۱۴۹۰ نفر
دکتر امین صباغان

دکتر امین صباغان

متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد اندوسکوپی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۲۲۱۴۲
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۸ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
۱۶۸۲ نفر

دکتر خوبی هستن مشکل من شکم درد نامعلوم داشتم که کلونوسکوپی تجویز کردن فعلا تحت درمان میباشم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

سلام دکتر مهربان با حوصله باداروهای خوب برای مریض پیشنهاد می کنه

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

اسهال مزمن داشتم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و التهاب روده داشتم.با دارو تحت کنترله

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

مشکل توده کبدی که خدا رو شکر با مراجعه به دکتر خیالم راحت شد و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

توده کبدی پدرم که تحت نظر دکترم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

فقط معطلی زیاد

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

میکروب معده داشتم درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

جهت درد شدید معده که با اندوسکوپی و داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۳

عفونت معده و سوزش قفسه صدری داشتم.یه دوره دارو دادن خوب شدم.علیه

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

التهاب روده

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

زخم اخر روده که سابقه داشتم.با دارویی که تجویز کرد خوب شدم.دستش درد نکنه

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

کبد چرب که بررسی کردن و دارو دادن.خوب شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

کبد چرب شدید و خارش داشتم که دارو دادن.انزیم و خارشم خوب شد الحمدلله

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

مشکل اسهال مکرر مادرم که کولونوسکوپی انجام داد و دارو داد.الان اوضاش بهتره

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

مشکل میکروب معده.درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

درد معده که اندوسکوپی زخم اثنی عشری داشت.با دار درمانش خوب شدم به حمد اله

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

درد و یبوست شکم داشتم که دارو دادن و کولونوسکوپی انجام دادم.با داروهاش مشکلم برطرف شد خدا رو شکر

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

مشکل کیست کبد داشتم کبد و کبد چرب داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

درد معده که اندوسکوپی زخم اثنی عشر داشتم و با داروها خوب شدم.خیر ببینه دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

خونریزی مقعدی که کولونوسکوپی بواسیر بود.با داروها و پماد برطرف شد.خیر ببینه عمل نشدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

درد روده ها و نفخ و بلغم داشتم دکتر عالئییییئییی

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

درد و احساس توده در گلو که اندوسکوپی توده داشت.عمل شدم.الان خوبم.خیر ببینه.عالیه سوادش

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

درد معده که اندوسکوپی برام نوشتن دکتر با شخصیت و علمی هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درد معده عصبی داشتم که با داروها دکتر نتیجه گرفتم.عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

درد شکم و مشکل بواسیر پدرم.با درمانهاش خوب شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۸

مشکل گوارش دکتر خوبی هستن فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

نفخ شکم دایم که دارو دادن.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

درد شکم.با اندوسکوپی و سونو به نتیجه رسید و خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

درد معده مقاوم که داروهای دکتر موثر واقع شد.قبلش خیلی اذیت بودم.عالیه بسیار خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

خارش و سوزش مقعدی مزمن داشتم که دارو دادن.عالیه.زود هم سر نوبت ویزیت شدیم.راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

عفونت معده که خدا رو شکر با دارو درمان شدم.

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

یه مدتی بود مادرم یبوست و خونریزی داشت که کولونوسکوپی توده داشت.خوشبختانه عمل شدن.دکتر به موقع تشخیص داد.الان خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

بوی بد دهان که اندوسکوپی زخم معده عفونی بود.با داروها خوب شد.ممنون از سایت خوبتان

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سوزش قفسه سینه مزمن که دکتر دارو دادن.کارش خوبه.مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

ضایعات پوستی و خارش داشتم که آزمایش نوشتن.مشکل کبدی بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

یکماه حالت تهوع و استفراغ داشتم اصلا نمی تونستم غذا بخورم ۶ الی ۷ روز پیش رفتمپیششون همون شب اول دارو مصرف کردم فرداش بهتر شدم الانم حالم خوب شده خداروشکر

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

نوبت من ساعت ۶ بعدازظهر بود بسختی قبل از ۶ خودم را رساندم ولی منشی شان گفت نوبت اینترنتی ملاک نیست و دو ساعت دیگه نوبتت میشه لطفا برای وقت بیماران ارزش قائل شوید

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

زخم معده که با اندوسکوپی و تجویز دارو بهترمو تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

