دکتر آیدا پناهنده جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 139750 در مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ فراهم است.
دکتر آیدا پناهنده، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، با شماره نظام پزشکی 139750، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت زنان در شهر مشهد است. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و در زمینههای هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی نیز فعالیت میکنند. مطب دکتر آیدا پناهنده در مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ قرار دارد و بیماران میتوانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه جهت دریافت خدمات تخصصی به این محل مراجعه نمایند.
دکتر آیدا پناهنده با بهرهمندی از بورد تخصصی ناسیونال و گواهینامه بینالمللی جراحی زیبایی زنان از آکسفورد، خدمات متعددی از جمله مراقبتهای بارداری، زایمان طبیعی و سزارین بدون درد، درمان زگیل تناسلی با لیزر، انجام تست NST، پاپ اسمیر و HPV را ارائه میدهند. همچنین، ایشان در درمان عفونتهای مقاوم، جوانسازی و تنگ کردن واژن با تکنولوژیهای پیشرفته، و جراحیهای سرپایی زیبایی زنان مانند لبیوپلاستی و هودکتومی تخصص دارند.
بیماران دکتر آیدا پناهنده از دقت در تشخیص، برخورد محترمانه و ارائه راهکارهای نوین درمانی رضایت بالایی دارند. بسیاری از مراجعین به ویژه از روشهای بدون درد و کمتهاجم در درمان مشکلات زنان و زایمان ابراز خرسندی کردهاند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را برای پیگیری سلامت زنان توصیه کردهاند.
علاوه بر مطب خصوصی، دکتر آیدا پناهنده با کلینیک بیمارستان رضوی، بیمارستان مادر و بیمارستان آریا همکاری دارند که این موضوع نشاندهنده اعتبار و اعتماد جامعه پزشکی به ایشان است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد که مراجعه بیماران را تسهیل میکند.
در مجموع، دکتر آیدا پناهنده، متخصص زنان و زایمان در مشهد، با تکیه بر دانش تخصصی، مدارک معتبر و تجربه بالینی، خدمات گستردهای را به بانوان ارائه میدهد.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر آیدا پناهنده از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر آیدا پناهنده جراحیهای زنان مانند هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، میومکتومی، سیستکتومی، لبیوپلاستی، هودکتومی و پرینورافی را انجام میدهد.
مطب دکتر پناهنده در مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴ قرار دارد.
ایشان علاوه بر مطب، با بیمارستان رضوی، بیمارستان مادر و بیمارستان آریا در مشهد همکاری دارند.
بله، خدماتی مانند سفید کردن واژن، جوانسازی، تزریق چربی و ژل، PRP و درمان اسکار در مطب ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد، نبش هاشمیه ۲۶، ساختمان پزشکان هاشمیه، واحد ۴۴
شنبه و دوشنبه ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰
چهارشنبه ۱۷ تا ۲۱
بسیار پرحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عفونت رحم داشتم با بیمار خوب ارتباط برقرار میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر خوب وخوش برخورد و کاردرستی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عالی در اخلاق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳اخلاق و صبوری بیست صد در. صد در حرفه هم بیست خواهند بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار با حوصله و با تجربه بودند با اخلاق خوب و مهربان .... مداوای من مثمر ثمر بود و کاملا خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰باصبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تشخیص درست و درمان درست
۱۴۰۵/۰۴/۰۳خانوم دکتر نیازی به تعریف ندارند عالی هستند هم اخلاق هم تخصص پزشکی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰واقعا عالی من ۱ سال پیششون میرم و هردفعه جواب گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۷بارداری تحت نظرضون هستم عالی و با خوصله هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی به شدت حالم بد بود ولی دکتر خانم آیدا پناهنده مهربون خوش برخود و سریع به عرض سه روز به کمک ایشون بهتر شده خیلی خوشحالم ک خانم رو دیدم همیشه موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱خیلی مهربان و دلسوز از ار نظر عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خانم دکتر بسیار با اخلاق هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار با اخلاق و صبور و مهربون. من صبح رفتم و خلوت بود و معطل نشدم. پلیپ رحمی دارم و گفتن باید هیستروسکوپی شه، اما موقتا داروی ۳ماهه دادن ک اگه رفع نشد باید حتما عمل کنم..
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من هر دکتری نمیرفتم بعد از دوازده سال .ایشون رو پیدا کردم واقعاخیلی مهربون وباصبر وحوصله به صحبت های بیمار گوش میدن.من مشکلم عفونت شدید بودوهمچنین سه ماه پریود نمیشدم فعلا تحت درمان هستن خداروشکر مشکل عفونتم رفع شده و بقیه راهم آزمایش دادن.
