۳۸۷ نفر
دکتر محمد صدرائی

دکتر محمد صدرائی

جراح و متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۱۴۱۲۰۹
۳۲۵ نفر

تشخیص اب مروارید

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

با تجربه

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خیلی خیلی عالی ممنونم ازش

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

چشم من بخیه های خاص داشت . بیمارستان فارابی تهران نتونستن بخیه ها رو بشکن و من نمیدونستم در اراک چنین پزشک حاذقی داریم . کاربلد خوش اخلاق و بسیار ماهر. در کمتر از پنج دقیقه تمام بخیه ها را کامل کشید . درود بر چنین پزشک کاردرستی

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

معاینه چشم

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خداییش کار درست

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

سلام خیلی عالی و به موقع کار ما انجام شد.

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

خیلی خوب بود نوبت دهی خوب بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

سوزش چشم

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

خیلی خیلی عالی خوشحالم که ایشان را ملاقات کردم واقعا متعهد و با خداست

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

امیدوارم تجربه بسیار خوبه باشد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

من برای معاینه رفته بودم و هم با دقت بررسی کردند و هم خوب توضیح دادند

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بسیار دکت خوبیست

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عفونت چشم

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

چشم پسرم ضعیف بود و تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

تشخیص آب مروارید دادند بسیار باحوصله هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

برخورد و ادب و متانت دکتر و وقت گزاری ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خوب بود و برای من عینک تجویز کرد که عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

مطلوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

چک وبررسی

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

همسرم برای قرمزی چشمشون مراجعه کردند وبا داروهایی که تجویز کردند خوب شده

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

دکتر بسیار عالی و با حوصله

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

بهترین و با

۱۴۰۲/۰۶/۳۰

بسیار دکتر کار بلدی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

معاینه جهت خشکی چشم دکتر حاذق هستند..تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

معاینه چشم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

خوب برخو

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

سلام. من پسرم رو بردم پیش آقای دکتر صدرایی هم از نظر اخلاق عالی بودن هم از نظر طبابت

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

طبابت ایشون در حد خیلی خوب هستش

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

قرنیه چشم عمل شده توسط دکتر دیگری

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

استیک مات

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

چشمم عفونت داشت

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر متین موقر و خوب

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

تاری دید .قطره دادن مصرف کردم تادوباره ویزیت بشم

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

درجه چشم پسرم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بسیلر خوب

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

تنبلی چشم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

بله شخصی بسیار محترم و انسان باخدایی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بشدت دکتر توانایی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

خوب یودن

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

چکاب شبکیه

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خیلی دکتر خوبی

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتر با حوصله .

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

یه جلسه عفونت چشمم درمان شد

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

مشکل خاصی نبود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستند ایشون.

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

چکاپ کودکان

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

در حال حاضر تخت درمان هستم .

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

عالی و با حوصله و مصمم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

بسیار دقیق علیرغم جوانی

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

سرعت تشخیص بالای دارند رفتار خوبی دارند و برای بیمار هزینه اضافی ایجاد نمیکنند در کمترین زمان منو از درد چشم راحت کردن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

به نظر من دکتر خیلی خوبی. هستن وبا حوصله معاینه میکنند

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

کارشان خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

سلام و سپاس

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

عالی هستن مشکل چشم من فقط ایشون تشخیص دادن بسیار دلسوز و کاردان

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

معاینه سالیانه دکتر بسیار صبور و عالی و با تجربه

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار با دقت و حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

خیلی خوش برخورد و کارش درسته

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

نزدیک بینی و تجویز عینک

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

معاینه

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

سلام دکتر صدرایی آب مروارید چشم پدرم را درمان کرده اند ایشان دکتر متخصص و پزشک حاذق جوان و صبور و با اخلاق و خوش برخورد و پیگیر امور درمان بیمار های خود هستند قدر دان ایشان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

دکتر محتر

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

دکتر با اخلاق متواضع و متین و معاینه دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

ارام صبور و دانا

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

سلام عصب چشمم مشکل داشت بعد از اینکه چند دکتر رفتم ایشون متوجه شدند بسیار دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

عالی و آرام و مطب خلوت

۱۴۰۴/۱۰/۲۳

خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

پزشک خوبی هست

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

خوب است

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

ناخونک چشم گفت هنوز زوده واسه عمل

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عفونت چشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

عالی خوش اخلاق خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیارحاذق وعالی

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

عالی و خوش اخلاق و بدون معطلی

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

سلام خسته نباشید چشمم ناخونک داره

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

دکتربااخلاق وخوبی هست

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

گل مژه

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

عمل لیزیک شدام خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۰۵/۲۷

بهترین پزشک

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

پزشک خوب و با حوصله ای هستند من راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

پزشک خوبیه بادقت معاینه می کنه وباحوصله من که راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

خشکی چشم و آلرژی با استفاده مرتب از قطره ها بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

بسیار دکتر آرومی هستن ،ازهمه مهمتر برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

اولین بار بود رفتم ویزیت شدم برخوردشان خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

یکی از دوستان معرفی کردم انحراف داشت چشم سمت چپ

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

بنده به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک بااخلاق و باسوادی هستند و مشکل بنده را حل نمودند

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

کارشون عالیه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

خشکی چشم و حل مشکل

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

بسیاردکترمودب تزریق آوستین داشتیم بخاطرخونریزی بهبودی حاصل شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

تنبلی چشم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

برای نمره عینک رفتم

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

معاینه چشم

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عالی و با سواد

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

گفتن چشمتان آب مرواریدداردبایدعمل شوید

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

کارشون حرف نداره .با دقت با حوصله

۱۴۰۳/۰۳/۰۳

معاینه ساده داشتیم

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

تجویز غینک

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

وزن مرا اشتباه ثبت کرده است

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

سلام در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

آستیگمات. تجویز عینک. خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

خوب بود دقیق معاینه کردن

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

خوب بود.

