من مراجع ایشون هستم و ده ساله که از تخصصشون بهره میبرم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
باردار بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
ایشان دوره ای که متخصص عمومی بودن من پیششون رفتم
اونموقع خیلی خانم مهربان و خوبی بودن
۱۳۹۷/۰۷/۱۷
بینظیره خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
عالی خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عالی عالی. هرچی بگم کم گفتم از اخلاق و علمش
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
خدب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
بسیار مهربون و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
عاااااااااااااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
پرولاکتین
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکترخیلی خوب وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تشخیصشون تو هر زمینهای عالی هستش و بسیار مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
سلام و عرض ادب؛ با اینکه اولین بارم بود که پیش ایشون ویزیت شدم از برخورد منشی راضی بودم و خود خانوم دکترم خوش رو با حوصله و با تجربه بودن و هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
اخلاق ایشان بسیااااااااااااااااااااار عالیه.من آی وی اف کردم و منتظرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عالی ،مهربان،حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
عاااااااااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
دکتر حاذقی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
پزشکی بسیار حاذق، خوشاخلاق و کاربلد که با انرژی مثبت و برخورد حرفهای، حس اطمینان و آرامش را به بیمار منتقل میکند. همچنین از منشی محترم و مهربان ایشان که با صبوری و خوشرویی پاسخگو هستند، صمیمانه تشکر میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
شکاپ معمولی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بسیار مسلط و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
پزشکی با اخلاق و با علم بالا. من دوسال باردار نشدم و بعد از 3بار ویزیت پیش ایشون باردار شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
من راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
پیش ایشان زایمان داشتم بسیار دکتر با اخلاق کاردرست حاذق و آرامی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم پزشک خوب و با خلاق و صبور و منصفی هستند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
تشخیص درست ولی درمان ضعیف
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بهترین. عاااالی ترین
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
بسیار عالی و صبور خوش اخلاق با تشخیص فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خانم دکتر رو ازوقتی بوشهر بودن میشناسم و الان هم هر وقت تهران برم پیششون میرم
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
مشاوره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
تازه مراجعه کردم برای بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
دکتر خوب ومهربونیه وخیلی با حوصلست
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
خیلی دکتر خوب با تجربه ای هست ومن رازی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی نفسشون حقه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بسیار دکتر خوب و دقیق خوشبرخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
من توسط خانم دکتر عزیز و مهربون ivf شدم و با لطف خدا و زحمات خانم دکتر نتیجه مثبت شد و الان دخترم ۱۴روزشه،خانم دکتر خیلی از زحماتتون ممنونم.
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و آرام هستن که خیلی باعث دلگرمی و انتقال آرامش میشه
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
بسیار عالی و صبور و دقیق
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دکتر عالی هستند،بارداری و زایمانم رو پیش ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بهترین دکتر
مراقبت بارداری و زایمان،عاااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
نمره ۲۰
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دکتر با حوصله و منفی هستند فعلا که جواب نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
فوق العاده. تو این کار بهترینه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عفونت داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
مهربان و دکتر حاذقی هستن و کلی هم انرژی میدن خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خانم دکتر از هر لحاظ فوقالعاده هستن باتجربه و یک انسان به تمام معنا من و خواهرام پیش خانم دکتر میریم و نتیجه گرفتیم خداروشکر واقعا پنج طلا هستن وجودشون خیلی با ارزش
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
دکتر بسیار مهربون فهمیده ایی بودن واقعا که من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
یک جلسه ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دکتر حسینی بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
تشخیص درست ودرمان مناسب
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خیلی خوش برخورد باحوصله کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
هنوزجواب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بیییییبست
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
بسیاااااااار دکتر کار بلد و با اخلاق هستن و اصلا استرس به بیمار وارد نمیکنند من بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
به تازگی مراجعه داشتهام و هنوز نتیجهای نگرفتم ولی خانم دکتر بسیار مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
توسط ی پزشک به ایشان معرفی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دفعه دومه ک پیششون رفتم خیلی خوش برخورد بودن و حاذق درکارشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
همان ویزیت اول به نظر دکتر حاذق هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار با ارامش و خوب جواب میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
عفونت داخلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتر خوب و منصفیه الکی دارو نمی نویسه! من عفونت داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
