نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
تهران خیابان شریعتی - بالاتر از شهید بهشتی - نبش خیابان متحیر - پلاک 1 - واحد 2
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از شهید بهشتی - نبش خیابان متحیر - پلاک ۱ - واحد ۲
مشکل معده درد داشتم وکارشون خیلی درست بود عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰مشکل کبدی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب است
۱۳۹۷/۰۹/۱۹فوق العاده کار درست خوش اخلاق و بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷در ۸ال درمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۷میکروب معده داشتم و با تشخیص خیلی خوب در مان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۸سلامتی کامل بدست اوردم کارش عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۴مشکل معده
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱مشکل نفخ و درد در معده داشتم ویزیت شدم بهترم خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی خوش
۱۴۰۳/۰۶/۲۳هلیکوباکتر داشتم.خداروشکر به خوبی کنترل شد.بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل یبوست اسید بالا داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خوب بودند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶از معاینات پزشکی ایشان راضیم
۱۴۰۱/۱۰/۲۷مشکل گوارش داشتم یه بار رفتم خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶پزشکی متخصص و باسواد که با صبوری و دقت بالا با بیماران برخورد و تعامل می کند
۱۳۹۹/۰۹/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳سلام جناب آقای دکتر یکی از بهترین پزشکان تعهد پذیر می باشند و سلامتی ما مدیون آقای دکتر هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۷فعلا تحت درمان هستم در اولین ویزیت راضی بوده ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹فعلا که از طریق اپلیکیشن نوبت دات ای آر نمیتونم جواب ها رو بارگذاری کنم مشکل دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۱/۰۳بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳فعلا یک جلسه بوده
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عالی و خوب
۱۴۰۱/۰۷/۱۲دخترم یک ساله ام مشکل یبوست شدید داشت اینترنتی ویزیت کردن کاملا مشکلش برطرف شد خدا خیرش بده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر خوبی هست بسیار با تجربه و خش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۶واقعا دکتر قابلی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲در حال درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۵درد معده،
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار با علم و با اخلاق و مهربان
۱۳۹۸/۱۱/۲۶درد معده داشتم با یه نسخه خوب شدم .کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیارخوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۹تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بود،
۱۳۹۷/۰۸/۳۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴بسیار صبور و با اخلاق و دستشون شفاست
۱۴۰۲/۰۶/۲۱یه دوره بد نبود باید دوباره برم برا زخم معده
۱۳۹۹/۰۶/۲۱عاااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۰کولیت ذوده
۱۴۰۴/۰۱/۰۱درد شکمی خوشبختانه مشکلی نبود .
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خوب عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷معده درد داشتم به لطف خدا وطبابت ایسون مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خوبیه در کل.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی بود خیلی دکتر باتجربه ایست
۱۴۰۱/۰۲/۱۸مشکل مع ه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بود راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۲۱مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴متشخص با حوصله تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۵دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۰تشخیص خوبی دادند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲من فعلا تحت درمان هستم هم منشی و هم خود دکترخیلی خوش برخوردهستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی و متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر بسیار حاذق و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱دکتر خوبی هستند حیف که از شهرکرد رفتند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹مشکل میکروب معده داشتم وتحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۱۰بسیار دکتر باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱باسواد و متبحر
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سلام آقای رشیدی ،دکتری باتجربه و فوق العاده است،قبلا یبار رفتم پیششون،با یه نسخه خوب شدم،مشکل معده داشتم،
۱۳۹۸/۱۰/۰۳معده و بهبودی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر عالیه کارش هم خودم بیمار ایشون بودم هم مادرم هم عموم که نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۰۱/۲۵بسیار حاذق و صبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فعلا در مرحله تشخیص هستیم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام کیا هستم و برای اولین بار مراجعه کردم ، ابتدا از خانم منشی تشکر میکنم که بسیار خوش برخورد بودن ، آقای دکتر با صبر و حوصله شرح حالم و گوش دادن و با دستور غذایی و تجویز دو قرص من به نتیجه رسیدم و در حال سپری کردن دوره درمان هستم . بنظرم اشراف خوبی نسبت به تخصص خودشون دارند و بسیاربسیار انسان افتاده و بی ادعایی هستند. خودم به آشنایان آقای دکتر رشیدی معرفی کردم در پایان تشکر و قدردانی میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خوب ومیشه گفت ازبهترینهادرشهرکرد
۱۴۰۱/۰۹/۲۲خیلی مثبت بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳تحت نظر ایشان و تحت درمان هستم و هشتاد درصد مشکلم حل شده.
