فوق العاده صبور در تشخیص. متخصص به معنی واقعی. فقط مطب بسیار شلوغ و حدود 2 ساعت باید بشینین
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
انجام هیستروسکوپی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
نازایی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتری باتجربه است و برای بیمار وقت میگذارد.من برای چکاپ قبل از بارداری به ایشان مراجعه کرده ام.تنها مشکلی که هست خیلی معطلی دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر خوبیه ولی خیلی بی نظمه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عفونت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
چکاپ دوره ای - خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
آندومتریوز داشتم ایشون جراحم بودن واقعا کارشون حرف نداره خدا بهشون عمر طولانی و با عزت بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
سلامم خیلی دکتر خوبی من نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
ویزیت معمولی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
فعلا 1 جلسه توسط ایشان ویزیت شدم و تحت درمان نازایی، جدا از همه اینها خیلی مهربان و دلسوز به نظر میرسه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بودن وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر فو
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
چکاب قبل از بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
تولد فرزندم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
من مشکل زخم دهانه رحم داشتم وهنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
ناباروری به کمک رحم جایگزین دوقلو دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
در دسته بارداری های پر خطر هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
خیلی دکترخوب وبادقتی هستن وکاملامشکل رو بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عشق و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
ایشون پزشکی حاذق و دقیق هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی هستن برای باداری پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
سلام بسیار دکتر ماهر باشخصیت ومهربانی است مهمتر آن مدیریت مطب وآسایش بیماران هنگام مراجعه نشان دهنده حکیم بودن این دکتر است
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
باسلام هم اخلاقشون خوبه وهم تخصص بسیارزیادی داره وهم تجربشون زیاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
در حال بررسی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
ایشون توی تمامی موارد عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
کیست داشتم باردار نمشدم ولی حالا ی دختره ناز دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
عالی.دقیق.بسیار وقت میگذارند با اینکه مطبشان شلوغ است و من مدیون ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دکتر بسیار با اخلاق و مسئولیت پذیر میباشد و فعلا در طول درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بسیار حاذق و با تجربه وعالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
برlی اقدام به بارداری مراجعه کرده بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اقدامات قبل از بارداری،عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
دکتر بسیار باتجربه و حاذقی هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
برای چکاپ رفتم بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
هیچ فعلا
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
من خارش و سوزش داشتن دکتر با تجویز پماد کمک کردن که من خوب بشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عفونت داشتم ورفع شد عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
اقدام برای بارداری. در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
پزشک حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
ویزیت بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
من مشکل بهم ریختگی هرمون و کیست داشتم که پیش خانوم دکتر درمان و صاحب یک پسر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر خیلی خوبی هستن فقط خیلی شلوغه من 4 ساعت تو نوبت بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
فوق العاده پزشک خوبی هست و با تجربه باتجربه با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
من با خانم دکتر گلشیرازی در کلینیک نیکان ivf انجام دادم؛ خوشبختانه در همان انتقال اول؛ باردار شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خوبه ولی خیلی اتلاف وقت میکنن تو مطب
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
فعلا مشکلم حل نشده، یه بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بنده چند ماهی تحت نظر ایشان می باشم و فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
قاعدگی نامنظم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
چکاپ دوره ای - نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خوب عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فعلن نتیجه ای حاصل نشده چون تازه شروع کردم برای اقدام به بارداری
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
صد در صد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
عالییییب
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
کیست اندومتریوما دارم و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خوب هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خیلی ماهه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مشکل نازایی داشتم -تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
هنوز دوره درمانیم تموم نشده ولی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
ازطریق دوستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
دکتر خوب و فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
نابارورب
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عااالی ، بهترین دکتر ،خوش اخلاق ترین دکتر ، بعد از 9 سال نازایی دوماه بعد با Ivfباردار شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