برای مراقبت های بارداری پیش ایشون میرفتم راضی هستم با حوصله و خوش اخلاق هستن و برای مریض وقت میگذارند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
ایشون توکارشون تبحر دارن .. من چند ساله مراجع ایشون هستم و زایمان هم انجام دادم انقدر دستشون سبکه که بعد از زایمان هیچ دردی احساس نکردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خانم دکتر بسیار مهربان و باسواد و با تجربه، من دوران بارداری و پس از زایمان زیر نظر ایشون بودم، امیدوارم همیشه سلامت باشن، بسیار انسان و خانم هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
عفونت که طی دوره ای دارو گرفتن درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
عالین عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
بی تعارف بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
عالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
فعلا یک بار مراجعه کردم به نظرم دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
بسیار مهربان و دلسوز.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
جلسه دوم مراجعه ام هست. هنوز نتیجه ای نگرفتم ولی به نظرم پزشک خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
عاااااااااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
نازایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
دکتر خیلی مهربان و ماهری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بسیار خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عالی پیشنهاد میکنم برید پیش خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی عالی دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
دکتر بسیار عالی هستن
و به نظر من خیلی با انصاف و خداپسندانه کارشون رو انجام میدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دوباره میخوام برم نتیجه شو ببینم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
نازایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
خیلی قشنگ و با حوصله به
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
خوب و مهربون بودن فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
iuiانجام دادم پیش ایشون.راضی یودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
نظری ندارم.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
فعلا یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
ایشون واقعا عالی هستن من خیلی راضی ام کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
عالی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
دکتر عالی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
اولین جلسه بود میرفتم. ولی خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بسیار حاذق و با مسئولیت
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
خانوم دکتر عالی هستند و بخوبی برای مریض وقت میذارند اما معطلی داخل مطب خیلی زیاده ما ivf نتیجه گرفتیم سونوگرافی داخل مطب انجام میده
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالی راحت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
خیلی دکتر خوبی و متخصصی هست
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
دکتر بسیار خوب ، دقیق ،مهربان و باوجدانی هستند، من دوران بارداری ام رو با ایشون طی کردم و سزارین منو هم انجام دادند،
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دکتر خوبیه من پیش ایشان آی یو آی کردم دعا کنید جواب بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر با اخلاق وعالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
دوست عزیز سلام...من خودم خیلی دکتر کجا برم برام اهمیت داره نظرم به شخصه اینکه:دکتر خوب و مهربون.خیلی صریح و واضح مشکلت و راه درمان و برات میگه..زمان معاینه و سونو خیلی سریع و بدون اذیت شدن انجام میدن..بنظرم اگه مشکل زنان یا بارداری یا حتی چکاپ دارید پیششون برید.با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
دکتر خیلی خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اخیرا رفتم پیششون. فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بسیار علی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
نمره بیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
حاملگی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
من مدتیهمراجع ایشون هستم. بخاطر اندومتریوز و .. پزشک متعهد و مربانی هستن و برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
تازه آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
خیلی خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
نالارو
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
مشکل هورمونی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
دکتر بسیار خوبی هستن خیلی راضی هستم سه تا از دوستانم هم به ایشون معرفی کردم اونا هم راضی هستن و نتیحه گرفتن،
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
دکترخیلی خوب ودلسوزوباسوادی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
عالی و صبورانه توضیح میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
نظری ندارم.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
عفونت بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
تشکر ویژه و قدردانی از زحمات بی شائبه خانوم دکتر مسروره حسینی ما بعد از شانزده سال صاحب دوقلو شدیم واقعا در علم پزشکی و الخصوص ناباروری ایشون نابغه هستند ️️️️
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
عااالییییی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
من چند ساله بهشون مراجعه میکنم.دکتر حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
مشکل نازایی داشتم وبا تلاش خانم دکتر کهivfبرام انجام داد، به شکر خدا الان حامله هستم و2 ماهمه، از ایشون ممنونم وتوصیه میکنم به دیگران که به ایشون مراجعه کنند. لطفی هستم با سپاس فراوان از زحمات خانم دکتر مهربانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
معاینه کلی رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بسیار مهربان. دل
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
اقدام به بارداری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار حاذق و دلسوز هستن. عمل لاپاروسکوپی رو برای من در بهترین شکل ممکن انجام دادن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
خوب و صبور و دلسوز برای بیماراشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
