خییلی خوبه،باحوصله بادقت و تشخیص درست
اضافه هم دارو نمیده
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مشکل،نتیجه خوب روده ای ،،عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بستری بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
با یک ویزیت مشکلم به طور کامل رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
مشکل التهاب روده و معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار دکتر صبوری هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
فشارخون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
قندم بالابود500بودالان باتوجه به ویزیت ایشان که دربیمارستان اریابستری بودعال بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
پنومنی ریه ....
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
با سلام
7سال پیش زخم معده و اثنی عشر شدید داشتم که پس از اندسکوپی و تجویز دارو توسط دکتر بقایی و البته یک دوره 6 ماهه رژیم سخت غذایی خوب شدم
اما پس از چند سال مجددا عود کرده اما کمی خفیف تر و نه به شدت قبل و حالا قصد مراجعه مجددبه دکتر را دارم
درم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
کارش خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
سلام و درود بنده چند سال پیش زخم معده و اثنی عشر داشتم که با تجویز دکتر بقایی بهبود پیدا کردم اما بعد از حدود 5 سال مجددا به صورت خفیف تر عود کرده و اکنون قصد مراجعه مجدد دارم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
التهاب روده داشتم پس از مراجعه به مطب دکتر بقایی حالم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بسیار عالی و دکتری با تجربه و مهربان
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
چند سال پیش یک مشکل داخلی داشتم که الحمدلله خوب تشخیص ودرمان کردند
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
زخم معده و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بسیاااار بسیار دکتر خوبی هستن خیلی ب بیمار توجه اهمیت میده ولی مشکل تو نوبت دهی اس دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
باحوصله و ودقیق
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مشکل معده داشتم با پیگیری ومعالجه دکتر برطرف شد0
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
فوق العادست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
واقعا دکتر خوب و با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بسیار دکتر خوب وعالیییییی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
مشکل سنگ کیسه صفرا عمل موفقیت امیز
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
مشکل معده داشتم الحمدالله بهترم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دکتر کاربلد و توانایی است
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
چربی کبد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
قبل ازعمل ایشون منو چک کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکترفوق الاده خوب.انزیم کبدبالا بود که دکترسیامک برطرف کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دکتر بقایی یکی از بهترین دکترهای داخلی هستند و یکی از معدود دکترهایی هستند که با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن و مفصل در مورد بیماری و درمان با بیمارشون صحبت میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی
خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
دکتر فوقالعاده خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
فشارخون غیرطبیعی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
بسیار خوش اخلاق و مجرب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
تشخیص دکتر در درمان بسیار عالی می باشد
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
دکتر بقایی درکارش خیلی خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
معده و فشارخون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
روماتیسم و عالی تسخیص دادند واقعا متشکرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دیابت دارم.. الان دوسال ب دکتر بقایی مراجعه میکنم.. خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دیابت دارن مادرم. عااالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
پزشک خیلی خوبی است من مشکل قند خون داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتر بسیار کار بلد وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
عالیه.من الان یک ساله زیره نظرشونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خیلی وقت پیش مراجعه داشته ام نمیتوانم نظرقاطعی بدهم اما خوب وقت میگذاشت برای بررسی مشکل بیمار
۱۳۹۷/۰۴/۲۵
همچنان درگیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
هنوز مشکلم برطرف نشده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل معده
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فشارخون
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
دکتر بسیار با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مادرم بیما
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
مریض اوبوده ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بیماری داخلی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تنبلی روده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
معده زخم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
من تا بحال چندین نفر از خانواده ام توسط این دکتر عزیز تجویز شده وبهبود یافتن دکتر بغایی بی نظیرترین دکتر یس که تا بحال دیدم انسانس دوست و خیلی دلسوز است
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دکتر بسیار دقیق وضعیت بیمار رو کنترل می کنند و از درمان او بسیار رضایت دارم.
