عااالی هستن آقای دکتر من آسم شدید داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
تشخیصش عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
دکتر خوش اخلاق و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
باسلام من از بچه گی ددگیر دکتر پزشک بودم ولی تا الان که ۳۲ سالمه دکتری به این مهربانی دلسوز ندیدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
خیلی دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
برای کرونا مراجعه کردم و خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
عالی-عفونت خون
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
عالی هشتند
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کلا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
کویئد داشتم وبهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
بی نظریه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
بسیار عالی ..با حوصله مهربان..من مشکل نفخ و معده داشتم ک با تشخیص دکتر خوب شده واقعا عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
زونا داشت شوهرم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
سلام مشکل تیروئید داشتم از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالییه
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عالی درحد معجزه
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
کرونا نسبتا خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
سنگ صفراداشتم عمل کردم خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کرونا داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
دکتر کاملا به صحبتها و دستور شون واسه آزمایشات خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کرونا کارشون خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
گود فور کرونا
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
مشکل بیماری کرونا وخیلی هم از اقای دکتر سپاس گذاریم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
عالی هستن ایشون
کووید داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
واقعا دکتر خوش اخلاق و باتجربه ای هستند من کورنا گرفتم پنجاه درصد ریه هام درگیر شد با تجویز دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
خیلی کارش عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی
کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بیمار کرونایی داشتم و شکر خدا با نسخه دکتر منشی معالجه شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
رفع و تشخیص کرونا بسیار عالی و متخصص خوب و ستودتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خیلی حاذق ومتبحراست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
تیرویید
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
برخوردشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام خوش برخوردوکاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
با سلام من مشکل سرفه و سوزش گلو داشتم بیشتر ۱ هفته درگیر بودم تمام دکترها رفتم فایده ای نداشت وقتی پیش دکتر منشی رفتم با تجویز خوبشون دو روز بعد حالم کاملا خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
ایام کرونا رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
خیلی خوبن کم خونی تا الان که خوبم ولی نتونستم بازم برم پسش ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
خیلی خوب با بیماررفتار میکنند اما مطب شون نظم نداره
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مشکل تیروئید داشتم شکر خدا رافع شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
ی دکتر کاربلد و بی نظیر با روابط عمومی فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
دکتر با حوصله و متخصص در امور و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سرما خورده بودم حمله اسم داشتم حالم خیلی بد بود دوباره با دلسوزی و داروهای ایشون برگشتم به زندگی خیلی مهربون و خوش برخوردن
عااالی هستن آقای دکتر من آسم شدید داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳تشخیصش عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر خوش اخلاق و عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۰۹باسلام من از بچه گی ددگیر دکتر پزشک بودم ولی تا الان که ۳۲ سالمه دکتری به این مهربانی دلسوز ندیدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱برای کرونا مراجعه کردم و خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی-عفونت خون
۱۴۰۲/۱۲/۱۰عالی هشتند
۱۴۰۱/۱۱/۲۴کلا دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کویئد داشتم وبهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بی نظریه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بسیار عالی ..با حوصله مهربان..من مشکل نفخ و معده داشتم ک با تشخیص دکتر خوب شده واقعا عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۵زونا داشت شوهرم تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلام مشکل تیروئید داشتم از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالییه
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی درحد معجزه
۱۴۰۳/۰۱/۱۷کرونا نسبتا خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹سنگ صفراداشتم عمل کردم خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۸کرونا داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸دکتر کاملا به صحبتها و دستور شون واسه آزمایشات خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷کرونا کارشون خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱گود فور کرونا
۱۴۰۱/۰۴/۲۸مشکل بیماری کرونا وخیلی هم از اقای دکتر سپاس گذاریم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی هستن ایشون کووید داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷واقعا دکتر خوش اخلاق و باتجربه ای هستند من کورنا گرفتم پنجاه درصد ریه هام درگیر شد با تجویز دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی کارش عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی کرونا
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بیمار کرونایی داشتم و شکر خدا با نسخه دکتر منشی معالجه شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۸رفع و تشخیص کرونا بسیار عالی و متخصص خوب و ستودتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۶خیلی حاذق ومتبحراست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰تیرویید
۱۴۰۲/۰۸/۰۴برخوردشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۲۸سلام خوش برخوردوکاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵با سلام من مشکل سرفه و سوزش گلو داشتم بیشتر ۱ هفته درگیر بودم تمام دکترها رفتم فایده ای نداشت وقتی پیش دکتر منشی رفتم با تجویز خوبشون دو روز بعد حالم کاملا خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ایام کرونا رفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷تشخیص خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۷خیلی خوبن کم خونی تا الان که خوبم ولی نتونستم بازم برم پسش ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۶خیلی خوب با بیماررفتار میکنند اما مطب شون نظم نداره
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل تیروئید داشتم شکر خدا رافع شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ی دکتر کاربلد و بی نظیر با روابط عمومی فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر با حوصله و متخصص در امور و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بهبودی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سرما خورده بودم حمله اسم داشتم حالم خیلی بد بود دوباره با دلسوزی و داروهای ایشون برگشتم به زندگی خیلی مهربون و خوش برخوردن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۱تیروئید کم کار، عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۶کرونا عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲کرونا نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱بااخلاق وباتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بیماری کرونا
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عالی هست
۱۴۰۲/۱۲/۲۶بیماری کرونا
۱۴۰۱/۱۱/۰۶بیماری کرونا ولی با کمک ایشون خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار با حوصله و ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالی. بهترین. ممنونم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۴