشکلی که بقیه پزشکان با هزینه گزاف و مشکلات میخاستند عمل جراحی کنند،خانم دکتر معین درباری با دارو برطرف کردند.

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

خانم دکتر جهت زایمان در بیمارستان تشریف داشتند، تایمی که نوبت داشتم به دو ساعت بعد موکول شد!

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

عفونت شدید داشتم یک جلسه خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

باسلام وتشکرازخانم دکتر سمیه معین درباری به خاطر خوشبرخوردی و خوش اخلاق بودنشان واز اینکه خیلی خونسردانه به سوالات مریضشان جواب میدهند و از اینکه دلسوزانه با مریضانشان برخورد میکنند و از طرفی که عمل جراحی داشتم خانم دکتر خیلی خوب و با تجربه به خوبی عمل کردند و به نظر من یکی از بهترین دکترهای خوب ایران میباشند و همچنین متشکرم از منشی و پرسنل خوبشون

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

خواهرم باردار هست زسر نظرشه

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

خیلی خوش میگیره انگاری که از آسمون افتاده ولی منشی شون فوق العاده عالی هستند من برای فیبروم رفتم مجردم گفتند عمل باز میکنن خوشم نیومد

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

برای پریود نامنظم مراجعه کردم هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

+ برخورد مناسب و به جا و تشخیص دقیق. - ۴ ساعت منتظر ماندن در مطب با وجود گرفتن نوبت.

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

من عمل برداشتن فیبروم داشتم بسیار دکتر عالی،مهربون،دلسوز،ماهر و از همه مهمتر صبور و خوش برخورد هستن. خدا حفظشون کنه انشالله ..

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

چهار ساعت تو مطب معطل شدم ولی خانم دکتر عالی بودن واقعا واسه مریضاشون وقت میزارن بسیار صبور هستند کامل توضیح میدن

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

عالی هستن وباتجربه

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکترفوق العاده بااخلاق وصبور،من ازشهرستان اومدم تحت نظرایشون باردارشدم وخیلی خیلی راضی هستم ازایشان

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

بسیار خوب

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

دکتر خوبیه برا بارداری تحت نظرم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

بسیار دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

لاپاروسکوپی رحم بسیارعالی وموفقیت آمیز

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

در مراجعه ام پزشکی بسیار دقیق و حاذق بودند،بطوریکه بیماری مزمنم رو به بهبودی هست با تجویز دارو و آزمایش و سنو برای تکمیل دوره درمان.

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

زگیل تناسلی داشتم و کرایو برایم انجام دادند برخوردشون عالیه

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

برا بارداری

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

خانم عالی هستن بسیار صبور و باوجدان هستن خداوند حفظشون کنن،من برای بارداری اومدم پیش ایشون هنوز حامله نشدم اما خب هرچی خدا بخواد

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

خیلی با حوصله و خوش برخورد بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خیلی خوب هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عالیبود

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی هستن ایشون

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

بسیار خوش برخورد و پر انرژی

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

خیلی خوب به صحبت های بیمار گوش میدادند و به صورت خیلی واضح توضیح میدادن و وقت میذاشتن واقعا،ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

تحت نظرم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار خوش اخلاق و مهربان

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

بسیار بسیار خوش اخلاق ، صبور و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن ولی بی نهایت بی نظم هستن ساعت ۷ونیم نوبت داشتم یک ربع به ۱۰ شب نوبتم شد ...کاش درحد ظرفیتشون پذیرش کنن که مراجعین معطل و اذیت نشن

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

من عمل رحمم مشکل داشت خانم دکتر لیزری برداشتن بسیار کارشون عالی بود و دستشونم خیلی سبک بود و از همه مهمتر دکتر بسیار خوش برخردی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

خیلی مطب شلوغ و تایم رسیدن به خود خانم دکتر عزیز طولانی ست. هر دفه میرم نزدیک به ۳ساعت و نیم منتظر میمانم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار حاذق وباتجربه هستن خیلی راضی بودم عمل کولوپرافی انجام دادم .منشی دکتر هم خیلی خانم مهربون وصبور ی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

بسیار مهربون و بااخلاق.دوره بارداری و زایمان خوبی داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

تحت درمان هست

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن ولی واقعا مطبشون شلوغه.من 4 ساعت منتظر بودم و واقعا خسته شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

سپاس از خانم دکتر درباری عزیز، برای تعهد و دقتی که توی کار و جراحی هاشون دارند،به حرف بیمار توجه دارند،انرژی مثبت زیادی دارند و با رفتار و اخلاق خوبشون به بیمار روحیه میدن.توی حرفه و کار شون بهترین هستند.

