دکتر سمیه معین درباری جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۹۴۹ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبروی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ واقع شده است.
دکتر سمیه معین درباری از جمله پزشکان برجسته و نامآشنای حوزه جراحی و متخصص زنان و زایمان در شهر مشهد است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۲۵۹۴۹ بهعنوان جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی فعالیت میکند و دارای بورد تخصصی ناسیونال میباشد. دکتر سمیه معین درباری سابقه عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در کارنامه خود دارد و تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در مجلات معتبر بینالمللی و ۸ عنوان کتاب تخصصی در زمینه بیماریهای زنان به چاپ رساندهاند. تخصص اصلی دکتر سمیه معین درباری در حوزه درمان و جراحی بیماریهای زنان، مراقبتهای دوران بارداری، زایمان طبیعی و سزارین و همچنین انجام انواع جراحیهای درمانی و زیبایی زنان، غربالگری سرطانهای زنان، لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی میباشد. ایشان همچنین دارای گواهی بینالمللی از آکادمی بیوکر اروپا در زمینه جراحیهای زیبایی زنان هستند که نشاندهنده تسلط علمی و عملی ایشان در این حوزه است.
مطب دکتر سمیه معین درباری در شهر مشهد، بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبروی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه پنجم، واحد ۵۰۳ قرار دارد و به تجهیزات پیشرفتهای مانند لیزر آنجلا برای اعمال زیبایی و درمانی مجهز است. بسیاری از بیماران دکتر سمیه معین درباری، از مهارت در انجام لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی و همچنین برخورد حرفهای و تشخیص دقیق وی ابراز رضایت داشتهاند. بیماران از خدماتی چون مراقبتهای بارداری، درمان نازایی، جراحیهای کمتهاجمی و انجام غربالگریهای تخصصی بانوان بهره میبرند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر سمیه معین درباری از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و این موضوع روند دریافت خدمات را برای بیماران تسهیل کرده است. در جمعبندی، دکتر سمیه معین درباری، متخصص زنان و زایمان در مشهد، با تکیه بر دانش تخصصی، تجربه علمی و ارائه خدمات بهروز، یکی از گزینههای معتبر برای بانوان این شهر بهشمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۱، روبه روی بیمارستان مادر، ساختمان نگار، طبقه ۵، واحد ۵۰۳، مدت زمان انتظار، متوسط، دو ساعت از زمان نوبت اینترنتی خواهد بود.
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خونریزی غیر عادی و درمان شدم به سرعت
۱۴۰۴/۰۷/۰۱من بامشکل خونریری شدید مراجعه کردم بعد ویزدم بستری شدم وهستروسکوپی شدم شکر خدا بعد یک هفته هیچ مشکلی فعلا ندارم واز تشخیص ایشان راضی هستم وبه برخورد فوق العاده خوب خانم دکتر حسنت میگم
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام بسیار دکتر عالی وصبوری هستن مامای همراهشون هم خیلی عالین ومنشی بی نظیری دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر بسیار صبور و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سرطان رحم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی بودن مهربان خوش بین بسیار وقت گذاشتن میبوسم دست نازنینشون رو
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خونریزی شدید خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰خونریزی رحم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰باسلام واحترام درمورد خانمهای باردار،میتونم نظر بدم،ایشان انسان فوق العاده جدی وکاردرست هستن،توجه ویژه،به فرزندآوری،بهترین ومهمترین مشخصه ایشان هست اجرشان با آقامون امام رضا
۱۴۰۴/۰۹/۲۸مراقبت بارداری جلسه اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیاااار عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳لکه بینی داشت دخترم داروی 4 ماه داد الان باز باید بره پیشش
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالییییی عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳سلام خانم خوبی هستن ولی مطب خیییلی شلوغ بود من ساعت پنج اینترنتی وقت گرفتم ولی هف نوبتم شد اگ برای شلوغی رسیدگی کنند بهتر میشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خانم دکتر مهربون و خوش برخوردهستن من فعلا تازه شروع کردم درمانم رو
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی هستن .خانم دکتر خوش اخلاق و خیلی صبور ودر تشخیص بیماری مهارت عالی دارن .من برای بیماری که داشتم نزد ایشون اومدم چون چند وقت بوداین بیماری بودم هر دکتری که میرفتم تشخیص اشتباه میدادن ولی خانم درباری با اولین تشخیص متوجه بیماری من شدن ودر حال حاضر نوبت عمل دارم ...گفتنی هستش اگر تشخیص خانم دکتر نبود شاید الان به سرطان روده مبتلا میشدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر خیلی خوبین وکارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بودند پیش ایشان زایمان انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خون ریزی شدید
۱۴۰۴/۰۱/۱۸حاذق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲برای هستروسکوپی مراجعه داشتیم. عمل کردند. به حمدالله مشکلی نبود و رضایت کامل حاصل است.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بهترین متخصص زنان خوش اخلاق و با صبرو حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۰۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی تشخیص می دهند و درمانش همیشه نتیجه بخش است
۱۴۰۵/۰۳/۲۵مراقبتهای بارداری و سزارین زیر دست ایشان بودم بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱سلام خانوم دکتر بسیار مهربان و صبور بودن و کامل به صحبت هام گوش دادن، هنوز تحت درمان هستم. و یک نکته مهم دیگه که اصلا داروی اضافی تجویز نکردن .