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹هیچ مشکلی نبوده و خداروشکر زایمانم هم عالی بود با ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عمل زیبایی انجام دادم و بسیار راضی هستم بسیار حرفه ای و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی...با حوصله..نتیجه هم گرفتیم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بارداری پیششون بودم و زایمان واقعا صبور و خوب هستن و همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار دکتر عالی و با اخلاق و متخصص از همه نظر عالی بودند من پیشنهاد می دم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵چکاپ ومامو گرافی واقعا خوش اخلاق وباتجربه هستن برخورد منشی هم عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب و عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بود دمشون گرم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی در حال روند درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر خیلی خوبی بودن با حوصله و خوش برخورد از ویزیت توسط ایشون راضی بودم بهترین پزشک زنان بودن که تا حالا ویزیت شده بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی عالی منو حاملح کرد خداخیرش بدح
۱۴۰۴/۰۱/۲۰خیلی خوش برخورد و مهربان و با تجربه فقط منشی خوبی ندارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷من دفعه اولم بود دکتر زنان میرفتم و ایشون خیلی مهربون و دقیق به حرفام گوش دادن، خیلی بهم احترام گذاشتن و خاطره خوبی برام درست کردند.
۱۴۰۳/۰۹/۱۶بسیار عالی هستند،بسیار دقیق و کامل بیماری را بررسی میکنن،و از همه مهمتر،بسبار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تحت درمان برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بو
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بهترین و مهربون ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مریضی.زنانه.رحیم.وقلبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱با اخلاق مهربون کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عفونت واژن با دارو مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار مهربان، با تجربه و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد. بسیار بادقت وصبور .تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۲۲من مشکل عفونت داشتم که برطرف شد،خانم دکتر بسیار حرفه ای با حوصله و خوش اخلاق هستند مو به مو همه چیز رو برات توضیح میده.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵برای ح
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی دو
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۳من قارچ و عفونت داشتم و با درمان ایشون خوب شدمخدارشکر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱معاینه دقیق تشخیص عالی وبی نهایت با حوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر مهربان و با مهارت عالی هستش
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مطب خیلی منظم است. دکتر کاملا به صحبتهای من گوش دادند و خیلی با حوصله راهنمایی کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵با سلام عالی و با تجربه بودند و با حوصله زمان گذاشتند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار خوش اخلاق با حوصله مهربون خوش برخورد و تو زمینه درمان هم من مشکلم با یه نوبت رفتن پیششون حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۷تحت نظر ایشون هستم بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱تشخیص صحیح
۱۴۰۴/۰۱/۲۸در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶من پیش خانم دکتر عمل زیبایی انجام دادم کارشون واقعا عالیه و خیلی راضی هستم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خانم دکتر خوش برخورد مهربونن ودرکارشون ماهر هستند شرایط مالی و روحی بیمار را کاملا درک میکنن من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتری بسیار با حوصله و مهربان و حاذق هستند برای بیمار زمان کافی در نظر میگیرند چند سال برای چکاپ های روتین پیش خانم دکتر میرم و بسیار راضی هستم ، پرولاکتین خونم بالا بود به لطف ایشون با یک دوره مصرف دارو درمان شد امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مراقبت بارداری بسیار مهربان وباحوصله وبا اخلاق هستند ودر کارشون ماهر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹افتادگی مثانه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵معمولی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تشخیصشون فوق العادس با یه معاینه ی ساده ی شکمی مشکلی که سونوگرافی نفهمید رو تشخیص دادن و شبانه منو امادخ ی عمل کردن جون منو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰پریود نمیشدم و در مان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب است
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تجربه بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خیلی وقت میذارن و دقیق بررسی میکنن خیلی هم خوش برخوردن.حیف طرف قرارداد با بیمه من نبودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳سلام خانم دکتر فوق العاده صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل فیبروم دارم خانم دکتر با دقت به صبحتام گوش دادن و با صبر و حوصله راهنمایی کردن و بهم دارو دادن. یک سال و نیم زیر نظر ایشون هستم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۲۷عالی بودن بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودن برای مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار خوشبرخرد با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مهربان و خوش رو
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴تحت درمانم عفونت و زخم داشتم و بیاختیاری اداری و ولی نتیجه خوبی گرفتم فعلا و از اخلاق خوبشون و برخورد عالیشون واقعا آرامش بهم داد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار محترم، با حوصله .حفظ حریم شخصی بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر حاذقی هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کیست داشتم خوشبختانه ب موقع تشخیص دادن رفع شد و الان هم تحت نظر بارداری پیش خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر خوبی هستن کامل به حرفا گوش می کنن. یک نفر یک نفر میرن داخل . بعضی روزا صب میشینن .