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

سلام خیلی مهربان عالی وتلخیص حرفه ای هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

عالی است

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

بسیار دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سلام زایمام داشتم پیششون

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

مشکلی نداشتم برای بارداری مراجعه کردم تحت نظر ایشان بودم زایمان کردم خییییلی خییییلی راضی بودم عالی بودن خانم دکتر خداخیرشون بده انشاالله

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

بدنیست

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

معاینه

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

ساعت انتظار ۳/۳۰ وبی نظم درنوبت دهی خود خانم دکتر دقیق وباوجود شلوغی مطب وقت میزارن برا مریض

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

بعد نبود

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار خوش برخورد و با دقت و ارامش به حرف بیمار گوش می دهند. رفتار منشی و فضای مطب عالی بود.

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

پزشک عالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

خوش برخورد عالی بودن عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

افتادگی رحم داشتم عمل کردم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

با سلام دکتر بسیار فعال و با تجربه در مورد بیماری بنده و خیلی با حوصله حرفت و گوش میده بدون هیچ عجله ای و با اخلاق هستند و خوش برخورد حتی وقتی فهمید من مسافرم و از راه دور اومدم بیشتر پیگیر شد که کارم و زودتر راه بندازه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

خانم بردم پیشش

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

مشکل عفونت

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار عالی و

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

پریود نامنظم

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

بهترین دکتر زنان ایران هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

باسلام بسیار خوش اخلاق و ماهر.فقط یکم معطلی نوبت زیاده چون خانم دکتر بین مطب و بیمارستان در رفت و آمدن.محیط آروم و بسیار مناسب

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

متخصص و عااالی هستن ،به بقیه پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

فیبروم داشتم و عمل لاپاراسکوپی انجام دادم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

زایمان اولمه و فعلا راضی ام

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

درود وقت بخیر.تابحال دو مرتبه پزشکان دیگه منو از بیماریم ترسوندن ولی شکر خدا ایشون گفتن مشکلی نیست و با دارو رفع میشه.سه ساله مریض ایشون هستم خونمون گلبهاره تشخیص شون عالی مهربون و با حوصله بهمه اطرافیان معرفی میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

بهترینن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خونریزی شدید داشتم وبرداشتن رحم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر عالی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

فعلا دربرسی درمان هستیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

نازایی فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سلام و خدا قوت به تمام خدمتگراران صادق و با وجدان و با اخلاق . سرکارخانم دکتر سمیه معین درباری پزشک و مشاور بنده در عمل لاپاراسکوپی بوده و بنده از عملکرد ایشان رضایت کامل دارم. با آرزوی طول عمربا عزت برای ایشان.

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

تحت درمان عفونت

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خوبه و همکاری خوبی با مریض دارند

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

برا بارداری تحت نظر ایشون هستم تا الان ک خوب بوده تا ببینیم برا زایمان چ اتفاقی میوفته

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

برای چکاپ بارداری بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

خانم دکتر خیلی خوب هستن و همه چیز رو دقیق بررسی میکنن.من راضی ام ازشون.اما نکته منفی اینه که همیشه ۲تا ۳ ساعت باید معطل شیم.نوبت ها سر ساعت نیست با اینکه از سایت وقت میگیریم.ممنون میشم در این مورد خانم دکتر به فکر چاره ای باشند.

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

فعلا در حال

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خیلی خانم دکتر خوش اخلاق وصبوری هستن ، خیلی قشنگ درموردبیماری که داری توضیح میدن من که خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

رضایت بخش

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

عفونت تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

برای زایمان همسرم که عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

فعلا تحت درمان هستم ولی تا الان که خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

بارداری،

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

خیلی باحوصله و صبور و همچنین مجرب️

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

معمولی

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

برخورد عالی و مهربان و پرحوصله

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

پزشک حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

دخترم کیست داشت عمل شد خدارو شکر خوب شد خودم هم همینطور درحال درمان هستم عالیه دکترش

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

سلام برای اولین بار بود توسط خانم دکتر ویزیت شدیم، به نظرم خیلی باحوصله و دقیق به حرفها گوش میده و در آخر خیلی قسنگ نتیجه گیری کردن

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

تعداد بیماران زیاد بود و زمان زیادی در انتظار بودم از پزشک محترم میخواهم تشخیص خود را کمی واضح تر بیان کنند و اینکه معاینه در اتاق پزشک باشد که زمان دیگری برای معاینه نگذارند چون خیلی زمان بر شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

