چشم من بخیه های خاص داشت . بیمارستان فارابی تهران نتونستن بخیه ها رو بشکن و من نمیدونستم در اراک چنین پزشک حاذقی داریم . کاربلد خوش اخلاق و بسیار ماهر. در کمتر از پنج دقیقه تمام بخیه ها را کامل کشید . درود بر چنین پزشک کاردرستی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
معاینه چشم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
خداییش کار درست
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
سلام خیلی عالی و به موقع کار ما انجام شد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خیلی خوب بود نوبت دهی خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
سوزش چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
خیلی خیلی عالی خوشحالم که ایشان را ملاقات کردم واقعا متعهد و با خداست
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
امیدوارم تجربه بسیار خوبه باشد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
من برای معاینه رفته بودم و هم با دقت بررسی کردند و هم خوب توضیح دادند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیار دکت خوبیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
چشم پسرم ضعیف بود و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
تشخیص آب مروارید دادند بسیار باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
برخورد و ادب و متانت دکتر و وقت گزاری ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خوب بود و برای من عینک تجویز کرد که عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
چک وبررسی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
همسرم برای قرمزی چشمشون مراجعه کردند وبا داروهایی که تجویز کردند خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
دکتر بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
بهترین و با
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
معاینه جهت خشکی چشم
دکتر حاذق هستند..تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
معاینه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
خوب برخو
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
سلام. من پسرم رو بردم پیش آقای دکتر صدرایی هم از نظر اخلاق عالی بودن هم از نظر طبابت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
طبابت ایشون در حد خیلی خوب هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
قرنیه چشم عمل شده توسط دکتر دیگری
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
استیک مات
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
چشمم عفونت داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر متین موقر و خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
تاری دید .قطره دادن مصرف کردم تادوباره ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
درجه چشم پسرم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
بسیلر خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
تنبلی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بله شخصی بسیار محترم و انسان باخدایی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
بشدت دکتر توانایی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
خوب یودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
چکاب شبکیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
دکتر با حوصله .
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
یه جلسه عفونت چشمم درمان شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
مشکل خاصی نبود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستند ایشون.
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
چکاپ کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
در حال حاضر تخت درمان هستم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عالی و با حوصله و مصمم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
بسیار دقیق علیرغم جوانی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
سرعت تشخیص بالای دارند رفتار خوبی دارند و برای بیمار هزینه اضافی ایجاد نمیکنند در کمترین زمان منو از درد چشم راحت کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
به نظر من دکتر خیلی خوبی. هستن وبا حوصله معاینه میکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کارشان خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
سلام و سپاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
عالی هستن مشکل چشم من فقط ایشون تشخیص دادن بسیار دلسوز و کاردان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
معاینه سالیانه دکتر بسیار صبور و عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
بسیار با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
خیلی خوش برخورد و کارش درسته
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
نزدیک بینی و تجویز عینک
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
معاینه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
سلام
دکتر صدرایی آب مروارید چشم پدرم را درمان کرده اند
ایشان دکتر متخصص و پزشک حاذق جوان و صبور و با اخلاق و خوش برخورد و پیگیر امور درمان بیمار های خود هستند
قدر دان ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
دکتر محتر
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
دکتر با اخلاق متواضع و متین و معاینه دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
ارام صبور و دانا
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
سلام عصب چشمم مشکل داشت بعد از اینکه چند دکتر رفتم ایشون متوجه شدند بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
عالی و آرام و مطب خلوت
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
پزشک خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
ناخونک چشم گفت هنوز زوده واسه عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
عالی خوش اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
بسیارحاذق وعالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عالی و خوش اخلاق و بدون معطلی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
سلام خسته نباشید چشمم ناخونک داره
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
دکتربااخلاق وخوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
گل مژه
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
عمل لیزیک شدام خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
بهترین پزشک
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
پزشک خوب و با حوصله ای هستند من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
