مشکلم این بود ناراحتی اعصاب داشتم و اومدم پیش دکتر نصیرایی و با دو نخسه شون خوب شدم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
افسردگی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بسیار عالی و صبور به حرفات گوش میده
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
مشکل افسردگی و تشنج بعداز زایمان و فوق العاده بودن و خیلی عالی بررسی و معاینه می کنند و با دقت به شرح حال بیمار گوش میدن و بعد بیماری رو کاملا علمی توضیح میدن طوری که من رو که هیچ دکتری نتونسته بود توجیح کنه که افسردگی دارم رو طوری با بیان علائم متقاعد کردن که پذیرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
خیییلی عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خیلی عال
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
مشکل خانوادگی داشتم خییلی خوب راهنمایی شدم متشکرم از ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
من دچار یک حالت اضطراب و افسردگی شدید شده بودم که با کمک دکتر نصیرایی عزیز واقعا مشکلم حل شد. باورم نمیشد که دوباره حالم خوب بشه ولی دکتر من رو به حال خیلی خیلی خوب برگردوند
خدا خیرشون بده
براشون بهترینها رو آرزو میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
افسردگی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
اعصابم خ
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
مشکل اصلی سینوزیت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار صبورانه و محترمانه با مراجع برخورد میکنند، تشخیص هاشون عالی ست ، شخصیت کاریزماتیکی دارند ،و بسیار متعهدانه و مسئواانه طبابت میکنند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
سلام ا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
پدرم مشکل بی قراری اعصاب داشت خیلی خوب شده.
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
بسیار خوش برخورد و بااخلاق.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
دکتر بسیار ماهر خوش اخلاق وکاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
من پسرم مشکل داره مشکلی ذهنی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
یکی از بهترین اساتید هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
با صبرو حوصله و عالییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
بله خوبن به خودکشی فکر میکردم کمکم کردن
با دادن راه حل
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
افسردگی
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
یادم نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
مشکل افسردگی داشتم با کمک آقای دکتر مشکلم حل شد با تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
واقعا حالم خوب شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
وسواس و ترس و وحشت داشتم ،بالاخره نتیجه خوب داد هرچند زمان زیادی برد اما خوب شدم .خدا پدر و مادرش را بیامرزد و از خدا میخواهم عمر طولانی داشته باشد همراه با خوشی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
از استرس زیاد احساس تنگی نفس پیدا میکردم حالم خیلی بدمیشد
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
برای فراموشی دکتر بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکترباحوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
سردرد وافسردگی شدید ب طور کامل خوب شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
گریه می کردم همش
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دکتر بسیار خوب وبا شخصیت ومتخصص هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
دکتر با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
بسیار حاذق وبادقت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
مشکلی پیش اومده بود برام و روح و روانم پریشان بود باصحبتهاشون اروم شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مشاوره ای و یک دوره درمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی دکتر خوب،با حوصله و کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
خیلی خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
ناراحتی اعصاب...تا چند وقت خوبه میشه اما بالاخره دوباره برمیگرده هر بیماری معمولا به طور کامل خوب نمیشه
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
ایشون عالی هستن من افسردگی شدید داشتم وتو یک دوره سه ساله درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بله عالی هستند
سیستم خوابم به هم ریخته بود با دادن دارو های ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
استرس داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
افسردگی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عالی،متعهد و مرد
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
ایشون پزشک فوق العاده حاذقی هستن شخصیت ایشون جدای از داروهای که تجویز میکنن باعث ارامش مریض میشه ونصف راه درمان رفته .ایشون بسیارمحترم هستن وبه حرف مریض با حوصله گوش میدن وبه مریصشون احترام میزارن .من بسیارراضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