مشکل اندومتریوز که درمان شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

زایمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بسیار خو

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

من برای چکاپ بارداری پیش خانم دکتر معین درباری عزیز میرم. خیلی عالی و مهربون و باسواد هستند و با آرامش راهنماییمون میکنن. همچنین مامای همراهشون خانم بنازاده عزیز هم بسیار باحوصله و با روی خوش به سؤالاتمون جواب میدن و وقت میذارن.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

واقعا دکتر خوب هست من واقعا نیتجه گرفتم دکتر خوش اخلاق وعالی هست

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

برای اولین ویزیت باید بگم عالی بود من کیست سینه داشتن با یک بار ویزیت خوب شدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خوب و عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

من. ایمان کردم ۱۴۰۳ فوق العاده عالی دکتر خوش برخورد مهربان هرچی بگم کم گفتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

رحمم را برداشتن

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تهت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

باردارم و تحت نظر ایشون پیش میرم و تا الان راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

فعلا درحال مدوا

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

خوب عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

ه واما,ل5

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

خوب بودند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

زایمان داشتم با ایشون دکتر بسیارمسئولیت پذیر و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

باردارم وتحت نظرشونم خیلی صبور ودلسوزن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار خانم صبور و دکتری هستند که گوش میدهند به صحبت های بیمار و این که کامل چکاب میکردند به دو نفر دیگه معرفی کردم چون خوب بودند

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

بارداری.

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

برخود دکتر بسیار خوب و آرامش بخش برای نامنظمی پریودی دخترم مراجعه کردم در حال درمان

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

هنوز برای اولین بار ویزیت شدم

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

بسیار عالی خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

با سلام من تمام مدت بارداریم رو تحت نظر خانم دکتر بودم و سزارین شدم اینقدر خانم دکتر حاذق و مهربونی هستن که حد نداره یه سزارین عالی پیششون داشتم بدون اینکه اذیت بشم هرچی بگم کم گفتم من خیلی راضی بودم واقعا دکتر خیلی خوبی هستن️

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

چکاب و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

همسرم باشرایط ویژه که داشت 4ساعت تو مطب نشست و خیلی بی نوبت منشی بیماران رو میفرستاد داخل

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

برخورد اولیه خوب، در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بهترین دکتری هست که تجارت نمیکند بلکه طبابت میکنه

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

سلام ،ایشون بسیار مهربان ،کاربلد ،با حوصله ،هستن ،خیلی وقت میزارن واسه مریض ها هم چنین خانوم منشی هم بسیار مهربان وکار راه انداز هستن بسیار ممنونم از خانوم دکتر و منشیشون،بنده تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بارداری.عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عالی خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن بخیه هم که عالی میزنن

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

حاملگی

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

خیلی مهربون هستن و با حوصله جواب سوالاتمو دادن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

خانم دکتر خیلی مهربان وباحوصله به سوالات بیماران پاسخ می دهند

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

هنوز نتیجه ای ندیدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

من منتظر دریافت نوبت عمل جراحی زیبایی هستم اما مشاوره خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

من فردا پیش خانوم دکتر معین درباری عمل دارم ولی برخورد دکتر در مطب عالی بود ،توجه زیادی هم به صحبت های مریض میکنند البته خیلی دیر تر از وقتی که میگن وارد اتاق دکتر میشیم،کلا به نظرم دکتر خیلیییییی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

پزشک عالی هستند و بسیار وقت میگذارند برای بیماران. اما از لحاظ نوبت و زمان بندی بسیار منشی محترمشون ضعیف عمل میکنند. و میزان انتظار بیماران حدودا دو ساعت از وقت نوبت میباشد.

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

خانم دکتر خیلی عالی بودن ولی وقت دهی نامتظمی داشتن

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

دکتر بسیار خوب وباتجربه ای هستند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

برای چکآپ سالانه مراجعه کردم ایشون بسیار خوش برخورد و دقیق بودن اما به دلیل شلوغی و مدت انتظار بسیااااار طولانی قطعا مراجعه نخواهم کرد

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

دکترباشخصیتوارومیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

برای عفونت اداری دخترم رفتیم خیلی خوش اخلاق وبا حوصله بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خوبه خانم دکتر خوش اخلاق وخوبی هستن وراضی هستم ازایشان

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

من دفعه اول بود که میرفتم ولی عالی بودن من یکم نگران بودم منو آروم کردن با حرف هاشون

