دکتر خوب و با تجربه ای بود
کم خونی
خوب بودند
عالی زردی نوزاد طول کشیده بود که با تجویز ایشون رفع شد
پسرم مشکل فتخ داشت دکترا متوجه نشدن آقای دکتر گلشن سونو نوشتن و بعد عمل کردیم و خوب شد
بسیار عالی
عالییییییییی
نتایج بسیار
دکتر با تجربه ای هستن
دفع مکانیوم کودک بسیار عالی وبا تجربه وانسان شریف
خوب بود
حالت نفس تنگی داشتن. خیلی خوب شدن
زیاد بهشون مراجعه کردم و همیشه ازشون راضی بودم
سرماخوردگی
سیاه شدن زبان کودک
عالی بود
خیلی عالی
عالی عالی
هیچ تو ضیحی نمی دهند انگار قهرن با آدم
سرما خوردگی
بسیار تشخیص خوبی دارن و راضی هستیم
با یه بار ویزیت
دیسترس تنفسی نوزاد بود که در طول یک هفته درمان شد
خیلی خوب بوده
بهترین دکتر
نوزاد زردی داشت دکتر خوبی بودن
عدم رضایت
تب پسرم .خداروشکر تشخیص دکتر نتیجه خوبی داشت
کولیک معده داشت خوب شد
بچه ام زردی داشت بردم پیش آقای دکتر واقعا عالی بود سریک هفته ای که دارو داده بودن خیلی زردیش خوب شد
من از کرمان به یزد آمدم برای ویزیت بچم تشخیص بسیار عالی هرچند در مدت زمان کوتاه ویزیت می کنند و صحبت نمی کنند.
دکترخوب وباتجربه
عالی بودند
خیلی خوبه
سرماخوردگی فرزندو خوب بود
کولیک. کودک
تشنج نوزاد
تشخیص عالی
بابت زردی
دخترم زیاد شیربالا می اورد ب خوبی درمان شد
پسرم 12 روز تحت نظر ایشان بودن در بیمارستانی بسیار دکتر خوبی هستن
بیماری سرماخوردگی خوب شده
خوب است
من سعادت نداشتم در خدمتشان باشم ولی تعریفشان زیاد شنیدم
خیلی خوب
بسیار باتجربه و متخصص
عااااااااااااالی
از نظر من بهترین تجربه ووجدان رادر رابطه بابیماران خوددارند
خیلی خوب بود
دکتری با تجربه هستند
عالی بودن
عالی هستند
عااالی بود دل درد و کولیک
بسیار عالی و
بسیار دکتر خوبی هستن
کولیک بود و نتیجه درمان عالی
سرماخوردگی پسرم و عالی بودن
بسیار دکتر خوبی است
عالی ولی کم حرف
تب و لرز و اسهال و استفراغ نتیجه عالی بود
تشخیص دکتر حرف نداره
بهترینن
بله به دیگران هم معرفی میکنم اقای دکتر را
پسرم خروسک داشت و خوب خوب شد
دکتربسیار عالی
پزشکی بسیارحاذق وتوانمندهستن
دکتر بسیار کار بلد و عالی هست
زردی نوزاد. بهبودیافت
بهترین
در بیمارستان موقع سزارین فرزندم
واقعا عالی هستن من دوتا بچهام دکترشون آقای دکتر گلشن گرامی هستن امیدوارم همیشه زنده وسلامت باشند
عالی ب
بسیار از ایشان راضیم ومشکل فرزندم برطرف شد
دکتر خوبی هستن
بی اشتهایی فرزندم ک بی نهایت تاثیر داشت
چکاپ نوزاد
بسیار دکتر فهمیده
بله پای دخترم عفونت قارچ زده بود یه پاماد دادن چنددفعه که زدم خوب شد
دکتر پسرم بودند و تشخیص ایشان همیشه عالی بود.
