دکتر مریم موبدی

دکتر مریم موبدی

فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۸۰۷۳۶
۵۱ نفر

پسرم تیک عصبی داشت بسیار دکتردرجه یک وعالی هستن،اخلاق بیست،بسیار وقت میذارن ،در عرض یک هفته پسرم ۷۰درصد بهترشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

سلام دکتر با اخلاق وبسیار نکته سنج ومهربان تشخیص خوب

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بسیار دکتر عالی و متشخص

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

قبلا که پزشک کودکان بودن پزشک پسرم بو

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

عاااالی

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

دکتر خوب و با دقت

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

تشنج پسرم را کنترل کردن،و من از کارشان خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

بستری پسرم در بیماریتان

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

فعلا یکبارپیش ایشون رفتم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

ضمن تشکر به تمامی عزیزان سلامت کشورمان من نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

دکتر خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

خیلی خو

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

مشکل استرس داشتم و الان حالم عالیه

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

خانم دکتر موبدی بسیار دکتر حاذق و با دقت و بسیار صبور و وقت گذار برای بیمار هستن پسرم ADHD همراه با تیک عصبی داشت در عرض ۴ جلسه ویزیت و جایگزینی داروهای دکتر قبلی حدود ۸۰ در صد بهبودی پیدا کرده و درمان جهت عدم تمرکز هم در جلسات آینده پیگیری میشود من و خانواده همیشه دعا گوی سلامتی خانم دکتر موبدی هستیم چرا که واقعا رفتار پسر ۱۸۰ درجه تغییر پیدا کرده خانم دکتر مایه افتخار شهر اراک هست امیدوار همیشه سلامت و سرافراز باشن

۱۴۰۴/۱۱/۰۳

فعلا درحال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

خانم دکتر بسیار با حوصله ومهربان هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

سر درد

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

پسرم تحت درمان هست، پیش فعالی داره تا الان که خییییلی خوب بوده

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

خانم دکتر خیلی با حوصله هستند ولی نمیدونم چرا اینقدر دارو تجویز میکنند

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

دقیق،باحوصله،خوش برخورد،تشخیص و درمان عالی،تشنج پسرم را درمان کردن،خدا بهشون خیر بده،خیلی وقت میگذارن

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عالی دقیق،وقت میذارن،خیلی راضی بودم،توصیه میکنم

۱۴۰۳/۰۳/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

فعلا هیچی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۲۰

جلسه دوم است تا نتیجه چه شود جلسه اول که خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

تشنج فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بسیار دکتر خوش اخلاق برای م

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

خودم بابت اعصاب پا به ایشون مراجعه کردم که نتیجه گرفتم هم برای دخترم بابت تشنج که باز عالی جواب گرفتم هم وقت برای بیماران میزارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

ضربه سر

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکترخوبی

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سلام خانم دکتر مریم موبدی خیلی باتجربه هستند ومهربان وتشخیصشوندرست هست

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

فعلندرمانکاملنشدهولیدکترخوبیهستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

مشکل میگرن پسرم، نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

دکتر حاظقی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

معمولی

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۳۱
آدرس و تلفن مطب دکتر مریم موبدی
اراکاراک خیابان امام خمینی نرسیده به میدان ولی عصربانک آینده، ساختمان دنا طبقه سوم
ویزیت بزرگسال و کودکان انجام میشود
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۵
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۸ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۹ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۵
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۴۵
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    کسانی که دکتر مریم موبدی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر الهام فراهانی قلب و عروق سرکار خانم دکتر الهام فراهانی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    اراک خیابان امام خمینی نرسیده به میدان ولی عصربانک آینده، ساختمان دنا طبقه سوم
    ویزیت بزرگسال و کودکان انجام میشود