بسیار عالی بودند خانم دکتر، برای افسردگی مراجعه کردم و خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
خانم دکتر مهربان است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
سلام دکتر بسیار دقت بالا در تشخیص ودرمان هستند با حوصله وصبور دخترم دکتر دیگه برده بودم نزدیک یک سال جواب درستی در تشخیص به ما نمیداد حتی وقتی دخترم رو بهبودی میرفت دوباره دارو اضافه میکرد........تا اینکه دکتر شفق و به ما معرفی کردن خدارو شکر دخترم رو به بهبودی وسلامتی کامل رسیده تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
نتیجه درمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بی قراری
دو نوبت مراجعه کردم و خوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
مشکل وسواس فکری داشتم و توسط این دکتر درمان شدم ، توصیه میکنم حتما یه سر پیششون برید خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
برای مشکلات خانوادگی مشاوره گرفتم که بسیار راضی بودم و تسلط و علم خانم دکتر بر مسائل مختلف برای من بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
افسردگی داشتم وحالم خیلی خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
حملات پانیک
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
ایشون در تشخیص ودرمان عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
تحت درمان، مشکل اضطراب
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
ایشون بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
برای اضطراب و مشکل خواب مراجعه کردم،که دکتر با صبوری به حرفهایم گوش کردند و با حداقل دارو نتیجه عالی بود و از ایشان کمال تشکر را دارم بسیار خوش برخورد ی حاذق هستند.منشی هم خیلی مهربان و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۸
جلسه اول نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
افسردگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
برای افسردگی و اضطراب به خانم دکتر مراجعه کردم ، بسیار برخورد خوب ، با صبر و حوصله وقت گذاشتند و خیلی بهتر شدم و خییلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
حملات پانیک
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
مطلب چون ازچندسایت نوبت میگیرند شلوغه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
انتظار در مطب برای ملاقات با روانپزشک کاملا طبیعی است، چون وقت و توجه ایشان به هر بیمار اختصاص داده میشود. همین دقت و تمرکز روی هر فرد نشان دهندهی مسئولیت پذیری و کیفیت بالای کار ایشان است.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
بسیار بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
مشکل استرس و اضطراب داشتم که خداروشکر بامراجعه به خانم دکتر و استفاده داروهاشون خیلی بهترشدم وهنوز تحت درمان هستم.مرسی ازبرخورد خوب خانم دکتر و منشی عزیزشون که پر از آرامش هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
دکتر یزدانی نه تنها با دانش و تخصص بالا بلکه با مهربانی و توجه به بیمار تجربهای عالی برای من فراهم کردن احساس راحتی که در جلسات درمانی با ایشون دارم بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار از جلسات درمان و مشاوره خانم دکتر شفق یزدانی رضایت دارم و نتیجه درمانی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
افسردگی.تحت درمان.عالی بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
مراجعه کردم به مطب خیلی خوب بود محیط مطب ارام و تمیز دکتر با حوصله و با تجربه پیشنهاد میکنم حتما برین
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
باسلام بسیار عالی مهربان کاردرست ،با منشی مهربان ومحترم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
مشکل افسردگی داشتم خوب شدم وحالا تحت نظردکتردارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
دکتر خیلی با سواد مهربان و صبور هست مشکل من رو حل کرد با داروی کم حتما پیشنهاد می کنم
فارغ التحصیل رشته روانپزشکی (اعصاب و روان) از دانشگاه علوم پزشکی مشهد-دارای بورد تخصصی ناسیونال . زمینه فعالیت دکتر شفق یزدانی فارابی دارو درمانی اختلالات روانپزشکی شامل افسردگی، وسواس، اضطراب، اختلال دوقطبی، بیش فعالی اختلال خواب، الزایمر اختلالات رفتاری و مشاوره ازدواج -تحصیلی و تربیتی ومشاوره زوج و شکست عاطفی، مشاوره کودک و نوجوان
مطب مشهد