خیلی مهربون من ک تازه اقدام دارم میکنم برای بارداری و زیاد پیششون نرفتم تا این مرحله خوب بودن
من مراجع ایشون هستم و ده ساله که از تخصصشون بهره میبرم و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵باردار بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ایشان دوره ای که متخصص عمومی بودن من پیششون رفتم اونموقع خیلی خانم مهربان و خوبی بودن
۱۳۹۷/۰۷/۱۷بینظیره خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۰۳/۰۳عالی عالی. هرچی بگم کم گفتم از اخلاق و علمش
۱۴۰۲/۱۰/۰۹خدب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار مهربون و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عاااااااااااااالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۸پرولاکتین
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکترخیلی خوب وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۱زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۸تشخیصشون تو هر زمینهای عالی هستش و بسیار مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۰۹سلام و عرض ادب؛ با اینکه اولین بارم بود که پیش ایشون ویزیت شدم از برخورد منشی راضی بودم و خود خانوم دکترم خوش رو با حوصله و با تجربه بودن و هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷اخلاق ایشان بسیااااااااااااااااااااار عالیه.من آی وی اف کردم و منتظرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی ،مهربان،حاذق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عاااااااااااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دکتر حاذقی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پزشکی بسیار حاذق، خوشاخلاق و کاربلد که با انرژی مثبت و برخورد حرفهای، حس اطمینان و آرامش را به بیمار منتقل میکند. همچنین از منشی محترم و مهربان ایشان که با صبوری و خوشرویی پاسخگو هستند، صمیمانه تشکر میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱شکاپ معمولی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسیار مسلط و عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴پزشکی با اخلاق و با علم بالا. من دوسال باردار نشدم و بعد از 3بار ویزیت پیش ایشون باردار شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲من راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷پیش ایشان زایمان داشتم بسیار دکتر با اخلاق کاردرست حاذق و آرامی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم پزشک خوب و با خلاق و صبور و منصفی هستند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۵تشخیص درست ولی درمان ضعیف
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین. عاااالی ترین
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بسیار عالی و صبور خوش اخلاق با تشخیص فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خانم دکتر رو ازوقتی بوشهر بودن میشناسم و الان هم هر وقت تهران برم پیششون میرم
۱۳۹۹/۰۳/۲۲مشاوره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تازه مراجعه کردم برای بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۳۰دکتر خوب ومهربونیه وخیلی با حوصلست
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خیلی دکتر خوب با تجربه ای هست ومن رازی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی نفسشون حقه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار دکتر خوب و دقیق خوشبرخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من توسط خانم دکتر عزیز و مهربون ivf شدم و با لطف خدا و زحمات خانم دکتر نتیجه مثبت شد و الان دخترم ۱۴روزشه،خانم دکتر خیلی از زحماتتون ممنونم.
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و آرام هستن که خیلی باعث دلگرمی و انتقال آرامش میشه
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیار عالی و صبور و دقیق
۱۴۰۳/۰۱/۱۹دکتر عالی هستند،بارداری و زایمانم رو پیش ایشون بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بهترین دکتر مراقبت بارداری و زایمان،عاااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱نمره ۲۰
۱۴۰۱/۰۵/۰۲در حال درمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دکتر با حوصله و منفی هستند فعلا که جواب نگرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷فوق العاده. تو این کار بهترینه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عفونت داشتم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مهربان و دکتر حاذقی هستن و کلی هم انرژی میدن خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خانم دکتر از هر لحاظ فوقالعاده هستن باتجربه و یک انسان به تمام معنا من و خواهرام پیش خانم دکتر میریم و نتیجه گرفتیم خداروشکر واقعا پنج طلا هستن وجودشون خیلی با ارزش
۱۴۰۴/۱۲/۰۹دکتر بسیار مهربون فهمیده ایی بودن واقعا که من راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰یک جلسه ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر حسینی بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تشخیص درست ودرمان مناسب
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خیلی خوش برخورد باحوصله کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸هنوزجواب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بیییییبست
۱۴۰۱/۰۵/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیاااااااار دکتر کار بلد و با اخلاق هستن و اصلا استرس به بیمار وارد نمیکنند من بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷به تازگی مراجعه داشتهام و هنوز نتیجهای نگرفتم ولی خانم دکتر بسیار مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۸توسط ی پزشک به ایشان معرفی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دفعه دومه ک پیششون رفتم خیلی خوش برخورد بودن و حاذق درکارشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۱همان ویزیت اول به نظر دکتر حاذق هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار با ارامش و خوب جواب میدهند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عفونت داخلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر خوب و منصفیه الکی دارو نمی نویسه! من عفونت داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰برای مراقبت های بارداری پیش ایشون میرفتم راضی هستم با حوصله و خوش اخلاق هستن و برای مریض وقت میگذارند.
