زایمان طبیعی دو فرزند بنده را ایشان با مهارت و آرامش و حسن خلق با موفقیت انجام دادند
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
زایمان معرکه است کارش
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
برای نازایی مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مشکلم نازایی بود
که با مراجعه به ایشان باردار شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
بسیار دکتر حاذق و با تجربه و خونسرد و مهربانی هستن. خلاصه اینکه فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
دکتر فوق العاده ای هستند.پسر منو ایشون به دنیا آوردن و من برای همیشه ممنونم ازشون
۱۳۹۷/۰۲/۱۷
شنیدم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
ایشون عمل زایمان من رو انجام دادند. راضی بودم و مشکل خاصی نداشتم.
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
مادرم عمل برداشت فیبروم را انجام دادن که عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
عالی عالی عالی هر کی رو معرفی کردم راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
فیبرو بزرگی داشتم که احتمال خروج رحم هم بود. ولی شکر خدا خانم دکتر فقط فیبروم ها رو خارج کردند و مشکل حل شد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خوب خیلی
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
سلام من پیش خانم دکتر رضایی عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
زخم دهانه رحم دارم وهنوز درمانم کامل نشده
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
بی نظیرن عالین توهر حصوصی ک بخواین
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
ایشون بینظیر هستن، من با 3 بار دیدن ایشون و تجویزشون باردار شدم، الان هم برای بارداری دوم میخوام ایشون و ببینم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
زایمان داشتم و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
فعلا تحت درمانم ونظری نمی تونم بدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار دکتر خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
مشکل ناباروری دارم
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
بسیار حاذق و عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
دکتر خوب و با آرامش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
در کارشون مهارت دارن و دلسوزانه بهمریضشون رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
برای زایمان رفتم که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
هنوز درمانم کامل نشده نمیتونم نظری بدهم ولی درخصوص بیماری مادر خیلی خیلی ازشون متشکرم وبهترین تشخیص بهترین درمان را انجام دادن
۱۳۹۷/۰۲/۲۲
سپتوم رحم داشتم برداشتن دربیمارستان یاس یک سال وسه ماه بعد باردارشدم اما 24 هفته زایمان زودرس شدم کیسه آب پاره شده بود هنوز علت مشخص نیست اما سونو هنوز سپتوم رانشون میده
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
برای بارداری
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
زایمان طبیعی
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عدم بارداری که خوشبختانه حل شد.
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
فیبروم داشتم بعد سه تا عمل توسط دکترای دیگه و قط امید دکتر رضایی نجاتم دادن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
زایمان دو فرزند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
بسیار دکتر متخصص و کار بلدی استن و فوق العاده هم دلسوز و مهربان هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
کیست داشتم و دارم تنها راه حل خوب شدنم بچهدار شدن هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
کیست و فیبرون داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
دکتر رضایی از با تجربه ترین دکترهایی هستن که ما سالهاست بهشون مراجعه میکنیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی پزشک خوب مهربون خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
خیلی دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی می باشند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خونریزی
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
دکتر خوب مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
نازایی.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
برای زایمان طبیعی رفتم خانم دکتر بی نظیرن و تشخیصشون عالیه بهترین دکتر زنان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بارداری اولم پیش خانم دکتر بود واقعا عالی بود الان برای بارداری دومم تحت نظر ایشون هستم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
مشکل ناباروری فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نازایی خواهرم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
فیبروم داشتم وجراحی شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲
برادرم را به دنیا آوردند
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند
و برای بیمار وقت زیادی میگذارند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر بسیار مومنی ومتخصص است
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
پزشکی بسیار باتجربه و متدین
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار متعهد و با تجربه ، پزشک حاذق و مومن ،برای زایمانم هم به موقع در بیمارستان حاضر شدند و ...
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
فیببروم رحمی دارم و قرار است جراحی کنم
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
عالی هستند دقیق . دلسوز و پرحوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر با تجربه و مهربان و مومن هستند ایشان هم من و هم بچه های من رو بدنیا آورده
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
برای بارداری رفتم پیششون واقعا عالی بودند خیلی خوب کنترل میکردند و استرس الکی هم نمیدادند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
در حال درمان می باشم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
برای زایمان مراجعه کردم،وبسیارکاربلدواستادهستند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
برای زایمان ایشون دکترم بودن،خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مشکل زنان داشتم،خیلی باحوصله و دقیق هستن،دوسشون دارم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
عالین،زایمان داشتم باهاشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۴
جراحی پلیپ برا مادر م انجام دادن راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
تشخیص و روشهای درمانی ایشان بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
ایشون فدق العاده ان....بهترینن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
کیست داشتم عمل کردن بسیار هم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار حاذق هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
فیبروم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالی پسرم رو ایشون بدنیا اوردن واقعا دکتر خوب و با ارامشی هستن ..
