برخوردشان با مریض خیلی خوب و عالی ست،سوادشون خوب و به روز است بنده در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خوبه ولی چند نفری باهم ویزیت میکنه که اصلااااا خوشایند نیست و اینکه ورود آقایان ممنوع خب شاید یکی بخواد با شوهرش بره مشکل داشته باشن من لاپاراسکوپی شدم وبعد از 1سال باردارشدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۶
ناباروری داشتم به یه جلسه باردار شدم خیلی خوبه ممنونم ازش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
فوق العاده
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
خانم دکتر خیلی خوب و حرفه ای و باهوشی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
برای چکاب رفتم پیششون
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بسیاربسیارعاللییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
من که خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
زایمان حوبی داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
ناباروری
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عالی هستند چه از نظر اخلاق چه از نظرزایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰
نازایی کارسون عالی خدا رو شکر دختر سالم دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام خسته نباشید.زیر نظر ایشون بودم سال ها باوقار و متین و صبور عالی یودن و بچه اولم را پیش ایشون بدنیا اوردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
بهترین دکتر از نظر تخصص و باروری
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
ایشون فوق العاده عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
چی بگم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
فیبروم-عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
مشکل از من نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
مشکل ناباروری و حل گردید
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
انتقال جنین برام دادن همون بار اول باردار شدم دستشون هم فوق العاده خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
فعلا دوجلسه هست که پیششون رفتم اما دکتر پیگیری هستند ونسبت به بیماران ومشکلاتشون حساسند ووقت میگذارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
برای نازایی که عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸
خیلی خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
عالی من پیششون زایمان کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
درحال معاینه وتحت نظر
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بارداری . خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
بعداز9سال باردارشدم 3ماه دارومصرف کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
معاینه و بررسی سلامت قبل از بارداری.خیلی عالی بود و با وجود ترس و استرس زیاد از بارداری خانم دکتر خییلی من را آروم کردند و فوق العاده روی کارشون مسلط هستند و خیییلی برایم وقت گذاشتند.کلا هم با تجربه هستند و هم به بیمار آرامش میدند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بسیار عا
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خوب بودند
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دکتر فوق العاده خوب و دلسوز و با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
مشکل زنان ولی هنوز حل نشده چون یکبار بیشتر مطب نرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ایشون بهترین دکتر زنان هستن با سواد با وجدان و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
صبور و با دانش هستن، فقط دیر نوبت میدن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
رسیدگیشون خیلی خوبه به مریض خیلی اهمیت میده مخصوصا زنان باردار
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
متخصصی توانمند، بسیار عالی، مهربان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
بسیار عالی و در کار خود متخصص فوق العاده ای هستن و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خیلی عالیه حیف که رفته تهران
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
تخصص عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
پزشک حاذقی هستند و دلسوز
.
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ناباروری
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من زایمانهای ناموفق داشتم وخانم دکتر تونستند کمکم کنند وخیلی ازشون راضی بودم
۱۳۹۷/۰۲/۳۱
برای بارداری بوده
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
دکتر بسیار عالی هستن بدون اینکه توضیحی به بیمار بده دارویی که احتیاج هست ویزیت میکنه دکتری نیستن که از کار خودش تعریف کنه واسه جذب بیمار
۱۳۹۷/۰۱/۲۸
عالیییی دکتر بسیار باعلم مهربان درکارشون حرفه ایی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
عمل داشتم بسیار دکتر خوبی هستن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
خوب .بادقت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
فعلا تازه میخواهم برم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زایمان طبیعی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار عالی.خدا عمرش رو زیاد کنه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
باردار نمیشدم رفتم پیش ایشون و بعد از چند ماه باردار شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
بسیار عالی دلسوز مهربان بعد از دوازده سال با کمک ایشان دو فرزند دارم شش ساله و پنج ساله
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
فعلا یکبار رفتم ولی تعریف زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
فوق العاده عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عالی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
خوب بود و باز ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
ازهمه نظر عالی فقط کاش بیمارستان خای بیشتری برا زایمان همانتخاب میکردن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
انتقال جنین برام انجام دادن،عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
میوم بزرگ,فعلا هنوز وجود دارد
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
مشکل ناباروری و زیر نظر ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکترخیلی باتجربه وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
تشخیصشان خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عفونت و با ی نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
ناباروری.هنوز تو دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
من بچه دار نمیشدم آی وی اف کردم حالا یه دختر 4 ساله دارم.خدا خیرشون بده انشالله همیشه سالم و سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دوتا زایمان عالی و خوب و دکتری که همیشه همراه هستن و باحوصله گوش میدن به حرف مریض
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
غیر نوبت دادن طولانی و معطل شدن همه چیز مخصوصا رفتار خانم دکتر عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
باسلام بنده درسال نود و شش بعد از هشت سال نازایی ودوبار ای وی اف نا موفق با خاست خدا و طبابت خانم دکتر صاحب فرزند شدم وهشتاد درصد موفقیت رو رفتار ودقت خانم دکتر در کارشون میدونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
نازایی - باردار شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
در هر دو بارداری پرخطر که داشتم فرزندانم به سلامت به دنیا آمدند.
