دکتر خوبی ه
به جز اقای دکتر هیچ دکتری نفهمید که بچه من لوزه سوم داره
با یک ویزیت بیماری برطرف میشد
با تشکر از جناب دکتر که با حوصله و روی خوش بیمار رو ویزیت میکنن و با کمترین میزان دارو بهترین نتیجه رو برای بیمار ارائه میدن
بسیار عال
سرماخوردگی
ازاولی که پسرم به دنیا اومده تاالان که 10ماهه هست پیش ایشون رفتم خیلی دکترخوبی هستن...
بهترین دکتر یزد هستند
عالی باتشکر
عاالی بودن
دکتر کودکی دخترام بودن بسیار دکتر خوبی هستن با بچه ها ارتباط بسیار خوبی دارن
دکتر مطابق ایشون نه داریم نه خواهیم داشت
خیلی عالی
عالیییی
عالی هستن
زردیبودخوبشد
دکتر خیلی خوبی هستن. من از تشخیصشون و نحوه عملکردشون خیلی راضیم
برای اطفال
لیلکنکا
آلژی داشتم بهتر شدم
بسیار فهمیده
خیلی خوب بود
دکتر خوبی هستن
داخل بیمارستان چکار کردن
خیلی کارش خوب هست
عالی هستن در تشخیص بیماری های اطفال
پسرم سرماخورده بود سرفه های بدی مبکرد که میگفتن کروناس با تحویز یه شربت سریع خوب شد
بد نبود
بسیار عالی
عالی هستند
دکتر قبلان در بیمارستان نوزاد مارو چک کردن عالی هست
سلام بچه عفونت داشت درمان شد
زردی بچه ام
عالی بودن
سلام بسیار دکتر خوب و صبوری هستن
خیلی دکت
دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند. و تشخیصشون خوبه.
عالی از
دکترخوبی هستن باتجربه هستن
خوب بود عالی
برای زردی دکتر متبحر هستند
سرماخوردگی عالی بودن و خوشرو
فتخ ناف جراحی
از کودکی
خیلی دقیق کودک را معاینه میکنه
عدم رضایت
خیلی دکترخوش برخوردومهربان وفهمیده هستن وداروهای تجویزیشون عالی هست
دکتر خیلی خوبیه. من همیشه دوقلوهامو میبرم پیش ایشون
خیلی دکتر
خیلی دکترخوبی هستند
عفونت گوش پسرم
خوش اخلاق مودب باسواد
سرما خوردگی بود خوب شدم
دکتر بسیار بسار عالی و کار درست
چشم خوب بود
عفونت چشم نوزادم و بهبودی آن
دانه های ریز دربدن کودک و تشخیص سریع
دکتر بسیار بسیار عالی هستند
خوبن به نظرم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان آیت الله خاتمی - ابتدای خیابان مهدی -ساختمان پزشکان مهدی
دکتر خوبی ه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴به جز اقای دکتر هیچ دکتری نفهمید که بچه من لوزه سوم داره
۱۴۰۳/۰۷/۱۸با یک ویزیت بیماری برطرف میشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵با تشکر از جناب دکتر که با حوصله و روی خوش بیمار رو ویزیت میکنن و با کمترین میزان دارو بهترین نتیجه رو برای بیمار ارائه میدن
۱۴۰۱/۰۷/۲۷بسیار عال
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سرماخوردگی
۱۳۹۸/۰۷/۱۸ازاولی که پسرم به دنیا اومده تاالان که 10ماهه هست پیش ایشون رفتم خیلی دکترخوبی هستن...
۱۳۹۸/۱۰/۱۹بهترین دکتر یزد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۳عالی باتشکر
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عاالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۲۶دکتر کودکی دخترام بودن بسیار دکتر خوبی هستن با بچه ها ارتباط بسیار خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر مطابق ایشون نه داریم نه خواهیم داشت
۱۴۰۱/۱۲/۲۰خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۵/۰۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴زردیبودخوبشد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن. من از تشخیصشون و نحوه عملکردشون خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰برای اطفال
۱۴۰۴/۰۹/۱۲لیلکنکا
۱۴۰۰/۱۱/۰۶آلژی داشتم بهتر شدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۲بسیار فهمیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶داخل بیمارستان چکار کردن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی کارش خوب هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی هستن در تشخیص بیماری های اطفال
۱۴۰۱/۰۷/۲۵پسرم سرماخورده بود سرفه های بدی مبکرد که میگفتن کروناس با تحویز یه شربت سریع خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۷بد نبود
۱۴۰۱/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۳۰دکتر قبلان در بیمارستان نوزاد مارو چک کردن عالی هست
۱۴۰۱/۰۷/۲۴سلام بچه عفونت داشت درمان شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۱زردی بچه ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۲۷سلام بسیار دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳خیلی دکت
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۳دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند. و تشخیصشون خوبه.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی از
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکترخوبی هستن باتجربه هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سرماخوردگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱خوب بود عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴برای زردی دکتر متبحر هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸سرماخوردگی عالی بودن و خوشرو
۱۴۰۱/۰۸/۱۵فتخ ناف جراحی
۱۳۹۷/۱۰/۰۵از کودکی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی دقیق کودک را معاینه میکنه
۱۳۹۸/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴خیلی دکترخوش برخوردومهربان وفهمیده هستن وداروهای تجویزیشون عالی هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر خیلی خوبیه. من همیشه دوقلوهامو میبرم پیش ایشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی دکترخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عفونت گوش پسرم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶خوش اخلاق مودب باسواد
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۳سرما خوردگی بود خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر بسیار بسار عالی و کار درست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶چشم خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عفونت چشم نوزادم و بهبودی آن
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دانه های ریز دربدن کودک و تشخیص سریع
۱۴۰۱/۱۰/۱۲دکتر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوبن به نظرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۳