کم خونی خوب بوده
دکتر بسیار خوب وحقوقی هستند
بهترین دکتر هست خداییش هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ علمی و پزسکی
همیشه تشخیص هاشون درست و نتیحه بخشه
کولیک نوزاد
نوزاد کولیکی داشتم و خیلی بهتر شد
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
چکاپ بعد از تولد . بسیار عالی بودند
زردی کودک
کارشون خیلی خوبه
دخترم یک سالش بودچشمش اشک میزدهرجا دکتربردمش گفتن بایدعمل بشه ولی بردمش پیش دکترگلشن یه قطره بهش دادخوب شد
عالیه دکترگلشن
عالی بیست بیشت
نفخ کودک
استفراق فرزندم بوده الانم خداراشکر بهتره
پسرم زردی داشت .با ویزیت ایشون خوب شد
مشکل زردی برطرف شد
سرماخودگی نتیجه عالی
بدنیست
دکترخیلی
راضی بودم
عفونت دستگاه گوارش
عااالی عالی
_________
عااالی هستن
کولیک دآشث عآلی بودن
واااقعا پزشک مجربی هستند فقط انتظار طولانی برای ورود به اتاق دکتر باید کشید
تشخیص عالی،برخورد عالی
دکتر فرزند
بهترین هستند ایشون تو زمینه نوزادان و البته وسواس خاصی دارند و جانب احتیاط رو همیشه رعایت میکنند
کودکدارایعفونیتبودباویریتایندکترخوبشد
دکتر بسیار خوبیه
بچمون مریض بود و خوب شد
سعی در زدن مخ پسرش
عفونت ریه بهبودی
کارشون عالی هست
برا گوارش کودک واسهال واستفراغ ، عالی بودن
درد دل شدید پسرم
عالی هستن
زردی نوزاد که خیلی طول کشیده بود و خداروشکر با تجویز آقای دکتر خوب شد
اسهال پسرم زودخوب شدکارش عالیه
مشکل ادرار
بچم کولیک داشتو خوب شد
خوب و عالی
سرماخوردگی کودک خیلی دکتر خوبی هستن
کودک نارس
واسه کولیک بچم رفتم خیلی خوب بود جواب داد درحالیکه پیش خیلی از دکترای دیگه بردم و بی ثمر بود
باسلام کارشون رضایت بخش بود.
خیلی خوب و عالی بود
بسیار عالی و صبور
عالی بودن تشخیص دهی عالی دارن واقعا ایشون تونستن بیماری پسرم رو تشخیص دهند
بهترین دکتر اطفال
دخترم مشکل عفونت ودرد دل وغیره داشت وپس از ویزیت ودارو مشکل رفع شد بسیار عالی ومسلط بودند
خوب بوده
زردی پسرم خوب شد
سرماخوردگی نوزاد
زردی نوزاد ویزیت عالی
واقعا کارش حرف نداره دستش شفاست
عاالیه
عالیه دکتر
فعلا پسرم تحت درمان هست
عالی بوده
عالیست
واقعاعالی
با تشخیص درست دارو میدهند ولی زیاد حوصله توضیح دادن ندارند
نوزادم
مشکل گوارش
سلام ایشون دکتر حاذق و کار بلدی هستن سلامتی پسرمو بعد خدا مدیون ایشونم
کولیک پسرم رو مداوا کردند
بسیارعالی
زردی نوزادم
تجویز دکتر برای فرزند من خوب بود
بسیار خوب و باتجربه
بینظیر،تشخیص درسا،داروی صحیح
بهترین دکتری هست که میشناسم
آلرژی ,با راهنمایی های ایشان بهبودی حاصل شد.