درد شکم که سونوگرافی فتق روده داشتم.کولونوسکوپی شدم.با درمانها بهترم

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

درد دور ناف.کولونوسکوپی انجام دادن و دارو دادن.خوبه.عالیه

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

عالی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

درد شکم که کولونوسکوپی نوشتن.دارو دادن.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۱

در حال

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

ورم معده

۱۴۰۳/۰۴/۱۷

بسیار عالی و خوش برخورد و دقیق در مورد دارو دادن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

اولین مراجعه.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

نفخ معده و کبد چرب داشتم که با دو بار ویزیت و دارو برطرف شد.عالیه کار و سواد

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

درد شکم بعد عمل معده.دارو دادن خوب شدم.عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

مشکل نفخ معده و روده داشتم که با یه نسخه خوب شدم

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

کبد چرب که ازمایش نوشتن.با داروهاش بهتر شدم.انزیم نرمال شد

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

درد معده و نفخ شدید که با اندوسکوپی و داروها برطرف شد.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

درد کیسه صفرا و مشکل کبد داشتم.با داروهای دکتر خوبم الان و تحت نظرم.تو کارش وارده

۱۴۰۲/۰۹/۲۶

خیلی پزشک محترم و با حوصله ای هستن و تشخیصشون عالی و درسته.قبل از ایشون دکتر دیگه ای رفته بودم ولی ایشون بهتر تشخیص دادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

درد شکم پدرم که اندوسکوپی کردم توده داشت.با داروها و عمل برطرف شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

درد و نفخ معده.پدرم پیش دکتر رفته بود.خیلی خوب درمان شد.الانم خودم رفتم عالیه

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

درد شکم که چندین دکتر جواب نگرفته بودم.با دو تا نسخه دکتر مشکلم برطرف شد.کارش عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۲۳

مشکل روده که اسهال و دل پیچه داشتم که مدتها بود طول کشیده بود دکتر کولونوسکوپی کردن که التهاب روده داشتم با داروها کنترلم.خیر ببینه.عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

مشکل توده کبدی بود که آزمایش و ام آر آی نوشتن .خدا رو شکر توده خوش خیم بود و با دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

نوبت اول رفتم پیش ایشان ، ویزیت و اندوسکوپی شدم منتظر جواب ازمایشگاه هستم ، راضی بودم تا به اینجا

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

باسلام من ورم شکم با التهاب شدید و عفونت خداروشکر ۳روز درمان شدم واقعا دکتر عالی عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

خیلی خوب بودن و خیلی راحت درمان شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

کم خونی داشتم که اندوسکوپی انجام دادم.تحت نظرم.خیلی زحمت کشید

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

دکتر صباغان واقعا کارشون عالیه.با حوصله به صحبتهای بیمارا گوش میدن.درد معده و شکم داشتم که با داروهاشون خوب شدم

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

درد شدید معده که به پشت و کمر میزد که با اندوسکوپی و دارو درد کمر هم از بین رفت

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

سیروز کبدی پدرم که درماناش واقعا نجاتش داد.مممنونننم دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

درد معده که دارو دادن خوب شدم.خیر ببینه

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

جهت اوکی قبل عمل معده مراجعه کرده بودم که با القای خواب مصنوعی و به راحتی انجام شد و اوکی دادن.عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

مشکل معده و رویه ده داشتم با داروها دکتر الان خیلی بهترم

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

درد کل شکم داشتم که سونو و ازمایش نوشتن و دارو دادن.عالیه تشخیص و درمان

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

دلپیچه و نفخ شکم که آزمایش نوشتن و دارو دادن.بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مشکل درد معده و تهوع مزمن.دارو دادن.دکتر عالیه کارش

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

ضعف و بی حالی بعد غذا که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.مشکل زخم اثنی عشر بود.با داروها برطرف شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

درد شکم داشتم که سونوگرافی نوشت و مشکل عروقی کبد بود.دارو دادن و تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

