۶۴۹ نفر
دکتر محمد گلشن تفتی

دکتر محمد گلشن تفتی

فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۹۴۳۲
۹۹% پیشنهاد کاربران
۵۷۴ نفر

دکتر خوب و با تجربه ای بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

کم خونی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خوب بودند

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عالی زردی نوزاد طول کشیده بود که با تجویز ایشون رفع شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

پسرم مشکل فتخ داشت دکترا متوجه نشدن آقای دکتر گلشن سونو نوشتن و بعد عمل کردیم و خوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۲/۰۵

عالییییییییی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

نتایج بسیار

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

دکتر با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

دفع مکانیوم کودک بسیار عالی وبا تجربه وانسان شریف

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

حالت نفس تنگی داشتن. خیلی خوب شدن

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

زیاد بهشون مراجعه کردم و همیشه ازشون راضی بودم

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

سیاه شدن زبان کودک

۱۳۹۹/۰۷/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

هیچ تو ضیحی نمی دهند انگار قهرن با آدم

۱۳۹۷/۰۳/۱۳

سرما خوردگی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

بسیار تشخیص خوبی دارن و راضی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

با یه بار ویزیت

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

دیسترس تنفسی نوزاد بود که در طول یک هفته درمان شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۵

خیلی خوب بوده

۱۳۹۸/۰۷/۱۴

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

نوزاد زردی داشت دکتر خوبی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تب پسرم .خداروشکر تشخیص دکتر نتیجه خوبی داشت

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

کولیک معده داشت خوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

بچه ام زردی داشت بردم پیش آقای دکتر واقعا عالی بود سریک هفته ای که دارو داده بودن خیلی زردیش خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

من از کرمان به یزد آمدم برای ویزیت بچم تشخیص بسیار عالی هرچند در مدت زمان کوتاه ویزیت می کنند و صحبت نمی کنند.

۱۳۹۷/۱۱/۲۰

خوب بودند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳

دکترخوب وباتجربه

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

سرماخوردگی فرزندو خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

کولیک. کودک

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

تشنج نوزاد

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

تشخیص عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

بابت زردی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

دخترم زیاد شیربالا می اورد ب خوبی درمان شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

پسرم 12 روز تحت نظر ایشان بودن در بیمارستانی بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بیماری سرماخوردگی خوب شده

۱۳۹۸/۰۸/۲۵

خوب است

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

من سعادت نداشتم در خدمتشان باشم ولی تعریفشان زیاد شنیدم

۱۳۹۷/۰۲/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

بسیار باتجربه و متخصص

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عااااااااااااالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

از نظر من بهترین تجربه ووجدان رادر رابطه بابیماران خوددارند

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

دکتری با تجربه هستند

۱۳۹۷/۰۹/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عااالی بود دل درد و کولیک

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

بسیار عالی و

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

کولیک بود و نتیجه درمان عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

سرماخوردگی پسرم و عالی بودن

۱۳۹۸/۰۷/۲۲

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عالی ولی کم حرف

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

تب و لرز و اسهال و استفراغ نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

تشخیص دکتر حرف نداره

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

بهترینن

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

بله به دیگران هم معرفی میکنم اقای دکتر را

۱۳۹۷/۰۲/۰۲

پسرم خروسک داشت و خوب خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

دکتربسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

پزشکی بسیارحاذق وتوانمندهستن

۱۳۹۸/۱۱/۱۱

دکتر بسیار کار بلد و عالی هست

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

زردی نوزاد. بهبودیافت

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

بهترین

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

در بیمارستان موقع سزارین فرزندم

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

واقعا عالی هستن من دوتا بچهام دکترشون آقای دکتر گلشن گرامی هستن امیدوارم همیشه زنده وسلامت باشند

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی ب

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بسیار از ایشان راضیم ومشکل فرزندم برطرف شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

بی اشتهایی فرزندم ک بی نهایت تاثیر داشت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

چکاپ نوزاد

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار دکتر فهمیده

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

بله پای دخترم عفونت قارچ زده بود یه پاماد دادن چنددفعه که زدم خوب شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر پسرم بودند و تشخیص ایشان همیشه عالی بود.

