تهران بالاتر از فلکه دوم شهران - ساختمان داروخانه شبانه روزی دکتر کریمیان - ورودی سمت چپ - طبقه دوم - واحد 26
تهران این نوبتدهی مربوط به ویزیت آنلاین و ناباروی میباشد ( IUI و IVF )
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بالاتر از فلکه دوم شهران - ساختمان داروخانه شبانه روزی دکتر کریمیان - ورودی سمت چپ - طبقه دوم - واحد ۲۶
این نوبتدهی مربوط به ویزیت آنلاین و ناباروی میباشد (IUI و IVF)
عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار صبور
۱۴۰۰/۱۰/۰۲هنوز جواب نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بله دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۵تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱فقط یکبار ویزیت شدم که برام آزمایش نوشتن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹من مریضشم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار خوش برخورد و مهربان و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر بسیار آرام ، مهربان و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶من مشکل نازایی داشتم یه مرتبه ایشون ویزتم کردند
۱۳۹۷/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵فوق العاده
۱۳۹۹/۰۷/۲۴نتیجه حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۱/۰۶دکتر خوب عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دکخر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴مشگل ناباروری زنم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵تا الان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲دکتری با حوصله که به صحبت های مریض کاملا گوش میده
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر صبور وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰هنوز نتیجه نگرفتم که نظر بدهم ولی از ایشان تعریف میکردند
۱۳۹۹/۰۳/۰۲من برای اما آی وی افزود پیش ایشون رفتم و در مراحل اولیه هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵فعلا درحال درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بد نیست
۱۴۰۰/۱۲/۲۲یک بار پیش ایشون مراجعه کردم ، برخورد خوبی داشتند و وقت زیادی برای مریض هاشون میذارن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تحت درمانم خیلی مهربان و متین و دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳دکتر بسیار عالی و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار دکتر مهربان،باسواد و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالی آروم و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دکتر بسیار کاربلد،محترم تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴نازایی و بعد از ده سال با یک بار ای وی اف توسط ایشان باردار شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱نازایی ناشناخته.الان دهم انتقالم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ای وی اف
۱۴۰۰/۰۹/۲۸زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸تحت در
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر با تجربه ائی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالیییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر بسیار حاذق مهربان هستند به لطف خدا و زحمات ایشان من سه فرزند سالم دارم که دوبارتوسط ایشان سزارین شدم خداوند به ایشان عمرباعزت دهد
۱۴۰۰/۰۸/۲۴انجام عمل پانکچر
۱۴۰۰/۰۴/۲۸فوق العاده عالی دو بار باردار شدم پیش ایشون خیلی دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستند،و با انرژی مثبت بیمار را همراهی میکنند،من خیلی راضی هستم،یکی از دوستانم ایشون رو به من معرفی کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶خوب بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۸تحت نظر ایشان هستم در مرکز ناباروری ابن سینا بسیار ماهر هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴خیلی ازشون راضی هستم دکتر خیلی خوبز هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بینظیر
۱۳۹۹/۱۱/۱۲تحت درمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۴تعریف ایشون رو زیاد شنیدم من یکبار پیششون رفتم امیدوارم که مثل نتایج عالی قبلیشون برای من هم نتیجه عالی داشته باشن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عالی هستن درزمینه نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷تازه مراجعه کردم ولی حس خوبی از ارتباط با ایشان دارم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶من پیش ایشون برای ناباروری رفتم که انتقال اولم منفی شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۴تحتدرمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶من برای چکاب رفتم و نظری فعلا ندارم اما ازشون خیلی تعریف شنیدم ایشاله که خیره قصد دارم زیر نظرشون باردار بشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱سلام دکتر انصاری پور برام آی وی اف انجام دادن واقعا عاشقشونم خیلی مهربونن و دستشون شفاس خدا خیرشون بده واقعا0
۱۳۹۹/۱۱/۱۷بسیار پزشک با دقت و با وجدانی هستن تو کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خانم دکتر بسیار با حوصله و صبوره برای هر بیمار بیست دقیقه حداقل وقت میزاره همه چیو دونه به دونه چک میکنه و داروی الکی نمیده من احساس خوبی نسبت بهش دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عفونت رحمی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بنظم خیلی باتجربه هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴نازایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر مهربون و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بینهایت عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶واقعاااا عالیه.بینظرین خانم دکتر.
۱۳۹۸/۰۵/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خیلییییی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳چند ماه پس از زایمان معاینه شدم کمی عفونت داشتم ...و دارو دادند و خوب شدم ...البته یک بار مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۸/۲۰بهترین دکتر هستن خانوم انصاری پور
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰ایشان پزشک ماهری هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹من بیمارستان ابن سینا پیش ایشون رفتم که عمل لاپاروسکوپی را پیشنهاد دادند که قراره فردا انجام بدم
۱۳۹۷/۰۴/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بودن من کیست درمویید دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴تازه بیمارشون شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خیلی خو
۱۴۰۰/۰۸/۲۹در حال درمان هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶باسواد باحوصله توانمند و دقیق و بسیار حرفه ای و مسلط به کار
۱۴۰۴/۱۰/۱۰با حوصله هستند برای چکاپ رفتم . خوب بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل ناباروری دارم وفعلا دارو دادن مصرف کنم ولی داروهای خوبی برام تجویز کردن دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸تخندان پلی کیستیک
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار صبور و مهربان و با تجربه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بهترین دکتره
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳نازایی بود خانم دکتر کمک موثری داشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۹من برای ivf به ایشون مراجعه کردم و بار اول انتقال نتیجه گرفتم بسیار راضی هستم دکتر مطلع و صبوری هستند و تمام سوالات را با دقت جواب میده برای ناباروری به شدت پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