بسیار بسیار با مسایل راحت برخورد میکنند و کلا ترس و نگرانی رو از بیمار دور می کنند ، تشخیص بسیار دقیق و درستی دارند . برای فرد وسواس و نگرانی مثل من ایشون عااالی هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
فعلا در مرحله اولیه هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
هیچی فعلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
ناباروری و ای وی اف انجام دادم بسیار دکتر با تجربه و خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
سالهاست که خودم و دخترم از زمان بلوغ تحت نظر و کنترل ایشان هستیم ،به تازگی خانم برادرم هم به جمع ما اضافه شدند..بسیار با حوصله و با دقت ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خیلی دکتر خوبیه عالی هستن خیلی ب مریضاشون اهمیت میدن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
پزشک دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
هر فردی که با کوچکترین مشکل ناباروری روبرو هست اولین نیازش یه برخورد خوش و آروم از دکتر هست که ایشون با لبخندی که همیشه روی لب دارن این نیاز رو رفع میکنن،دومین نیازش تخصص و تجربه هست که دکتر اسرافیلی با تجربه ای که دارن این مورد رو هم رفع میکنن،، من یکی از مریضهای دکتر هستم که از سال 93 تحت نظرایشون هستم و الان بچه دومم رو به روش iui باردار هستم
۱۳۹۸/۰۲/۰۳
بارداری
۱۳۹۸/۰۴/۰۲
واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
تازه یک بار توسط ایشان ویزیت شدم ولی بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند و کاملا به صحبت های بیمار توجه می کنند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
فوق العاده دکتر حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
خدارو شکر اولین ویزیت بدون اینکه دارو بده باردار شدم،
گفت یه آزمایش مینویسم ماه بعد بیا
که خدارو شکر ماه بعدش باردار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عال هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
کنترل بارداری و نتیجه فرزند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
با سلام دکتر اسرافیلی به نظر من یکی از بهترین دکترا در زمینه زایمان میباشد پسرم رو خانم دکتر به دنیا اوردن به جرات میتوانم بگم بهترین دکتر در زمینه زایمان از نوع سزارین میباشد
بسیییییارررر عالی و خبره
۱۳۹۷/۰۴/۰۶
ناباربری
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
دکتر فوق العاده وبی نظیرن.مشکل نازایی.تحت درمانم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
برای نظر زود هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
برای بچه دار شدن پیششون رفتم،فعلا آزمایش نوشتن آخه بار اولم بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
عالیه حرف نداره خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۳/۰۷
پزشکی حاذق ، کار بلد و بسیار مهربان و با احساس
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
نازایی و ای وی اف موفق
۱۳۹۹/۰۲/۱۹
دکتر فوق العاده مهربان و پرانرژی هستند و فعلا تحت درمان نازایی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تازه اومدم فعلا نمیدونم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
واقعا دکتر عالیه تو قلب بیمارها جا می گیره از بس خوش برخورده من با اولین بار پیشش باردار شدم100بهش میدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
در حال درمان نازایی دکتر فوق العاده مجرب و مهربان و با انرژی بالاهستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
نازایی فعلا که هیچی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
بارداری موفق
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
دکتر خوب وبا تجربه ای هست ولی در کل اول توکل باید ب خدا باشد
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
واقعا دکتر خوب و مهربونی هستن خوب به همه حرفات گوش میده و با دل و جون معاینت میکنه
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
من پیششون آی وی اف کردم با اولین انتقال مامان شدم و خدا رو هزاران بار شکر اول خدا و بعد ایشون. من کیست آندومتریوز داشتم همسرمم الیگو اسپرم بود. دکتر مثل ایشون توی دنیا ندیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
پلی کیستیک
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
ای وی اف
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
دکتر خیلی خوبی هستن دوتا از بستگانم پیش ایشان درمان شدن
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
سلام 3 بار پیش ایشون IVF ناموفق داشتم ولی به خاطر انرژی بسیار و علمی که دارند مجدد میخوام بهشون مراجعه کنم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
راضی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
بسیار انرژی مثبت هستن و خیلی آدمو آروم میکنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی بودن فقط زایمان کردم ولی خیلی راضی هستم از ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
یک بار بارداری با ای وی اف
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
5 سال نازایی اولین بار ای وی اف و انتقالم مثبت شد واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
معرکه . عااالی .واقعا دکار بسیاااار کاربلد و مطمئن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
یکبار ویزیت شدم خیلی مهربونن و با حوصله گوش میکنن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عالین عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
عالییییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
با سلام من مشکل نازایی دارم و فعلا تحت درمان هستم ولی خیلی از قابلیتهای ایشون شنیدم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
مشکل حل نشد و نتیجه ای هم حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
خیلی دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
برای ناباروری و زایمان از درمانهاشون استفاده کردم و بسیار راضی بودم .. خیلی خوش اخلاق مهربان مسلط و دوست داشتنی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
نازایی... دوقلو بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیار راضی ام و همیشه ممنونشونم چون من جواب گرفتم و پسرم 7ماهشه