۱۴۰۳/۱۰/۲۹جلسه اول فعلا ویزیت شدم و شرح حال.. خونریزی معده تشخیص دادند و گفتند چهار روز دیگه بیا آندوسکوپی و کولونوسکوپی ، خوش اخلاق و خوش برخورد و متبحر هستند، ولی اینکه دیر اقدام را شروع میکنند برای من رضایت ندارم.. خونریزی معده خطرناک است و فوری باید اقدام کنند..در کل به نظرم متبحر و با دانش و با تجربه هستند ، خداوند حفظشان کند همچنین خانم مدیر مطب هم عالی بودند....سلامت باشند..
۱۴۰۵/۰۱/۱۷میکروب معده داشتم ،و فوقالعاده دکتر با اخلاق و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ایشون قبلا همکار بنده بودن و واقعا در طبابت استاد هستن.از زمانی که پزشک عمومی بودن تا الان که تخصص دارن توی همه زمینه ها بهترین درمان و دارو رو تجویز میکردن. پر از انرژی مثبت
۱۴۰۱/۰۳/۲۴درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی بو
۱۴۰۲/۱۰/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۱خوش برخورد با حوصله ویزیت کامل و دقیق
۱۴۰۱/۱۲/۰۲تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دلسوز
۱۴۰۱/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶گاستریت معده و کولیت روده . آندوسکوپی معده شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر حوصله گذار و خوب تشخیص دهی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴کلونوسکوپی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتر رشیدی بسیار باسواد وکاربلدهست مشکل معده داشتم خداراشکر برطرف شد
۱۴۰۳/۰۶/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵میگروب معده خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستن با درد معده د شکم مراجعه کردم دکتر اندوسکوپی کردن و ژخم اثنی عشر داشتم به خوبی تشخیص دادن و در عرض ۱ ماه درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تشخیصشون فوق العاده است و بسیار پزشک متعهدی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸در حال حاضر تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بعد از خوردن غذا حالت تهوع داشتم بعداز مراجع به دکتر الان نزدیک یک ماه بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲عالیه. با حوصله و خوش اخلاق. تا جایی که بتونن سراغ دارو نمی رن.
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خوب است
۱۴۰۲/۰۸/۱۹تشخیص عالی، تجویز دارو درست، باحوصله و دقت به صحبت های بیمار گوش میدن، اهل داروی زیاد دادن نیستن فقط داروی لازم رو میدن، در مجموع از نظر من دکتر خیلی خوبی هستن و خیلی دقت میکنن،
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی وباتجربه
۱۴۰۳/۰۳/۱۲درد پهلو گفتن ازمایش باید بدم حالا ازمایشاتم امادس
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عااااالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار دکتر عالی و باخلاق کار بلد خیلی خوب روحیه میده مطب بسیار فضای خوبی داره و کادر ایشون بسیار محترم و پاسخگو هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷مشکل معده داشتم 80 درصد بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۷پزشک خوش رفتاری بودن.چند روش و دو دارو تجویز کردن که بدون مصرف داروها و صرفا با بکارگیری روش ها درمان شدم.ضمنا داخل مطب هم دوباره یه مبلغ جدا دریافت کردن!
۱۴۰۱/۰۹/۱۹اولین باره
۱۳۹۷/۰۹/۱۸واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵هنوز تحت درمان ایشون هستم و حالم خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۰۷/۰۸دکتر عالی..
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸بار دوم بود که مادرمو بردم، آندوسکوپی کردن، تشخیصشون خوب و اخلاقشون هم عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱پزشک بسیار
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳هنوز در زول پروسه ی درمان هستم.
۱۳۹۹/۰۵/۲۱در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲ناراحتی معده داشتم که با وجود چندین ویزیت از سایر پزشکان برطرف نشد ، بعد از ویزیت ایشون مشکلم تا حدود ۹۰ درصد بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۰خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار دقیق و صبور
۱۳۹۹/۰۲/۱۵ایشون دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ورم معده دذد شدید معده بسیار عالی نتیجه گرفتم خصص خوبی داره
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دو سال پیش مراجعه داشتم، با یک جلسه تشخیص و درمان بهبودی حاصل شد، بسیار بااخلاق و متشخص و زبده هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر بسیار حاذق تشخیص سریع وبسیار مهربانو خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۶علم عالی ولی کم حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۱ورم معده داشتم واقعا کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار عالی خوش برخورد و تشخیص عالی خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۸دکتر خیلی خیلی خوبی هست من ازش راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶مشکل روده
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن وبا حوصله رسیدگی میکنن در حال درمان هستم نزد ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بله از نظر دیگران آقای دکتر خیلی خوب بیماران را درمان میکند من یبوست داشتم وبعد از مصرف دارو درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشکل نفخ دارم و در حال حاضر دوره درمان رو میگذرونم .. آقای دکتر بسیار بااخلاق و شخصیت خاص و ویژه ای دارند و بسیار بادقت و داروی مناسب مریضی تجویز می کنن .. بسیار باتجربه و دکتری حاذق .. راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲مشکل گوارشی عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر بسیار با حوصله و کاربلد
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکتر با تجربه است
۱۴۰۱/۱۱/۰۳مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالیه واقعا
۱۳۹۸/۰۴/۰۴مادرم مشکل معده داشت یک بار رفت پیشش خوب خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۷فوق العاده دکترباحوصله و دانایی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۵بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عفونت معده داشتم حدود ۲سال قبل با یه دوره رفتن پیش دکتر خوب شدم.
