دکتر امین صباغان، فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان با شماره نظام پزشکی 122142 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر امین صباغان از جمله پزشکان شناختهشده و دارای فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان است که با شماره نظام پزشکی 122142 در شهر اهواز فعالیت میکند. ایشان علاوه بر تخصص در بیماریهای داخلی، دارای مدرک فوق تخصصی در زمینه گوارش و کبد بوده و خدمات پیشرفتهای همچون اندوسکوپی و کولونوسکوپی همراه با بیهوشی را به بیماران ارائه میدهد. مطب دکتر امین صباغان در شهر اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران میتوانند به راحتی به این مرکز مراجعه کنند.
دکتر امین صباغان، متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد، همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز و استادیار این دانشگاه است که نشاندهنده اعتبار علمی و سابقه آموزشی ایشان در حوزه پزشکی میباشد. تجربه ایشان در انجام روشهای تخصصی مانند ERCP، برداشتن پولیپهای معده و روده، بالن و بوتاکس معده جهت لاغری، تعبیه لوله معده و درمان واریس معده و روده باعث شده تا بیماران زیادی برای درمان بیماریهای گوارشی و کبدی به ایشان مراجعه کنند.
بنا بر نظرات بیماران، دکتر امین صباغان به خاطر تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و توضیحات کامل در مورد روند درمان، رضایت بالایی را در میان مراجعهکنندگان خود ایجاد کرده است. بسیاری از بیماران، دکتر امین صباغان را به دیگران توصیه کردهاند و تجربه مثبت خود را از مراجعه به این متخصص گوارش در اهواز، به اشتراک گذاشتهاند.
متقاضیان دریافت نوبت میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر امین صباغان اقدام کنند. حضور ایشان در منطقه کیانپارس اهواز و ارائه خدمات تخصصی گوارش و کبد، این مرکز را به یکی از گزینههای معتبر برای بیماران این حوزه تبدیل کرده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر امین صباغان فراهم است.
مطب دکتر صباغان در اهواز، کیانپارس، خیابان ششم شرقی، مجتمع امین، طبقه دوم قرار دارد.
ایشان فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان و متخصص بیماریهای داخلی هستند.
خدماتی مانند اندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی، ERCP، برداشتن پولیپ، بالن و بوتاکس معده و درمان بیماریهای گوارش و کبد ارائه میشود.
ایشان عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس - خیابان ششم شرقی- مجتمع امین- طبقه دوم
دکتر خوبی هستن مشکل من شکم درد نامعلوم داشتم که کلونوسکوپی تجویز کردن فعلا تحت درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام دکتر مهربان با حوصله باداروهای خوب برای مریض پیشنهاد می کنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴اسهال مزمن داشتم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم و التهاب روده داشتم.با دارو تحت کنترله
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مشکل توده کبدی که خدا رو شکر با مراجعه به دکتر خیالم راحت شد و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲توده کبدی پدرم که تحت نظر دکترم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فقط معطلی زیاد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹میکروب معده داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷جهت درد شدید معده که با اندوسکوپی و داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عفونت معده و سوزش قفسه صدری داشتم.یه دوره دارو دادن خوب شدم.علیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۶التهاب روده
۱۴۰۲/۱۲/۰۹زخم اخر روده که سابقه داشتم.با دارویی که تجویز کرد خوب شدم.دستش درد نکنه
۱۴۰۳/۰۲/۰۹کبد چرب که بررسی کردن و دارو دادن.خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۹کبد چرب شدید و خارش داشتم که دارو دادن.انزیم و خارشم خوب شد الحمدلله
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل اسهال مکرر مادرم که کولونوسکوپی انجام داد و دارو داد.الان اوضاش بهتره
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مشکل میکروب معده.درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲درد معده که اندوسکوپی زخم اثنی عشری داشت.با دار درمانش خوب شدم به حمد اله