درد شکم و یبوست که خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

جهت لکه های پوستی و جوش بدن رفته بودم که کبد چرب داشتم.با داروها بهترم

۱۴۰۲/۱۰/۰۹

عالی ب

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

نفخ دایم روده داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

مشکل کبد و کیسه صفرا.تحت نظرم

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

مشکل بلع پدرم که اندوسکوپی کرد و زخم مری داشت.دارو داد.خوب شد

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

ویزیت شدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

باد معده خدا خیرش بده خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

یبوست شدید.کولونوسکوپی برام نوشتن و دارو دادن

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

مشکل توده کبدی..تشخیص درست و به موقع دادن و از عمل نجات پیدا کردم

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

بعد عمل جراحی شکم، یبوست مقاوم و تهوع گرفته بودم که دارو دادن خوب شدم.کارش خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

مشکل کیسه صفرا که بدون عمل با دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

تورم روده ها که درمان شدم.خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

فعلافقط یه بارمراجعه داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

کبد چرب عالی شدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

دکتر خوبی رفتارش با مریضا عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

درد و نفخ معده طولانی مدت داشتم که اندوسکوپی زخم های زیادی تو دوازدهه بود.با دارو دکتر خوب شدم عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۳/۲۸

خونریزی روده که کولونوسکوپی نوشتن التهاب داشت.دارو دادن بهتر شدم.کارش بیسته

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

زخم معده در حال درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

سوزش انتهای روده که فیستول داشتم.جراح برای کولونسکوپی فرستادن که بعدش عمل داشتم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

درد ناحیه مقعدی که خیلی وقت بود.شقاق تشخیص دادن و با پماد و دارو مشکلم برطرف شد.تشخیص و درمانش عالیه بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

مشکل معده اندوسکوپی کردم بد نبود

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

درد معده شدید که به خوبی به صحبتام گوش کردن.با یه نسحه مشکلم حل شد.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

چند بار اندسکوپی انجام دادم پیشش وخیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

درد شدید شکم که انسداد روده داشتم.خدا رو شکر راهنمایی کردن و با دارو برطرف شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

درد معده و تهوع.دارو دادن . اندوسکوپی انجام دادم

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

مشکل توده کبدی که خدا رو شکر خوش خیم بود و با درمانش برطرف شد.من که راضی بودم

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

درد شکمی مزمن و یبوست که اندوسکوپی کردم زخم اثنی عشر داشتم.با داروها دکتر مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

درد شکم داشتم که تو اندوسکوپی زخم داشتم.با داروهاش درمان شدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

مدتی بود اشتهام کم شده بود و نمی تونستم غذا بخورم.اندوسکوپی کردن که انسداد داشتم.خدا رو شکر با اندوسکوپی و دارو برطرف شد.عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دیدن نمونه اندسکوپی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

درد روده و شکم داشتم که کیست داشت.آزمایش و سی تی نوشتن.تو کارش وارده

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

مشکل بلع پدرم که اندوسکوپی کردن و ضایعه داشت که برداشته شد.خیر ببینه مشکلمونو حل کرد

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

مشکل یبوست و خونریزی که کولونوسکوپی انجام دادم و دارو داد.برطرف شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

جهت کبدچرب تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

درد انتهای روده .کولونسکوپی برام نوشته.خوبه

۱۴۰۳/۰۲/۲۰

سنگ کیسه صفرا.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۱۶

سالها بود مشکل روده داشتم به پزشکای مختلفی مراجعه کرده بودم جواب نگرفته بودم.دکتر رو معرفی کردن .خدا رو شکر مشکلم حل شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

درد معده که کارم عالی انجام شد.دکتر بسیار محترمی هستن و رعایت حال بیمار

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

درد انتهای روده و زخم داشتم که کولونوسکوپی انجام داد و دارو تجویز کرد.با دارو خیلی بهتر شدم.واقعا به کارش مسلطه.عالی

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

درد معده .اندسکوپی زخم داشت.تحت درمان

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

درد سمت چپ شکم که اندوسکوپی کردم و دارو دادن یهتر شدم کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

مشکل اسید معده و تشخیص هنوز مشخص نشده ولی ایشون تشخیصشون عالی بود.