پزشک خوبیه بادقت معاینه می کنه وباحوصله من که راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
خشکی چشم و آلرژی
با استفاده مرتب از قطره ها بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
بسیار دکتر آرومی هستن ،ازهمه مهمتر برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
اولین بار بود رفتم ویزیت شدم برخوردشان خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
یکی از دوستان معرفی کردم انحراف داشت چشم سمت چپ
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بنده به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک بااخلاق و باسوادی هستند و مشکل بنده را حل نمودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
خشکی چشم و حل مشکل
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بسیاردکترمودب تزریق آوستین داشتیم بخاطرخونریزی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تنبلی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
برای نمره عینک رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عالی و با سواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
گفتن چشمتان آب مرواریدداردبایدعمل شوید
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کارشون حرف نداره .با دقت با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
معاینه ساده داشتیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
تجویز غینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
وزن مرا اشتباه ثبت کرده است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
سلام در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
آستیگمات. تجویز عینک. خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خوب بود دقیق معاینه کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
خوب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
کیست پوستی روی پلکم داشتم که ارجاع دادندبه بیمارستان فارابی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
فشار چشم در حال پیگیری
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خوب ودقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
پزشک خوب وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دید چشم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
ازنظر من رودست ندارند واقعا ثابت شده در مورد مادر شوهرم وقرا چشاهی خودم را عمل کن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
فعلا عینک میزنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
کاهش دید با معاینه دکتر برطرف شد دکتر بسیار انسان باشخصیتی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
بسیار عالی و متین
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
معاینه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
برای عفونت چشم نوزاد مراجعه کردم خوب بودند مودب و مهربان منشی شونم خیلی خانم با ادبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
مشکل فشار چشم و قرمزی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خارش چشم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ما که جواب گرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
کارش عالی و دقیق بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
ویزت و معاینه چشم داشتم که بررسی دقیقی داشتن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
باسلام دکتر صدرائی فوق العاده خوش اخلاق و تشخیص درست بیماری و درمان به موقع بنده را انجام دادن هنوز هم مراجعه دارم از ایشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
دکتر با اخلاق و دقیق بین
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
ایشون با اخلاق وبا تجربه هستن
مادرم عمل آب مروارید انجام دادن والان دید بهتری داره
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار مهربان راستگو با دانش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
سلام دکتر واقعا حاذقی است .مشکل من عوارض فشار خون بر روی چشمم بود که دکتر ویزیت کردند و دارو دادند که واقعا مشکل چشمم برطرف شد . ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
آب مروارید
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
واقعن دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
گواهی رانندگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر با حوصله ای هیتن برای چکاپ هر ماه میرم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
دکتر با تجربه وخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
دکتر فوق العاده خوبی هستن هم بر خوردشون هم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
واقعا عالی بودن و برای بیماراشون زیاد وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی خوب بود دکتر باحوصله و خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
خووووووب
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
مشکل ناخنک داشتم عمل کردم دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
تشخیص نمره چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
خوب و قابل قبول
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بسیار با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عمل چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
معاینه بوده است
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
فشار چشمی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
برای معاینه چشم مراجعه کردیم رفتار و عمل دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دکتر خوب کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
برداشتن لنز پانسمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
گواهینامه
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بسیار با اخلاق و با حوصله کامل معاینه انجام شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
بسیار متشخص و کاربلد، رفتار محترمانه و تشخیص درست️
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
خیلی با حوصله معاینه چشم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
قرمزی چشم وحساسیت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
خوب بدد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
گرفتگی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
دکتر خوبی به نظر میاد من چشمم التهاب داشت که با تجویز ایشون بهتر شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
بسیار دکتر با شخصیت... برای تعیین نمره عینک
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
معاینه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالی درجه 1
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
دکتر صبور و خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