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

من یه زن باردارم هیچ مشکلی خاصی ندارم ولی ای کاش زنان باردار رو زودتر ویزیت کنن چون واقعا اذیت کننده هست فقط همین

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

برای اولین بار بود توسط ایشون معاینه شدم یه سری آزمایشات باید انجام بشه

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

مشکل هورمونی تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

هنوز تازه رفته ام درمانم کامل نشده ولی دکتر مهربانی هستند و در مطب ۲ ساعت منتظر باید بمانید

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بارداری

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بارداری

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

مشکل کیست وتنبلی دارم فعلا دارو دادند تا ببینم نتیجه چی میشه

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

اولین بار بود پیششون میرفتم محیط مطب شیک و مرتب بود ولی ساعت ۷ :۳۰ وقتم بود وساعت ۹:۳۰ نوبتم شد معاینه واسه عفونت داشتم دارویی بهم ندادن ولی لیزر کردن هنوز تحت درمانم ولی دکتر خوبی به نظر میرسند

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

من درکنارایشون زایمان بهتری داشتم خیلی همکاری میکرد

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

فعلا در حال درمان هستم دکتر خیلی خوبی بودن ️

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

دکتر معین درباری دکتر مهربان و صبوری هستند و متخصص از لحاظ معطلی در مطب زمانبر هست و من ۳ ساعت زمان برد تا ویزیت شدم

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

کیست داشتم و توسط ایشون درمان شدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

فوق العاده بودن من برا سزارین رفتم و خانم دکتر خیلی خونسرد و کار بلد هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

اخلاق شون عالی بامشاوره وراهنمایی عالی خیلی بهم در درمان بیماریم کمک کردند

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دکتری با دانش

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دکتر بسیار خوب و خوش برخورد هستن تنها مشکل وقت دادنشون هست هربار بائو کلی؟بشینی تا نوبتمون بشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خانم دکترمهربون بسیارکاربلددرحال حاضرتحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

در صورتی که مطب خیلی شلوغ نباشه دکتر با صبر و حوصله و خوبی هستند، ولی اگر شلوغ باشد ناچارا فرصت کافی برای گوش دادند به صحبت های بیماران را ندارند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

بسیار خوش برخورد ، مهربان ، دقیق و باسواد هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار خانم دکتر مهربان و صبور و حاذق بودند

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

برای بارداری ، در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

دکتر خوش برخورد و صبوری هستند و من کاملا از کارشون راضی ام

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

برای عفونت بهشون مراجعه کردم مشکلم حل شد اما سیستم نوبت دهی شون واقعا غلطه من ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه وقت داشتم ساعت ۱۱:۳۰ شب ویزیت شدم!! بیمار ها رو ۳،۴ نفری با هم میفرستادن پیش خانم دکتر! واقعا هیچ مطبی ندیده بودن همچین بی نظمی رو چرا توی سایت ۵ دقیقه به ۵ دقیقه وقت میذارن آخه؟! به شخصه دفعه اول و آخرم بود از ایشون وقت گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