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

جهت یبوست مقاوم که با درماناش خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

مشکل کیسه صفرا داشتم که به دکتر مراجعه کردم جراح پیشنهاد عمل کرده بود ولی دکتر با دارو که بم دادن مشکلم برطرف شد

۱۴۰۳/۰۱/۰۵

خونریزی روده که التهاب داشتم.کولونوسکوپی کردم.تحت نظر و درمانم

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

درد گوارشی پدرم که عالی بود

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

خونریزی روده ای داشتم که کولونوسکوپی انجام داد و التهاب انتها روده داشتم.با داروها و شیاف خوب شدم.عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بسیار دکتر خوشرو وکار بلد میباشد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

مشکل هپاتیت و زردی داشتم که با داروهاشون به خوبی برطرف شد.الحمدلله

۱۴۰۳/۰۴/۲۱

تحت درمانم و ایشان عالی هستند با حوصله و صاحب دانش و تخصص

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر داخلی نیستن فقط کارشون گوارش هست..

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

اسهال مزمن و خونریزی داشتم که کولونوسکوپی کردن و دارو دادن.برطرف شد مشکلم

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

درد قسمت کبد داشتم که درمان شدم عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۱۶

مشکل انزیم کبدی که دکتر مشکلم رو تشخیص دادن.هپاتیت بود.با درمانهاش مشکلم برطرف شد عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

درد قسمت کبدی و تهوع پدرم داشت که دارو دادن.بهتر شد خدارو شکر

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

جهت اندوسکوپی قبل عمل معده که به خوبی انجام شد.خدا خیرش بده

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

یبوست شدید و مقاوم که دکتر قبلی بم گفته بود باید عمل شی ولی دکتر با داروها و دستوراتی که داد مشکلم تا حد زیادی برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

مشکل نفخ و باکتری معده داشتم،داروی خاصی تجویز نکرد،اصولا خیلی هم توجه نکرد کاملا غیر موثر..ا

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

کارش مورد پسند همگان هست.مشکل گوارشی

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

مشکل سنگ کیسه صفرا و صفرا داشتم که با داروها دکتر مشکلم حل شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

مشکل التهاب روده و کولیت داشتم که تحت نظر دکترم.کولونوسکوپی انجام دادم

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

دکتر بسیار با دقت

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

درد روده و نفخ.دارو دادن خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

مشکل کبد چرب و آنزیم بالا که با دو ویزیت و دارو پیش دکتر مشکلم برطرف شد.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بد نیست

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

یبوست و درد مزمن شکمی که کولونوسکوپی کردم.با داروهایی که تجویز کردن خیلی خوب شدم.کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

درد شکم که فتق تو سونوگرافی شکم داشتم.عمل شدم.الان خوبم کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

سلام تشخیص دکتر عالی ودرمان بهتر از تشخیص برای بهبود باید دوره که دکتر میگه را طی کنید وسط را منصرقچف نشوید

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

درد شکم و نفخ روده داشتم که با داروهای دکتر ورم شکمم خوب شد.عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

کم خونی داشتم که دکتر بررسی کردن زخم معده تشخیص دادن.با داروها دکتر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۵/۲۲

واقعا از هر نظر عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

درد و نفخ معده .درماناش حرف اول رو میزنن

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

درد قفسه سینه که بررسی قلبی مشکلی نداشت.مشکل معده بود که با درمانهای دکتر خوب شدم عالیه دکتر

۱۴۰۳/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

درد معده و کبد داشتم دکتر رو تو سایت پیدا کردم از بهترین دکتراس

۱۴۰۲/۱۰/۲۱

عالیبود

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

درد و نفخ معده که با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

خونریزی از پایین داشتم که کولونوسکوپی انجام دادن زخم بود.با داروها برطرف شد.کارش رو میپسندم

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

مشکل درد شکمی که تو اندوسکوپی خراش داشتم.با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

نفخ و باد روده ها که خیلی و قت بود اذیت بودم.خیر ببینه با داروها دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۶

کبد چرب شدید که فیبروز شده بود.داروهای دکتر خیلی خوب بودن.نجاتم داد

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

اسهال و درد شکم و تهوع داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

من بیماری التهاب روده دارم سه ساله زیر نظر دکتر امین صباغان خیلی دکتر خوب وبا کمالتی هستن خیلی در کارشون حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

من مشکل سرفه های شدید داشتم چندین دکتر ریه آسم آلرژی رفتم خوب نشدم رفتم پیش دکتر صباغیان اندسکوپی دادم گفت معده ات زخمه لسید معده ات میزنه ب گلوت باعث سرفه و حالت تهوع میشه. دارو داد الان دارم استفاده میکنم خداروشکر خیلی بهتر شدم دکتر بسیار خوبی هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