وقت در این مطب با 3 ساعت معطلی همراه است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عاااالی... بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بارداری اول با سابقه پلی کیستیک موفقیت آمیز بود باز اقدام کردم پیششون
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
چکاب و بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
به نظرم تشخیصشون خوبه و دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۰۳
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
خیلی شلوغه فقط
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
تازه اقدام به بارداری کردم یه باررفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
واقعا تشخی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
یک جلسه رفتم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
بهترین دکتری ک دیدم دلسوز
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
مشکل نازایی داشتم مشکل از شوهرم بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عفونت رحم خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
مشکل تایم داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
دکتر خوب و خوش برخوردی هستن. به شدت سرشون شلوغه. برای رفتن به به مطبشون، حداقل 3 ساعت معطلی در نظر بگیرید
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
من 2زایمان داشتم .که هردو زیر نظر خانم دکتر بودن کارشون یا بهتر بگم دلسوزیشون بی نظیر .مهربون وخوش برخورد هستن حتی با تمام خستگی هاشون.خدابهشون سلامتی و عمر طولانی بده .عاشقشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
کیست ریز دارم و فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتر متخصص،متعهد و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
دکتر با مسئولیتی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
بارداری.بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
تست پاپاسمیر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکل کیست داشتم دکتر با حوصله با تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
فقط یک جلسه رتم ولی برخورد خودخانم دکتر و کارمندا خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تحت درمانم هنوز ک نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
جدیدا معرفی شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بینظیر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
از هر نظر عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بارداری. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
تحت درمانم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
ناباروری
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
ناباروری و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عفونت زنان داشتم دارم تحت درمانم فعلا نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دکتر فوق العاده حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
دکتر بسیار باتجربه اما فوقالهاده کند دست
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
دکتر خوبی هستن ولی نوبت خیلی خیلی بد میدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
خیلی دکتد
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
عالی هستن بارداربودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خود شخص دکتر خیلی مهربون و با سواد هستن خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
باردارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
عالی عالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دکتر خیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
فعلا نتیچه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوزی هستند و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
بسیار عالی و تشخیص درست و بجا
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار دلسوز و متعهد و در کار خود متخصص و حرفه ای عمل می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خیلی کار درست هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عالی و بی نظیر هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
برای دخترم مراجعه و فعلا در طول درمان میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
فعلا نتیجه ای حاصل نشد ومن همچنان ازدرد زیر شکم وپاها رنج میبرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
نازایی داشتم پیش ایشون دوبار باردار شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بارداری و حاصل بچه شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
بهترینننن دکتر ؛ واقعا بهترینن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
تحت درمان هستم برای مشکل نازایی .انتقال اولم منفی شد .امید ب خدا برای انتقال دوم اقدام خواهم کرد .دکتر خوش اخلاق و باوجدان و دقیقی هستند .
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
رودست این دکتر دکترندیدم حرف نداره عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
نتیجه ممطلوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
تنبلی داشتم وباردارنشدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر خوب و با تجربه میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
ایشان خانم دکتر بسیار متعهد وواقعا پنجه طلا هستند مشکل نازایی داشتم وخانم دکتر برام ای وی اف کردند و خداوند محمدحسینمو بادستای خانم دکتر بهم هدیه کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دکتر بی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
مشکل رحم و حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
پزشک بسیار حاذق وبا تجربه ایی هستند وبیش تر در زمینه ای وی اف کار می کنند ودر مطبشون بسیاری از بیماران نازایی دیدع می شه وه مدت کوتاهی پس از مراجعه باردار شدند
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بو
۱۳۹۸/۰۹/۱۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ناباروری داشتم بعد از چهر سال بچه دارشدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۶خیلی شلوغه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عااااالی فقط به