۱۴۰۳/۰۵/۲۰درد و یبوست شکم داشتم که دارو دادن و کولونوسکوپی انجام دادم.با داروهاش مشکلم برطرف شد خدا رو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۱۰مشکل کیست کبد داشتم کبد و کبد چرب داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درد معده که اندوسکوپی زخم اثنی عشر داشتم و با داروها خوب شدم.خیر ببینه دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵خونریزی مقعدی که کولونوسکوپی بواسیر بود.با داروها و پماد برطرف شد.خیر ببینه عمل نشدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳درد روده ها و نفخ و بلغم داشتم دکتر عالئییییئییی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱درد و احساس توده در گلو که اندوسکوپی توده داشت.عمل شدم.الان خوبم.خیر ببینه.عالیه سوادش
۱۴۰۴/۰۸/۲۰درد معده که اندوسکوپی برام نوشتن دکتر با شخصیت و علمی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸درد معده عصبی داشتم که با داروها دکتر نتیجه گرفتم.عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹درد شکم و مشکل بواسیر پدرم.با درمانهاش خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸مشکل گوارش دکتر خوبی هستن فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۴نفخ شکم دایم که دارو دادن.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴درد شکم.با اندوسکوپی و سونو به نتیجه رسید و خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷درد معده مقاوم که داروهای دکتر موثر واقع شد.قبلش خیلی اذیت بودم.عالیه بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خارش و سوزش مقعدی مزمن داشتم که دارو دادن.عالیه.زود هم سر نوبت ویزیت شدیم.راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عفونت معده که خدا رو شکر با دارو درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۶یه مدتی بود مادرم یبوست و خونریزی داشت که کولونوسکوپی توده داشت.خوشبختانه عمل شدن.دکتر به موقع تشخیص داد.الان خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۷بوی بد دهان که اندوسکوپی زخم معده عفونی بود.با داروها خوب شد.ممنون از سایت خوبتان
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سوزش قفسه سینه مزمن که دکتر دارو دادن.کارش خوبه.مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹ضایعات پوستی و خارش داشتم که آزمایش نوشتن.مشکل کبدی بود.با داروهای دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲یکماه حالت تهوع و استفراغ داشتم اصلا نمی تونستم غذا بخورم ۶ الی ۷ روز پیش رفتمپیششون همون شب اول دارو مصرف کردم فرداش بهتر شدم الانم حالم خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نوبت من ساعت ۶ بعدازظهر بود بسختی قبل از ۶ خودم را رساندم ولی منشی شان گفت نوبت اینترنتی ملاک نیست و دو ساعت دیگه نوبتت میشه لطفا برای وقت بیماران ارزش قائل شوید
۱۴۰۴/۰۴/۱۲زخم معده که با اندوسکوپی و تجویز دارو بهترمو تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵درد شکم که سونوگرافی فتق روده داشتم.کولونوسکوپی شدم.با درمانها بهترم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱درد دور ناف.کولونوسکوپی انجام دادن و دارو دادن.خوبه.عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴درد شکم که کولونوسکوپی نوشتن.دارو دادن.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱در حال
۱۴۰۴/۰۵/۰۷ورم معده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار عالی و خوش برخورد و دقیق در مورد دارو دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴اولین مراجعه.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴نفخ معده و کبد چرب داشتم که با دو بار ویزیت و دارو برطرف شد.عالیه کار و سواد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴درد شکم بعد عمل معده.دارو دادن خوب شدم.عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مشکل نفخ معده و روده داشتم که با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲کبد چرب که ازمایش نوشتن.با داروهاش بهتر شدم.انزیم نرمال شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۳با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲درد معده و نفخ شدید که با اندوسکوپی و داروها برطرف شد.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۷/۰۸درد کیسه صفرا و مشکل کبد داشتم.با داروهای دکتر خوبم الان و تحت نظرم.تو کارش وارده
