خیلی عااالی
هربار رفتم نتیجه گرفتم...عالی هستند
خوب است
خیلی خوب
بسیار عالی هستند
عالی بودن
بارداری ،
خوب .خوش برخورد .بامسئولیت
دکتر فوق
درباره پریودی
عالییییییی
عالی هستند
عفونت و نتیجه عالی
زایمان
عالی هستن
دکتر با اخلاق فهیم ودانا
خوب بوده
راضی بودم
برای بیمار وقت مگذارند وبه صحبتهایش خوب گوش می دهند
نازایی داشتم وبار دار شدم
خوب بود
خیلی خیلی راضی بودم
خیلی عالی
بسیار عالی
نازایی
خانم دکتر بهترین هستن و من بهترین نتیجه درمانم رو از ایشون گرفتم جا داره از ایشون تشحر کنم
کارش عالیه
زایمان اول بودعالی بودن
خونریزیزیادداشتم
عالی بودند
دکتر خوبی
باردارشدم
مشکل نداشتم باردارم
دکتر باتجربه ای هستند
تشخیصشون عالیه
برای نازایی مراجعه کردم و بعداز ۳ دوره دارو برای سه ماه جواب گرفتم ️
بهترین
برای عفونت واژن وحاملگی پیش خانم دکتر رفتم ونتیجه گرفتم عالی هستن
به شدت خوش اخلاق و صبور
زایمان داشتم ..خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هستند.
دکتر خیلی خوبی هستن
بارداری
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
صفاییه، میدان ابوذر، خیابان مادر، پلاک ۹۹، طبقه همکف
خیلی عااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۸هربار رفتم نتیجه گرفتم...عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بارداری ،
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب .خوش برخورد .بامسئولیت
۱۴۰۰/۰۷/۲۲دکتر فوق
۱۴۰۳/۱۱/۰۳درباره پریودی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷عالییییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عفونت و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر با اخلاق فهیم ودانا
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۲راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برای بیمار وقت مگذارند وبه صحبتهایش خوب گوش می دهند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵نازایی داشتم وبار دار شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خیلی خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸نازایی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خانم دکتر بهترین هستن و من بهترین نتیجه درمانم رو از ایشون گرفتم جا داره از ایشون تشحر کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸زایمان اول بودعالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خونریزیزیادداشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲باردارشدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳مشکل نداشتم باردارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای نازایی مراجعه کردم و بعداز ۳ دوره دارو برای سه ماه جواب گرفتم ️
۱۴۰۱/۰۵/۱۷بهترین
۱۴۰۰/۰۶/۰۴برای عفونت واژن وحاملگی پیش خانم دکتر رفتم ونتیجه گرفتم عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۲به شدت خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۶/۲۲زایمان داشتم ..خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