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بسیار عالی و کاربلد هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۶
در حال اقدام جهت ای وی اف
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
ای وی اف کردم و خدارو شکر مثبت شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
نازایی وهمچنان ادامه داره کار درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
مادرم فیبروم داشت و پیش ایشون عملشون کرد اینقد عالی بودن که دکتر خونوادگیمون شدن و خودمم پیش ایشون میرم برای همه کارام
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
آی وی اف
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
واقعا دکتر باهوش و خوش اخلاق و نمونه
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
زنداداشم مشکل ناباروری داشت خدارو شکر خانم دکتر درمان کردند
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار بسیار از ایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
خوش برخورد و انرژی مثبت بار اول رفتم که فقط ازمایش نوشت
۱۳۹۸/۰۳/۱۱
واقعا دکتر فوق العاده ای هستند باروزنومه درخشان ودر کار خود خبره هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
من ی مشکل جزئی داشتم ب چنتا دکتر مراجعه کردم ک نتیجه ای نداد ولی با یکبارویزیت پیش خانوم دکتراسرافیلی برطرف شد ممنونم
ازشما دکتر بسیار مهربان
عالی هستن، بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بارداری و زایمان عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار بسیار با مسایل راحت برخورد میکنند و کلا ترس و نگرانی رو از بیمار دور می کنند ، تشخیص بسیار دقیق و درستی دارند . برای فرد وسواس و نگرانی مثل من ایشون عااالی هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸فعلا در مرحله اولیه هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴هیچی فعلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ناباروری و ای وی اف انجام دادم بسیار دکتر با تجربه و خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۴سالهاست که خودم و دخترم از زمان بلوغ تحت نظر و کنترل ایشان هستیم ،به تازگی خانم برادرم هم به جمع ما اضافه شدند..بسیار با حوصله و با دقت ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی دکتر خوبیه عالی هستن خیلی ب مریضاشون اهمیت میدن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پزشک دلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۹هر فردی که با کوچکترین مشکل ناباروری روبرو هست اولین نیازش یه برخورد خوش و آروم از دکتر هست که ایشون با لبخندی که همیشه روی لب دارن این نیاز رو رفع میکنن،دومین نیازش تخصص و تجربه هست که دکتر اسرافیلی با تجربه ای که دارن این مورد رو هم رفع میکنن،، من یکی از مریضهای دکتر هستم که از سال 93 تحت نظرایشون هستم و الان بچه دومم رو به روش iui باردار هستم
۱۳۹۸/۰۲/۰۳بارداری
۱۳۹۸/۰۴/۰۲واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶تازه یک بار توسط ایشان ویزیت شدم ولی بسیار مهربان و خوش اخلاق هستند و کاملا به صحبت های بیمار توجه می کنند.
۱۴۰۰/۰۳/۲۴فوق العاده دکتر حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۲خدارو شکر اولین ویزیت بدون اینکه دارو بده باردار شدم، گفت یه آزمایش مینویسم ماه بعد بیا که خدارو شکر ماه بعدش باردار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عال هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کنترل بارداری و نتیجه فرزند
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۴با سلام دکتر اسرافیلی به نظر من یکی از بهترین دکترا در زمینه زایمان میباشد پسرم رو خانم دکتر به دنیا اوردن به جرات میتوانم بگم بهترین دکتر در زمینه زایمان از نوع سزارین میباشد بسیییییارررر عالی و خبره
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ناباربری
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر فوق العاده وبی نظیرن.مشکل نازایی.تحت درمانم
۱۳۹۸/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۹برای نظر زود هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱برای بچه دار شدن پیششون رفتم،فعلا آزمایش نوشتن آخه بار اولم بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۱عالیه حرف نداره خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۳/۰۷پزشکی حاذق ، کار بلد و بسیار مهربان و با احساس
۱۳۹۸/۰۴/۲۷نازایی و ای وی اف موفق
۱۳۹۹/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده مهربان و پرانرژی هستند و فعلا تحت درمان نازایی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸تازه اومدم فعلا نمیدونم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲واقعا دکتر عالیه تو قلب بیمارها جا می گیره از بس خوش برخورده من با اولین بار پیشش باردار شدم100بهش میدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۹در حال درمان نازایی دکتر فوق العاده مجرب و مهربان و با انرژی بالاهستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹نازایی فعلا که هیچی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴بارداری موفق
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر خوب وبا تجربه ای هست ولی در کل اول توکل باید ب خدا باشد
۱۳۹۸/۰۲/۰۷واقعا دکتر خوب و مهربونی هستن خوب به همه حرفات گوش میده و با دل و جون معاینت میکنه
۱۳۹۹/۰۸/۲۷من پیششون آی وی اف کردم با اولین انتقال مامان شدم و خدا رو هزاران بار شکر اول خدا و بعد ایشون. من کیست آندومتریوز داشتم همسرمم الیگو اسپرم بود. دکتر مثل ایشون توی دنیا ندیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲پلی کیستیک
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ای وی اف
۱۳۹۸/۰۴/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن دوتا از بستگانم پیش ایشان درمان شدن
۱۳۹۹/۰۶/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳سلام 3 بار پیش ایشون IVF ناموفق داشتم ولی به خاطر انرژی بسیار و علمی که دارند مجدد میخوام بهشون مراجعه کنم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱راضی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بسیار انرژی مثبت هستن و خیلی آدمو آروم میکنن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن فقط زایمان کردم ولی خیلی راضی هستم از ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶یک بار بارداری با ای وی اف
