بانک چون
اطفال..خوب
بچم اسهال و استفراغ میکرد،که بعد از مراجعه به دکتر الحمدالله خوب شد
باسلام من هردوفرزندم همیشه پیش ایشون ویزیت کردم وکاملاااراضی هستم خداخیرشون بده
خوب بود
بله عالی
عالی حرف نداررررره
برا کودک بوده خوب بود
عالی بوده
دکتر موسوی نسب هم متخصص خوبی است و هم بقول قدیمی ها دست شفا بخشی دارد!
عالی عالی عالی
عالی بود
انفولانزا . ...بهبودی
عااااالللللی،حرف نداره
بیماری فرزندم،ویزیت دکتر عالی بود
بسیار عالی
سرماخور
عالی کارش
عالی هستند
عالی هست
تهوع کودک
اگزما یه دونه کرم ساختی داد بسیار عالی بود
فوق العاده
پسرم بیمار بود توسط ایشان ویزیت شد
عالی و با تجربه
بهترین دکتر اطفال بهبهان
عالیه کارش فوق العاده است
عالی اس
خوب است
بسیار عالی بود
اسهال.عالی بود عالی
عااالی
خیلی راضی بودم
واقعا عالی هستش
سرماخوردگی
سرماخوردگی و عفونت شدید گلو.نتیجه عالی بود و خداروشکر بیمار بهبهود یافت.
بیش از 12 ساله ایشون رو میشناسم و به کارشون صد درصد ایمان دارم
ایشان واقعا کارش عالیه و من هر دو فرزندم زیر نظر ایشان هستند
دکتر باتجربه وخوبیه
بسیار راضی بودم برای چکاب فرزندم
خوب بو
عالیه بخدا
واسه سرماخوردگی بچه مو بردم وخیلی ازش راضیم
3333333333333
بهترین دکتر
واقعا ممنون ، کارشون فوقالعاده است ، خدا کمکش کنه
عفونت ادراری و کم بودن وزن دخترم
خوب بی
نتیجه مطلوب رو گرفته ام
دکترخیلی خوش اخلاق وباتجربه
دخترم بردم دکتر عالی بود
عالیه بهترین دکتراطفالی که میشناسم کارش بیسته
دوقلوهای من زیر نظر ایشان هستند و از نتیجه کارشان بسیار راضی هستم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ شهید پیروز- مجتمع پزشکی ابن سینا
بانک چون
۱۴۰۰/۱۱/۰۴اطفال..خوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۹بچم اسهال و استفراغ میکرد،که بعد از مراجعه به دکتر الحمدالله خوب شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۳باسلام من هردوفرزندم همیشه پیش ایشون ویزیت کردم وکاملاااراضی هستم خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۲بله عالی
۱۳۹۸/۰۱/۱۱عالی حرف نداررررره
۱۳۹۷/۰۴/۰۹برا کودک بوده خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۰عالی بوده
۱۳۹۷/۱۱/۰۵دکتر موسوی نسب هم متخصص خوبی است و هم بقول قدیمی ها دست شفا بخشی دارد!
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی عالی عالی
۱۳۹۷/۰۹/۲۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۷انفولانزا . ...بهبودی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۲عااااالللللی،حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بیماری فرزندم،ویزیت دکتر عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سرماخور
۱۳۹۸/۰۴/۰۸عالی کارش
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی هست
۱۴۰۰/۰۷/۳۰تهوع کودک
۱۳۹۷/۱۰/۰۴اگزما یه دونه کرم ساختی داد بسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۲۹پسرم بیمار بود توسط ایشان ویزیت شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۷بهترین دکتر اطفال بهبهان
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالیه کارش فوق العاده است
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی اس
۱۳۹۹/۰۶/۰۸خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۲۹بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳اسهال.عالی بود عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۷عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۴واقعا عالی هستش
۱۳۹۹/۰۸/۲۵سرماخوردگی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱سرماخوردگی و عفونت شدید گلو.نتیجه عالی بود و خداروشکر بیمار بهبهود یافت.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹بیش از 12 ساله ایشون رو میشناسم و به کارشون صد درصد ایمان دارم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸ایشان واقعا کارش عالیه و من هر دو فرزندم زیر نظر ایشان هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۶دکتر باتجربه وخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار راضی بودم برای چکاب فرزندم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوب بو
۱۳۹۷/۰۷/۰۲عالیه بخدا
۱۳۹۷/۱۰/۱۲واسه سرماخوردگی بچه مو بردم وخیلی ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳3333333333333
۱۳۹۷/۱۰/۰۲بهترین دکتر
۱۳۹۷/۱۲/۰۳واقعا ممنون ، کارشون فوقالعاده است ، خدا کمکش کنه
۱۳۹۷/۰۳/۲۹عفونت ادراری و کم بودن وزن دخترم
۱۳۹۸/۰۳/۲۸خوب بی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳نتیجه مطلوب رو گرفته ام
۱۳۹۸/۱۰/۱۱دکترخیلی خوش اخلاق وباتجربه
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۶دخترم بردم دکتر عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۸عالیه بهترین دکتراطفالی که میشناسم کارش بیسته
۱۳۹۹/۰۷/۲۸دوقلوهای من زیر نظر ایشان هستند و از نتیجه کارشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