این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران، چهار راه فرمانیه، ۵۰ متر به سمت غرب، ابتدای خیابان شهید دکتر لواسانی، مجتمع پزشکی ۲۲۲، روبروی باشگاه فرمانیه، طبقه ۴ (ایستگاه مترو نزدیک: خط ۳، ایستگاه اقدسیه)
جراحی بینی (اولیه، ترمیمی)
جراحی آندوسکوپی سینوزیت، پولیپ
جراحی لوزه، اتوپلاستی، سر و گردن
پاسخگویی تلفن: ۹ صبح الی ۹ شب
ویزیت مطب: عصرها با هماهنگی
تهران، چهار راه فرمانیه، ۵۰ متر به سمت غرب، ابتدای خیابان شهید دکتر لواسانی، مجتمع پزشکی ۲۲۲، روبروی باشگاه فرمانیه، طبقه ۴ (ایستگاه مترو نزدیک: خط ۳، ایستگاه اقدسیه)
جراحی بینی (اولیه، ترمیمی)
جراحی آندوسکوپی سینوزیت، پولیپ
جراحی لوزه، اتوپلاستی، سر و گردن
پاسخگویی تلفن: ۹ صبح الی ۹ شب
ویزیت مطب: عصرها با هماهنگی
بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار دکتر بااخلاق و مجربی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰فوق العاده مهربون عالی کار درست
۱۴۰۳/۱۰/۳۰تشخیصشون درست بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۹کار عمل بینیش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عفونت گوش پسرم و درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۰۳با وجدان ترین جراح بینی در ایران
۱۴۰۴/۱۲/۱۴خوبهکارش
۱۴۰۱/۰۹/۱۹مشکل تمور بد خیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹زیبای یکی از اشنایانم رو عمل کردند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳هیچ مشکلی نداشتم کار جراحی بینی انجام دادن برام و کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار دکتر خوب فهمیده و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عمل تیرویید
۱۴۰۱/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۲ازنظر من بهترین،مهربانترین،ومنصف ترین دکترهستن ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۸جراحی بینی انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عمل زیبایی بینی انجام دادم رودستش نیست ایشالا همیشه موفق پیروز باشن از همکارانش تومطب تشکرویژه دارم بسیار باخلاق هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۷گوش درد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰کارشون عالی ،هر دکتری رفتم مریضی مو نتونست تشخیص بده اما اقای دکتر تو یه جلسه خوبم کرد.کارشون بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۹پزشک بسیار عالی ،با اخلاق و با وجدانی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۵پلیپ بینی عمل کردم وخیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار حاذق و با حوصله و تشخیص خوب
۱۴۰۱/۱۲/۲۰دکترخوش برخورد وباتجربه که به بیمارشون احترام میزارن
۱۳۹۹/۱۰/۲۲زیبایی عمل کردم سه ساله خیلیییی راضی ام
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۲۷بینیمو عمل کردم واقعا بهترین نتیجه حاصل شد عالی بود ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل بینی عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دوباره باید مراجعه کنند ببمارمون چون خوب نشدند
۱۴۰۳/۰۵/۰۱سلام بنده پیش ایشون بینی خودمو عمل کردم خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله و مهربان کارشون هم عالیه من ۶ ماه پیش عمل انجام دادم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۴جراحی زیبایی بینی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸هم رفتار آقای دکتر و هم رفتار منشی بسیار محترمانه بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سلام خارش گوش داشتم خیلی اذیت بودم با تجویز یک قطره برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹انحراف شدید بینی و بد فرمی ، جراحی زیبایی انجام دادم،فرم بینی عالی و کاملا مورد دلخواه و مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸مشکل انحراف بینی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳مشکل گوش عالییی بود..
۱۴۰۰/۰۱/۰۸مشکل سر و گردن
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۹دکتر کاملا حاذق و متخصص و با اخلاق و خوشرو
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۶سلام بنده پیش ایشون بینی خودمو عمل کردم خیلی دکتر خوبی هستن با حوصله و مهربان کارشون هم عالیه من ۶ ماه پیش عمل انجام دادم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۴تشخیص بسیار عالی با اخلاق و منصف
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۴جدمگیری گوش
۱۴۰۰/۰۷/۱۷مشکل لوزه عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳خیلی دکترمهربون
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تصادف داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خلوت بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۷کلا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل بینی انجام دادم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار حاظق خوش اخلاق نوبت سروقت و احترام و لطف به همکاران و منشی و دستیار شایسته
۱۴۰۳/۰۴/۱۷تشخیص درست
۱۳۹۹/۱۱/۰۸میخام عمل بینی انجام بدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خیلی عالی و فوق العاده
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عمل بینی داشتم خیلی راضی هستم بسیار خوش اخلاق و پیگیر وضعیت بیمار. شماره شخصیشون رو به بیمار میدن و هر ساعت از شبانه روز میتونین تماس بگیرید. همه ی مراحل عمل و پس از آن را هم خودشون انجام میدن و به دستیار نمیدن چون روی کارشون حساس هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالییییییی و کم نظیر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵شنوائی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عمل های زیباییشون عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵برای معاینه و شستشوی گوش مراجعه کردم . اقای دکتر بسیار دقیق و متعهدانه رسیدگر کردند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من بچه ها م جراعی کردم فعلا هنوز ورم داره ولی فکر کنم کا ربلده
۱۴۰۳/۰۴/۱۸نتیجه بهترین
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۳جناب آقای دکتر خرم خیییییلییی مهربون وخوش اخلاق و حرفه ای م
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