درد معده استرسی داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.خیر ببینه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مشکل نفخ روده ودرد که کولونوسکوپی انجام دادم و بهترم

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

بوی بد دهان داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم.عالیه کارش

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

مشکل التهاب روده که فعلا نمونه برداری شده.جواب رپ میخوام ببرم

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

درد شدید معده.دارو دادن.مشکلم حل شد

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

مشکل یبوست طولانی مدت که دستورات و داروهای دکتر واقعا خیلی موثر بود.خدا خیر ببینه

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

ورم معده، تحت درمان. بعد از مصرف ۳ دوره دارو هنوز نتیجه نگرفتم. اما از اخلاق و صبوری آقای دکتر، منشی و همچنین روال نوبت دهی راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

سوزش و درد معده و تهوع داشتم که دکتر برام اندوسکوپی انجام داد و دارو دادن.معده عصبی داشتم که با داروها دکتر خوب شدم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

شکم درد داشتم و بعد از اندسکوپی و استفاده از دارو کاملا درمان شدم

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

بیماری التهاب روده دارم.با داروهای دکتر بیماریم کنترله.دکتر کاربلد و توانا

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

یبوست مزمن و شدید که پیش دکتر کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.خدا رو شکر مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

درد شکم که پشت هم تیر میکشید و سوزش قفسه سینه.قلبم مشکلی نداشت.با داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

آروغ زیاد که درمانش خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

درد معده که تو اندوسکوپی باکتری داشتم.با دو دوره درمان برطرف شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

درد معده که اندوسکوپی خراش بود.درمانش معجزه میکنه

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

نفس تنگی داشتم اصلا نگاه هم بهم نکرد گفت اندوسکپی باید بگیرم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

سوزش معده و درد سر دل و بی حالی که اندوسکوپی کرد و دارو داد.بل داروهاش خوب شدم.کارش حرف نداره

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

سوزش سر دل و درد شکم و بلغم.با اندوسکوپی و دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

درد معده و تهوع که با دو نوبت داروی دکتر برطرف شد.عالی بود راضیم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

سابقه دیابت و درد معده که برای هر دو مشکلم دارو نوشتن.الان قندم کنترله و هضم معده هم خوب شده.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

دلپیچه و دل درد.ازمایش نوشت و دارو دادن خوبم

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

نفخ شکم و اسهال.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

درد معده خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

کبد چرب.واقعا حرف نداره درمان و تشخیص

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عمل صفرا

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

کم خونی فقر آهن داشتم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام داد.التهاب روده داشتم.دارو دادن.عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

مشکل مقعدی و بواسیر بود که دکتر رو معرفی کردن.خدا رو شکر با دارو و بدون عمل مشکلم رو حل کردن.عالیه کارش

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتری بسیار باسواد و صبور زخم معده داشتم که به لطف خدا و تجویز ایشان بهبود پیدا کردم.

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

زردی پوست داشتم که سونو انجام دادم از کبد و صفرا بود.خدا رو شکر با داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

درد شدید شکم که از معده بود.دارو دادن و اندوسکوپی کردن.بهتر شدم.از هر نظر از بقیه دکترا بهتره

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

بواسیر داشتم که با پماد و داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

تهوع و استفراغ .با مراجعه به دکتر بعد مدتها برطرف شد

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

اندوسکوپی قبل عمل لاغری داشتم که با بیهوشی انجام شد و اوکی گرفتم

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

درد شکمی و یبوست مزمن که دارو دادن و کولونوسکوپی انجام دادم.با داروها دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

درد شکمی که اندوسکوپی خراش داشت.با داروهاش خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

دردداخلی الحمدلله قرص داده فعلاخوب شده

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

تهوع شدید که بررسی کردن.هپاتیت کبد پیدا کرده بودم.با داروها دکتر بهتر شدم.خیر ببینه.تشخیصش خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

خیلی با اخلاق وژنتر من

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

التهاب روده که زخم داشتم.با کولونوسکوپی تشخیص دادن و با درمان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

یبوست.در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

مشکل کم خونی که تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

درد معده دارو دادن خوبم و تحت نظر

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

درد شکم که کولونوسکوپی کرد.دارو داد.عالی شدم.کارش حرف نداره.زود تشخیص داد

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

مشکل سیروز کبدی.تحت نظرم و بیماریم کنترله.خوبه

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

استفراغ و تهوع داشتم.با مراجعه به دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