۱۴۰۲/۰۹/۲۶خیلی پزشک محترم و با حوصله ای هستن و تشخیصشون عالی و درسته.قبل از ایشون دکتر دیگه ای رفته بودم ولی ایشون بهتر تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲درد شکم پدرم که اندوسکوپی کردم توده داشت.با داروها و عمل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶درد و نفخ معده.پدرم پیش دکتر رفته بود.خیلی خوب درمان شد.الانم خودم رفتم عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۱درد شکم که چندین دکتر جواب نگرفته بودم.با دو تا نسخه دکتر مشکلم برطرف شد.کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۳مشکل روده که اسهال و دل پیچه داشتم که مدتها بود طول کشیده بود دکتر کولونوسکوپی کردن که التهاب روده داشتم با داروها کنترلم.خیر ببینه.عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱مشکل توده کبدی بود که آزمایش و ام آر آی نوشتن .خدا رو شکر توده خوش خیم بود و با دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶نوبت اول رفتم پیش ایشان ، ویزیت و اندوسکوپی شدم منتظر جواب ازمایشگاه هستم ، راضی بودم تا به اینجا
۱۴۰۴/۰۸/۱۰باسلام من ورم شکم با التهاب شدید و عفونت خداروشکر ۳روز درمان شدم واقعا دکتر عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خیلی خوب بودن و خیلی راحت درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰کم خونی داشتم که اندوسکوپی انجام دادم.تحت نظرم.خیلی زحمت کشید
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر صباغان واقعا کارشون عالیه.با حوصله به صحبتهای بیمارا گوش میدن.درد معده و شکم داشتم که با داروهاشون خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲درد شدید معده که به پشت و کمر میزد که با اندوسکوپی و دارو درد کمر هم از بین رفت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سیروز کبدی پدرم که درماناش واقعا نجاتش داد.مممنونننم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵درد معده که دارو دادن خوب شدم.خیر ببینه
۱۴۰۳/۰۳/۲۹جهت اوکی قبل عمل معده مراجعه کرده بودم که با القای خواب مصنوعی و به راحتی انجام شد و اوکی دادن.عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰مشکل معده و رویه ده داشتم با داروها دکتر الان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲درد کل شکم داشتم که سونو و ازمایش نوشتن و دارو دادن.عالیه تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۹دلپیچه و نفخ شکم که آزمایش نوشتن و دارو دادن.بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل درد معده و تهوع مزمن.دارو دادن.دکتر عالیه کارش
۱۴۰۳/۰۵/۰۴ضعف و بی حالی بعد غذا که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.مشکل زخم اثنی عشر بود.با داروها برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درد شکم داشتم که سونوگرافی نوشت و مشکل عروقی کبد بود.دارو دادن و تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹درد شکم و یبوست که خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵جهت لکه های پوستی و جوش بدن رفته بودم که کبد چرب داشتم.با داروها بهترم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی ب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۱نفخ دایم روده داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴مشکل کبد و کیسه صفرا.تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۹/۲۷مشکل بلع پدرم که اندوسکوپی کرد و زخم مری داشت.دارو داد.خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵باد معده خدا خیرش بده خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵یبوست شدید.کولونوسکوپی برام نوشتن و دارو دادن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹مشکل توده کبدی..تشخیص درست و به موقع دادن و از عمل نجات پیدا کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بعد عمل جراحی شکم، یبوست مقاوم و تهوع گرفته بودم که دارو دادن خوب شدم.کارش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵مشکل کیسه صفرا که بدون عمل با دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تورم روده ها که درمان شدم.خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰فعلافقط یه بارمراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵کبد چرب عالی شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر خوبی رفتارش با مریضا عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱درد و نفخ معده طولانی مدت داشتم که اندوسکوپی زخم های زیادی تو دوازدهه بود.با دارو دکتر خوب شدم عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۳/۲۸خونریزی روده که کولونوسکوپی نوشتن التهاب داشت.دارو دادن بهتر شدم.کارش بیسته