کبد چرب دارویی که دادعالیی بودوپدرم خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲فشارخون فعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خییلی خوبه،باحوصله بادقت و تشخیص درست اضافه هم دارو نمیده
۱۳۹۹/۰۲/۲۷مشکل،نتیجه خوب روده ای ،،عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار با اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بستری بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵با یک ویزیت مشکلم به طور کامل رفع شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱مشکل التهاب روده و معده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار دکتر صبوری هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۲فشارخون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶قندم بالابود500بودالان باتوجه به ویزیت ایشان که دربیمارستان اریابستری بودعال بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پنومنی ریه ....
۱۳۹۹/۰۱/۲۵با سلام 7سال پیش زخم معده و اثنی عشر شدید داشتم که پس از اندسکوپی و تجویز دارو توسط دکتر بقایی و البته یک دوره 6 ماهه رژیم سخت غذایی خوب شدم اما پس از چند سال مجددا عود کرده اما کمی خفیف تر و نه به شدت قبل و حالا قصد مراجعه مجددبه دکتر را دارم درم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴کارش خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۲۹سلام و درود بنده چند سال پیش زخم معده و اثنی عشر داشتم که با تجویز دکتر بقایی بهبود پیدا کردم اما بعد از حدود 5 سال مجددا به صورت خفیف تر عود کرده و اکنون قصد مراجعه مجدد دارم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶التهاب روده داشتم پس از مراجعه به مطب دکتر بقایی حالم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار عالی و دکتری با تجربه و مهربان
۱۳۹۹/۰۵/۲۸چند سال پیش یک مشکل داخلی داشتم که الحمدلله خوب تشخیص ودرمان کردند
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۵/۲۰زخم معده و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیاااار بسیار دکتر خوبی هستن خیلی ب بیمار توجه اهمیت میده ولی مشکل تو نوبت دهی اس دارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸باحوصله و ودقیق
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل معده داشتم با پیگیری ومعالجه دکتر برطرف شد0
۱۳۹۹/۱۱/۰۹فوق العادست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲واقعا دکتر خوب و با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۷بسیار دکتر خوب وعالیییییی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۱۹مشکل سنگ کیسه صفرا عمل موفقیت امیز
۱۳۹۹/۰۹/۱۶مشکل معده داشتم الحمدالله بهترم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹دکتر کاربلد و توانایی است
۱۳۹۷/۰۹/۰۷چربی کبد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸قبل ازعمل ایشون منو چک کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکترفوق الاده خوب.انزیم کبدبالا بود که دکترسیامک برطرف کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر بقایی یکی از بهترین دکترهای داخلی هستند و یکی از معدود دکترهایی هستند که با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار گوش میدن و مفصل در مورد بیماری و درمان با بیمارشون صحبت میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۹دکتر فوقالعاده خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴فشارخون غیرطبیعی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بسیار خوش اخلاق و مجرب هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تشخیص دکتر در درمان بسیار عالی می باشد
۱۴۰۱/۰۱/۰۳دکتر بقایی درکارش خیلی خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ایشان دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰معده و فشارخون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱روماتیسم و عالی تسخیص دادند واقعا متشکرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دیابت دارم.. الان دوسال ب دکتر بقایی مراجعه میکنم.. خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دیابت دارن مادرم. عااالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲پزشک خیلی خوبی است من مشکل قند خون داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر بسیار کار بلد وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالیه.من الان یک ساله زیره نظرشونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خیلی وقت پیش مراجعه داشته ام نمیتوانم نظرقاطعی بدهم اما خوب وقت میگذاشت برای بررسی مشکل بیمار
۱۳۹۷/۰۴/۲۵همچنان درگیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲هنوز مشکلم برطرف نشده
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل معده
۱۴۰۴/۰۱/۱۱فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰فشارخون
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر بسیار با تجربه ای است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مادرم بیما
۱۴۰۰/۰۵/۲۰مریض اوبوده ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بیماری داخلی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تنبلی روده
۱۴۰۰/۱۱/۰۶معده زخم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹من تا بحال چندین نفر از خانواده ام توسط این دکتر عزیز تجویز شده وبهبود یافتن دکتر بغایی بی نظیرترین دکتر یس که تا بحال دیدم انسانس دوست و خیلی دلسوز است
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر بسیار دقیق وضعیت بیمار رو کنترل می کنند و از درمان او بسیار رضایت دارم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