کرج پاسداران - نبش بوستان یکم ( زمردیان ) - ساختمان ۲۰۱ - طبقه سوم - واحد ۱۰
تهران سعادت آباد ، سروغربی ، بین میدان کتاب و چهار راه پاکنژاد ، ساختمان نگار ، طبقه ۴ ، واحد ۷۶
دکتر فرهام احمدی، فوقتخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران و کرج، خدمات متنوعی مانند جراحی بینی، لیفت صورت و ماموپلاستی ارائه میدهد.
دکتر فرهام احمدی دارای فوقتخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و عضو هیئت علمی دانشگاه است. ایشان با تکیه بر تجربه و دانش تخصصی خود، خدمات جراحی زیبایی و پلاستیک را در تهران و کرج ارائه میکند. از جمله خدمات دکتر احمدی میتوان به جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت، لیفت ابرو و شقیقه، جراحی پلک (بلفاروپلاستی)، ماموپلاستی و پروتز سینه اشاره کرد.
در مطبهای تهران و کرج، دکتر احمدی علاوه بر جراحیهای زیبایی چهره و بدن، خدماتی مانند تزریق بوتاکس و ژل، جوانسازی صورت، پروتز گونه و چانه و درمان تعریق بیش از حد زیربغل با تزریق بوتاکس را نیز انجام میدهد. بیماران میتوانند برای دریافت مشاوره یا نوبتدهی آنلاین از خدمات مطبهای ایشان در سعادتآباد و پاسداران تهران یا کرج بهرهمند شوند. رویکرد دکتر احمدی بر پایه ارائه درمانهای تخصصی و متناسب با نیاز هر فرد است تا بهترین نتایج زیبایی و سلامت برای مراجعان حاصل شود.
ایشان جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت و گردن، ماموپلاستی، بلفاروپلاستی و خدمات تزریقی مانند بوتاکس و چربی را انجام میدهد.
بله، در برخی مطبهای تهران امکان نوبتدهی آنلاین برای بیماران فراهم است.
درمان تعریق بیش از حد زیربغل با تزریق بوتاکس در این ناحیه تحت نظر دکتر احمدی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طالقانی، بعد از زیر گذر، برج شاه کرم
ویزیت: dr.farham_ahmadi
پاسداران - نبش بوستان یکم (زمردیان) - ساختمان ۲۰۱ - طبقه سوم - واحد ۱۰
چهار راه طالقانی، بعد از زیر گذر، برج شاه کرم
ویزیت: dr.farham_ahmadi
پاسداران - نبش بوستان یکم (زمردیان) - ساختمان ۲۰۱ - طبقه سوم - واحد ۱۰
سعادت آباد، سروغربی، بین میدان کتاب و چهار راه پاکنژاد، ساختمان نگار، طبقه ۴، واحد ۷۶
پسرم افتاده بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۶خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۸درحال درمان هستم خیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بید
۱۴۰۱/۰۴/۲۷پرت شد از بلندی و پارگی بازو
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار دکتر با اخلاق و باتجربه ای است و من بسیار از عمل زیبایی بینی خود راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹قطع دو بند انگشت عالی عمل کردن واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۹درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده خوبیه ،بی نهایت ازش سپاس گذارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳پزشک حاذقی هستند و بسیار بااخلاق و پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۵/۳۱من پیش ایشون جراحی پروتز سینه انجام دادم و الان ۹ روز از عملم گذشته. از تجربهای که داشتم و نتیجه فوقالعاده راضی هستم. در مورد خود آقای دکتر هم که شخصیتشون، دانششون و دل سوزوندن برای مریض بی نظیررر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲نتیجه خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر بهترین اند در کار و اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۳سلاممنمشکلگوشدارمزیباییهمنداره
۱۴۰۳/۱۱/۱۹من برای جراحی بینی خدمت دکتر رفتم کارشون بینظیر هستش . خیلی از عملم راضی بودم ، بینی من گوشتی بود دقیقا همون فرم بینی که میخواستم در اومده. خیلی خیلی ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۲عالی هستن.
۱۴۰۱/۰۱/۱۶جراحی خال.بسیار با دقت و ظریف کار کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل بزرگی غبغب داشتم که توسط آقای دکتر لیفت شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶جراحی زیبایی بینی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار عالی بسیار باشخصیت انسان شریف من برای سوختگی مراجعه کردم دکتر به تمام ابهامات و سوالاتم پاسخگو بودن ازشون تشکر میکنم امیدوارم همیشه صحت و سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷انحراف بینی عمل سلامت زیبایی انجام دادن برام
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام پارگی تاندون دست و ایشون جراحی موفق انجام دادن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار عالی - جراحی زیبایی بینی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سلام من عمل بلفا انجام دادم بسیار هم از نتیجه عملم راضی هستم دست اقای دکتر احمدی درد نکنه جراح بسیار حرفه ای باوجدان کاری و خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سکینه یغمای مطلق دکتر فرهاد احمدی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶لیفت سینه عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳فعلا مشکلی ندارم عمل پلک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱جراحی بینی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار باشخصیت و باسواد بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عمل پلک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای مشکل سوختگی دست با آقای دکتر صحبت کردم و بسیار بسیار پزشک با حوصله و دقیقی هستند و با نهایت صبر و دقت پاسخگو بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴گلومو اوکی کرد
۱۴۰۳/۰۹/۳۰پارگی تاندوم داشته و خداروشکر در حال بهبودی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۱مشاوره گرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳برای عمل بینی ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن ، بینی عمل کردم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دکتر فوق العاده خوبی هستند هم از نظر کاری هم از نظر برخورد با بیمار
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عمل دست
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پزشک بسیار حاذق و با وجدانی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰من هم فیلر زدم برای رفع خط خنده و هم پلکمو پیش اقای دکتر جراحی کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۹لیفت صورت و گردن و لیفت شقیقه برای مادرم انجام دادن آقای دکتر - واقعا بی نظیر هستن - هم کارشون هم اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴سلام بنده از صورت داقون بودم برام درست کردن خیلی خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹پارگی تاندون دست داشتم..فعلا تو دوران نقاهت هستم ولی دکتر خوبیه با اخلاقه تعریفشم شنیدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پروتز سینه گذاشتم ، خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲شنوایی من زیف است
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عمل کیست سر دارم همون چربی زیر پوست
۱۴۰۴/۰۶/۱۴قطع انگشت اشاره
۱۴۰۱/۰۳/۲۸