تاری دید و خارش چشم داشتم
بعد از مراجعه خیلی زود تشخیص ودرمان شد
متخصص و جراح چشم دارای بورد تخصصی عمل جراحی کاتاراکت (آب مروارید)، ناخنک لیزیک، لازک، PRK پلک و مجاری اشکی تجویز عینک طرف قرارداد با بیمه های خدمات درمانی تامین اجتماعی نیروهای مسلح بانک صادرات صدا و سیما بانک ملی بانک ملت بانک تجارت بانک سپه بانک کشاورزی
چشم پزشکی
اراکخیابان هپکو جنب مسجد الزهرا طبقه فوقانی داروخانه دکتر رجبیان مجتمع امروز طبقه اول واحد ۲
تشخیص اب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۲۰با تجربه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خیلی خیلی عالی ممنونم ازش
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸چشم من بخیه های خاص داشت . بیمارستان فارابی تهران نتونستن بخیه ها رو بشکن و من نمیدونستم در اراک چنین پزشک حاذقی داریم . کاربلد خوش اخلاق و بسیار ماهر. در کمتر از پنج دقیقه تمام بخیه ها را کامل کشید . درود بر چنین پزشک کاردرستی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸معاینه چشم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خداییش کار درست
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام خیلی عالی و به موقع کار ما انجام شد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خیلی خوب بود نوبت دهی خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳سوزش چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خیلی خیلی عالی خوشحالم که ایشان را ملاقات کردم واقعا متعهد و با خداست
۱۴۰۲/۰۲/۱۸امیدوارم تجربه بسیار خوبه باشد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من برای معاینه رفته بودم و هم با دقت بررسی کردند و هم خوب توضیح دادند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار دکت خوبیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷چشم پسرم ضعیف بود و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹تشخیص آب مروارید دادند بسیار باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برخورد و ادب و متانت دکتر و وقت گزاری ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود و برای من عینک تجویز کرد که عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵چک وبررسی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴همسرم برای قرمزی چشمشون مراجعه کردند وبا داروهایی که تجویز کردند خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بهترین و با
۱۴۰۲/۰۶/۳۰بسیار دکتر کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷معاینه جهت خشکی چشم دکتر حاذق هستند..تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴معاینه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب برخو
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام. من پسرم رو بردم پیش آقای دکتر صدرایی هم از نظر اخلاق عالی بودن هم از نظر طبابت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲طبابت ایشون در حد خیلی خوب هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۳قرنیه چشم عمل شده توسط دکتر دیگری
۱۴۰۴/۰۹/۲۶استیک مات
۱۴۰۴/۰۷/۲۷چشمم عفونت داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر متین موقر و خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تاری دید .قطره دادن مصرف کردم تادوباره ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷درجه چشم پسرم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیلر خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴تنبلی چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بله شخصی بسیار محترم و انسان باخدایی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بشدت دکتر توانایی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خوب یودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳چکاب شبکیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر با حوصله .
۱۴۰۴/۰۴/۲۴یه جلسه عفونت چشمم درمان شد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل خاصی نبود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستند ایشون.
۱۴۰۲/۰۹/۱۷چکاپ کودکان
۱۴۰۳/۰۶/۰۳در حال حاضر تخت درمان هستم .
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی و با حوصله و مصمم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار دقیق علیرغم جوانی
۱۴۰۳/۱۰/۱۴سرعت تشخیص بالای دارند رفتار خوبی دارند و برای بیمار هزینه اضافی ایجاد نمیکنند در کمترین زمان منو از درد چشم راحت کردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹به نظر من دکتر خیلی خوبی. هستن وبا حوصله معاینه میکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۳کارشان خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام و سپاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عالی هستن مشکل چشم من فقط ایشون تشخیص دادن بسیار دلسوز و کاردان
۱۴۰۰/۰۴/۲۸معاینه سالیانه دکتر بسیار صبور و عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با دقت و حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی خوش برخورد و کارش درسته
۱۴۰۰/۱۲/۱۷نزدیک بینی و تجویز عینک
۱۴۰۳/۰۲/۲۴معاینه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸سلام دکتر صدرایی آب مروارید چشم پدرم را درمان کرده اند ایشان دکتر متخصص و پزشک حاذق جوان و صبور و با اخلاق و خوش برخورد و پیگیر امور درمان بیمار های خود هستند قدر دان ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر محتر
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶دکتر با اخلاق متواضع و متین و معاینه دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ارام صبور و دانا
۱۴۰۴/۰۳/۱۵سلام عصب چشمم مشکل داشت بعد از اینکه چند دکتر رفتم ایشون متوجه شدند بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۰عالی و آرام و مطب خلوت
۱۴۰۴/۱۰/۲۳خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷پزشک خوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۹خوب است
۱۴۰۳/۰۸/۰۹ناخونک چشم گفت هنوز زوده واسه عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عالی خوش اخلاق خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیارحاذق وعالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱عالی و خوش اخلاق و بدون معطلی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلام خسته نباشید چشمم ناخونک داره
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دکتربااخلاق وخوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۳۰گل مژه
۱۴۰۴/۰۱/۱۰عمل لیزیک شدام خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بهترین پزشک