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکترفوقالعاده با حوصله ودقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بعضی ها شبیه فرشته هستن ودکتر معین درباری شبیه فرشته نیست بلکه خود فرشته است️
۱۴۰۵/۰۳/۰۸دکتر خوبی هستن فقط به ما گفتن هشت و نیم بیاین یازده نوبتم شد نوبت دهی شون ضعیفه و معطل میشی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خانم دکتر خیلی مهربونه و با حوصله هستن..همینکه کامل به حرف بیمار جوش میدم خیلی باارزش...جلسه دوم هست میرم پیششون..راضی هستم ازشون..چون برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من دچار عفونت های مکرر میشدم ودرمان های خوراکی وموضعی زیادی رو قبل از آشنایی با ایشون استفاده کردم که بعد از ویزیت و معاینه فرمودن لیزر گزینه مناسبی هست که خدارو شکر بعد از گذشت یک ماه و اندی خداروشکر خیلی خوبم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عمل فیبروم وعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فعلا یه ویزیت پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دوره بارداری تحت نظربودم و ایمان سزارین داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴باردار بودم و بهترین دکتری هست ک میتکنم معرفی کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بارداربودم ک مراجعه کردم بسیاردکترخوب مهربون وباحوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار دکتر با اخلاق صبوری هستن کارشونم عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خداقوت به خانم دکتر . به خاطر عفونت بیش از حد نزد ایشان رفتم و نیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳باردارم تحت کنترل نظر خواستی ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب و محترم بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عمل لاپاراسکوپی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱خانم دکتر بسیار خوش برخورد ، مهربان و حاذق بودند. من بار اولی بود که خدمتشون رفتم اما خانمی بودند که میگفتند مشکلی که بقیه پزشکان با هزینه گزاف و مشکلات میخاستند عمل جراحی کنند،خانم دکتر معین درباری با دارو برطرف کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خانم دکتر جهت زایمان در بیمارستان تشریف داشتند، تایمی که نوبت داشتم به دو ساعت بعد موکول شد!
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عفونت شدید داشتم یک جلسه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰باسلام وتشکرازخانم دکتر سمیه معین درباری به خاطر خوشبرخوردی و خوش اخلاق بودنشان واز اینکه خیلی خونسردانه به سوالات مریضشان جواب میدهند و از اینکه دلسوزانه با مریضانشان برخورد میکنند و از طرفی که عمل جراحی داشتم خانم دکتر خیلی خوب و با تجربه به خوبی عمل کردند و به نظر من یکی از بهترین دکترهای خوب ایران میباشند و همچنین متشکرم از منشی و پرسنل خوبشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۶خواهرم باردار هست زسر نظرشه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی خوش میگیره انگاری که از آسمون افتاده ولی منشی شون فوق العاده عالی هستند من برای فیبروم رفتم مجردم گفتند عمل باز میکنن خوشم نیومد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای پریود نامنظم مراجعه کردم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵+ برخورد مناسب و به جا و تشخیص دقیق. - ۴ ساعت منتظر ماندن در مطب با وجود گرفتن نوبت.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من عمل برداشتن فیبروم داشتم بسیار دکتر عالی،مهربون،دلسوز،ماهر و از همه مهمتر صبور و خوش برخورد هستن. خدا حفظشون کنه انشالله ..
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۲/۱۵چهار ساعت تو مطب معطل شدم ولی خانم دکتر عالی بودن واقعا واسه مریضاشون وقت میزارن بسیار صبور هستند کامل توضیح میدن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی هستن وباتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکترفوق العاده بااخلاق وصبور،من ازشهرستان اومدم تحت نظرایشون باردارشدم وخیلی خیلی راضی هستم ازایشان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خوبیه برا بارداری تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵لاپاروسکوپی رحم بسیارعالی وموفقیت آمیز
۱۴۰۴/۰۹/۲۷در مراجعه ام پزشکی بسیار دقیق و حاذق بودند،بطوریکه بیماری مزمنم رو به بهبودی هست با تجویز دارو و آزمایش و سنو برای تکمیل دوره درمان.