مشهداحمد اباد، عارف ۱، ساختمان پزشکان ۱۱۱
صبحهای فرد. ۱۰-۱۲عصرها هر روز بجز پنجشنبهها از ساعت ۵/۵ تا ۸
عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ناراحتی اعصاب داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار با سواد و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار عالی بودند خانم دکتر، برای افسردگی مراجعه کردم و خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴خانم دکتر مهربان است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام دکتر بسیار دقت بالا در تشخیص ودرمان هستند با حوصله وصبور دخترم دکتر دیگه برده بودم نزدیک یک سال جواب درستی در تشخیص به ما نمیداد حتی وقتی دخترم رو بهبودی میرفت دوباره دارو اضافه میکرد........تا اینکه دکتر شفق و به ما معرفی کردن خدارو شکر دخترم رو به بهبودی وسلامتی کامل رسیده تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱نتیجه درمان عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بی قراری دو نوبت مراجعه کردم و خوب پیش رفت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴مشکل وسواس فکری داشتم و توسط این دکتر درمان شدم ، توصیه میکنم حتما یه سر پیششون برید خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برای مشکلات خانوادگی مشاوره گرفتم که بسیار راضی بودم و تسلط و علم خانم دکتر بر مسائل مختلف برای من بسیار کمک کننده بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴افسردگی داشتم وحالم خیلی خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۵/۲۸حملات پانیک
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ایشون در تشخیص ودرمان عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تحت درمان، مشکل اضطراب
۱۴۰۳/۱۱/۱۳ایشون بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۱۷برای اضطراب و مشکل خواب مراجعه کردم،که دکتر با صبوری به حرفهایم گوش کردند و با حداقل دارو نتیجه عالی بود و از ایشان کمال تشکر را دارم بسیار خوش برخورد ی حاذق هستند.منشی هم خیلی مهربان و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۸جلسه اول نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰افسردگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۳برای افسردگی و اضطراب به خانم دکتر مراجعه کردم ، بسیار برخورد خوب ، با صبر و حوصله وقت گذاشتند و خیلی بهتر شدم و خییلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۴/۰۷حملات پانیک
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸مطلب چون ازچندسایت نوبت میگیرند شلوغه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸انتظار در مطب برای ملاقات با روانپزشک کاملا طبیعی است، چون وقت و توجه ایشان به هر بیمار اختصاص داده میشود. همین دقت و تمرکز روی هر فرد نشان دهندهی مسئولیت پذیری و کیفیت بالای کار ایشان است.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹مشکل استرس و اضطراب داشتم که خداروشکر بامراجعه به خانم دکتر و استفاده داروهاشون خیلی بهترشدم وهنوز تحت درمان هستم.مرسی ازبرخورد خوب خانم دکتر و منشی عزیزشون که پر از آرامش هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۲دکتر یزدانی نه تنها با دانش و تخصص بالا بلکه با مهربانی و توجه به بیمار تجربهای عالی برای من فراهم کردن احساس راحتی که در جلسات درمانی با ایشون دارم بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار از جلسات درمان و مشاوره خانم دکتر شفق یزدانی رضایت دارم و نتیجه درمانی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹افسردگی.تحت درمان.عالی بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۲مراجعه کردم به مطب خیلی خوب بود محیط مطب ارام و تمیز دکتر با حوصله و با تجربه پیشنهاد میکنم حتما برین
۱۴۰۵/۰۲/۲۲باسلام بسیار عالی مهربان کاردرست ،با منشی مهربان ومحترم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل افسردگی داشتم خوب شدم وحالا تحت نظردکتردارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر خیلی با سواد مهربان و صبور هست مشکل من رو حل کرد با داروی کم حتما پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲متخصص . توانمند . درجه یک .
۱۴۰۱/۰۹/۱۰مشکل اعصاب و خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶پانیک. اضطراب و افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