۱۴۰۳/۰۵/۱۱زخم معده در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سوزش انتهای روده که فیستول داشتم.جراح برای کولونسکوپی فرستادن که بعدش عمل داشتم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳درد ناحیه مقعدی که خیلی وقت بود.شقاق تشخیص دادن و با پماد و دارو مشکلم برطرف شد.تشخیص و درمانش عالیه بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مشکل معده اندوسکوپی کردم بد نبود
۱۴۰۲/۱۲/۰۸درد معده شدید که به خوبی به صحبتام گوش کردن.با یه نسحه مشکلم حل شد.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۹چند بار اندسکوپی انجام دادم پیشش وخیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲درد شدید شکم که انسداد روده داشتم.خدا رو شکر راهنمایی کردن و با دارو برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶درد معده و تهوع.دارو دادن . اندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶مشکل توده کبدی که خدا رو شکر خوش خیم بود و با درمانش برطرف شد.من که راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴درد شکمی مزمن و یبوست که اندوسکوپی کردم زخم اثنی عشر داشتم.با داروها دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴درد شکم داشتم که تو اندوسکوپی زخم داشتم.با داروهاش درمان شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷مدتی بود اشتهام کم شده بود و نمی تونستم غذا بخورم.اندوسکوپی کردن که انسداد داشتم.خدا رو شکر با اندوسکوپی و دارو برطرف شد.عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دیدن نمونه اندسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷درد روده و شکم داشتم که کیست داشت.آزمایش و سی تی نوشتن.تو کارش وارده
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶مشکل بلع پدرم که اندوسکوپی کردن و ضایعه داشت که برداشته شد.خیر ببینه مشکلمونو حل کرد
۱۴۰۳/۰۲/۲۶مشکل یبوست و خونریزی که کولونوسکوپی انجام دادم و دارو داد.برطرف شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸جهت کبدچرب تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد انتهای روده .کولونسکوپی برام نوشته.خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۲۰سنگ کیسه صفرا.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶سالها بود مشکل روده داشتم به پزشکای مختلفی مراجعه کرده بودم جواب نگرفته بودم.دکتر رو معرفی کردن .خدا رو شکر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶درد معده که کارم عالی انجام شد.دکتر بسیار محترمی هستن و رعایت حال بیمار
۱۴۰۲/۱۱/۲۸درد انتهای روده و زخم داشتم که کولونوسکوپی انجام داد و دارو تجویز کرد.با دارو خیلی بهتر شدم.واقعا به کارش مسلطه.عالی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱درد معده .اندسکوپی زخم داشت.تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۲۰درد سمت چپ شکم که اندوسکوپی کردم و دارو دادن یهتر شدم کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۴/۲۸مشکل اسید معده و تشخیص هنوز مشخص نشده ولی ایشون تشخیصشون عالی بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵جهت یبوست مقاوم که با درماناش خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۰مشکل کیسه صفرا داشتم که به دکتر مراجعه کردم جراح پیشنهاد عمل کرده بود ولی دکتر با دارو که بم دادن مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۵خونریزی روده که التهاب داشتم.کولونوسکوپی کردم.تحت نظر و درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶درد گوارشی پدرم که عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸خونریزی روده ای داشتم که کولونوسکوپی انجام داد و التهاب انتها روده داشتم.با داروها و شیاف خوب شدم.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوشرو وکار بلد میباشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل هپاتیت و زردی داشتم که با داروهاشون به خوبی برطرف شد.الحمدلله
۱۴۰۳/۰۴/۲۱تحت درمانم و ایشان عالی هستند با حوصله و صاحب دانش و تخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر داخلی نیستن فقط کارشون گوارش هست..
