بسیار عالی
مشکل ناباوری دارم فعلا نتیجه نگرفتم
دکتر خیلی خوبی هستن کارشون عالی
دکتر خوبه
کاش دختر یه ذره خوش اخلاق تر بودن و یخورده وقت برا مراجعینشون میذاشتن وگرنه از لحاظ تخصص نظیر ندارن
خیلی خوب عالی
پزشکی باحوصله وحاذق هستن
نازایی
عالی هستن
مشکل نازایی
در حال درمان
Ivf انجام دادم
سلام مشکل نا
کیست داشتم و درمان ایشون عالی بود
انجام عمل ivf
بسیار عالی و صبور
عالی بودن ن تشخیص عالی
برای درمان عفونت مراجعه کردم و عالی بود
هنوز تازه رفتم
نازایی ودوقلو دختر دارم
اولین جلسه رفتم
عالی و تشخیص خیلی خوب
خونریزی غیر طبیعی رحم کاملا درمان شد بوسیله دارو
راضی بودم
ناباروری در حال درمان
بسیار عالی و متین
دکترعالی برای ناباروری پیششون میرفتم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار طالقانی مجتمع پزشکی پاستور، طبقه اول
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل ناباوری دارم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴دکتر خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲کاش دختر یه ذره خوش اخلاق تر بودن و یخورده وقت برا مراجعینشون میذاشتن وگرنه از لحاظ تخصص نظیر ندارن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی خوب عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴پزشکی باحوصله وحاذق هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۲نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴مشکل نازایی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۹Ivf انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴سلام مشکل نا
۱۴۰۱/۰۱/۰۳کیست داشتم و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸انجام عمل ivf
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عالی بودن ن تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برای درمان عفونت مراجعه کردم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۲هنوز تازه رفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶نازایی ودوقلو دختر دارم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳اولین جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی و تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۳خونریزی غیر طبیعی رحم کاملا درمان شد بوسیله دارو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲ناباروری در حال درمان
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بسیار عالی و متین
۱۴۰۳/۰۸/۲۵دکترعالی برای ناباروری پیششون میرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