فرزند دوساله ام اسهال بلغمی داست. تجویزشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
پسر من کولیک داشت و خدا رو شکر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
پزشک فرزندمه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
تشخیص به موقع و درست کارشون بسیارر عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
خیلی دکتر خوبی هستن پسرم یبوست داشت خوب شدن با
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
از لحاظ تجربه واقعا خوب عمل کردن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خوب بودن دکتری کاربلد
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۵/۱۷
سرماخوردگی
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خیلی عالی هستند خوب به صحبتای پدرومادرها گوش میدن فقط نوبت دهیشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دکترعالی هست وخیلی خوش برخورد برای سرماخوردگی عالی هست
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
خیلی دکتر خوبیه پسرم پنج روز تب 40درجه داشت هرجادکتربردم خوب نشد اخرسر یه نسخه بردم مطب دکتر داوودابادی فرداخوب خوب شد باداروهای خوشمزه وکمی ک داد...
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
نسخه هاش خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
خیلی دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
راضی بودم کولیک داشت پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
خیلی دکتر خوبیه ، درمان هاش بینظیره فقط نوبت دهی هاش روی نظم نیست
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
مشکل پوستی نوزاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
تشخیصشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
عالی
خیلی دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دکتر خوب و عالب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
ایشان دکتر حاذق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
برای دوتا بچه هام پیش ایشان میروم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
در یک کلام عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
یبوست شدید الان تفریبا دو ماهه خیلی بهتره
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
درمورد کولیک بچم.خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
بزرگ شدن سر پسرم بود که خوب شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۵
بسیار پزشک باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
کودک 3ماه من استفراغ میکرد وبخاطرتجویزاشتباه دکترایه دیگه پسرمن بخ چرک خشک کن حساسیت داشت ودکترداودابادی تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
ایشون بهترین هستن در تشخیص
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر خیلی عالیه هربار دخترم مریض میشه میبرم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
بیماری کودک
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
کودکم مدتها عفونت داشت و دکتر با تشخص درست به بهبودش کمک کردند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
باسلام خدمت دوستان عزیزاززمانی که پسرم به دنیاآمده تاالان که 5سالشه هرمشکلی که بوده پسرم رادکترداودآبادی ویزیت کردن واقعا دکترفوقالعاده خوبی هستن کارشون بی نظیره...
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
پزشک پسرم هستن ب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
واقعا ممنونم از دکتر حرفه ای و محترم
دختر من رودل شدید داشت که 25 روز طول کشید در آخر با نسخه دکتر خوب شد جون دوباره گرفتم خیلی بهشون مدیونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
کار و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
تجربه خوبی دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
یبوست تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
زردی داشت بچم. دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
فوق العاده دستش شفاست
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالیه بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
عالی بوده
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
دکتر خوبی هستند.به مریض بها میدن و براشون وقت میزارند
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
رفلک معده منوزاد
۱۳۹۹/۰۹/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بچه من لرز داشت که نتیجه نداشت پیش هر دکتری بردیم تا خودش خوب شد.
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دکتر با تجر
۱۳۹۹/۰۶/۲۹با سلام فرزندم کرونا داشتن و خدا را شکر رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۷دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر عالی با تجربه بالا
۱۴۰۰/۰۵/۲۳فرزند دوساله ام اسهال بلغمی داست. تجویزشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸پسر من کولیک داشت و خدا رو شکر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پزشک فرزندمه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تشخیص به موقع و درست کارشون بسیارر عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خیلی دکتر خوبی هستن پسرم یبوست داشت خوب شدن با
۱۳۹۸/۰۷/۲۹از لحاظ تجربه واقعا خوب عمل کردن من راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالییی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بودن دکتری کاربلد
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۵/۱۷سرماخوردگی
۱۳۹۷/۰۳/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶خیلی عالی هستند خوب به صحبتای پدرومادرها گوش میدن فقط نوبت دهیشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکترعالی هست وخیلی خوش برخورد برای سرماخوردگی عالی هست
۱۳۹۷/۱۰/۱۶خیلی دکتر خوبیه پسرم پنج روز تب 40درجه داشت هرجادکتربردم خوب نشد اخرسر یه نسخه بردم مطب دکتر داوودابادی فرداخوب خوب شد باداروهای خوشمزه وکمی ک داد...
۱۳۹۷/۰۶/۲۷دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۲نسخه هاش خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۸خیلی دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۹/۱۷خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۵راضی بودم کولیک داشت پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خیلی دکتر خوبیه ، درمان هاش بینظیره فقط نوبت دهی هاش روی نظم نیست
۱۳۹۸/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰مشکل پوستی نوزاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۴تشخیصشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عالی خیلی دکتر خوبین
۱۴۰۰/۰۱/۲۵دکتر خوب و عالب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ایشان دکتر حاذق وخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸برای دوتا بچه هام پیش ایشان میروم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰در یک کلام عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۳یبوست شدید الان تفریبا دو ماهه خیلی بهتره
۱۳۹۹/۰۵/۰۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳درمورد کولیک بچم.خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بزرگ شدن سر پسرم بود که خوب شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۵بسیار پزشک باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸کودک 3ماه من استفراغ میکرد وبخاطرتجویزاشتباه دکترایه دیگه پسرمن بخ چرک خشک کن حساسیت داشت ودکترداودابادی تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۹/۰۴ایشون بهترین هستن در تشخیص
۱۳۹۷/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خیلی عالیه هربار دخترم مریض میشه میبرم پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بیماری کودک
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹کودکم مدتها عفونت داشت و دکتر با تشخص درست به بهبودش کمک کردند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵باسلام خدمت دوستان عزیزاززمانی که پسرم به دنیاآمده تاالان که 5سالشه هرمشکلی که بوده پسرم رادکترداودآبادی ویزیت کردن واقعا دکترفوقالعاده خوبی هستن کارشون بی نظیره...
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پزشک پسرم هستن ب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳واقعا ممنونم از دکتر حرفه ای و محترم دختر من رودل شدید داشت که 25 روز طول کشید در آخر با نسخه دکتر خوب شد جون دوباره گرفتم خیلی بهشون مدیونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰کار و اخلاقشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸تجربه خوبی دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱یبوست تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۴زردی داشت بچم. دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۲۸فوق العاده دستش شفاست
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالیه بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بوده
۱۳۹۸/۰۶/۰۷دکتر خوبی هستند.به مریض بها میدن و براشون وقت میزارند
۱۳۹۸/۰۶/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰رفلک معده منوزاد
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بچه من لرز داشت که نتیجه نداشت پیش هر دکتری بردیم تا خودش خوب شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکتر حازق و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام بسیار بسیار دکتر خوب عالی هستن .
۱۳۹۸/۰۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۸برای زردی توزاد
۱۴۰۰/۰۶/۲۸