سزارین ، بی نظیرو پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

بسیار باحوصله و خوش برخورد هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۹
اطلاعات تکمیلی
جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، دارای فلوشیپ لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی از انجمن لاپاراسکوپی ایران، دارای بورد تخصصی. تنگی واژن و درمان بی اختیاری ادرار با دستگاه لیزر آنجلا. لیزر موی زائد با دستگاه الیژن پرو در فضای اختصاصی بانوان و کلیه خدمات زیبایی صورت تحت نظارت پزشک زیبایی. سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دارای بیش از ۵۰ عنوان مقاله در ژورنال های معتبر دنیا و ۸ عنوان کتاب در زمینه بیماری های زنان، دارای گواهی بین المللی از آکادمی بیوکر اروپا در زمینه جراحی های زیبایی زنان. انجام مراقبت های دوران بارداری، زایمان طبیعی بدون درد و سزارین، کلیه جراحی های درمانی زنان، غربالگری سرطان های زنان، برداشتن رحم، کیست تخمدان و بارداری خارج رحم به روش لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی و حذف پولیپ و میوم، نازایی. مطب مجهز به لیزر پیشرفته آنجلا است. انجام تکنیک منحصر به فرد واجیلانجلو در جهت بهبود ارگاسم. انجام کلیه جراحی زیبایی زنان شامل لبیاپلاستی، واژینوپلاستی، تزریق فیلر بیکینی و روشن سازی.
آدرس و تلفن مطب دکتر سمیه معین درباری
مشهدبلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبه روی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه ۵، واحد ۵۰۳، مدت زمان انتظار، متوسط، دو ساعت از زمان نوبت اینترنتی خواهد بود.
مطب مجهز به لیزر پیشرفته آنجلا جهت اعمال زیبایی، تنگی واژن و بی اختیاری ادراری می باشد. لیزر موی زائد با دستگاه الیژن پرو در فضای اختصاصی بانوان و کلیه خدمات زیبایی صورت تحت نظر پزشک زیبایی. جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، دارای مدرک فلوشیپ لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی از انجمن لاپاراسکوپی ایران، دارای بورد تخصصی ناسیونال، سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دارای بیش از ۵۰ عنوان مقاله در ژورنال‌های معتبر دنیا و ۸ عنوان کتاب در زمینه بیماری‌های زنان، دارای گواهی بین المللی از آکادمی بیوکر اروپا در زمینه جراحی‌های زیبایی زنان، انجام مراقبت‌های دوران بارداری، زایمان طبیعی و سزارین، کلیه جراحی‌های درمانی زنان، غربالگری سرطان‌های زنان. برداشتن رحم، کیست تخمدان و بارداری خارج رحم به روش لاپاراسکوپی، هیستروسکوپی جهت حذف پولیپ و میوم‌های داخل رحم. انواع جراحی زیبایی زنان شامل لبیاپلاستی، کولپورافی، واژینوپلاستی و تزریق فیلر بیکینی. تنها متخصص زنان در مشهد آموزش دیده جهت انجام تکنیک منحصر به فرد واجیلانجلو جهت بهبود ارگاسم. لیزر آنجلا زیبایی درمانی.
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۹ الی ۱۳از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱
    ۵ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳از ساعت ۱۷ الی ۲۱
    ۹ روز دیگر
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۳از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۲۱:۳۰
    کسانی که دکتر سمیه معین درباری را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر صفورا طاهر رادیولوژی و سونوگرافی سرکار خانم دکتر صفورا طاهر
    جناب آقای حسین فزونی تغذیه جناب آقای حسین فزونی
    جناب آقای دکتر نیما دارابی رادیولوژی و سونوگرافی جناب آقای دکتر نیما دارابی

    دکتر سمیه معین درباری جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۹۴۹ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبروی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ واقع شده است.

    دکتر سمیه معین درباری از جمله پزشکان برجسته و نام‌آشنای حوزه جراحی و متخصص زنان و زایمان در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۹۴۹ به‌عنوان جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی فعالیت می‌کند و دارای بورد تخصصی ناسیونال می‌باشد. دکتر سمیه معین درباری سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و ۸ عنوان کتاب تخصصی در زمینه بیماری‌های زنان به چاپ رسانده‌اند. تخصص اصلی دکتر سمیه معین درباری در حوزه درمان و جراحی بیماری‌های زنان، مراقبت‌های دوران بارداری، زایمان طبیعی و سزارین و همچنین انجام انواع جراحی‌های درمانی و زیبایی زنان، غربالگری سرطان‌های زنان، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی می‌باشد. ایشان همچنین دارای گواهی بین‌المللی از آکادمی بیوکر اروپا در زمینه جراحی‌های زیبایی زنان هستند که نشان‌دهنده تسلط علمی و عملی ایشان در این حوزه است.

    مطب دکتر سمیه معین درباری در شهر مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبروی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ قرار دارد و به تجهیزات پیشرفته‌ای مانند لیزر آنجلا برای اعمال زیبایی و درمانی مجهز است. بسیاری از بیماران دکتر سمیه معین درباری، از مهارت در انجام لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی و همچنین برخورد حرفه‌ای و تشخیص دقیق وی ابراز رضایت داشته‌اند. بیماران از خدماتی چون مراقبت‌های بارداری، درمان نازایی، جراحی‌های کم‌تهاجمی و انجام غربالگری‌های تخصصی بانوان بهره می‌برند.

    امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر سمیه معین درباری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و این موضوع روند دریافت خدمات را برای بیماران تسهیل کرده است. در جمع‌بندی، دکتر سمیه معین درباری، متخصص زنان و زایمان در مشهد، با تکیه بر دانش تخصصی، تجربه علمی و ارائه خدمات به‌روز، یکی از گزینه‌های معتبر برای بانوان این شهر به‌شمار می‌رود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبه روی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه ۵، واحد ۵۰۳، مدت زمان انتظار، متوسط، دو ساعت از زمان نوبت اینترنتی خواهد بود.