عمل برداشتن رحم که توده داخلش رفته بود خانم دکتر عملم کردن بسیار راضی بودم و دستشون خیلی سبک بود و خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سلام فعلا با بهبود کامل نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
تشخیص درست ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
پیگیری روند حاملگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
با تجربه، مسلط و با آرامش
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار صبور ، فهمیده ، دقیق و کاردان
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عمل کیست درمویید و اندومتریوز عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
با یک بار معاینه بیماری من رو تشخیص دادن در صورتی که از قبلش دکتر دیگه رفته بودم که متوجه نشدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
جراحی اندومتریوز انجام داد کارش خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ضخامت جداره الان خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بله دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار دکتر فهمیده و با صبر و حوصله ایی هستند که من از این مورد خیلی لذت بردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دکتر عالی ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
پیششون زایمان کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من فیبروم داشتم و دکتر با عمل فیبروم رو برداشت و واثعا کارشون عالیه و یک عمر دعاگوشون هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
پزشک متخصص
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
فوق العاده
۱۳۹۸/۰۱/۰۹
خوب بود زمان انتظار زیاد بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
زایمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام .من جراحیه هیستروکتومی لاپاراسکوپی داشتم با حفظ دهانه رحم . خیلی خیلی از کارشون راضیم و واقعا خیلی صبور و با دقت و با حوصله هستن. از همینجا بهشون خداقوت میگم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
تجربه عمل جراحی
۱۳۹۷/۱۱/۲۶
مشکل فیبرم داشتم و با عمل جراحی خارج شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
جراحی کیست داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
یکبار رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دکتر صبور و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عمل اندمتریوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
نه ماه بارداری و زایمان پیش ایشون بودم عالییییی بودن عالیی خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
من مشکل سپتوم داشتم که خانم دکترجراحی کردن که خداروشکرراضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار منطقی،مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بسیار دکتر خوب با حوصله وسرصبر به حرف های مریض گوش میده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دوتا بچه زایمان کردم اولی طبیعی دومی سزارین هر دو راضی بودم هم دقیق هم اروم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
سلام . من خونریزی زیادی داشتم وبه لطف ایشان خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
پزشک خوب و متعهدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
دکتر بسیار حرفه ایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
دخترمو دنیا اورد راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
من فیبروم و آندومتریوز دارم بهم گفتن باید عمل کنم فعلا تحت درمانم ولی از اخلاقشون و صبوریشون خوشم اومد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
آزمایش دا ند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
جراحی لاپراسکوپی پزشک حاذقیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
عمل خوب امدومتریوز
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار دقیق وصبور و متین
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
سلام بیمارش بودم عمل جراحی داشتم برایم انجام دادند در بیمارستان بقیه الله تهران خوب بود کارش عالی
بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار با اخلاق، با تجربه و کاربلد هستند ایشون.
۱۴۰۰/۰۹/۲۰لاپراسکوپی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عاللللللل
۱۴۰۰/۰۴/۱۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰عالی بودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲توب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵آندومتیوز
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عمل کیست داشتم خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹فیبروم برداشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر بسیار صبور وبا دقتی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عمل برداشتن رحم که توده داخلش رفته بود خانم دکتر عملم کردن بسیار راضی بودم و دستشون خیلی سبک بود و خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴سلام فعلا با بهبود کامل نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تشخیص درست ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پیگیری روند حاملگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲با تجربه، مسلط و با آرامش
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار صبور ، فهمیده ، دقیق و کاردان
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عمل کیست درمویید و اندومتریوز عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹با یک بار معاینه بیماری من رو تشخیص دادن در صورتی که از قبلش دکتر دیگه رفته بودم که متوجه نشدن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱جراحی اندومتریوز انجام داد کارش خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ضخامت جداره الان خوبم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دوران بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بله دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار دکتر فهمیده و با صبر و حوصله ایی هستند که من از این مورد خیلی لذت بردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دکتر عالی ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱پیششون زایمان کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴من فیبروم داشتم و دکتر با عمل فیبروم رو برداشت و واثعا کارشون عالیه و یک عمر دعاگوشون هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰پزشک متخصص
۱۴۰۰/۰۶/۱۲فوق العاده
۱۳۹۸/۰۱/۰۹خوب بود زمان انتظار زیاد بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۷زایمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام .من جراحیه هیستروکتومی لاپاراسکوپی داشتم با حفظ دهانه رحم . خیلی خیلی از کارشون راضیم و واقعا خیلی صبور و با دقت و با حوصله هستن. از همینجا بهشون خداقوت میگم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱تجربه عمل جراحی
۱۳۹۷/۱۱/۲۶مشکل فیبرم داشتم و با عمل جراحی خارج شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی بودن
۱۳۹۷/۱۱/۲۰جراحی کیست داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸یکبار رفتم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دکتر صبور و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عمل اندمتریوز
۱۴۰۰/۱۰/۲۴نه ماه بارداری و زایمان پیش ایشون بودم عالییییی بودن عالیی خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱من مشکل سپتوم داشتم که خانم دکترجراحی کردن که خداروشکرراضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار منطقی،مهربان و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار دکتر خوب با حوصله وسرصبر به حرف های مریض گوش میده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دوتا بچه زایمان کردم اولی طبیعی دومی سزارین هر دو راضی بودم هم دقیق هم اروم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سلام . من خونریزی زیادی داشتم وبه لطف ایشان خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶پزشک خوب و متعهدی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۶دکتر بسیار حرفه ایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دخترمو دنیا اورد راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷من فیبروم و آندومتریوز دارم بهم گفتن باید عمل کنم فعلا تحت درمانم ولی از اخلاقشون و صبوریشون خوشم اومد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵آزمایش دا ند
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹جراحی لاپراسکوپی پزشک حاذقیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عمل خوب امدومتریوز
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار دقیق وصبور و متین
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام بیمارش بودم عمل جراحی داشتم برایم انجام دادند در بیمارستان بقیه الله تهران خوب بود کارش عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