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

کم خونی خوب بوده

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

دکتر بسیار خوب وحقوقی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

بهترین دکتر هست خداییش هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ علمی و پزسکی

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

همیشه تشخیص هاشون درست و نتیحه بخشه

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

کولیک نوزاد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

نوزاد کولیکی داشتم و خیلی بهتر شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

چکاپ بعد از تولد . بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

زردی کودک

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

دخترم یک سالش بودچشمش اشک میزدهرجا دکتربردمش گفتن بایدعمل بشه ولی بردمش پیش دکترگلشن یه قطره بهش دادخوب شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

عالیه دکترگلشن

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

عالی بیست بیشت

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

نفخ کودک

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

استفراق فرزندم بوده الانم خداراشکر بهتره

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

بهترین دکتر

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

پسرم زردی داشت .با ویزیت ایشون خوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

مشکل زردی برطرف شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

سرماخوردگی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

سرماخودگی نتیجه عالی

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بدنیست

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

دکترخیلی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عفونت دستگاه گوارش

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

عااالی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

_________

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

عااالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

کولیک دآشث عآلی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

واااقعا پزشک مجربی هستند فقط انتظار طولانی برای ورود به اتاق دکتر باید کشید

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

تشخیص عالی،برخورد عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر فرزند

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

بهترین هستند ایشون تو زمینه نوزادان و البته وسواس خاصی دارند و جانب احتیاط رو همیشه رعایت میکنند

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

کودکدارایعفونیتبودباویریتایندکترخوبشد

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

دکتر بسیار خوبیه

۱۳۹۹/۰۸/۲۲

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بچمون مریض بود و خوب شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

سعی در زدن مخ پسرش

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

عفونت ریه بهبودی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کارشون عالی هست

۱۳۹۷/۰۲/۰۳

برا گوارش کودک واسهال واستفراغ ، عالی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

درد دل شدید پسرم

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

زردی نوزاد که خیلی طول کشیده بود و خداروشکر با تجویز آقای دکتر خوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

اسهال پسرم زودخوب شدکارش عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

مشکل ادرار

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بچم کولیک داشتو خوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

سرماخوردگی کودک خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

کودک نارس

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

واسه کولیک بچم رفتم خیلی خوب بود جواب داد درحالیکه پیش خیلی از دکترای دیگه بردم و بی ثمر بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

باسلام کارشون رضایت بخش بود.

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

خیلی خوب و عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

عالی بودن تشخیص دهی عالی دارن واقعا ایشون تونستن بیماری پسرم رو تشخیص دهند

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

بهترین دکتر اطفال

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

دخترم مشکل عفونت ودرد دل وغیره داشت وپس از ویزیت ودارو مشکل رفع شد بسیار عالی ومسلط بودند

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

خوب بوده

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

زردی پسرم خوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

سرماخوردگی نوزاد

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

زردی نوزاد ویزیت عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

واقعا کارش حرف نداره دستش شفاست

۱۳۹۸/۰۹/۰۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عاالیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

عالیه دکتر

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

فعلا پسرم تحت درمان هست

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

عالی بوده

۱۳۹۷/۰۸/۲۱

عالیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

واقعاعالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

با تشخیص درست دارو میدهند ولی زیاد حوصله توضیح دادن ندارند

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

نوزادم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

سلام ایشون دکتر حاذق و کار بلدی هستن سلامتی پسرمو بعد خدا مدیون ایشونم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

کولیک پسرم رو مداوا کردند

۱۳۹۹/۰۲/۱۵

بسیارعالی

۱۳۹۷/۰۴/۰۴

زردی نوزادم

۱۳۹۷/۰۳/۰۸

تجویز دکتر برای فرزند من خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

بسیار خوب و باتجربه

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

بینظیر،تشخیص درسا،داروی صحیح

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

بهترین دکتری هست که میشناسم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

عااالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

آلرژی ,با راهنمایی های ایشان بهبودی حاصل شد.

۱۳۹۷/۰۳/۰۹

پسرم هشت ماهه به دنیا آمد و نارس بود. تحت نظر آقای دکتر بود و خدا رو شکر روز به روز بهتر شد. واقعا عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دکتر بسیار باتجربه و فهمیده ای هست

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

نوزاد دوماه دارم تشخیص کولیک درکل دکتر عالی هستن

۱۳۹۷/۱۰/۰۸

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

عااااااااالی....خدا خیر و برکت بده بهشون

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

فوق العاده دکتر با تجربه ای هستند و هربار بچمو بردم پیشش با اولین نسخه حال بچم خوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد گلشن تفتی
یزدبلوار طالقانی - جنب آزمایشگاه مرکزی
همه روزه بعد از ظهر
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    بلوار طالقانی - جنب آزمایشگاه مرکزی