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اسهال مزمن و خونریزی داشتم که کولونوسکوپی کردن و دارو دادن.برطرف شد مشکلم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲درد قسمت کبد داشتم که درمان شدم عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶مشکل انزیم کبدی که دکتر مشکلم رو تشخیص دادن.هپاتیت بود.با درمانهاش مشکلم برطرف شد عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۱درد قسمت کبدی و تهوع پدرم داشت که دارو دادن.بهتر شد خدارو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۲۲جهت اندوسکوپی قبل عمل معده که به خوبی انجام شد.خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۰۳/۱۷یبوست شدید و مقاوم که دکتر قبلی بم گفته بود باید عمل شی ولی دکتر با داروها و دستوراتی که داد مشکلم تا حد زیادی برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل نفخ و باکتری معده داشتم،داروی خاصی تجویز نکرد،اصولا خیلی هم توجه نکرد کاملا غیر موثر..ا
۱۴۰۴/۱۲/۱۳کارش مورد پسند همگان هست.مشکل گوارشی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳مشکل سنگ کیسه صفرا و صفرا داشتم که با داروها دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مشکل التهاب روده و کولیت داشتم که تحت نظر دکترم.کولونوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷دکتر بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳درد روده و نفخ.دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷مشکل کبد چرب و آنزیم بالا که با دو ویزیت و دارو پیش دکتر مشکلم برطرف شد.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بد نیست
۱۴۰۳/۰۳/۱۸یبوست و درد مزمن شکمی که کولونوسکوپی کردم.با داروهایی که تجویز کردن خیلی خوب شدم.کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درد شکم که فتق تو سونوگرافی شکم داشتم.عمل شدم.الان خوبم کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام تشخیص دکتر عالی ودرمان بهتر از تشخیص برای بهبود باید دوره که دکتر میگه را طی کنید وسط را منصرقچف نشوید
۱۴۰۳/۱۱/۱۳درد شکم و نفخ روده داشتم که با داروهای دکتر ورم شکمم خوب شد.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸کم خونی داشتم که دکتر بررسی کردن زخم معده تشخیص دادن.با داروها دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۲۲واقعا از هر نظر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶درد و نفخ معده .درماناش حرف اول رو میزنن
۱۴۰۳/۰۱/۱۹درد قفسه سینه که بررسی قلبی مشکلی نداشت.مشکل معده بود که با درمانهای دکتر خوب شدم عالیه دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰درد معده و کبد داشتم دکتر رو تو سایت پیدا کردم از بهترین دکتراس
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عالیبود
۱۴۰۴/۰۳/۰۲درد و نفخ معده که با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خونریزی از پایین داشتم که کولونوسکوپی انجام دادن زخم بود.با داروها برطرف شد.کارش رو میپسندم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳مشکل درد شکمی که تو اندوسکوپی خراش داشتم.با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱نفخ و باد روده ها که خیلی و قت بود اذیت بودم.خیر ببینه با داروها دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۶کبد چرب شدید که فیبروز شده بود.داروهای دکتر خیلی خوب بودن.نجاتم داد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴اسهال و درد شکم و تهوع داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸من بیماری التهاب روده دارم سه ساله زیر نظر دکتر امین صباغان خیلی دکتر خوب وبا کمالتی هستن خیلی در کارشون حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶من مشکل سرفه های شدید داشتم چندین دکتر ریه آسم آلرژی رفتم خوب نشدم رفتم پیش دکتر صباغیان اندسکوپی دادم گفت معده ات زخمه لسید معده ات میزنه ب گلوت باعث سرفه و حالت تهوع میشه. دارو داد الان دارم استفاده میکنم خداروشکر خیلی بهتر شدم دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۹درد معده استرسی داشتم که با داروهای دکتر برطرف شد.خیر ببینه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل نفخ روده ودرد که کولونوسکوپی انجام دادم و بهترم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰بوی بد دهان داشتم که با یه نسخه دکتر خوب شدم.عالیه کارش
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل التهاب روده که فعلا نمونه برداری شده.جواب رپ میخوام ببرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۶درد شدید معده.دارو دادن.مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰مشکل یبوست طولانی مدت که دستورات و داروهای دکتر واقعا خیلی موثر بود.خدا خیر ببینه
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ورم معده، تحت درمان. بعد از مصرف ۳ دوره دارو هنوز نتیجه نگرفتم. اما از اخلاق و صبوری آقای دکتر، منشی و همچنین روال نوبت دهی راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سوزش و درد معده و تهوع داشتم که دکتر برام اندوسکوپی انجام داد و دارو دادن.معده عصبی داشتم که با داروها دکتر خوب شدم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵شکم درد داشتم و بعد از اندسکوپی و استفاده از دارو کاملا درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بیماری التهاب روده دارم.با داروهای دکتر بیماریم کنترله.دکتر کاربلد و توانا