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

کیست پوستی روی پلکم داشتم که ارجاع دادندبه بیمارستان فارابی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

فشار چشم در حال پیگیری

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خوب ودقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

پزشک خوب وبا اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دید چشم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

ازنظر من رودست ندارند واقعا ثابت شده در مورد مادر شوهرم وقرا چشاهی خودم را عمل کن

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

فعلا عینک میزنم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

کاهش دید با معاینه دکتر برطرف شد دکتر بسیار انسان باشخصیتی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

بسیار عالی و متین

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

معاینه

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

برای عفونت چشم نوزاد مراجعه کردم خوب بودند مودب و مهربان منشی شونم خیلی خانم با ادبی هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

مشکل فشار چشم و قرمزی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

خارش چشم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۳/۳۱

ما که جواب گرفتیم

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

کارش عالی و دقیق بود

۱۴۰۲/۰۱/۰۸

با حوصله

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

ویزت و معاینه چشم داشتم که بررسی دقیقی داشتن

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

باسلام دکتر صدرائی فوق العاده خوش اخلاق و تشخیص درست بیماری و درمان به موقع بنده را انجام دادن هنوز هم مراجعه دارم از ایشان کمال تشکر را دارم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

دکتر با اخلاق و دقیق بین

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

ایشون با اخلاق وبا تجربه هستن مادرم عمل آب مروارید انجام دادن والان دید بهتری داره

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار مهربان راستگو با دانش

۱۴۰۱/۰۷/۲۹

سلام دکتر واقعا حاذقی است .مشکل من عوارض فشار خون بر روی چشمم بود که دکتر ویزیت کردند و دارو دادند که واقعا مشکل چشمم برطرف شد . ممنونم از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

آب مروارید

۱۴۰۲/۰۸/۱۱

واقعن دکترخیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

فعلا هیچ

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

گواهی رانندگی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

دکتر با حوصله ای هیتن برای چکاپ هر ماه میرم پیششون

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

دکتر با تجربه وخوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

دکتر فوق العاده خوبی هستن هم بر خوردشون هم تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

واقعا عالی بودن و برای بیماراشون زیاد وقت میذارن

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی خوب بود دکتر باحوصله و خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

خووووووب

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

مشکل ناخنک داشتم عمل کردم دکتر فوق العاده ای هست

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تشخیص نمره چشم

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

خوب و قابل قبول

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

بسیار با دقت هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

عمل چشم

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

دکترخوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

معاینه بوده است

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

خشکی چشم

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

فشار چشمی

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

برای معاینه چشم مراجعه کردیم رفتار و عمل دکتر عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

با حوصله و دقیق

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

دکتر خوب کاردان

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

برداشتن لنز پانسمان

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

گواهینامه

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بسیار با اخلاق و با حوصله کامل معاینه انجام شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

بسیار متشخص و کاربلد، رفتار محترمانه و تشخیص درست️

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

خیلی با حوصله معاینه چشم کردن

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

قرمزی چشم وحساسیت

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

خوب بدد

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

گرفتگی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۵/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

خیلی خوب

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

دکتر خوبی به نظر میاد من چشمم التهاب داشت که با تجویز ایشون بهتر شد

۱۴۰۳/۰۳/۰۹

بسیار دکتر با شخصیت... برای تعیین نمره عینک

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

معاینه

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

عالی درجه 1

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

دکتر صبور و خوبی

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

تاری دید و خارش چشم داشتم بعد از مراجعه خیلی زود تشخیص ودرمان شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

معاینه دورای

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

جراحی چشم راست

۱۴۰۱/۱۰/۰۹
اطلاعات تکمیلی
متخصص و جراح چشم
دارای بورد تخصصی
عمل جراحی کاتاراکت (آب مروارید)، ناخنک
لیزیک، لازک، PRK
پلک و مجاری اشکی
تجویز عینک
طرف قرارداد با بیمه های
خدمات درمانی
تامین اجتماعی
نیروهای مسلح
بانک صادرات
صدا و سیما
بانک ملی
بانک ملت
بانک تجارت
بانک سپه
بانک کشاورزی
چشم پزشکی
اراکخیابان هپکو جنب مسجد الزهرا طبقه فوقانی داروخانه دکتر رجبیان مجتمع امروز طبقه اول واحد ۲
شنبه تا چهارشنبه ۴ الی ۸ عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۹ الی ۲۰از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۹ الی ۲۰از ساعت ۱۷ الی ۱۹
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر محمد صدرائی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر عباس حسین پور ارتوپدی جناب آقای دکتر عباس حسین پور
    جناب آقای محمدامین شریفی بینایی سنجی (اپتومتری) جناب آقای محمدامین شریفی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    چشم پزشکی

    خیابان هپکو جنب مسجد الزهرا طبقه فوقانی داروخانه دکتر رجبیان مجتمع امروز طبقه اول واحد ۲

    چشم پزشکی

    خیابان هپکو جنب مسجد الزهرا طبقه فوقانی داروخانه دکتر رجبیان مجتمع امروز طبقه اول واحد ۲