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ایشون توکارشون تبحر دارن .. من چند ساله مراجع ایشون هستم و زایمان هم انجام دادم انقدر دستشون سبکه که بعد از زایمان هیچ دردی احساس نکردم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خانم دکتر بسیار مهربان و باسواد و با تجربه، من دوران بارداری و پس از زایمان زیر نظر ایشون بودم، امیدوارم همیشه سلامت باشن، بسیار انسان و خانم هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عفونت که طی دوره ای دارو گرفتن درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۶عالین عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۹بی تعارف بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۳عالیییییی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰فعلا یک بار مراجعه کردم به نظرم دکتر دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار مهربان و دلسوز.
۱۴۰۲/۰۷/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۱۰جلسه دوم مراجعه ام هست. هنوز نتیجه ای نگرفتم ولی به نظرم پزشک خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عاااااااااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹نازایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۲۰دکتر خیلی مهربان و ماهری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱بسیار خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی پیشنهاد میکنم برید پیش خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی عالی دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۵دکتر بسیار عالی هستن و به نظر من خیلی با انصاف و خداپسندانه کارشون رو انجام میدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دوباره میخوام برم نتیجه شو ببینم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳نازایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶تشخیص درست دادن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷خیلی قشنگ و با حوصله به
۱۴۰۲/۱۱/۳۰خوب و مهربون بودن فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۳iuiانجام دادم پیش ایشون.راضی یودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶نظری ندارم.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳فعلا یک جلسه رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ایشون واقعا عالی هستن من خیلی راضی ام کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۰/۱۴در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر عالی خوب
۱۴۰۲/۰۶/۲۸اولین جلسه بود میرفتم. ولی خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار حاذق و با مسئولیت
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خانوم دکتر عالی هستند و بخوبی برای مریض وقت میذارند اما معطلی داخل مطب خیلی زیاده ما ivf نتیجه گرفتیم سونوگرافی داخل مطب انجام میده
۱۴۰۲/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی راحت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خیلی دکتر خوبی و متخصصی هست
۱۴۰۱/۰۶/۳۰دکتر بسیار خوب ، دقیق ،مهربان و باوجدانی هستند، من دوران بارداری ام رو با ایشون طی کردم و سزارین منو هم انجام دادند،
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دکتر خوبیه من پیش ایشان آی یو آی کردم دعا کنید جواب بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر با اخلاق وعالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶دوست عزیز سلام...من خودم خیلی دکتر کجا برم برام اهمیت داره نظرم به شخصه اینکه:دکتر خوب و مهربون.خیلی صریح و واضح مشکلت و راه درمان و برات میگه..زمان معاینه و سونو خیلی سریع و بدون اذیت شدن انجام میدن..بنظرم اگه مشکل زنان یا بارداری یا حتی چکاپ دارید پیششون برید.با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۳اخیرا رفتم پیششون. فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶بسیار علی وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶نمره بیست
۱۴۰۱/۰۲/۲۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰حاملگی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲من مدتیهمراجع ایشون هستم. بخاطر اندومتریوز و .. پزشک متعهد و مربانی هستن و برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تازه آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸نالارو
۱۴۰۲/۰۹/۰۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۳مشکل هورمونی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر بسیار خوبی هستن خیلی راضی هستم سه تا از دوستانم هم به ایشون معرفی کردم اونا هم راضی هستن و نتیحه گرفتن،
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکترخیلی خوب ودلسوزوباسوادی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴عالی و صبورانه توضیح میدهند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰نظری ندارم.
۱۴۰۱/۰۴/۱۳عفونت بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵تشکر ویژه و قدردانی از زحمات بی شائبه خانوم دکتر مسروره حسینی ما بعد از شانزده سال صاحب دوقلو شدیم واقعا در علم پزشکی و الخصوص ناباروری ایشون نابغه هستند ️️️️
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عااالییییی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵من چند ساله بهشون مراجعه میکنم.دکتر حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مشکل نازایی داشتم وبا تلاش خانم دکتر کهivfبرام انجام داد، به شکر خدا الان حامله هستم و2 ماهمه، از ایشون ممنونم وتوصیه میکنم به دیگران که به ایشون مراجعه کنند. لطفی هستم با سپاس فراوان از زحمات خانم دکتر مهربانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵معاینه کلی رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار مهربان. دل
۱۴۰۰/۱۱/۰۲اقدام به بارداری
۱۴۰۲/۱۲/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار حاذق و دلسوز هستن. عمل لاپاروسکوپی رو برای من در بهترین شکل ممکن انجام دادن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب و صبور و دلسوز برای بیماراشون وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خیلی مهربون من ک تازه اقدام دارم میکنم برای بارداری و زیاد پیششون نرفتم تا این مرحله خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مهربون با حوصله وباسواد بهترین
۱۴۰۲/۰۸/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۲۳