۱۴۰۰/۱۲/۰۷فعلا نتیجه ای نگرفتم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۱آی وی اف
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خوب با تجربه ای است
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بارداری باردار نشدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹باردارن
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بله من تحت نظر خانم دکتر هستم
۱۳۹۷/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳فوق العاده صبور در تشخیص. متخصص به معنی واقعی. فقط مطب بسیار شلوغ و حدود 2 ساعت باید بشینین
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱انجام هیستروسکوپی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶نازایی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتری باتجربه است و برای بیمار وقت میگذارد.من برای چکاپ قبل از بارداری به ایشان مراجعه کرده ام.تنها مشکلی که هست خیلی معطلی دارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خوبیه ولی خیلی بی نظمه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عفونت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲چکاپ دوره ای - خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹آندومتریوز داشتم ایشون جراحم بودن واقعا کارشون حرف نداره خدا بهشون عمر طولانی و با عزت بده
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلامم خیلی دکتر خوبی من نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ویزیت معمولی
۱۴۰۰/۰۷/۰۹فعلا 1 جلسه توسط ایشان ویزیت شدم و تحت درمان نازایی، جدا از همه اینها خیلی مهربان و دلسوز به نظر میرسه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بودن وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر فو
۱۴۰۰/۰۱/۲۰تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳چکاب قبل از بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۰۴تولد فرزندم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶من مشکل زخم دهانه رحم داشتم وهنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ناباروری به کمک رحم جایگزین دوقلو دارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲در دسته بارداری های پر خطر هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۳خیلی دکترخوب وبادقتی هستن وکاملامشکل رو بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عشق و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ایشون پزشکی حاذق و دقیق هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی هستن برای باداری پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سلام بسیار دکتر ماهر باشخصیت ومهربانی است مهمتر آن مدیریت مطب وآسایش بیماران هنگام مراجعه نشان دهنده حکیم بودن این دکتر است
۱۴۰۰/۰۷/۰۳باسلام هم اخلاقشون خوبه وهم تخصص بسیارزیادی داره وهم تجربشون زیاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۱زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹در حال بررسی
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ایشون توی تمامی موارد عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۵کیست داشتم باردار نمشدم ولی حالا ی دختره ناز دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۱/۰۸عالی.دقیق.بسیار وقت میگذارند با اینکه مطبشان شلوغ است و من مدیون ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹دکتر بسیار با اخلاق و مسئولیت پذیر میباشد و فعلا در طول درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار حاذق و با تجربه وعالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷برlی اقدام به بارداری مراجعه کرده بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴اقدامات قبل از بارداری،عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۶دکتر بسیار باتجربه و حاذقی هستند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۲برای چکاپ رفتم بسیار با حوصله بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱هیچ فعلا
۱۴۰۰/۱۲/۱۷من خارش و سوزش داشتن دکتر با تجویز پماد کمک کردن که من خوب بشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عفونت داشتم ورفع شد عالی هستن ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۰۶اقدام برای بارداری. در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار عالی و با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱پزشک حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ویزیت بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۷من مشکل بهم ریختگی هرمون و کیست داشتم که پیش خانوم دکتر درمان و صاحب یک پسر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن فقط خیلی شلوغه من 4 ساعت تو نوبت بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶فوق العاده پزشک خوبی هست و با تجربه باتجربه با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۴من با خانم دکتر گلشیرازی در کلینیک نیکان ivf انجام دادم؛ خوشبختانه در همان انتقال اول؛ باردار شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خوبه ولی خیلی اتلاف وقت میکنن تو مطب
۱۴۰۰/۰۶/۰۵فعلا مشکلم حل نشده، یه بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بنده چند ماهی تحت نظر ایشان می باشم و فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲قاعدگی نامنظم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳چکاپ دوره ای - نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلن نتیجه ای حاصل نشده چون تازه شروع کردم برای اقدام به بارداری
۱۳۹۹/۰۴/۲۹صد در صد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عالییییب
۱۴۰۰/۰۷/۲۹کیست اندومتریوما دارم و تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خوب هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۵خیلی ماهه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل نازایی داشتم -تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷هنوز دوره درمانیم تموم نشده ولی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰ازطریق دوستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۲دکتر خوب و فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵نابارورب
