فیزیوتوراپی بهشت واقعا بهشت است برای بیماران از همه نظر عالی بسیار توانمند و کادر بسیار عالی ....
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
بعد از عمل مچ پا به این مرکز مراجعه کردم. محیط بسیار خوب و دوستانه و پرسنل بسیار خوش برخورد و متخصصی داره
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
بسیار عالی بودند مشکلی که داشتم بطور کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
من مشکل دیسک شماره ۵ داشتم
با شرایط بد مراجعه کردم
کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
عمل تاندون دست
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
همه چیز عالی بود برخورد پرسنل و بسیار خوب بود و نتیجه درمان عالی بود و کلا دردم از بین رفت خداروشکر ممنون از و کادرشون️️️️️
۱۴۰۲/۰۶/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
من بار اولم بوده که مراجعه به فیزیوتراپی داشتم برای زانوی پام که له شدگی مینسک داشتم و زانوم آب آورده بود و در حال درمان هستم و اللن بعد ۶ جلسه از روند درمان راضی هستم ضمنا از و همکارشون کمال تشکر رو به خاطر اخلاق حرفه ای خوب دارم و از خدا واسشون سلامتی و توفیق روز افزون رو طلب دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
واقعا عالی هستن بسیار با تجربه و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بی نظیر هستند. نامبر وان!
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
بی نظیر و عالی و دلسوز و مجرب
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
دچار تاندونیت شده بودم و درد زیادی داشتم به طوری که نمیتونستم خوب راه برم. درمانم کردن. ایشون عاااااااااااالی ان عاااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
میگن سلامتی بزرگترین ثروت دنیاست ، براتون کلییییییی ثروت آرزو میکنم عزیز ( همچنین تشکر از کادر عالی و پرسنل مجرب ) .
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عالی به بیماران محترم تاکید میکنم که از نظرا ت سهراب زاده استفاده وفیزیوتراپی به نحو احسن انجام دهند
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
دو تا شونه هام دردناک بود. بعد از ده جلسه خیلی خوب شدم. با شخصیت و مهربانی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اونجا واقعا بهشته. اخلاق خیلی عالیه. با حوصله ، معاینه میکنه، مشکل رو تشخیص میده . من 20 جلسه فیزیوتراپی رفتم و عالی شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
بسیار عالی مجموعه فوق العاده حرفه ای و دلسوز و مهربان و فضای عالی وبهشتی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عاااااااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
خیلی خوب بود ولی مرا ریجکت کرد.
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بنده با مشکل آسیب مزمن وجدی تاندون شانه مراجعه کردم درابتدا با ویزیت دقیق واطلاع رسانی عالی سهراب زاده که بسیارباحوصله انجام نشد متوجه مشکل وراه درمان دستم شدم در طول دوازده جلسه با سختکوشی دلسوزی بینظیر دقت مراحل درمانمانجام شد انگار که یکی ازاعضای خانواده شون بودم نظم ودسیپلین جاری در مرکزی پرسنل وکادر بسیار مجرب ومودب با برخورد بینظیر محیط بسیار خوبی برای بیمار ایجاد کرده اند به معنای واقعی بهشت است و بسیار حرفه یی هستند تشکر ویژه از سهراب زاده وکادر شون دارم انشاله بهترین ها براشون رقم بخوره
خیلی خوبن .
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فیزیوتوراپی بهشت واقعا بهشت است برای بیماران از همه نظر عالی بسیار توانمند و کادر بسیار عالی ....
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بعد از عمل مچ پا به این مرکز مراجعه کردم. محیط بسیار خوب و دوستانه و پرسنل بسیار خوش برخورد و متخصصی داره
۱۴۰۱/۱۲/۰۲بسیار عالی بودند مشکلی که داشتم بطور کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱من مشکل دیسک شماره ۵ داشتم با شرایط بد مراجعه کردم کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۷عمل تاندون دست
۱۴۰۴/۰۶/۲۲همه چیز عالی بود برخورد پرسنل و بسیار خوب بود و نتیجه درمان عالی بود و کلا دردم از بین رفت خداروشکر ممنون از و کادرشون️️️️️
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲من بار اولم بوده که مراجعه به فیزیوتراپی داشتم برای زانوی پام که له شدگی مینسک داشتم و زانوم آب آورده بود و در حال درمان هستم و اللن بعد ۶ جلسه از روند درمان راضی هستم ضمنا از و همکارشون کمال تشکر رو به خاطر اخلاق حرفه ای خوب دارم و از خدا واسشون سلامتی و توفیق روز افزون رو طلب دارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱واقعا عالی هستن بسیار با تجربه و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بی نظیر هستند. نامبر وان!
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بی نظیر و عالی و دلسوز و مجرب
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دچار تاندونیت شده بودم و درد زیادی داشتم به طوری که نمیتونستم خوب راه برم. درمانم کردن. ایشون عاااااااااااالی ان عاااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰میگن سلامتی بزرگترین ثروت دنیاست ، براتون کلییییییی ثروت آرزو میکنم عزیز ( همچنین تشکر از کادر عالی و پرسنل مجرب ) .
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی به بیماران محترم تاکید میکنم که از نظرا ت سهراب زاده استفاده وفیزیوتراپی به نحو احسن انجام دهند
۱۴۰۲/۰۹/۲۳دو تا شونه هام دردناک بود. بعد از ده جلسه خیلی خوب شدم. با شخصیت و مهربانی هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰اونجا واقعا بهشته. اخلاق خیلی عالیه. با حوصله ، معاینه میکنه، مشکل رو تشخیص میده . من 20 جلسه فیزیوتراپی رفتم و عالی شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی مجموعه فوق العاده حرفه ای و دلسوز و مهربان و فضای عالی وبهشتی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عاااااااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰خیلی خوب بود ولی مرا ریجکت کرد.
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بنده با مشکل آسیب مزمن وجدی تاندون شانه مراجعه کردم درابتدا با ویزیت دقیق واطلاع رسانی عالی سهراب زاده که بسیارباحوصله انجام نشد متوجه مشکل وراه درمان دستم شدم در طول دوازده جلسه با سختکوشی دلسوزی بینظیر دقت مراحل درمانمانجام شد انگار که یکی ازاعضای خانواده شون بودم نظم ودسیپلین جاری در مرکزی پرسنل وکادر بسیار مجرب ومودب با برخورد بینظیر محیط بسیار خوبی برای بیمار ایجاد کرده اند به معنای واقعی بهشت است و بسیار حرفه یی هستند تشکر ویژه از سهراب زاده وکادر شون دارم انشاله بهترین ها براشون رقم بخوره
۱۴۰۴/۱۰/۱۷