۱۴۰۳/۱۱/۱۴مشکل اندومتر تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۸در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳باسلام دکتربسیارخوش اخلاق ومهربونی هستن من برای پاپ اسمیرمراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دوره درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند تشخیص درست در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳به دوپزشک قبلا مراجعه کردم جواب نگرفتم ایشون پزشک سوم بودن عالی بودن نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار عالی . حرفه ای .خوش برخورد و مهربون
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار عالی و خوش برخورد و صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار خوب بود مراجعه داشتم با دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۳به شدت کند هستن و باید حداقل ۶ ساعت بشینی تا نوبتت بشه خیلی آدم علاف میکنن و آدم از کار و زندگی میندازن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹خانم دکتر خیلی باحوصله و به مریض اشون اهمیت میدن من خونریزی شدید داشتم بخاطر ضخامت رحمم منو کرتاج کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر فوقالعاده،مودب و خیلی با معلومات
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکل عفونت داشتم دارو دادند اما هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸سزارین شدم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عفونت عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۳باردارم و تحت نظر ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار خوش برخورد و با دقت
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسبار مهربان و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عفونت درمان کامل
۱۴۰۴/۰۳/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بهترین دکتر هست کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱برای زایمان رفتم بیمارستان رضوی خونریزی داشتم خانم دکتر سزارین کردمنو
۱۴۰۴/۰۶/۱۳سلام، من ایشون رو کاملا به صورت اتفاقی و از اینترنت پیداشون کردم چون نزدیک خونم بود، دو بار پیششون رفتم، رفتار خانم دکتر عالی بود، انشاله که نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار دکتر خوش برخورد و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱معاینه داخلی شدم و پاپ اسمیر گرفتن ازم...پیش ایشون میخام عمل کولوپرافی انجام بدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ویزیت اوکی بود فقط من دقیقا دوساعت نشستم تا نوبتم شد یکم باید برای مراجعین ارزش قایل شد ۲ساعت زمان زیادیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹با سلام بسیار دکتر حاذق وبا حوصله ای هستند مهربان وبا سواد هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱هورمون
۱۴۰۳/۱۲/۲۴فوق العاده صبور و مهربان هستند، تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر با سواد و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر پرحوصله و مهربانی بودن و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سلام خانم دکتر با دقت به حرف هام گوش کردن و با دقت معاینه و دستورات بعدی رو انجام دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸نامنظمی پریودی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیااااار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳کیست داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶من پیش خانم دکتر سزارین شدم دکتری بسیار مهربان و دلسوز هستن و کارشون عالیه من بعد سزارین نه کمر درد شدم نه بخیه هام عفونت کردن همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶رضایت داشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۴صبور، ناز، دقیق، با ملاحظه و با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۱۳خونریزی و عفونت
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سزارین شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بزای مراجعه کننده کاملا وقت میگذارند و باحوصله و عالی هستن .
۱۴۰۵/۰۲/۳۰هنوز درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۲معمولی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳نتیجه رضایت بخش بود بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خیلی دکتر مهربون و با سوادی هستند و باهاشون احساس راحتی دارم...عفونت قارچی شدید داشتم با کمک ایشون خیلی سریع درمان شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خانم دکتر بسیار مهربون و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار بادقت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی و صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی .بررسی کامل وضعیت بیمار.توضیح کافی و وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۴/۰۳خیلی خوب هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار دکتر مهربون و
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خوب و مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴مهربون بااخلاق باحوصله معاینه و پاپ اسمیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار خوش اخلاق و کاملا به بیمار زمان میدن تا صحبت کنه ، در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶مراقبت های بهداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۴هم برخورد هم تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خیلی خوب بودن مشکل عفونت داشتم خداروشکر رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷با حوصله وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوش اخلاق و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار عال
۱۴۰۴/۰۶/۳۱باردار بودم و عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار دقیق و با حوصله خدا پشت و پناهشون من که نتیجه عالی گرفتم به دوستانم معرفی کردمشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵راض بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام من چندسال بودمشکل داشتم ایشون خیلی سریع تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالیه واقعا دکتر مهربون با حوصله و خیلی قشن. توضیح میده .خداقوت خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۷فعلا یک جلسه رفتم بسیار صبور و بااخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۷برخورد مناسب داشتن و معطلی نداشتم اما داروهای خیلی زیادی دادن ک واقعا نیاز نبود همش
۱۴۰۴/۰۹/۱۷ایشون بینظیر هستن..از هر لحاظ عالی ان..بعد از سه ماه این درو اون در زدن و ازین دکتر به اون دکتر رفتن مشکل منو حل کردن..خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر فوقالعاده حاذق و مهربان ، من عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶درحال درمان هستم بسیار مودب و مهربون بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی حرفه ای و خوش اخلاق هستن و با تجویز ایشون کامل درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برای تک تک بیماران وقت می ذارن معاینات با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار خوب و باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلییی مهربونن خیلی با دقت به تمام مشکلات و نگرانی هات گوش میکنن و خیلی با صبر و حوصله معاینه میکنن من که تا حالا هر مشکلی واسم پیش اومده رفتم و راضی بودم کاملا
۱۴۰۵/۰۲/۰۸