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عااالی ، بهترین دکتر ،خوش اخلاق ترین دکتر ، بعد از 9 سال نازایی دوماه بعد با Ivfباردار شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲وقت در این مطب با 3 ساعت معطلی همراه است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عاااالی... بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بارداری اول با سابقه پلی کیستیک موفقیت آمیز بود باز اقدام کردم پیششون
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۰چکاب و بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱به نظرم تشخیصشون خوبه و دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۷/۰۳درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خیلی شلوغه فقط
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تازه اقدام به بارداری کردم یه باررفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۴/۲۱واقعا تشخی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲یک جلسه رفتم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بهترین دکتری ک دیدم دلسوز
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشکل نازایی داشتم مشکل از شوهرم بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عفونت رحم خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶مشکل تایم داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوب و خوش برخوردی هستن. به شدت سرشون شلوغه. برای رفتن به به مطبشون، حداقل 3 ساعت معطلی در نظر بگیرید
۱۳۹۹/۱۱/۰۴من 2زایمان داشتم .که هردو زیر نظر خانم دکتر بودن کارشون یا بهتر بگم دلسوزیشون بی نظیر .مهربون وخوش برخورد هستن حتی با تمام خستگی هاشون.خدابهشون سلامتی و عمر طولانی بده .عاشقشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کیست ریز دارم و فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر متخصص،متعهد و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر بسیار خوب و عالی هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۴فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر با مسئولیتی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بارداری.بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴تست پاپاسمیر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸فعلا هیچی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل کیست داشتم دکتر با حوصله با تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵فقط یک جلسه رتم ولی برخورد خودخانم دکتر و کارمندا خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷تحت درمانم هنوز ک نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸جدیدا معرفی شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بینظیر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بارداری
۱۳۹۹/۱۱/۲۸از هر نظر عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بارداری. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸تحت درمانم فعلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ناباروری
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ناباروری و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عفونت زنان داشتم دارم تحت درمانم فعلا نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر فوق العاده حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتر بسیار باتجربه اما فوقالهاده کند دست
۱۳۹۸/۱۰/۲۲دکتر خوبی هستن ولی نوبت خیلی خیلی بد میدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی دکتد
۱۳۹۸/۰۲/۰۷عالی هستن بارداربودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خود شخص دکتر خیلی مهربون و با سواد هستن خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۷باردارم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عالی عالی
۱۳۹۷/۰۷/۰۹دکتر خیلی خوبی
۱۳۹۹/۰۵/۰۶فعلا نتیچه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و دلسوزی هستند و بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی و تشخیص درست و بجا
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار دلسوز و متعهد و در کار خود متخصص و حرفه ای عمل می کنند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی کار درست هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی و بی نظیر هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴برای دخترم مراجعه و فعلا در طول درمان میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵فعلا نتیجه ای حاصل نشد ومن همچنان ازدرد زیر شکم وپاها رنج میبرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴نازایی داشتم پیش ایشون دوبار باردار شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بارداری و حاصل بچه شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بهترینننن دکتر ؛ واقعا بهترینن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تحت درمان هستم برای مشکل نازایی .انتقال اولم منفی شد .امید ب خدا برای انتقال دوم اقدام خواهم کرد .دکتر خوش اخلاق و باوجدان و دقیقی هستند .
۱۳۹۷/۱۲/۱۷تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴رودست این دکتر دکترندیدم حرف نداره عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵نتیجه ممطلوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹تنبلی داشتم وباردارنشدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خوب و با تجربه میباشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ایشان خانم دکتر بسیار متعهد وواقعا پنجه طلا هستند مشکل نازایی داشتم وخانم دکتر برام ای وی اف کردند و خداوند محمدحسینمو بادستای خانم دکتر بهم هدیه کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر بی
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل رحم و حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۰پزشک بسیار حاذق وبا تجربه ایی هستند وبیش تر در زمینه ای وی اف کار می کنند ودر مطبشون بسیاری از بیماران نازایی دیدع می شه وه مدت کوتاهی پس از مراجعه باردار شدند
۱۳۹۸/۱۱/۱۷خیییلی دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