۱۴۰۲/۰۹/۲۸یبوست مزمن و شدید که پیش دکتر کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.خدا رو شکر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰درد شکم که پشت هم تیر میکشید و سوزش قفسه سینه.قلبم مشکلی نداشت.با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰آروغ زیاد که درمانش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰درد معده که تو اندوسکوپی باکتری داشتم.با دو دوره درمان برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸درد معده که اندوسکوپی خراش بود.درمانش معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۱/۰۸نفس تنگی داشتم اصلا نگاه هم بهم نکرد گفت اندوسکپی باید بگیرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سوزش معده و درد سر دل و بی حالی که اندوسکوپی کرد و دارو داد.بل داروهاش خوب شدم.کارش حرف نداره
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸سوزش سر دل و درد شکم و بلغم.با اندوسکوپی و دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱درد معده و تهوع که با دو نوبت داروی دکتر برطرف شد.عالی بود راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سابقه دیابت و درد معده که برای هر دو مشکلم دارو نوشتن.الان قندم کنترله و هضم معده هم خوب شده.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۴/۲۶دلپیچه و دل درد.ازمایش نوشت و دارو دادن خوبم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳نفخ شکم و اسهال.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳درد معده خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵کبد چرب.واقعا حرف نداره درمان و تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۶/۱۷کم خونی فقر آهن داشتم که اندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام داد.التهاب روده داشتم.دارو دادن.عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشکل مقعدی و بواسیر بود که دکتر رو معرفی کردن.خدا رو شکر با دارو و بدون عمل مشکلم رو حل کردن.عالیه کارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتری بسیار باسواد و صبور زخم معده داشتم که به لطف خدا و تجویز ایشان بهبود پیدا کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۴زردی پوست داشتم که سونو انجام دادم از کبد و صفرا بود.خدا رو شکر با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱درد شدید شکم که از معده بود.دارو دادن و اندوسکوپی کردن.بهتر شدم.از هر نظر از بقیه دکترا بهتره
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بواسیر داشتم که با پماد و داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸تهوع و استفراغ .با مراجعه به دکتر بعد مدتها برطرف شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳اندوسکوپی قبل عمل لاغری داشتم که با بیهوشی انجام شد و اوکی گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴درد شکمی و یبوست مزمن که دارو دادن و کولونوسکوپی انجام دادم.با داروها دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰درد شکمی که اندوسکوپی خراش داشت.با داروهاش خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دردداخلی الحمدلله قرص داده فعلاخوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۰تهوع شدید که بررسی کردن.هپاتیت کبد پیدا کرده بودم.با داروها دکتر بهتر شدم.خیر ببینه.تشخیصش خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خیلی با اخلاق وژنتر من
۱۴۰۵/۰۲/۰۷التهاب روده که زخم داشتم.با کولونوسکوپی تشخیص دادن و با درمان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱یبوست.در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۳مشکل کم خونی که تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰درد معده دارو دادن خوبم و تحت نظر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰درد شکم که کولونوسکوپی کرد.دارو داد.عالی شدم.کارش حرف نداره.زود تشخیص داد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸مشکل سیروز کبدی.تحت نظرم و بیماریم کنترله.خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۰۳استفراغ و تهوع داشتم.با مراجعه به دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸مشکل التهاب روده که با کولونسکوپی و دارو درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۹تشخیص و درمان عالی حوصله و وقت گذاشتن برای بیمار بیست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵جهت کبد چرب مراجعه کرده بودم که با دستورات دارویی و درمانی که دادن بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱معده درد داشتم کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تشخیص داد اول سونو بدم که از همونجا اورژانسی بستری شدم برا عمل خدا خیرش بده نجاتم داد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مشکل یبوست مزمن که با کولونوسکوپی و داروها بهتر شدم.خیر ببینه