بعداز 18 سال حامله شده ام
۱۳۹۹/۰۲/۲۱برخوردشان با مریض خیلی خوب و عالی ست،سوادشون خوب و به روز است بنده در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶خوبه ولی چند نفری باهم ویزیت میکنه که اصلااااا خوشایند نیست و اینکه ورود آقایان ممنوع خب شاید یکی بخواد با شوهرش بره مشکل داشته باشن من لاپاراسکوپی شدم وبعد از 1سال باردارشدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۶ناباروری داشتم به یه جلسه باردار شدم خیلی خوبه ممنونم ازش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷فوق العاده
۱۳۹۸/۰۸/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۱۳خانم دکتر خیلی خوب و حرفه ای و باهوشی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷برای چکاب رفتم پیششون
۱۳۹۸/۰۵/۱۲بسیاربسیارعاللییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱من که خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۴زایمان حوبی داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ناباروری
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی هستند چه از نظر اخلاق چه از نظرزایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰نازایی کارسون عالی خدا رو شکر دختر سالم دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱سلام خسته نباشید.زیر نظر ایشون بودم سال ها باوقار و متین و صبور عالی یودن و بچه اولم را پیش ایشون بدنیا اوردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶بهترین دکتر از نظر تخصص و باروری
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ایشون فوق العاده عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالییییی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸چی بگم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۹فیبروم-عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مشکل از من نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل ناباروری و حل گردید
۱۴۰۰/۰۴/۱۸انتقال جنین برام دادن همون بار اول باردار شدم دستشون هم فوق العاده خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵فعلا دوجلسه هست که پیششون رفتم اما دکتر پیگیری هستند ونسبت به بیماران ومشکلاتشون حساسند ووقت میگذارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰برای نازایی که عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۲۸خیلی خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۵عالی من پیششون زایمان کردم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲درحال معاینه وتحت نظر
۱۳۹۷/۰۷/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بارداری . خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۳۰بعداز9سال باردارشدم 3ماه دارومصرف کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸معاینه و بررسی سلامت قبل از بارداری.خیلی عالی بود و با وجود ترس و استرس زیاد از بارداری خانم دکتر خییلی من را آروم کردند و فوق العاده روی کارشون مسلط هستند و خیییلی برایم وقت گذاشتند.کلا هم با تجربه هستند و هم به بیمار آرامش میدند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶بسیار عا
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خوب بودند
۱۳۹۷/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۳۹۷/۰۶/۳۱دکتر فوق العاده خوب و دلسوز و با تجربه ای هستن
۱۳۹۷/۰۱/۲۷مشکل زنان ولی هنوز حل نشده چون یکبار بیشتر مطب نرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ایشون بهترین دکتر زنان هستن با سواد با وجدان و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱صبور و با دانش هستن، فقط دیر نوبت میدن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲رسیدگیشون خیلی خوبه به مریض خیلی اهمیت میده مخصوصا زنان باردار
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴متخصصی توانمند، بسیار عالی، مهربان و دوست داشتنی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی و در کار خود متخصص فوق العاده ای هستن و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی عالیه حیف که رفته تهران
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷تخصص عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵پزشک حاذقی هستند و دلسوز .
۱۳۹۹/۰۵/۰۱ناباروری
۱۳۹۹/۱۰/۲۴من زایمانهای ناموفق داشتم وخانم دکتر تونستند کمکم کنند وخیلی ازشون راضی بودم
۱۳۹۷/۰۲/۳۱برای بارداری بوده
۱۳۹۸/۰۷/۳۰دکتر بسیار عالی هستن بدون اینکه توضیحی به بیمار بده دارویی که احتیاج هست ویزیت میکنه دکتری نیستن که از کار خودش تعریف کنه واسه جذب بیمار
۱۳۹۷/۰۱/۲۸عالیییی دکتر بسیار باعلم مهربان درکارشون حرفه ایی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵عمل داشتم بسیار دکتر خوبی هستن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵خوب .بادقت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹فعلا تازه میخواهم برم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۲۰زایمان طبیعی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار عالی.خدا عمرش رو زیاد کنه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱باردار نمیشدم رفتم پیش ایشون و بعد از چند ماه باردار شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۶بسیار عالی دلسوز مهربان بعد از دوازده سال با کمک ایشان دو فرزند دارم شش ساله و پنج ساله
۱۴۰۰/۰۸/۱۷فعلا یکبار رفتم ولی تعریف زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸فوق العاده عالی و حرفه ای
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۱خوب بود و باز ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ازهمه نظر عالی فقط کاش بیمارستان خای بیشتری برا زایمان همانتخاب میکردن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹انتقال جنین برام انجام دادن،عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵میوم بزرگ,فعلا هنوز وجود دارد
۱۳۹۸/۰۲/۰۶بارداری
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۹/۱۲مشکل ناباروری و زیر نظر ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکترخیلی باتجربه وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲تشخیصشان خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عفونت و با ی نسخه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ناباروری.هنوز تو دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹من بچه دار نمیشدم آی وی اف کردم حالا یه دختر 4 ساله دارم.خدا خیرشون بده انشالله همیشه سالم و سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دوتا زایمان عالی و خوب و دکتری که همیشه همراه هستن و باحوصله گوش میدن به حرف مریض
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱غیر نوبت دادن طولانی و معطل شدن همه چیز مخصوصا رفتار خانم دکتر عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳باسلام بنده درسال نود و شش بعد از هشت سال نازایی ودوبار ای وی اف نا موفق با خاست خدا و طبابت خانم دکتر صاحب فرزند شدم وهشتاد درصد موفقیت رو رفتار ودقت خانم دکتر در کارشون میدونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸نازایی - باردار شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱کارشون خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹در هر دو بارداری پرخطر که داشتم فرزندانم به سلامت به دنیا آمدند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