من بیمار خانم دکتر نصیری هستم و اگه خدا بخواد تا سه هفته دیگه دخترمو با کمک خانم دکتر بدنیا میارن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی دکتر خو
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
بله دکتر فریال نصیری بهترین دکتر برای سزارین است
۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
دکتر خوب و با تجربه ای هیتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بهترین نتیجه رو گرفتم پیششون
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
دکتر نصیری دکتر خیلی خوبی هستند ده سال پیش رفتم پیشش باردار بودم رو پسرم.بخاطر اشتباه یه دکتر دیگ ک بهم گفته بود بچت مشکل داره باید هفت ماهه عمل بشی وگرنه یا برای خودت مشکلی پیش میاد یا برای نوزاد .خیلی ترسیدم نمی دونستم چکار کنم یکی از دوستانم دکتر نصیری رو معرفی کرد رفتم پیشش بهم گفت هیچ مشکلی نه خودت نه بچت نداری صبر کن تا نه ماهگی خیلی خوشحال شدم و خیلی ازش ممنونم واقعا دکتر خوبی هستن هم کارشون عالیه هم رفتارشون حرف نداره عالی راضیم ازش هیچ وقت برخورد خوبش رو فراموش نمیکنم وهمیشه به یادشم و ازش ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
تنبلی تحمدان
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
خیلی خیلی خوش اخلاقه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب بود زایمان
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
بدنیا آوردن بچه ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
باردار بودم زیر نظرشون رفتم،اخلاقشون خیلی خوب بودوخوشرو ،مجبور به سزارین بودم ایشون سزارینم کردن عالی بودن دستشونم خیلی سبک بود خداراشکر
۱۳۹۷/۰۴/۱۹
عالی بود خانم نصیری
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
بسیار تشخیص دقیقی دارن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
سزارین
۱۳۹۷/۰۳/۰۵
سزارین شدم عملم خیلی عالی انجام دادن دکتر بسیار بااخلاق و با مسئولیتی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بسیار عالی،راضی هستم بعد پنج ماه زیر نظر ایشون نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
مشکل نازلی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
زایمان
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
از طریق دوستان نتیجه مثبت
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
نداشتم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم تازه رفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
دوفرزندم را نزد ایشان سزارین کروم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
خیلی عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۹
حامله بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶
فعلا دومین بار هست نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دوران بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
بارداری
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
دکتر نصیری گل هست. عالیه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
ایشون بوشهر بودن، واقعا کارشون عالی بود از وقتی رفتن نمیدونیم باید پیش کی بریم.. دستشون خیلی سبکه توی عمل
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بهترینی و خوش اخلاق ترین دکتریه ک میشناسم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
زایمانم تحت نظرشون بودم تو بوشهر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
آتوومتلبون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
در طول حاملگی خواهرم کنارش بود و کلی کمکش کرد. نتیجه همراهیش عالی بود.
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۰۴من بیمار خانم دکتر نصیری هستم و اگه خدا بخواد تا سه هفته دیگه دخترمو با کمک خانم دکتر بدنیا میارن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲خیلی دکتر خو
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بله دکتر فریال نصیری بهترین دکتر برای سزارین است
۱۳۹۷/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۰دکتر خوب و با تجربه ای هیتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بهترین نتیجه رو گرفتم پیششون
۱۳۹۷/۱۱/۲۸دکتر نصیری دکتر خیلی خوبی هستند ده سال پیش رفتم پیشش باردار بودم رو پسرم.بخاطر اشتباه یه دکتر دیگ ک بهم گفته بود بچت مشکل داره باید هفت ماهه عمل بشی وگرنه یا برای خودت مشکلی پیش میاد یا برای نوزاد .خیلی ترسیدم نمی دونستم چکار کنم یکی از دوستانم دکتر نصیری رو معرفی کرد رفتم پیشش بهم گفت هیچ مشکلی نه خودت نه بچت نداری صبر کن تا نه ماهگی خیلی خوشحال شدم و خیلی ازش ممنونم واقعا دکتر خوبی هستن هم کارشون عالیه هم رفتارشون حرف نداره عالی راضیم ازش هیچ وقت برخورد خوبش رو فراموش نمیکنم وهمیشه به یادشم و ازش ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲تنبلی تحمدان
۱۳۹۸/۱۰/۰۷خیلی خیلی خوش اخلاقه
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب بود زایمان
۱۴۰۳/۰۳/۱۴بدنیا آوردن بچه ام
۱۴۰۰/۰۲/۰۵باردار بودم زیر نظرشون رفتم،اخلاقشون خیلی خوب بودوخوشرو ،مجبور به سزارین بودم ایشون سزارینم کردن عالی بودن دستشونم خیلی سبک بود خداراشکر
۱۳۹۷/۰۴/۱۹عالی بود خانم نصیری
۱۳۹۷/۰۳/۲۹بسیار تشخیص دقیقی دارن
۱۴۰۳/۱۰/۰۲سزارین
۱۳۹۷/۰۳/۰۵سزارین شدم عملم خیلی عالی انجام دادن دکتر بسیار بااخلاق و با مسئولیتی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵بسیار عالی،راضی هستم بعد پنج ماه زیر نظر ایشون نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل نازلی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰زایمان
۱۳۹۸/۰۶/۰۲از طریق دوستان نتیجه مثبت
۱۴۰۲/۱۱/۱۲نداشتم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷هنوز هیچ نتیجه ای نگرفتم تازه رفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰دوفرزندم را نزد ایشان سزارین کروم
۱۴۰۰/۰۲/۰۳خیلی عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۹حامله بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶فعلا دومین بار هست نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دوران بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بارداری
۱۳۹۸/۰۲/۰۷دکتر نصیری گل هست. عالیه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۹بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ایشون بوشهر بودن، واقعا کارشون عالی بود از وقتی رفتن نمیدونیم باید پیش کی بریم.. دستشون خیلی سبکه توی عمل
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بهترینی و خوش اخلاق ترین دکتریه ک میشناسم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷زایمانم تحت نظرشون بودم تو بوشهر عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۳آتوومتلبون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱در طول حاملگی خواهرم کنارش بود و کلی کمکش کرد. نتیجه همراهیش عالی بود.
۱۳۹۸/۰۸/۲۲خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۱