مشکل التهاب روده که با کولونسکوپی و دارو درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

تشخیص و درمان عالی حوصله و وقت گذاشتن برای بیمار بیست

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

جهت کبد چرب مراجعه کرده بودم که با دستورات دارویی و درمانی که دادن بهبودی حاصل شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

معده درد داشتم کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دکتر فوق العاده ای

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

تشخیص داد اول سونو بدم که از همونجا اورژانسی بستری شدم برا عمل خدا خیرش بده نجاتم داد

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

مشکل یبوست مزمن که با کولونوسکوپی و داروها بهتر شدم.خیر ببینه

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

یبوست مزمن و گاهی اسهال داشتم که بررسی کردن روده تحریک پذیر بود.با داروها دکتر بهبودی حاصل شد.عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

فعلا که نتیجه خاصی نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

سیروز کبدی که ورم پیدا کرده بودم.دارو دادن و تحت نظرم.خوبم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

درد شکم و تهوع داشتم.رفتم پیش دکتر اندوسکوپی کردم.کارش و پرسنلش عالیه

۱۴۰۲/۰۹/۲۰

سوزش سر دل و نفخ زیاد شکم که با نسخه دکتر خوب شدم.خیر ببینه.عالبه

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

من مشکل گوارشی و خونریزی روده داشتم و با یکبار رفتن پیش دکتر خوب شدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

تعوع و اسفراغ و سردرد داشتم که دکتر دارو دادن و اندوسکوپی کردن.زخم معده بود.با داروها دکتر خوب شدم.عالیه کار و اخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

سیروس کبدی داییم که مایع شکمی داشتن و دارو دادن.خوب شده خدا رو شکر

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

درد روده که با ذرمانش کاملا بهبود یافتم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

دکتر دلسوز و دانایی هستند.

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

فعلا نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

هنوز در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

هنوز تجربه ای نکردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

نفخ و درد روده ها که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.مشکلم حل شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

زخم معده که با درمانهای خوبش بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

سوزش معده و آروغ مکرر که با تجویز دارو خوب شدم

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

سرگیجه و کم خونی که اندوسکوپی زخم داشتم و با دارو که دادن خوب شدم.عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

پزشک خوبیه

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

درد معده که اندوسکوپی انجام دادم.اولسر معده بود.با داروها دکتر برطرف شد.کار و اخلاقش عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

درد شکم و یبوست پدرم که کولونوسکوپی کردن.با داروهایی که تجویز کردن خیلی بهتر شد.خوبهکارش

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بواسیر خونریزی دهنده داشتم که با دارو و پماد برطرف شد.عالیه

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

بدنبود

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

برا کولونوسکوپی رفته بودم سابق داشتم کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

خونریزی داشتم که زخم روده در کولونوسکوپی بود.با داروها دکتر تحت کنترلم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

زخم روده که با کولونوسکوپی تشخیص داد و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

درد روده داشتم.با کولونوسکوپی مشکلم مشخص شد.خدا رو شکر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خونریزی مقعدی.دارو دادن خوب شدم

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

یبوست مقاوم داشتم.الحمدلله دکتر رو تو سایت پیدا کردم و با داروهاش خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۱۰/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

کبد چرب شدید و تهوع و آنزیم بالا داشتم که دارو دادن.داروها خوب بودن.حالم خوب شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

درد شکم و روده که اندوسکوپی توده داشتم .دارو دادن

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

خوبه بابا

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

درد شدید معده که اندوسکوپی کردم و خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

زخم معده داشتم ورفع شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

در حال درمان هستم فعلا

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

درد زیر دنده سمت راست که سونو و ازمایش نوشتن.دارو دادن خوبم عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

درد و نفخ.واقعا انسان شریف با معلومات بالایی هستن.خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

مشکل سیروز کبدی و هپاتیت داشتم .ورم اندام ها داشتم که اذیت بودم.با داروهاش خوب شدم.عالیه کار و سوادش

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

سنگینی سر دل و ترش کردن داشتم که داروهای دکتر معجزه کرد.خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

مشکل روده عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

دکتر بسیار باارامش مشکل معده منو تشخیص دادن والان درحال درمانم ورضایت دارم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

