کوتاهی قد
دکتر خوبیه
عالی بود
بسیار با اخلاق با تجربه با حوصله
دکتر بسیار قابل و حاذقی هست
بچه ام دیابت فعلا تحت نظر دکتر
خوب بود
خیلی خوب
فعلا ک راضی بودم ازشون
کوتاهی قد بچه ها بود الان خوبه
مشکل هورمون داشتم .ایشون واقعا دکتر خوبیه...از همه نظر .هم اخلاق هم تخصص
بهترین دکتر غدد
با حوصله،، عالی
دکتر خیلی خوبی هست
رشدفرزندم
یکبارویزیت شدم فعلادرمانم تازه شروع شده
عالیه قدم کوتاهه و با داروی تجویزی ایشون معالجه شدم
خوب بود من راضی ام دخترم و واسه وزن پایین بردم پیشش
فعلا که هیچ
دکتر باسوادی هستن و الکی دارو نمیدن
فوق العاده هستن ایشون.
نارساییک
برای رشددخترم بود.تاثیرش خوب بود
مشکل غدد
مشکل رشد
خیلی خوبن
نتیجه خوب
غده تیرئید
کارشون
هیچ نتیجه ای حاصل نشد
دکتر خوبی هستن برای قد و دیابتم پیش ایشون رفتم
تیروبید
خیلی دکتر خوبی هست هم تجربه وتخصص لازم راداراست
برای رشد
بسیارعالی
خوب هست
کم وزنی کودک. نتیجه عالی
خیلی دکترخوبیه
خوبه بد نیست
بسیار دقیق و صبور
عدم رضایت
بسیار کاردان میباشد .
این با مهربانی و شوخی با نوازد ما صحبت و گفتگو کرده به نحوی که پسرمون خیلی راحت مطالب دکتر رو خودش پیگیر شدن
خوب است
تیروئید
دکتر کارش بسیار عالی و واقعا راضی هستیم
متابولیسم
قد..عالی ب
بسیار خوش برخورد و حاذق بودند
بسیار عالی
فقط یک بار رفتم پیش ایشون
مشکل غدد عالی بودن
فوق العاده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بهبهان، خیابان ۶۰ متری، بعد از آپارتمان های وحدانی. کلینیک کیمیا طب
کوتاهی قد
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار با اخلاق با تجربه با حوصله
۱۴۰۱/۰۸/۰۸دکتر بسیار قابل و حاذقی هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بچه ام دیابت فعلا تحت نظر دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۶فعلا ک راضی بودم ازشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۸کوتاهی قد بچه ها بود الان خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۹مشکل هورمون داشتم .ایشون واقعا دکتر خوبیه...از همه نظر .هم اخلاق هم تخصص
۱۴۰۰/۰۵/۰۸بهترین دکتر غدد
۱۴۰۰/۱۲/۲۷با حوصله،، عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۰۹رشدفرزندم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰یکبارویزیت شدم فعلادرمانم تازه شروع شده
۱۴۰۱/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۲عالیه قدم کوتاهه و با داروی تجویزی ایشون معالجه شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴خوب بود من راضی ام دخترم و واسه وزن پایین بردم پیشش
۱۴۰۱/۰۵/۲۲فعلا که هیچ
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر باسوادی هستن و الکی دارو نمیدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۹فوق العاده هستن ایشون.
۱۴۰۱/۱۰/۰۵نارساییک
۱۴۰۰/۰۳/۲۵برای رشددخترم بود.تاثیرش خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل غدد
۱۴۰۱/۰۵/۱۱مشکل رشد
۱۴۰۱/۱۰/۰۹خوب بود من راضی ام دخترم و واسه وزن پایین بردم پیشش
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶نتیجه خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۳غده تیرئید
۱۴۰۰/۰۷/۲۵کارشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۴هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دکتر خوبی هستن برای قد و دیابتم پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵تیروبید
۱۴۰۱/۰۲/۲۳خیلی دکتر خوبی هست هم تجربه وتخصص لازم راداراست
۱۴۰۱/۰۵/۳۰برای رشد
۱۴۰۱/۰۶/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰خوب هست
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کم وزنی کودک. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۱۵خوبه بد نیست
۱۴۰۱/۰۹/۲۹بسیار دقیق و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار کاردان میباشد .
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵این با مهربانی و شوخی با نوازد ما صحبت و گفتگو کرده به نحوی که پسرمون خیلی راحت مطالب دکتر رو خودش پیگیر شدن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۴تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر کارش بسیار عالی و واقعا راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴متابولیسم
۱۴۰۱/۰۸/۰۵قد..عالی ب
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار خوش برخورد و حاذق بودند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲فقط یک بار رفتم پیش ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۲۰مشکل غدد عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴فوق العاده
۱۴۰۱/۰۸/۰۹