کشیدن دندان های عقل نهان
عالی.سپایگزارم
ایشان کاشت 7 واحد ایمپلنت را حدود 8سال قبل برایم انجام داده اند
جراحی دندان
جراحی دندان عقل
دندون عقلمو عالی کشیدن
بی نظیر ، خوش اخلاق و کاربلد
ایمپیلنت برای من انجام داده اند عالی بوده
بسیار با تجربه و مهارت خوش اخلاق و صبور ،تجربه ی جراحی داشتم بسیار عالی بود
کارشون عالیه
ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود
بسیار عالی هستن
عالی عالی
بهترین دکتر
مشکل دندان خیلی خیلی عالی بود
دکتر فوق العاده ای بود . من دندون عقلم رو کشیده بودم فوق العاده بود
جراحی دندان عقل کارش عالی بود
دکتر بسیار عالی،مهربون و متخصص در کار،جراحی دندان عقل کردم،گفته بودن روی عصبه و لبام ماه ها سر میشه اما هیچ اتفاقی نیفتاد برام
ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بودش
بسیار متبحر و درستکار هستند
سلام، ایمپلنت داشتم، تازه کاشت کردم، بزودی نتیجه کامل گفته میشود.
دندان عقل نهفته را به راحتی و بدون درد کشید خیلی خوب بود
ایمپلنت انجام دادم
کارشون بسیار عالی و دقیق بود. واقعا دکتر توانمندی هستن
دکتر بسیار عالی در تخصصشان هستن
عالی بود
جراحی دندان عقل نهفته.خیلی عالی بودن.خیلی سریع و راحت.اصلا نمیتونم فکرشو بکنم دو تا دندونم که به خاطر کرونا مونده رو پیش دکتر دیگه ای جراحی کنم
ایمپلنت کردم نزد ایشان خوب بوده
متعهد وعالی
جراحی دندان عقل. کارشون خوب بود
کشیدن دندان عقل
جراحی دندان عقل داشتم ، گفته بودن ممکنه لب پایین بی حس بشه ولی نشد
بسیار پزشک خوبی هستن عالی
ایشان بی نظیر. هستند
عالی بودند
عالییی
بسیار عالی و حاذق هستند
در بارداری توی بیمارستان میلاد دندان من رو کشیدند و کارشون عالی بود. هیچ مشکلی هم برای بچه و خودم پیش نیامد
خوب بود. کاشت ایمپلنت
کیثت لثه داشتم جراحی عالی بود
عالی هستن
از همکاران هستن
ایمپلنت
بسیار عالی
برای ایمپلنت پیش ایشون رفتم و کارشون فوق العاده بود
عالی هستن دندان عقل ریشه در عصب جراحی کردن هیچی حس نکردم
کارشون خیلی خوب بود
ای وی اف کردم ،ناموفق بود ،باز میخوام بیام ،یزد برای انتقال ،جنین فریز شده دارم
جراحی دندان عقل وبسیار عالی بود
خیلی خوب
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه همت - نرسیده به بزرگراه چمران - بیمارستان میلاد
بزرگراه کاشانی - بعد از خیابان مهران - پلاک ۹۷
کشیدن دندان های عقل نهان
۱۳۹۸/۱۰/۲۸عالی.سپایگزارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۱ایشان کاشت 7 واحد ایمپلنت را حدود 8سال قبل برایم انجام داده اند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴جراحی دندان
۱۴۰۰/۰۶/۱۸جراحی دندان عقل
۱۳۹۷/۰۷/۰۲دندون عقلمو عالی کشیدن
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بی نظیر ، خوش اخلاق و کاربلد
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ایمپیلنت برای من انجام داده اند عالی بوده
۱۳۹۹/۰۳/۱۱بسیار با تجربه و مهارت خوش اخلاق و صبور ،تجربه ی جراحی داشتم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۹کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۴/۱۶مشکل دندان خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر فوق العاده ای بود . من دندون عقلم رو کشیده بودم فوق العاده بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۵جراحی دندان عقل کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳دکتر بسیار عالی،مهربون و متخصص در کار،جراحی دندان عقل کردم،گفته بودن روی عصبه و لبام ماه ها سر میشه اما هیچ اتفاقی نیفتاد برام
۱۴۰۰/۰۳/۲۹ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بودش
۱۴۰۱/۰۷/۰۴بسیار متبحر و درستکار هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۳سلام، ایمپلنت داشتم، تازه کاشت کردم، بزودی نتیجه کامل گفته میشود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دندان عقل نهفته را به راحتی و بدون درد کشید خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۲ایمپلنت انجام دادم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱کارشون بسیار عالی و دقیق بود. واقعا دکتر توانمندی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۲دکتر بسیار عالی در تخصصشان هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵جراحی دندان عقل نهفته.خیلی عالی بودن.خیلی سریع و راحت.اصلا نمیتونم فکرشو بکنم دو تا دندونم که به خاطر کرونا مونده رو پیش دکتر دیگه ای جراحی کنم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ایمپلنت کردم نزد ایشان خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰متعهد وعالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱جراحی دندان عقل. کارشون خوب بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۵کشیدن دندان عقل
۱۳۹۸/۱۱/۱۲جراحی دندان عقل داشتم ، گفته بودن ممکنه لب پایین بی حس بشه ولی نشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار پزشک خوبی هستن عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ایشان بی نظیر. هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۶عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۰۹عالییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار عالی و حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۷در بارداری توی بیمارستان میلاد دندان من رو کشیدند و کارشون عالی بود. هیچ مشکلی هم برای بچه و خودم پیش نیامد
۱۳۹۷/۱۱/۱۶خوب بود. کاشت ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۶/۲۱کیثت لثه داشتم جراحی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷از همکاران هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ایمپلنت
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴جراحی دندان عقل
۱۳۹۹/۰۶/۲۵برای ایمپلنت پیش ایشون رفتم و کارشون فوق العاده بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۵عالی هستن دندان عقل ریشه در عصب جراحی کردن هیچی حس نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ای وی اف کردم ،ناموفق بود ،باز میخوام بیام ،یزد برای انتقال ،جنین فریز شده دارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۳جراحی دندان عقل وبسیار عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۳۰