۱۴۰۵/۰۳/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸زگیل تناسلی داشتم و کرایو برایم انجام دادند برخوردشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برا بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خانم عالی هستن بسیار صبور و باوجدان هستن خداوند حفظشون کنن،من برای بارداری اومدم پیش ایشون هنوز حامله نشدم اما خب هرچی خدا بخواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خیلی با حوصله و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالیبود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار خوش برخورد و پر انرژی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خیلی خوب به صحبت های بیمار گوش میدادند و به صورت خیلی واضح توضیح میدادن و وقت میذاشتن واقعا،ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۰۲/۱۵بسیار بسیار خوش اخلاق ، صبور و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خوش اخلاق و صبوری هستن ولی بی نهایت بی نظم هستن ساعت ۷ونیم نوبت داشتم یک ربع به ۱۰ شب نوبتم شد ...کاش درحد ظرفیتشون پذیرش کنن که مراجعین معطل و اذیت نشن
۱۴۰۴/۱۱/۰۱من عمل رحمم مشکل داشت خانم دکتر لیزری برداشتن بسیار کارشون عالی بود و دستشونم خیلی سبک بود و از همه مهمتر دکتر بسیار خوش برخردی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی مطب شلوغ و تایم رسیدن به خود خانم دکتر عزیز طولانی ست. هر دفه میرم نزدیک به ۳ساعت و نیم منتظر میمانم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار حاذق وباتجربه هستن خیلی راضی بودم عمل کولوپرافی انجام دادم .منشی دکتر هم خیلی خانم مهربون وصبور ی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بسیار مهربون و بااخلاق.دوره بارداری و زایمان خوبی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۷خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن ولی واقعا مطبشون شلوغه.من 4 ساعت منتظر بودم و واقعا خسته شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سپاس از خانم دکتر درباری عزیز، برای تعهد و دقتی که توی کار و جراحی هاشون دارند،به حرف بیمار توجه دارند،انرژی مثبت زیادی دارند و با رفتار و اخلاق خوبشون به بیمار روحیه میدن.توی حرفه و کار شون بهترین هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سلام خیلی مهربان عالی وتلخیص حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عالی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام زایمام داشتم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۱۵مشکلی نداشتم برای بارداری مراجعه کردم تحت نظر ایشان بودم زایمان کردم خییییلی خییییلی راضی بودم عالی بودن خانم دکتر خداخیرشون بده انشاالله
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بدنیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳معاینه
۱۴۰۴/۰۱/۱۸ساعت انتظار ۳/۳۰ وبی نظم درنوبت دهی خود خانم دکتر دقیق وباوجود شلوغی مطب وقت میزارن برا مریض
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بعد نبود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار خوش برخورد و با دقت و ارامش به حرف بیمار گوش می دهند. رفتار منشی و فضای مطب عالی بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹پزشک عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوش برخورد عالی بودن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱افتادگی رحم داشتم عمل کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵با سلام دکتر بسیار فعال و با تجربه در مورد بیماری بنده و خیلی با حوصله حرفت و گوش میده بدون هیچ عجله ای و با اخلاق هستند و خوش برخورد حتی وقتی فهمید من مسافرم و از راه دور اومدم بیشتر پیگیر شد که کارم و زودتر راه بندازه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خانم بردم پیشش
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل عفونت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی و
۱۴۰۴/۰۱/۲۸پریود نامنظم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بهترین دکتر زنان ایران هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰باسلام بسیار خوش اخلاق و ماهر.فقط یکم معطلی نوبت زیاده چون خانم دکتر بین مطب و بیمارستان در رفت و آمدن.محیط آروم و بسیار مناسب
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۴متخصص و عااالی هستن ،به بقیه پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فیبروم داشتم و عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷زایمان اولمه و فعلا راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درود وقت بخیر.تابحال دو مرتبه پزشکان دیگه منو از بیماریم ترسوندن ولی شکر خدا ایشون گفتن مشکلی نیست و با دارو رفع میشه.سه ساله مریض ایشون هستم خونمون گلبهاره تشخیص شون عالی مهربون و با حوصله بهمه اطرافیان معرفی میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خونریزی شدید داشتم وبرداشتن رحم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸فعلا دربرسی درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰نازایی فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام و خدا قوت به تمام خدمتگراران صادق و با وجدان و با اخلاق . سرکارخانم دکتر سمیه معین درباری پزشک و مشاور بنده در عمل لاپاراسکوپی بوده و بنده از عملکرد ایشان رضایت کامل دارم. با آرزوی طول عمربا عزت برای ایشان.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۲۴تحت درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوبه و همکاری خوبی با مریض دارند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برا بارداری تحت نظر ایشون هستم تا الان ک خوب بوده تا ببینیم برا زایمان چ اتفاقی میوفته
