عالیبود
بسیار باحوصله بودن... و من کاملا مشکل چشمم رفع شد
من عباس رفیعی پارسال ناخنک را برام جراحی کرد کارشون بسیار عالی .خدا سلامتی به خودش و خانوادش بده
برخورد خوب بود و توضیحات کافی دادن
دکتر بسیار عالی هستند
تشخیص درست طبابت عالی
سلام باعث تاسف است که حتی به خودتون زحمت اصلاح شماره تماس مطب را در اینترنت ندادید و این باعث سردرگمی ما که نوبت اینترنتی گرفته بودیم ، شد.
با سلام و احترام وقت دهی، مدت زمان ویزیت توسط پزشک و نوع تشخیص راضی کننده بود.
دکترخوش برخوردی بود
بسیار عالی
بسیاردکتر با دانش وعالی هستند
پزشک خوب و خوش برخورد اما زمان بندی ویزیت بیماران در مطب براساس ساعت های اعلام شده نیست و با تاخیر فراوان انجام میشود
واقعا دکتر خوبی هستند خیلی دقت میکنن من پیشنهاد میکنم ایشون رو به دیگران
سلام . دکتر فعله گری بسیار عالی هستند پدرم و پدر همسرم توسط این دکتر عمل شدند.
خوبب بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان خرم - جنب کلینیک امام رضا - کوچه بعثت - ساختمان سرو- طبقه ۵
عالیبود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار باحوصله بودن... و من کاملا مشکل چشمم رفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من عباس رفیعی پارسال ناخنک را برام جراحی کرد کارشون بسیار عالی .خدا سلامتی به خودش و خانوادش بده
۱۴۰۴/۱۲/۱۶برخورد خوب بود و توضیحات کافی دادن
۱۴۰۴/۱۲/۱۸دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۲تشخیص درست طبابت عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام باعث تاسف است که حتی به خودتون زحمت اصلاح شماره تماس مطب را در اینترنت ندادید و این باعث سردرگمی ما که نوبت اینترنتی گرفته بودیم ، شد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸با سلام و احترام وقت دهی، مدت زمان ویزیت توسط پزشک و نوع تشخیص راضی کننده بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکترخوش برخوردی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیاردکتر با دانش وعالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پزشک خوب و خوش برخورد اما زمان بندی ویزیت بیماران در مطب براساس ساعت های اعلام شده نیست و با تاخیر فراوان انجام میشود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳واقعا دکتر خوبی هستند خیلی دقت میکنن من پیشنهاد میکنم ایشون رو به دیگران
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام . دکتر فعله گری بسیار عالی هستند پدرم و پدر همسرم توسط این دکتر عمل شدند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خوبب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