خانم دکتور خیلی خوبن بر خورد شون عالیه من خیلی از شون راضیم وخدا شکر میکنم که تو دوران بار داریم خداوند ایشون سر راه من قرار داد
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
دکتر بسیار خوش برخوردی هستند عالی هست کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
عالی بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
خدا رو شکر با این که تخصص و دقت بالایی دارن، همیشه هم دردسترس و پاسخگو هستن. از مشاورههای بارداری که دادن بینهایت راضی و ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با دقت و باحوصله اضطراب من رو از سلامت بچه از بین بردن. ممنونم از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بارداری پر خطر
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
سلام.فوق العاده دکتر عالی و تشخیص درست بود.دستیار خوش برخورد و مهربان بود.برای سونوگرافی بارداری همسرم مراجعه میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
من از سایت باهاشون آشنا شدم.هرچقدر از اخلاق حرفه ای خودشون و منشی و دستیارشون بگم کم گفتم.بینظیر بودن.برای غربالگری ۱۲ هفته رفتم پیششون.واقعااااا دقت و تمرکزشون مشابه نداشت.هر سوالی بپرسین با آرامش جواب میدن-چشم بسته برین پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
علی بودن هم علمی و هم برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
درد پریود و خونریزی زیاد- تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
سونوگرافی بارداری نوبت دوم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
سونوگرافی دقیق و آرام هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
دکتر بسیار با حوصله و دقیق و با سواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
با دقت و خوش اخلاق به حرفام گوش میده هر نوبت که میرم پیششون. خیلی راضیم از انتخابم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
سونوگرافی آنومالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
عالی برام وقت گذاشتن و بنظرم با سواد و به روز هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
مشاوره پریناتولوژی ازشون گرفتم. دقتشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
خیلی مهربون بودن باسواد و جوان
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
سلام.دکتر تشخیص خیلی خوبی داره.بسیار با احترام توضیحات رو انجام دادن.خیلی راضی بودیم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
برای آمینو سنتز جنین دکتر تیموری در ۱۶ هفتگی انجام دادند بسیار با دقت انجام دادند و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
باردارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
دکتر دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بسیار با تجربه و خوش برخورد هستن و همیشه در دسترس هستن هر زمانی سوالی داشته باشم راهنمایی میکنن و حس امنیت دارم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تشخیص به موقع ناهنجاری های جنین درسونوگرافی غربالگری
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
سونوگرافی بسیار دقیق و کاملا صحیح
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بیمارستان اکبر آبادی آمیوسنتز و غربالگری اول و دومم رو انجام داد. خیلی خوب بود . متاسفنه از اون بیمارستان رفتن ولی من اینجا پیداشون کردم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
برای غربالگری ها پیششون بودم خیلی دقتشون بالا بود جز به جز همه رو با مهربانی بهم توضیح میدادن ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
با آرامش و صبور بودند هر سوالی داشته باشید با صبوری پاسخ می دهند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خیلی دکتر خوش برخوردی هستن برای من ازمایش سلفری رو تجویز کردن برام دعا کنید دوستان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
باسلام. بسیار دکتر با تجربه و مهربون. من سونوگرافی nt انجام دادم، بسیار دقیق انجام دادن. و مهمتر از همه اینه که مطب خیلی آرام و انرژی مثبت هست.و خانم دکتر با آرامش و پرانرژی جوابگو هستن. تمام سونوگرافی های دوران بارداری انجام میشه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیار حاذق دلسوز و پیگیر
۱۴۰۳/۰۱/۰۱
آمنیوسنتز پیششون انجام دادم. منشیشون از آزمایشگاه جواب رو گرفت و بهم خبر داد، شکر خدا منفی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بسیار دعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بسیار باسواد با حوصله متین
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بسیار باسواد و خوش برخورد
واقعا بهم آرامش میدادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
میخوای دامنت سبز بشه فقط همین دکتر فوق العاده هستن با خیال راحت برای ناباروری به ایشان مراجعه کنید
فلوشیپ پریناتولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه برتر بورد تخصصی دارای مدرک تخصص و عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای مهارت و تجربه در انواع سونوگرافیهای بارداری و غربالگری و اداره بارداریهای پرخطر تشخیص جنسیت در سونوگرافی غربالگری سه ماهه اول انجام آنومالی اسکن عکس سه بعدی از جنین تشخیص ناهنجاریهای کروموزومی با روش آمنیوسنتز و cvs سونوگرافی داپلر و واژینال نوار قلب جنین NST انجام سرکلاژ معاینه عمومی زنان مراقبت ها و کنترل حاملگی های نرمال انجام سزارین های پرخطر و سزارینهای تکراری. انجام سزارین و زایمان طبیعی در بیمارستان های دی، آرمان،
روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰، روزهای چهارشنبه۱۵ تا ۱۸عصرمشاوره و اداره بارداری، غربالگری اول (سونوگرافی NT)، آنومالی اسکن، سونوگرافی رشد جنین و کالر داپلر، سونوگرافی طول سرویکس و سونوگرافی رحم و ضمایم، آمنیوسنتز & CVS
خیلی با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خانم دکتور خیلی خوبن بر خورد شون عالیه من خیلی از شون راضیم وخدا شکر میکنم که تو دوران بار داریم خداوند ایشون سر راه من قرار داد
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر بسیار خوش برخوردی هستند عالی هست کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۴عالی بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خدا رو شکر با این که تخصص و دقت بالایی دارن، همیشه هم دردسترس و پاسخگو هستن. از مشاورههای بارداری که دادن بینهایت راضی و ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲با دقت و باحوصله اضطراب من رو از سلامت بچه از بین بردن. ممنونم از خانم دکتر مهربون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳بارداری پر خطر
۱۴۰۳/۰۳/۱۶سلام.فوق العاده دکتر عالی و تشخیص درست بود.دستیار خوش برخورد و مهربان بود.برای سونوگرافی بارداری همسرم مراجعه میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰من از سایت باهاشون آشنا شدم.هرچقدر از اخلاق حرفه ای خودشون و منشی و دستیارشون بگم کم گفتم.بینظیر بودن.برای غربالگری ۱۲ هفته رفتم پیششون.واقعااااا دقت و تمرکزشون مشابه نداشت.هر سوالی بپرسین با آرامش جواب میدن-چشم بسته برین پیششون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲علی بودن هم علمی و هم برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳درد پریود و خونریزی زیاد- تشخیص صحیح
۱۴۰۲/۰۷/۲۴سونوگرافی بارداری نوبت دوم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۸سونوگرافی دقیق و آرام هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیار با حوصله و دقیق و با سواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰با دقت و خوش اخلاق به حرفام گوش میده هر نوبت که میرم پیششون. خیلی راضیم از انتخابم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سونوگرافی آنومالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی برام وقت گذاشتن و بنظرم با سواد و به روز هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸مشاوره پریناتولوژی ازشون گرفتم. دقتشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی مهربون بودن باسواد و جوان
۱۴۰۳/۰۲/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱سلام.دکتر تشخیص خیلی خوبی داره.بسیار با احترام توضیحات رو انجام دادن.خیلی راضی بودیم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶برای آمینو سنتز جنین دکتر تیموری در ۱۶ هفتگی انجام دادند بسیار با دقت انجام دادند و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۸باردارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار با تجربه و خوش برخورد هستن و همیشه در دسترس هستن هر زمانی سوالی داشته باشم راهنمایی میکنن و حس امنیت دارم
۱۴۰۳/۰۲/۱۳تشخیص به موقع ناهنجاری های جنین درسونوگرافی غربالگری
۱۴۰۳/۰۳/۰۵سونوگرافی بسیار دقیق و کاملا صحیح
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بیمارستان اکبر آبادی آمیوسنتز و غربالگری اول و دومم رو انجام داد. خیلی خوب بود . متاسفنه از اون بیمارستان رفتن ولی من اینجا پیداشون کردم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱برای غربالگری ها پیششون بودم خیلی دقتشون بالا بود جز به جز همه رو با مهربانی بهم توضیح میدادن ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۷/۱۸با آرامش و صبور بودند هر سوالی داشته باشید با صبوری پاسخ می دهند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی دکتر خوش برخوردی هستن برای من ازمایش سلفری رو تجویز کردن برام دعا کنید دوستان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵باسلام. بسیار دکتر با تجربه و مهربون. من سونوگرافی nt انجام دادم، بسیار دقیق انجام دادن. و مهمتر از همه اینه که مطب خیلی آرام و انرژی مثبت هست.و خانم دکتر با آرامش و پرانرژی جوابگو هستن. تمام سونوگرافی های دوران بارداری انجام میشه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار حاذق دلسوز و پیگیر
۱۴۰۳/۰۱/۰۱آمنیوسنتز پیششون انجام دادم. منشیشون از آزمایشگاه جواب رو گرفت و بهم خبر داد، شکر خدا منفی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار دعالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار باسواد با حوصله متین
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار باسواد و خوش برخورد واقعا بهم آرامش میدادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳میخوای دامنت سبز بشه فقط همین دکتر فوق العاده هستن با خیال راحت برای ناباروری به ایشان مراجعه کنید
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ودتننپپ
۱۴۰۴/۰۴/۲۰زایمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