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵برای چکاپ بارداری بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خانم دکتر خیلی خوب هستن و همه چیز رو دقیق بررسی میکنن.من راضی ام ازشون.اما نکته منفی اینه که همیشه ۲تا ۳ ساعت باید معطل شیم.نوبت ها سر ساعت نیست با اینکه از سایت وقت میگیریم.ممنون میشم در این مورد خانم دکتر به فکر چاره ای باشند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فعلا در حال
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خیلی خانم دکتر خوش اخلاق وصبوری هستن ، خیلی قشنگ درموردبیماری که داری توضیح میدن من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳رضایت بخش
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عفونت تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸برای زایمان همسرم که عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فعلا تحت درمان هستم ولی تا الان که خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بارداری،
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی باحوصله و صبور و همچنین مجرب️
۱۴۰۴/۰۹/۱۸معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برخورد عالی و مهربان و پرحوصله
۱۴۰۴/۰۱/۱۶پزشک حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۲۱دخترم کیست داشت عمل شد خدارو شکر خوب شد خودم هم همینطور درحال درمان هستم عالیه دکترش
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام برای اولین بار بود توسط خانم دکتر ویزیت شدیم، به نظرم خیلی باحوصله و دقیق به حرفها گوش میده و در آخر خیلی قسنگ نتیجه گیری کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰تعداد بیماران زیاد بود و زمان زیادی در انتظار بودم از پزشک محترم میخواهم تشخیص خود را کمی واضح تر بیان کنند و اینکه معاینه در اتاق پزشک باشد که زمان دیگری برای معاینه نگذارند چون خیلی زمان بر شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۳۰مشکل اندومتریوز که درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار خو
۱۴۰۴/۰۵/۲۰من برای چکاپ بارداری پیش خانم دکتر معین درباری عزیز میرم. خیلی عالی و مهربون و باسواد هستند و با آرامش راهنماییمون میکنن. همچنین مامای همراهشون خانم بنازاده عزیز هم بسیار باحوصله و با روی خوش به سؤالاتمون جواب میدن و وقت میذارن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹واقعا دکتر خوب هست من واقعا نیتجه گرفتم دکتر خوش اخلاق وعالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برای اولین ویزیت باید بگم عالی بود من کیست سینه داشتن با یک بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خوب و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲من. ایمان کردم ۱۴۰۳ فوق العاده عالی دکتر خوش برخورد مهربان هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰رحمم را برداشتن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تهت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲باردارم و تحت نظر ایشون پیش میرم و تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹فعلا درحال مدوا
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱ه واما,ل5
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خوب بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زایمان داشتم با ایشون دکتر بسیارمسئولیت پذیر و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴باردارم وتحت نظرشونم خیلی صبور ودلسوزن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار خانم صبور و دکتری هستند که گوش میدهند به صحبت های بیمار و این که کامل چکاب میکردند به دو نفر دیگه معرفی کردم چون خوب بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بارداری.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲برخود دکتر بسیار خوب و آرامش بخش برای نامنظمی پریودی دخترم مراجعه کردم در حال درمان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸هنوز برای اولین بار ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸با سلام من تمام مدت بارداریم رو تحت نظر خانم دکتر بودم و سزارین شدم اینقدر خانم دکتر حاذق و مهربونی هستن که حد نداره یه سزارین عالی پیششون داشتم بدون اینکه اذیت بشم هرچی بگم کم گفتم من خیلی راضی بودم واقعا دکتر خیلی خوبی هستن️
۱۴۰۵/۰۱/۳۱چکاب و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰همسرم باشرایط ویژه که داشت 4ساعت تو مطب نشست و خیلی بی نوبت منشی بیماران رو میفرستاد داخل
۱۴۰۴/۰۸/۰۵برخورد اولیه خوب، در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بهترین دکتری هست که تجارت نمیکند بلکه طبابت میکنه