۱۴۰۳/۰۲/۲۶یبوست مزمن و گاهی اسهال داشتم که بررسی کردن روده تحریک پذیر بود.با داروها دکتر بهبودی حاصل شد.عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فعلا که نتیجه خاصی نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سیروز کبدی که ورم پیدا کرده بودم.دارو دادن و تحت نظرم.خوبم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷درد شکم و تهوع داشتم.رفتم پیش دکتر اندوسکوپی کردم.کارش و پرسنلش عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۰سوزش سر دل و نفخ زیاد شکم که با نسخه دکتر خوب شدم.خیر ببینه.عالبه
۱۴۰۳/۰۹/۱۷من مشکل گوارشی و خونریزی روده داشتم و با یکبار رفتن پیش دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تعوع و اسفراغ و سردرد داشتم که دکتر دارو دادن و اندوسکوپی کردن.زخم معده بود.با داروها دکتر خوب شدم.عالیه کار و اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سیروس کبدی داییم که مایع شکمی داشتن و دارو دادن.خوب شده خدا رو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۱۳درد روده که با ذرمانش کاملا بهبود یافتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دکتر دلسوز و دانایی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۰۲فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷هنوز در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳هنوز تجربه ای نکردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸نفخ و درد روده ها که اندوسکوپی کردن و دارو دادن.مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴زخم معده که با درمانهای خوبش بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سوزش معده و آروغ مکرر که با تجویز دارو خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹سرگیجه و کم خونی که اندوسکوپی زخم داشتم و با دارو که دادن خوب شدم.عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱پزشک خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۰درد معده که اندوسکوپی انجام دادم.اولسر معده بود.با داروها دکتر برطرف شد.کار و اخلاقش عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳درد شکم و یبوست پدرم که کولونوسکوپی کردن.با داروهایی که تجویز کردن خیلی بهتر شد.خوبهکارش
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بواسیر خونریزی دهنده داشتم که با دارو و پماد برطرف شد.عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بدنبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برا کولونوسکوپی رفته بودم سابق داشتم کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۰۲در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خونریزی داشتم که زخم روده در کولونوسکوپی بود.با داروها دکتر تحت کنترلم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵زخم روده که با کولونوسکوپی تشخیص داد و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹درد روده داشتم.با کولونوسکوپی مشکلم مشخص شد.خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خونریزی مقعدی.دارو دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷یبوست مقاوم داشتم.الحمدلله دکتر رو تو سایت پیدا کردم و با داروهاش خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶کبد چرب شدید و تهوع و آنزیم بالا داشتم که دارو دادن.داروها خوب بودن.حالم خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درد شکم و روده که اندوسکوپی توده داشتم .دارو دادن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوبه بابا
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد شدید معده که اندوسکوپی کردم و خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵زخم معده داشتم ورفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد زیر دنده سمت راست که سونو و ازمایش نوشتن.دارو دادن خوبم عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۸درد و نفخ.واقعا انسان شریف با معلومات بالایی هستن.خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴مشکل سیروز کبدی و هپاتیت داشتم .ورم اندام ها داشتم که اذیت بودم.با داروهاش خوب شدم.عالیه کار و سوادش
۱۴۰۳/۰۵/۱۴سنگینی سر دل و ترش کردن داشتم که داروهای دکتر معجزه کرد.خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مشکل روده عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶دکتر بسیار باارامش مشکل معده منو تشخیص دادن والان درحال درمانم ورضایت دارم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲نفخ شدید روده ها که اعصاب برام نزاشته بود.خدا رو شکر دکتر رو تو سایت پیدا کردم که به دو بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷درد و نفخ معده و بی حالی بعد غذا خوردن داشتم که با داروها دکتر بهتر شدم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۴التهاب لوزالمعده تشخیص دادن.الان تحت درمانم و حالم خیلی بهتره.تشخیصش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۹/۱۵دکتر مسلط و توانا که به کارش وارده.خدا رو شکر که از سایت دکتر رو پیدا کردم.عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶مشکل معده و کبد که در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل آنزیم کبد که به خوبی درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵یبوست مقاوم که پیش پزشکا دگه جواب نگرفته بودم ولی با چند بار ویزیت پیش دکتر جواب داد