پسرم هشت ماهه به دنیا آمد و نارس بود. تحت نظر آقای دکتر بود و خدا رو شکر روز به روز بهتر شد. واقعا عالی هستن
دکتر بسیار باتجربه و فهمیده ای هست
نوزاد دوماه دارم تشخیص کولیک درکل دکتر عالی هستن
دکتر عالی هستن
عااااااااالی....خدا خیر و برکت بده بهشون
فوق العاده دکتر با تجربه ای هستند و هربار بچمو بردم پیشش با اولین نسخه حال بچم خوب شد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار طالقانی - جنب آزمایشگاه مرکزی
دکتر خوب و با تجربه ای بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۱کم خونی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی زردی نوزاد طول کشیده بود که با تجویز ایشون رفع شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پسرم مشکل فتخ داشت دکترا متوجه نشدن آقای دکتر گلشن سونو نوشتن و بعد عمل کردیم و خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۵عالییییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵نتایج بسیار
۱۳۹۹/۰۴/۲۷دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹دفع مکانیوم کودک بسیار عالی وبا تجربه وانسان شریف
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۶حالت نفس تنگی داشتن. خیلی خوب شدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵زیاد بهشون مراجعه کردم و همیشه ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سرماخوردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سیاه شدن زبان کودک
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶هیچ تو ضیحی نمی دهند انگار قهرن با آدم
۱۳۹۷/۰۳/۱۳سرما خوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار تشخیص خوبی دارن و راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰با یه بار ویزیت
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دیسترس تنفسی نوزاد بود که در طول یک هفته درمان شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۵خیلی خوب بوده
۱۳۹۸/۰۷/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹نوزاد زردی داشت دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳تب پسرم .خداروشکر تشخیص دکتر نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کولیک معده داشت خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بچه ام زردی داشت بردم پیش آقای دکتر واقعا عالی بود سریک هفته ای که دارو داده بودن خیلی زردیش خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵من از کرمان به یزد آمدم برای ویزیت بچم تشخیص بسیار عالی هرچند در مدت زمان کوتاه ویزیت می کنند و صحبت نمی کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دکترخوب وباتجربه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۷سرماخوردگی فرزندو خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کولیک. کودک
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱تشنج نوزاد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بابت زردی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دخترم زیاد شیربالا می اورد ب خوبی درمان شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۳پسرم 12 روز تحت نظر ایشان بودن در بیمارستانی بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بیماری سرماخوردگی خوب شده
۱۳۹۸/۰۸/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۵من سعادت نداشتم در خدمتشان باشم ولی تعریفشان زیاد شنیدم
۱۳۹۷/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار باتجربه و متخصص
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عااااااااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶از نظر من بهترین تجربه ووجدان رادر رابطه بابیماران خوددارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتری با تجربه هستند
۱۳۹۷/۰۹/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عااالی بود دل درد و کولیک
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار عالی و
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۰کولیک بود و نتیجه درمان عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۹سرماخوردگی پسرم و عالی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی ولی کم حرف
۱۴۰۰/۱۱/۱۸تب و لرز و اسهال و استفراغ نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تشخیص دکتر حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بهترینن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بله به دیگران هم معرفی میکنم اقای دکتر را
۱۳۹۷/۰۲/۰۲پسرم خروسک داشت و خوب خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتربسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳پزشکی بسیارحاذق وتوانمندهستن
۱۳۹۸/۱۱/۱۱دکتر بسیار کار بلد و عالی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸زردی نوزاد. بهبودیافت
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۰۵بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۰۲در بیمارستان موقع سزارین فرزندم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۹واقعا عالی هستن من دوتا بچهام دکترشون آقای دکتر گلشن گرامی هستن امیدوارم همیشه زنده وسلامت باشند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی ب
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار از ایشان راضیم ومشکل فرزندم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بی اشتهایی فرزندم ک بی نهایت تاثیر داشت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲چکاپ نوزاد
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار دکتر فهمیده
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بله پای دخترم عفونت قارچ زده بود یه پاماد دادن چنددفعه که زدم خوب شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر پسرم بودند و تشخیص ایشان همیشه عالی بود.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴کم خونی خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر بسیار خوب وحقوقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بهترین دکتر هست خداییش هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ علمی و پزسکی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷همیشه تشخیص هاشون درست و نتیحه بخشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱کولیک نوزاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶نوزاد کولیکی داشتم و خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲چکاپ بعد از تولد . بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶زردی کودک
۱۳۹۹/۱۱/۲۵کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دخترم یک سالش بودچشمش اشک میزدهرجا دکتربردمش گفتن بایدعمل بشه ولی بردمش پیش دکترگلشن یه قطره بهش دادخوب شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عالیه دکترگلشن
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی بیست بیشت
۱۴۰۰/۱۲/۲۴نفخ کودک
۱۴۰۰/۰۶/۰۸استفراق فرزندم بوده الانم خداراشکر بهتره
۱۳۹۹/۰۲/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳پسرم زردی داشت .با ویزیت ایشون خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکل زردی برطرف شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۹سرماخوردگی
۱۳۹۸/۰۹/۱۶سرماخودگی نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بدنیست
۱۳۹۹/۰۲/۱۶دکترخیلی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عفونت دستگاه گوارش
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عااالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲_________
۱۳۹۹/۰۹/۰۱عااالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹کولیک دآشث عآلی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳واااقعا پزشک مجربی هستند فقط انتظار طولانی برای ورود به اتاق دکتر باید کشید
۱۳۹۹/۰۵/۲۳تشخیص عالی،برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر فرزند
۱۳۹۹/۰۲/۰۵بهترین هستند ایشون تو زمینه نوزادان و البته وسواس خاصی دارند و جانب احتیاط رو همیشه رعایت میکنند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴کودکدارایعفونیتبودباویریتایندکترخوبشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۶دکتر بسیار خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۲سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بچمون مریض بود و خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲سعی در زدن مخ پسرش
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عفونت ریه بهبودی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱کارشون عالی هست
۱۳۹۷/۰۲/۰۳برا گوارش کودک واسهال واستفراغ ، عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درد دل شدید پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵زردی نوزاد که خیلی طول کشیده بود و خداروشکر با تجویز آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۸اسهال پسرم زودخوب شدکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مشکل ادرار
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بچم کولیک داشتو خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سرماخوردگی کودک خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴کودک نارس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶واسه کولیک بچم رفتم خیلی خوب بود جواب داد درحالیکه پیش خیلی از دکترای دیگه بردم و بی ثمر بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹باسلام کارشون رضایت بخش بود.
۱۳۹۷/۰۲/۰۹خیلی خوب و عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی بودن تشخیص دهی عالی دارن واقعا ایشون تونستن بیماری پسرم رو تشخیص دهند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بهترین دکتر اطفال
۱۳۹۹/۰۹/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دخترم مشکل عفونت ودرد دل وغیره داشت وپس از ویزیت ودارو مشکل رفع شد بسیار عالی ومسلط بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰زردی پسرم خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵سرماخوردگی نوزاد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲زردی نوزاد ویزیت عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱واقعا کارش حرف نداره دستش شفاست
۱۳۹۸/۰۹/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عاالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالیه دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۲۳فعلا پسرم تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۲عالی بوده
۱۳۹۷/۰۸/۲۱عالیست
۱۳۹۹/۱۲/۱۵واقعاعالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶با تشخیص درست دارو میدهند ولی زیاد حوصله توضیح دادن ندارند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱نوزادم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۸/۱۳سلام ایشون دکتر حاذق و کار بلدی هستن سلامتی پسرمو بعد خدا مدیون ایشونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶کولیک پسرم رو مداوا کردند
۱۳۹۹/۰۲/۱۵بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۴زردی نوزادم
۱۳۹۷/۰۳/۰۸تجویز دکتر برای فرزند من خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار خوب و باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بینظیر،تشخیص درسا،داروی صحیح
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بهترین دکتری هست که میشناسم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عااالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰آلرژی ,با راهنمایی های ایشان بهبودی حاصل شد.
۱۳۹۷/۰۳/۰۹پسرم هشت ماهه به دنیا آمد و نارس بود. تحت نظر آقای دکتر بود و خدا رو شکر روز به روز بهتر شد. واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر بسیار باتجربه و فهمیده ای هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۸نوزاد دوماه دارم تشخیص کولیک درکل دکتر عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۰۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عااااااااالی....خدا خیر و برکت بده بهشون
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فوق العاده دکتر با تجربه ای هستند و هربار بچمو بردم پیشش با اولین نسخه حال بچم خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۵