باحوصله مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
برای مشکل عصبب پدر مراجعه کردیم و راهنمایی خوبی کردند
واقعا عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱مشکلم این بود ناراحتی اعصاب داشتم و اومدم پیش دکتر نصیرایی و با دو نخسه شون خوب شدم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹افسردگی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار عالی و صبور به حرفات گوش میده
۱۴۰۱/۰۴/۲۰مشکل افسردگی و تشنج بعداز زایمان و فوق العاده بودن و خیلی عالی بررسی و معاینه می کنند و با دقت به شرح حال بیمار گوش میدن و بعد بیماری رو کاملا علمی توضیح میدن طوری که من رو که هیچ دکتری نتونسته بود توجیح کنه که افسردگی دارم رو طوری با بیان علائم متقاعد کردن که پذیرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۱۵خیییلی عاااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خیلی عال
۱۴۰۱/۰۳/۲۲مشکل خانوادگی داشتم خییلی خوب راهنمایی شدم متشکرم از ایشون
۱۳۹۸/۰۲/۰۱من دچار یک حالت اضطراب و افسردگی شدید شده بودم که با کمک دکتر نصیرایی عزیز واقعا مشکلم حل شد. باورم نمیشد که دوباره حالم خوب بشه ولی دکتر من رو به حال خیلی خیلی خوب برگردوند خدا خیرشون بده براشون بهترینها رو آرزو میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۰۸افسردگی و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اعصابم خ
۱۴۰۱/۰۵/۱۱مشکل اصلی سینوزیت
۱۴۰۰/۱۱/۲۶بسیار صبورانه و محترمانه با مراجع برخورد میکنند، تشخیص هاشون عالی ست ، شخصیت کاریزماتیکی دارند ،و بسیار متعهدانه و مسئواانه طبابت میکنند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۱۷سلام ا
۱۴۰۰/۰۹/۱۸پدرم مشکل بی قراری اعصاب داشت خیلی خوب شده.
۱۳۹۷/۰۹/۲۷بسیار خوش برخورد و بااخلاق.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر بسیار ماهر خوش اخلاق وکاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰من پسرم مشکل داره مشکلی ذهنی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۳یکی از بهترین اساتید هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱با صبرو حوصله و عالییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹بله خوبن به خودکشی فکر میکردم کمکم کردن با دادن راه حل
۱۴۰۰/۰۵/۱۹افسردگی
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰یادم نیست
۱۴۰۱/۰۱/۱۳مشکل افسردگی داشتم با کمک آقای دکتر مشکلم حل شد با تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۱۶واقعا حالم خوب شد
۱۴۰۱/۰۶/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴وسواس و ترس و وحشت داشتم ،بالاخره نتیجه خوب داد هرچند زمان زیادی برد اما خوب شدم .خدا پدر و مادرش را بیامرزد و از خدا میخواهم عمر طولانی داشته باشد همراه با خوشی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸از استرس زیاد احساس تنگی نفس پیدا میکردم حالم خیلی بدمیشد
۱۴۰۱/۰۵/۰۸برای فراموشی دکتر بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکترباحوصله ایی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۰سردرد وافسردگی شدید ب طور کامل خوب شدم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵گریه می کردم همش
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر بسیار خوب وبا شخصیت ومتخصص هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۷دکتر با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بسیار حاذق وبادقت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکلی پیش اومده بود برام و روح و روانم پریشان بود باصحبتهاشون اروم شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵مشاوره ای و یک دوره درمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی دکتر خوب،با حوصله و کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۱۰/۰۵خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ناراحتی اعصاب...تا چند وقت خوبه میشه اما بالاخره دوباره برمیگرده هر بیماری معمولا به طور کامل خوب نمیشه
۱۳۹۸/۰۲/۲۲ایشون عالی هستن من افسردگی شدید داشتم وتو یک دوره سه ساله درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بله عالی هستند سیستم خوابم به هم ریخته بود با دادن دارو های ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱استرس داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳افسردگی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی،متعهد و مرد
۱۴۰۰/۰۳/۱۶ایشون پزشک فوق العاده حاذقی هستن شخصیت ایشون جدای از داروهای که تجویز میکنن باعث ارامش مریض میشه ونصف راه درمان رفته .ایشون بسیارمحترم هستن وبه حرف مریض با حوصله گوش میدن وبه مریصشون احترام میزارن .من بسیارراضی بودم
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۴باحوصله مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۰۸برای مشکل عصبب پدر مراجعه کردیم و راهنمایی خوبی کردند
۱۴۰۱/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