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
دکتر ف
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
پلی کیستیت و هنوز در حال درمانم
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
فرزند دوم میخواستم همون بار اول که دکتر IUI کردن باردار شدم کارشون بیست و عالیه.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
خوب وفعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
من برای زایمان طبیعی پیش خانم دکتر رفته بودم که خیلی به من کمک کردند.
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
عمل پارگی خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
همینطوری ر
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عمل لاپاراسکوپی کردم و عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دکتر خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد و با ایمانی هستن...سلامت باشن انشالله
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
عالی و با تعهد
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
عااااالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۶
41425++
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
هیچ مشکلی نداشتم
۱۳۹۷/۰۵/۰۱
عالی و بسیار
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
با دکتر رضایی عزیز زایمان سزارین داشتم و راضی بودم
بسیار با ایمان هستند و آرامش خیلی خوبی دارند که به مراجعشون منتقل میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
به نظرم ایشون یکی از بهترین هاست و زیر نظر ایشون با شرایط سخت خدا بهم یه گل پسر داد خدا حفظشون کنه و من مدیونشون هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
برای زایمانم پیش ایشون بودم و کارشون فوق العاده رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بارداری خارج از رحم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تحت درمان فعلا
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
عالی و خون گرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار عالی دمجرب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بسیارعاالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
ناباروری در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
کارتون خوب بود نازایی داشتم اندومتریوز داشتم که خدارو شکر مشکلم با کمک ایشان ویک دکتر طب سنتی حل شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
دکتری بااخلاق و مجرب، منکه خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
فوق العاده ان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
یکی از عالیترین دکترهای زنان هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
من مشکل خارج رحم داشتم با انجام لاپاراسکوپی مشکلم بر طرف شد .خانم دکتر عالی هستن کارشونم حرف نداره
تهرانخیابان استاد مطهری - خیابان کوه نور - بن بست دوم - پلاک ۱۹ - طبقه ۱ - واحد ۳
ساعت کاری در ماه رمضان از ساعت ۱۴ الی ۱۶ می باشد همچنین جهت ثبت نوبت فقط برای خانمهای باردار با مطب تماس حاصل فرمائیدشنبه، دوشنبه و سه شنبههابعد از ظهر
زایمان طبیعی دو فرزند بنده را ایشان با مهارت و آرامش و حسن خلق با موفقیت انجام دادند
۱۳۹۹/۰۹/۱۲زایمان معرکه است کارش
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸برای نازایی مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکلم نازایی بود که با مراجعه به ایشان باردار شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳بسیار دکتر حاذق و با تجربه و خونسرد و مهربانی هستن. خلاصه اینکه فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر فوق العاده ای هستند.پسر منو ایشون به دنیا آوردن و من برای همیشه ممنونم ازشون
۱۳۹۷/۰۲/۱۷شنیدم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵ایشون عمل زایمان من رو انجام دادند. راضی بودم و مشکل خاصی نداشتم.
۱۳۹۷/۰۴/۱۴مادرم عمل برداشت فیبروم را انجام دادن که عالی بودن
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عالی عالی عالی هر کی رو معرفی کردم راضی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸فیبرو بزرگی داشتم که احتمال خروج رحم هم بود. ولی شکر خدا خانم دکتر فقط فیبروم ها رو خارج کردند و مشکل حل شد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۸خوب خیلی
۱۳۹۹/۰۶/۰۵سلام من پیش خانم دکتر رضایی عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۳۹۷/۰۸/۰۱زخم دهانه رحم دارم وهنوز درمانم کامل نشده
۱۳۹۷/۰۷/۱۹بی نظیرن عالین توهر حصوصی ک بخواین
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ایشون بینظیر هستن، من با 3 بار دیدن ایشون و تجویزشون باردار شدم، الان هم برای بارداری دوم میخوام ایشون و ببینم
۱۳۹۷/۰۹/۲۴زایمان داشتم و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فعلا تحت درمانم ونظری نمی تونم بدم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار دکتر خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۱مشکل ناباروری دارم
۱۳۹۷/۰۶/۲۷بسیار حاذق و عالی
۱۳۹۸/۱۰/۰۷دکتر خوب و با آرامش
۱۴۰۰/۰۲/۲۱زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۹در کارشون مهارت دارن و دلسوزانه بهمریضشون رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳برای زایمان رفتم که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹هنوز درمانم کامل نشده نمیتونم نظری بدهم ولی درخصوص بیماری مادر خیلی خیلی ازشون متشکرم وبهترین تشخیص بهترین درمان را انجام دادن
۱۳۹۷/۰۲/۲۲سپتوم رحم داشتم برداشتن دربیمارستان یاس یک سال وسه ماه بعد باردارشدم اما 24 هفته زایمان زودرس شدم کیسه آب پاره شده بود هنوز علت مشخص نیست اما سونو هنوز سپتوم رانشون میده
۱۳۹۷/۰۶/۱۵برای بارداری
۱۳۹۷/۱۰/۱۲زایمان طبیعی
۱۳۹۷/۰۵/۱۳نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم بارداری که خوشبختانه حل شد.