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام ،ایشون بسیار مهربان ،کاربلد ،با حوصله ،هستن ،خیلی وقت میزارن واسه مریض ها هم چنین خانوم منشی هم بسیار مهربان وکار راه انداز هستن بسیار ممنونم از خانوم دکتر و منشیشون،بنده تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بارداری.عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن بخیه هم که عالی میزنن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲حاملگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی مهربون هستن و با حوصله جواب سوالاتمو دادن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خانم دکتر خیلی مهربان وباحوصله به سوالات بیماران پاسخ می دهند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶هنوز نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹من منتظر دریافت نوبت عمل جراحی زیبایی هستم اما مشاوره خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵من فردا پیش خانوم دکتر معین درباری عمل دارم ولی برخورد دکتر در مطب عالی بود ،توجه زیادی هم به صحبت های مریض میکنند البته خیلی دیر تر از وقتی که میگن وارد اتاق دکتر میشیم،کلا به نظرم دکتر خیلیییییی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳پزشک عالی هستند و بسیار وقت میگذارند برای بیماران. اما از لحاظ نوبت و زمان بندی بسیار منشی محترمشون ضعیف عمل میکنند. و میزان انتظار بیماران حدودا دو ساعت از وقت نوبت میباشد.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خانم دکتر خیلی عالی بودن ولی وقت دهی نامتظمی داشتن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر بسیار خوب وباتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای چکآپ سالانه مراجعه کردم ایشون بسیار خوش برخورد و دقیق بودن اما به دلیل شلوغی و مدت انتظار بسیااااار طولانی قطعا مراجعه نخواهم کرد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکترباشخصیتوارومیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲برای عفونت اداری دخترم رفتیم خیلی خوش اخلاق وبا حوصله بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوبه خانم دکتر خوش اخلاق وخوبی هستن وراضی هستم ازایشان
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من دفعه اول بود که میرفتم ولی عالی بودن من یکم نگران بودم منو آروم کردن با حرف هاشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من یه زن باردارم هیچ مشکلی خاصی ندارم ولی ای کاش زنان باردار رو زودتر ویزیت کنن چون واقعا اذیت کننده هست فقط همین
۱۴۰۴/۱۱/۲۷برای اولین بار بود توسط ایشون معاینه شدم یه سری آزمایشات باید انجام بشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸مشکل هورمونی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸هنوز تازه رفته ام درمانم کامل نشده ولی دکتر مهربانی هستند و در مطب ۲ ساعت منتظر باید بمانید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل کیست وتنبلی دارم فعلا دارو دادند تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۰۱اولین بار بود پیششون میرفتم محیط مطب شیک و مرتب بود ولی ساعت ۷ :۳۰ وقتم بود وساعت ۹:۳۰ نوبتم شد معاینه واسه عفونت داشتم دارویی بهم ندادن ولی لیزر کردن هنوز تحت درمانم ولی دکتر خوبی به نظر میرسند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵من درکنارایشون زایمان بهتری داشتم خیلی همکاری میکرد
۱۴۰۴/۰۴/۲۴فعلا در حال درمان هستم دکتر خیلی خوبی بودن ️
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکتر معین درباری دکتر مهربان و صبوری هستند و متخصص از لحاظ معطلی در مطب زمانبر هست و من ۳ ساعت زمان برد تا ویزیت شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳کیست داشتم و توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فوق العاده بودن من برا سزارین رفتم و خانم دکتر خیلی خونسرد و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷اخلاق شون عالی بامشاوره وراهنمایی عالی خیلی بهم در درمان بیماریم کمک کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتری با دانش
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر بسیار خوب و خوش برخورد هستن تنها مشکل وقت دادنشون هست هربار بائو کلی؟بشینی تا نوبتمون بشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خانم دکترمهربون بسیارکاربلددرحال حاضرتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶در صورتی که مطب خیلی شلوغ نباشه دکتر با صبر و حوصله و خوبی هستند، ولی اگر شلوغ باشد ناچارا فرصت کافی برای گوش دادند به صحبت های بیماران را ندارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۶بسیار خوش برخورد ، مهربان ، دقیق و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار خانم دکتر مهربان و صبور و حاذق بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴برای بارداری ، در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خوش برخورد و صبوری هستند و من کاملا از کارشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۱برای عفونت بهشون مراجعه کردم مشکلم حل شد اما سیستم نوبت دهی شون واقعا غلطه من ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه وقت داشتم ساعت ۱۱:۳۰ شب ویزیت شدم!! بیمار ها رو ۳،۴ نفری با هم میفرستادن پیش خانم دکتر! واقعا هیچ مطبی ندیده بودن همچین بی نظمی رو چرا توی سایت ۵ دقیقه به ۵ دقیقه وقت میذارن آخه؟! به شخصه دفعه اول و آخرم بود از ایشون وقت گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سزارین ، بی نظیرو پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار باحوصله و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۹