۱۴۰۳/۱۰/۱۹پزشک خوب و با حوصله ای هستند من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲پزشک خوبیه بادقت معاینه می کنه وباحوصله من که راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خشکی چشم و آلرژی با استفاده مرتب از قطره ها بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بسیار دکتر آرومی هستن ،ازهمه مهمتر برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶اولین بار بود رفتم ویزیت شدم برخوردشان خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷یکی از دوستان معرفی کردم انحراف داشت چشم سمت چپ
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بنده به ایشان مراجعه کردم، بسیار پزشک بااخلاق و باسوادی هستند و مشکل بنده را حل نمودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خشکی چشم و حل مشکل
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیاردکترمودب تزریق آوستین داشتیم بخاطرخونریزی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تنبلی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برای نمره عینک رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی و با سواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷گفتن چشمتان آب مرواریدداردبایدعمل شوید
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱کارشون حرف نداره .با دقت با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۰۳معاینه ساده داشتیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸تجویز غینک
۱۴۰۳/۰۷/۱۷وزن مرا اشتباه ثبت کرده است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سلام در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰آستیگمات. تجویز عینک. خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بود دقیق معاینه کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خوب بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کیست پوستی روی پلکم داشتم که ارجاع دادندبه بیمارستان فارابی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶فشار چشم در حال پیگیری
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب ودقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۱پزشک خوب وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دید چشم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸ازنظر من رودست ندارند واقعا ثابت شده در مورد مادر شوهرم وقرا چشاهی خودم را عمل کن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱فعلا عینک میزنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰کاهش دید با معاینه دکتر برطرف شد دکتر بسیار انسان باشخصیتی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار عالی و متین
۱۴۰۴/۰۹/۲۵معاینه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای عفونت چشم نوزاد مراجعه کردم خوب بودند مودب و مهربان منشی شونم خیلی خانم با ادبی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مشکل فشار چشم و قرمزی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خارش چشم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۳۱ما که جواب گرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶کارش عالی و دقیق بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ویزت و معاینه چشم داشتم که بررسی دقیقی داشتن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷باسلام دکتر صدرائی فوق العاده خوش اخلاق و تشخیص درست بیماری و درمان به موقع بنده را انجام دادن هنوز هم مراجعه دارم از ایشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر با اخلاق و دقیق بین
۱۴۰۳/۱۲/۱۵ایشون با اخلاق وبا تجربه هستن مادرم عمل آب مروارید انجام دادن والان دید بهتری داره
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار مهربان راستگو با دانش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹سلام دکتر واقعا حاذقی است .مشکل من عوارض فشار خون بر روی چشمم بود که دکتر ویزیت کردند و دارو دادند که واقعا مشکل چشمم برطرف شد . ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۳آب مروارید
۱۴۰۲/۰۸/۱۱واقعن دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۴/۲۲گواهی رانندگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر با حوصله ای هیتن برای چکاپ هر ماه میرم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر با تجربه وخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر فوق العاده خوبی هستن هم بر خوردشون هم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱واقعا عالی بودن و برای بیماراشون زیاد وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوب بود دکتر باحوصله و خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خووووووب
۱۴۰۲/۰۴/۱۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۹مشکل ناخنک داشتم عمل کردم دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۳تشخیص نمره چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوب و قابل قبول
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عمل چشم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۲دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰معاینه بوده است
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸فشار چشمی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷برای معاینه چشم مراجعه کردیم رفتار و عمل دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۸با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوب کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برداشتن لنز پانسمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵گواهینامه
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار با اخلاق و با حوصله کامل معاینه انجام شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار متشخص و کاربلد، رفتار محترمانه و تشخیص درست️
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خیلی با حوصله معاینه چشم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸قرمزی چشم وحساسیت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خوب بدد
۱۴۰۴/۰۸/۱۴گرفتگی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دکتر خوبی به نظر میاد من چشمم التهاب داشت که با تجویز ایشون بهتر شد
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار دکتر با شخصیت... برای تعیین نمره عینک
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸معاینه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی درجه 1
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتر صبور و خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۲تاری دید و خارش چشم داشتم بعد از مراجعه خیلی زود تشخیص ودرمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵معاینه دورای
۱۴۰۴/۰۴/۲۰جراحی چشم راست
۱۴۰۱/۱۰/۰۹