۱۴۰۲/۰۶/۲۹بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۲/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خیلی خ
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵درد معده داشتم در دوران بارداری که با تجویز دارو توسط آقای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۸زخم معده.خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۹کیست کبد عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر خوبی هستن خیلی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عالی اند .. بسیار باشخصیت و مهربون وباحوصله .. دارو هم کم میدن فقط مناسب بیماری . اضافه دارو نمیدن .. من و خواهرزاده ام نتیجه گرفتیم ..ممنونیم از ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۱درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱ویزیت اول
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی . بسیار خوب تشخیص میده. و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خیلی خو
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بنده نتیجه نسبتا خوبی گرفتم، البته با یک جلسه ویزیت..
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بببببببب
۱۴۰۱/۰۴/۲۱معده درد داشتم خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹با عرض سلام و احترام بنده قبلا برای درد شدید معده به ایشان مراجعه کردم و در همان یک دوره نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی و باحوصله
۱۴۰۲/۰۶/۰۲عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۸بسیار دکتر باسواد وباتجربه ای هست مثل معده وروده داشتم الحمدالله شفای خدای بزرگ وکمک آقای دکتر خوب شدم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷مشکل معده بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴واقعا خیلی دکتر عالی هست من و مادرم مشکل معده عفونی داشتیم فقط با ی نسخه خوب شدیم واقعا جای سپاس داره
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بی نهایت عالی برای مشکل روده
۱۴۰۲/۰۷/۲۴هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار کار ساز بوده است
۱۳۹۸/۰۸/۰۱برای مشکل معده مراجعه کردم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶معده درد شدید داشتم که با یکبار ویزیت خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۱بسیار عالی .درمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷دل درد شدید و نفخ
۱۴۰۰/۰۸/۱۸اصلا راضی نیستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر رشیدی استاد اینجانب بودند و یکی از بهترین اساتید بودند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۳مشکل کبد داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷عالی پ
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بسیارضعیف
۱۴۰۰/۱۰/۱۹من اولین بار است توسط ایشان ویزیت شدم وتا به الان ازنتیجه راضی بوده ام
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۹دکتر خیلی خوبی است.من نتیجه مثبت و مطلوبی گرفتم.
۱۳۹۸/۱۰/۲۴دکتر بسیار عالی است.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۳۹۷/۱۱/۰۴مشکل روده داشتم و بله نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار عالم و دقیق خوش برخورد و صبور.
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی و بسیار باسواد و تجربه داروی اضافی نمیده فقط باید با صبر و حوصله روندی و که گفتن ادامه بدید تا نتیجه رو ببینید
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکترخوبی هست .براهمانژیوم کبدی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل کوبید روده بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی عالی بود در حال درمان هستم بدون قرص شیمیایی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶خیلی ازشون تعریف کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲۶سال قبل
۱۴۰۲/۰۲/۱۸دکتر با حوصله و شکیبایی هست.وقت میزاره واسه شنیدن حرف های بیمار.تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بواسیر بهتر شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷تشخیص صحیح. درمان مناسب. برخورد بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتر بااخلاق کاربلد وفوقلعاده دلسوز
۱۴۰۳/۰۲/۱۱همسرم کم خونی داشته قرص نولپازا ۴۰ میخورد دل دردمیگرفت و حال تهوع قطع کرده چی کار کنم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ناراحتی معده داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸باید بپرسم از ایشان ببینم شرایطم بهتر شده یا ن
۱۴۰۳/۰۸/۲۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۶مشکل معده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷باسلام طبابت آقای دکتر فوق العاده است و بسیار خوش اخلاق و خوش برخورده .
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار حاذف و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۲۵سالها مشکل التهاب معده داشتم ، با سرفه های شدید ، نفخ ،حالت تهوع ، تنگی نفس ،سوزش معده ، استفراغ ،استرس و..... یک هفته داروهای تجویز شده دکتر رشیدی رو مصرف کردم کاملا خوب شدم بدون انجام آندوسکپی و کولونوسکپی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