۱۴۰۲/۱۲/۰۹تحت درمان فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مشکل التهاب روده که با کولونسکوپی تشخیص دادن.عالیه تشخیص و درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۵درد معده به لطف دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷درد معده که اندوسکوپی زخم دوازدهه و معده بود.با داروها دکتر دردم برطرف شد.عالی بود کارش
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل آنزیم بالا کبد داشتم که سونو نوشتن کبد چرب داشتم.با دو بار ویزیت مشکلم حل شد.تحت نظرش هستم.راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۳۰جهت ویزیت مادرم مراجعه کذدم تشخیص دادند زخمومعده دارند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷کبد چرب دکتر با حوصله وتشخیص صحیح واثر بخش مطمئن در مداوا دستش درد نکنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵زخم روده تو کولونسکوپی که تحت نظرم.عالیه از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱درد و سوزش معده که اندوسکوپی قراره انجام بدم.کار و اخلاقش بیسته
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بلغم گلو.مشکل معده بود.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تهوع و استفراغ شدید که دارو دادن.بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳مدتی بود که احساس توده تو معده داشتم که به دکتر مراجعه کردم و با اندوسکوپی و یه دوره دارو مشکلم برطرف شد.عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳ویزیت شدم منتظر جواب آزمایش هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰پدرم مشکل کم خونی و پلاکت پایین داشت که اندوسکوپی کردیم و تو معده توده داشت.خدا رو شکر عمل شد.تحت نظره.دکتر زود و دقیق تشخیص دادن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱سوال درمورد دارو
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درد شدید معده که به پشت تیر میکشید.دارو دادن و اندوسکوپی کردن.خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱یبوست داشتم مرحلهاول
۱۴۰۴/۰۴/۰۱مشکل زردی پوست و ادرار که تحت نظر دکترم و بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برای مشکل معده رفته بودم.با حوصله به صحبتام گوش دادن و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶بی نظیر مشکل زخم معده داشتم وبا مصرف یک دوره دارو خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بواسیر و درد روده.درمان شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰زخم مقعدی و خون.با دارو و پماد بهتر شدم.عالیه دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۴کبد چرب
۱۴۰۳/۱۲/۱۶سوزش و درد پشت قفسه سینه که قلب رفتم گفتن مشکل گوارشی هست.با داروها دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶درد شدید معده که اندوسکوپی کردم زخم اثنی عشر بود.با داروهایی که دادن مشکلم برطرف شد.عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲درد و نفخ معده.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹درد و یبوست مزمن شکمی که دارو دادن.خوبم الان
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر با تجربه و خیلی خوبیه من زخم معده داشتم یه سری دارو برام تجویز کرد خیلی خوب و راصی بودم از ش
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشکلات اساسی روده داشتم که دکتر با درمانهای خوب به نتیجه رسید
۱۴۰۳/۰۱/۳۰نفخ و اسهال و یبوست داشتم که کولونوسکوپی کردم و دارو دادن.روده تحریک ذیر داشتم.خب شدم.کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۰۷با عرض سلام و خسته نباشید..آقای دکتر زمانی که یک نفر رو بیهوش میکنید برای اندسکوپی احتیاج داره یکی دو ساعت دراز بکشه تا اون حالت از بدنش خارج شود ولی شما حتی یک دونه تخت بجز تخته معاینه ندارید..من خودم شاهد بودم بیمارانی که بعد از بیهوشی با ویلچر خارج میشدن چندین بار نزدیک بوده به خاطر بلند شدن ناگهانی دچار مصدومیت بشن..
۱۴۰۴/۰۷/۰۶توده کبدی داشتم که عمل شدم.خیر ببینه زود تشخیص داد.عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۷درد شکم و تهوع داشتم که دارو دادن بهترم الحمدلله
۱۴۰۳/۰۷/۱۰درد شکم و نفخ مزمن و اسهال که خیلی اذیت بودم.با داروها دکتر و کولونوسکوپی مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷یبوست شدید که تحت نظر دکترم . با دو سه بار ویزیت پیش دکتر خوب شدم. کارش حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مشکل کیست کبدی.دارو دادن و تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸مشکل نفخ روده و شکم داشتم با داروها دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶درد و سوزش سر دل که اندوسکوپی شدم و دارو گرفتم .کارش عالیه.خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹فعلا فقط وزیت شدم وبرام آزمایش و سونوگرافی نوشت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳درد و نفخ شکم که زندگیم رو مختل کرده بود.روده تحریک پذیر داشتم.با داروهاش برطرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵مشکل اسهال و دلپیچه مکرر که آزمایش نوشتن و دارو دادن.الحمدلله الان خوب شدم.عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