۱۴۰۰/۰۹/۰۲5 سال نازایی اولین بار ای وی اف و انتقالم مثبت شد واقعا راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۴معرکه . عااالی .واقعا دکار بسیاااار کاربلد و مطمئن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵یکبار ویزیت شدم خیلی مهربونن و با حوصله گوش میکنن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالین عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷عالییییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸با سلام من مشکل نازایی دارم و فعلا تحت درمان هستم ولی خیلی از قابلیتهای ایشون شنیدم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷مشکل حل نشد و نتیجه ای هم حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۵/۱۳خیلی دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای ناباروری و زایمان از درمانهاشون استفاده کردم و بسیار راضی بودم .. خیلی خوش اخلاق مهربان مسلط و دوست داشتنی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱نازایی... دوقلو بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار راضی ام و همیشه ممنونشونم چون من جواب گرفتم و پسرم 7ماهشه
۱۳۹۷/۱۰/۱۲بسیار عالی و کاربلد هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۶در حال اقدام جهت ای وی اف
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ای وی اف کردم و خدارو شکر مثبت شد
۱۳۹۸/۰۳/۲۷نازایی وهمچنان ادامه داره کار درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۷مادرم فیبروم داشت و پیش ایشون عملشون کرد اینقد عالی بودن که دکتر خونوادگیمون شدن و خودمم پیش ایشون میرم برای همه کارام
۱۴۰۰/۰۸/۲۶آی وی اف
۱۴۰۰/۰۷/۱۶واقعا دکتر باهوش و خوش اخلاق و نمونه
۱۳۹۸/۱۱/۲۶زنداداشم مشکل ناباروری داشت خدارو شکر خانم دکتر درمان کردند
۱۳۹۹/۰۳/۱۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار بسیار از ایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۱/۰۵خوش برخورد و انرژی مثبت بار اول رفتم که فقط ازمایش نوشت
۱۳۹۸/۰۳/۱۱واقعا دکتر فوق العاده ای هستند باروزنومه درخشان ودر کار خود خبره هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۶من ی مشکل جزئی داشتم ب چنتا دکتر مراجعه کردم ک نتیجه ای نداد ولی با یکبارویزیت پیش خانوم دکتراسرافیلی برطرف شد ممنونم ازشما دکتر بسیار مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خانوم دکتر واقعان کارشون درست وتشخیص عالی واقعان تشکر میکنم ازتون
۱۳۹۹/۱۲/۲۶من 6ماهه پیششون میرم دوتا آی یو آی منفی و اسفند یک آی وی اف منفی و هنوز نتونستم پیداشون کنم و جواب آزمایشمو بهشون بگم خیلی حالم بده
۱۳۹۹/۰۱/۰۷فعلا یک بار پیش ایشان رفتم و بعد 6 ماه دوباره باید ویزیت بشم برای کیست آندومتریوز رفتم دارو دادند بهم
۱۳۹۷/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹من با بار اول پیش
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل اندومتریوز بوده خودم ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶فعلا تحته درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی حرف ندارن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸واقعا تو کارشون عالی و خبره هستن ایشون عالی عالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵برخوردی عالی و تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۰۸کیست سینه داشتم دردش کم شد و خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عالیه اند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶اولین بار مراجعه کردم و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی انقلاب
۱۳۹۹/۰۱/۲۱بعدازمراجعه به خانم دکتر بعد3ماه باردارشدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل نازایی و تحت درمان هستم
۱۳۹۷/۱۲/۱۱خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۳دکتر عالیهه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۵/۲۱برای آی یو آی بود و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خانم دکتر یه فرشته مهربان وفوق العاده با تخصص هستند،،خودم دختر هام مریض ایشان هستیم،
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ای وی اف کردم پیششون و نتیجه ش ی دختر سه سالو نیمه س ک الان کنارمه... دستشون شفاس همون باراول نتیجه داد
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عالین.مشکل نازایی.و با اولین مراجعه به ایشان مشکلم حل شد
۱۳۹۸/۱۱/۱۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶فعلا که تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر بسیار بسیار بسیار عااااالی هر چی از ایشون تعریف کنم کمه
۱۳۹۸/۰۱/۲۵بهبودی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱فقط ویزیت
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی و متعهد با انرژی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ویزیت ساده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴آی وی اف موفق در اولین انتقال بسیار با تجربه و صبور و دلسوز و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی کارشون خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱یکبار مراجعه داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسار پ
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲یکبار ویزیت شدم پیششون
۱۳۹۸/۱۱/۱۹من کیست داشتم که توسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر خوش برخوردی مشکل نازایی انتقال دادم فعلا آزمایش نکردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۸اقدام برای بارداری،
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دوران بارداری تحت نظر خانم دکتر بودم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹من مشکل نازایی داشتم وبا اولین بار ای یو ای باردار شدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۴فعلا در حالدرمانم دکتر خیلی مهربون وخوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۰۳