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶فیبروم داشتم بعد سه تا عمل توسط دکترای دیگه و قط امید دکتر رضایی نجاتم دادن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳زایمان دو فرزند
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بسیار دکتر متخصص و کار بلدی استن و فوق العاده هم دلسوز و مهربان هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱کیست داشتم و دارم تنها راه حل خوب شدنم بچهدار شدن هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۳کیست و فیبرون داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۹دکتر رضایی از با تجربه ترین دکترهایی هستن که ما سالهاست بهشون مراجعه میکنیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خیلی پزشک خوب مهربون خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۳۱خیلی دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی می باشند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خونریزی
۱۳۹۹/۱۲/۳۰دکتر خوب مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۸نازایی.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷برای زایمان طبیعی رفتم خانم دکتر بی نظیرن و تشخیصشون عالیه بهترین دکتر زنان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بارداری اولم پیش خانم دکتر بود واقعا عالی بود الان برای بارداری دومم تحت نظر ایشون هستم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۹مشکل ناباروری فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۱۱نازایی خواهرم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۲۱فیبروم داشتم وجراحی شدم
۱۳۹۷/۰۹/۱۲برادرم را به دنیا آوردند
۱۳۹۸/۱۲/۰۳عالی بودن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و برای بیمار وقت زیادی میگذارند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر بسیار مومنی ومتخصص است
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۲پزشکی بسیار باتجربه و متدین
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار متعهد و با تجربه ، پزشک حاذق و مومن ،برای زایمانم هم به موقع در بیمارستان حاضر شدند و ...
۱۳۹۹/۰۸/۱۶فیببروم رحمی دارم و قرار است جراحی کنم
۱۳۹۷/۰۵/۰۶عالی هستند دقیق . دلسوز و پرحوصله
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر با تجربه و مهربان و مومن هستند ایشان هم من و هم بچه های من رو بدنیا آورده
۱۴۰۰/۱۰/۰۹زایمان داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱برای بارداری رفتم پیششون واقعا عالی بودند خیلی خوب کنترل میکردند و استرس الکی هم نمیدادند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۲در حال درمان می باشم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲برای زایمان مراجعه کردم،وبسیارکاربلدواستادهستند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۴برای زایمان ایشون دکترم بودن،خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳مشکل زنان داشتم،خیلی باحوصله و دقیق هستن،دوسشون دارم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عالین،زایمان داشتم باهاشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۴جراحی پلیپ برا مادر م انجام دادن راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵تشخیص و روشهای درمانی ایشان بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ایشون فدق العاده ان....بهترینن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷کیست داشتم عمل کردن بسیار هم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار حاذق هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۹زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲فیبروم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالی پسرم رو ایشون بدنیا اوردن واقعا دکتر خوب و با ارامشی هستن ..
۱۳۹۹/۰۹/۱۹دکتر ف
۱۳۹۸/۱۰/۲۷پلی کیستیت و هنوز در حال درمانم
۱۳۹۷/۰۶/۱۴فرزند دوم میخواستم همون بار اول که دکتر IUI کردن باردار شدم کارشون بیست و عالیه.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب وفعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱من برای زایمان طبیعی پیش خانم دکتر رفته بودم که خیلی به من کمک کردند.
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عمل پارگی خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۰۱همینطوری ر
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عمل لاپاراسکوپی کردم و عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۳۰دکتر خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد و با ایمانی هستن...سلامت باشن انشالله
۱۳۹۷/۰۴/۱۳عالی و با تعهد
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عااااالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۶41425++
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴هیچ مشکلی نداشتم
۱۳۹۷/۰۵/۰۱عالی و بسیار
۱۴۰۰/۰۲/۲۵با دکتر رضایی عزیز زایمان سزارین داشتم و راضی بودم بسیار با ایمان هستند و آرامش خیلی خوبی دارند که به مراجعشون منتقل میشه
۱۴۰۰/۰۳/۲۶به نظرم ایشون یکی از بهترین هاست و زیر نظر ایشون با شرایط سخت خدا بهم یه گل پسر داد خدا حفظشون کنه و من مدیونشون هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵برای زایمانم پیش ایشون بودم و کارشون فوق العاده رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بارداری خارج از رحم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰تحت درمان فعلا
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی و خون گرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار عالی دمجرب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیارعاالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ناباروری در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۸کارتون خوب بود نازایی داشتم اندومتریوز داشتم که خدارو شکر مشکلم با کمک ایشان ویک دکتر طب سنتی حل شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۲دکتری بااخلاق و مجرب، منکه خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴فوق العاده ان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰یکی از عالیترین دکترهای زنان هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳من مشکل خارج رحم داشتم با انجام لاپاراسکوپی مشکلم بر طرف شد .خانم دکتر عالی هستن کارشونم حرف نداره
۱۳۹۷/۰۹/۲۵مشکل نازایی داشتم دکترخوبی هستن راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷زایمان طبیعی انجام دادن،،عالی بودند
۱۳۹۸/۰۹/۱۹عالیه هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