نفخ شدید روده ها که اعصاب برام نزاشته بود.خدا رو شکر دکتر رو تو سایت پیدا کردم که به دو بار ویزیت خوب شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

درد و نفخ معده و بی حالی بعد غذا خوردن داشتم که با داروها دکتر بهتر شدم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

التهاب لوزالمعده تشخیص دادن.الان تحت درمانم و حالم خیلی بهتره.تشخیصش حرف نداره

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

دکتر مسلط و توانا که به کارش وارده.خدا رو شکر که از سایت دکتر رو پیدا کردم.عالیه

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

مشکل معده و کبد که در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

مشکل آنزیم کبد که به خوبی درمان شدم

۱۴۰۲/۱۰/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۳۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

یبوست مقاوم که پیش پزشکا دگه جواب نگرفته بودم ولی با چند بار ویزیت پیش دکتر جواب داد

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

تحت درمان فعلا

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مشکل التهاب روده که با کولونسکوپی تشخیص دادن.عالیه تشخیص و درمان

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

درد معده به لطف دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

درد معده که اندوسکوپی زخم دوازدهه و معده بود.با داروها دکتر دردم برطرف شد.عالی بود کارش

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مشکل آنزیم بالا کبد داشتم که سونو نوشتن کبد چرب داشتم.با دو بار ویزیت مشکلم حل شد.تحت نظرش هستم.راضیم

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دکترخوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

جهت ویزیت مادرم مراجعه کذدم تشخیص دادند زخمومعده دارند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

کبد چرب دکتر با حوصله وتشخیص صحیح واثر بخش مطمئن در مداوا دستش درد نکنه

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

زخم روده تو کولونسکوپی که تحت نظرم.عالیه از هر نظر

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

درد و سوزش معده که اندوسکوپی قراره انجام بدم.کار و اخلاقش بیسته

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

بلغم گلو.مشکل معده بود.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

تهوع و استفراغ شدید که دارو دادن.بهترم

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

مدتی بود که احساس توده تو معده داشتم که به دکتر مراجعه کردم و با اندوسکوپی و یه دوره دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

ویزیت شدم منتظر جواب آزمایش هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

پدرم مشکل کم خونی و پلاکت پایین داشت که اندوسکوپی کردیم و تو معده توده داشت.خدا رو شکر عمل شد.تحت نظره.دکتر زود و دقیق تشخیص دادن

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

سوال درمورد دارو

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

درد شدید معده که به پشت تیر میکشید.دارو دادن و اندوسکوپی کردن.خوب شدم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

یبوست داشتم مرحلهاول

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

مشکل زردی پوست و ادرار که تحت نظر دکترم و بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

برای مشکل معده رفته بودم.با حوصله به صحبتام گوش دادن و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

بی نظیر مشکل زخم معده داشتم وبا مصرف یک دوره دارو خوب خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

بواسیر و درد روده.درمان شدم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

زخم مقعدی و خون.با دارو و پماد بهتر شدم.عالیه دکتر

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

کبد چرب

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

سوزش و درد پشت قفسه سینه که قلب رفتم گفتن مشکل گوارشی هست.با داروها دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

درد شدید معده که اندوسکوپی کردم زخم اثنی عشر بود.با داروهایی که دادن مشکلم برطرف شد.عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

درد و نفخ معده.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

درد و یبوست مزمن شکمی که دارو دادن.خوبم الان

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر با تجربه و خیلی خوبیه من زخم معده داشتم یه سری دارو برام تجویز کرد خیلی خوب و راصی بودم از ش

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

مشکلات اساسی روده داشتم که دکتر با درمانهای خوب به نتیجه رسید

۱۴۰۳/۰۱/۳۰

نفخ و اسهال و یبوست داشتم که کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.روده تحریک ذیر داشتم.خب شدم.کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

با عرض سلام و خسته نباشید..آقای دکتر زمانی که یک نفر رو بیهوش میکنید برای اندسکوپی احتیاج داره یکی دو ساعت دراز بکشه تا اون حالت از بدنش خارج شود ولی شما حتی یک دونه تخت بجز تخته معاینه ندارید..من خودم شاهد بودم بیمارانی که بعد از بیهوشی با ویلچر خارج میشدن چندین بار نزدیک بوده به خاطر بلند شدن ناگهانی دچار مصدومیت بشن..

