دکتر قابلی است
راضی بودم
بسیار دکتر باتجربه ای است
عالیه خیلی خوب
خوب شد
داروی خوب تجویز کرد
دکترخوبی هستن
کارشون خیلی خوبه
مشکل فشار خون
عالی عالیه
دکتر خوبی مبا
فیستول گذاشتند با توجه به مشغله زیاد بسیار خوش رفتار و کارشون عالییییییی
نتیجهاش خوب بود
کف پا داغ و نمیتوانم بخوابم از داغی کف پا
کمبود ویتامین دی،عالی بود
سرطان روده بزرگ داشتم که با برنامه درمانی ایشون کاملا بیماری از بین رفت
خوب بود
کبد چرب
دکتر خوبیه . مشکل معده داشتم .
جهت التهاب ومیکروب معده مراجعه کردم عالی بود
عالی هستن
بسیار با تح
سلام من سردرد و میگرن دارم و نونت میخوام برای فردا چهارشنبه
فعلا نمیدونم
مشکل فشارخون و بسیاار عالی درمان شدم
خوب بودند تاالام
دکتر خوبی است
مشکل معده درد داشتم، با تجویز ایشان خیلی بهتر شدم. دکتر خوبی هستند، من راضی بودم
سنگ کیسه صفرا
مشکل تیروئید داشتم کنترل شد و راضیم
برای چک کردن آزمایش رفتم خوب آزمایشم خوب بود و مشکلی نداشتم
چکاب دوره ای، بسیار پزشک ماهری است
بیمارم
خوب و دقیق
بسیار عالی و متخصص
عفونت والتهاب معده،عالی بود
مشکل عفونت روده ای
فعلا در حال درمان هستم
عالی بود تشکر
تدتته گفت گموهها
هنوز درمان کامل نشده برای مشکل معده مراجعه کردم ولی تا همینجا هم رضایت بخش بوده
باحوصله ومجرب میباشند
عالی بود برا فشار خون مراجعه کرده بودم
خوب است
عالی بود
با حوصله و با تجربه
بسیار خوبه
پیش سه تا دکتر رفتم فقط ایشون تشخیص درست دادن و بادقت و حوصله به علائمی ک میگفتم گوش میکردن
کبد چرب معده
من مشکل معده داشتم و ایشون مشکلمو حل کرد عالین
مشکل ریه
دکتر خوبی هست
تا الان که خوب بودن
سلام علی سیاحی هستم الیه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس، خیابان شهید چمران، نبش سوم شرقی، مجتمع پزشکی پارس
دکتر قابلی است
۱۳۹۹/۰۶/۱۷راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار دکتر باتجربه ای است
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالیه خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب شد
۱۳۹۸/۱۲/۱۴داروی خوب تجویز کرد
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل فشار خون
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خوبی مبا
۱۴۰۰/۰۲/۲۶فیستول گذاشتند با توجه به مشغله زیاد بسیار خوش رفتار و کارشون عالییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱نتیجهاش خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱کف پا داغ و نمیتوانم بخوابم از داغی کف پا
۱۳۹۹/۰۲/۰۷کمبود ویتامین دی،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سرطان روده بزرگ داشتم که با برنامه درمانی ایشون کاملا بیماری از بین رفت
۱۳۹۹/۰۶/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴کبد چرب
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر خوبیه . مشکل معده داشتم .
۱۴۰۳/۰۸/۰۷جهت التهاب ومیکروب معده مراجعه کردم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار با تح
۱۴۰۱/۰۱/۱۵سلام من سردرد و میگرن دارم و نونت میخوام برای فردا چهارشنبه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فعلا نمیدونم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مشکل فشارخون و بسیاار عالی درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوب بودند تاالام
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۶/۲۴مشکل معده درد داشتم، با تجویز ایشان خیلی بهتر شدم. دکتر خوبی هستند، من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سنگ کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰مشکل تیروئید داشتم کنترل شد و راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۲۶برای چک کردن آزمایش رفتم خوب آزمایشم خوب بود و مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰چکاب دوره ای، بسیار پزشک ماهری است
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بیمارم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۳۰خوب و دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عفونت والتهاب معده،عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکل عفونت روده ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بود تشکر
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تدتته گفت گموهها
۱۴۰۰/۰۴/۱۸هنوز درمان کامل نشده برای مشکل معده مراجعه کردم ولی تا همینجا هم رضایت بخش بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۱باحوصله ومجرب میباشند
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عالی بود برا فشار خون مراجعه کرده بودم
۱۳۹۷/۰۷/۰۴خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷با حوصله و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پیش سه تا دکتر رفتم فقط ایشون تشخیص درست دادن و بادقت و حوصله به علائمی ک میگفتم گوش میکردن
۱۳۹۸/۰۶/۱۰کبد چرب معده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من مشکل معده داشتم و ایشون مشکلمو حل کرد عالین
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰تا الان که خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سلام علی سیاحی هستم الیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