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

توده کبدی داشتم که عمل شدم.خیر ببینه زود تشخیص داد.عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

درد شکم و تهوع داشتم که دارو دادن بهترم الحمدلله

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

درد شکم و نفخ مزمن و اسهال که خیلی اذیت بودم.با داروها دکتر و کولونوسکوپی مشکلم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

یبوست شدید که تحت نظر دکترم . با دو سه بار ویزیت پیش دکتر خوب شدم. کارش حرف نداره

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

مشکل کیست کبدی.دارو دادن و تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

مشکل نفخ روده و شکم داشتم با داروها دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

درد و سوزش سر دل که اندوسکوپی شدم و دارو گرفتم .کارش عالیه.خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

فعلا فقط وزیت شدم وبرام آزمایش و سونوگرافی نوشت

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

درد و نفخ شکم که زندگیم رو مختل کرده بود.روده تحریک پذیر داشتم.با داروهاش برطرف شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

مشکل اسهال و دلپیچه مکرر که آزمایش نوشتن و دارو دادن.الحمدلله الان خوب شدم.عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۲
اطلاعات تکمیلی
اندوسکوپی و کولونسکوپی همراه بیهوشی-ercp-برداشتن پولیپهای معده و روده- بالن و بوتاکس معده جهت لاغری-تعبیه ـمعده-درمان واریس معده و روده
عضو هیات علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز.استادیار دانشگاه
اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2
اهوازکیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم
نوبت دهی بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶/۳۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱:۳۰

    دکتر امین صباغان، فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 122142 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر امین صباغان از جمله پزشکان شناخته‌شده و دارای فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان است که با شماره نظام پزشکی 122142 در شهر اهواز فعالیت می‌کند. ایشان علاوه بر تخصص در بیماری‌های داخلی، دارای مدرک فوق تخصصی در زمینه گوارش و کبد بوده و خدمات پیشرفته‌ای همچون اندوسکوپی و کولونوسکوپی همراه با بیهوشی را به بیماران ارائه می‌دهد. مطب دکتر امین صباغان در شهر اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران می‌توانند به راحتی به این مرکز مراجعه کنند.

    دکتر امین صباغان، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد، همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز و استادیار این دانشگاه است که نشان‌دهنده اعتبار علمی و سابقه آموزشی ایشان در حوزه پزشکی می‌باشد. تجربه ایشان در انجام روش‌های تخصصی مانند ERCP، برداشتن پولیپ‌های معده و روده، بالن و بوتاکس معده جهت لاغری، تعبیه لوله معده و درمان واریس معده و روده باعث شده تا بیماران زیادی برای درمان بیماری‌های گوارشی و کبدی به ایشان مراجعه کنند.

    بنا بر نظرات بیماران، دکتر امین صباغان به خاطر تشخیص دقیق، برخورد حرفه‌ای و توضیحات کامل در مورد روند درمان، رضایت بالایی را در میان مراجعه‌کنندگان خود ایجاد کرده است. بسیاری از بیماران، دکتر امین صباغان را به دیگران توصیه کرده‌اند و تجربه مثبت خود را از مراجعه به این متخصص گوارش در اهواز، به اشتراک گذاشته‌اند.

    متقاضیان دریافت نوبت می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر امین صباغان اقدام کنند. حضور ایشان در منطقه کیانپارس اهواز و ارائه خدمات تخصصی گوارش و کبد، این مرکز را به یکی از گزینه‌های معتبر برای بیماران این حوزه تبدیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا دکتر امین صباغان نوبت اینترنتی دارد؟

    بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر امین صباغان فراهم است.

    آدرس مطب دکتر امین صباغان کجاست؟

    مطب دکتر صباغان در اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم قرار دارد.

    دکتر امین صباغان چه تخصصی دارد؟

    ایشان فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد بزرگسالان و متخصص بیماری‌های داخلی هستند.

    چه خدماتی در مطب دکتر صباغان ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند اندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی، ERCP، برداشتن پولیپ، بالن و بوتاکس معده و درمان بیماری‌های گوارش و کبد ارائه می‌شود.

    دکتر صباغان عضو هیات علمی کدام دانشگاه است؟

    ایشان عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2

    کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم

    اهواز کیانپارس 6شرقی مجتمع امین طبقه 2

    کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم