مامانم دیابتی هستن دارو مصرف کردن الان بهتر هستن واز دکتر هم خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
یکی از بهتریناست
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
معده درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
خوب بوذ
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
مشکل میکروب و ورم معده با داروهایی که تجویز کردند خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
دکتر خیلی خوبه فقط کافی کار ک میگه انجام بده من تحت درمان مشگل معده داشتم خیلی بهتر شدم خسته نباشی به پرسنل وآقا دکتر بهترین دکتر داخل استان بوشهر و بهتر از شیراز
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
تشخیصشون در زمینه بیماری و تجویز دارو عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کرونا، کاملا خوب شدیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
من امروز به دیدن ایشان رفتم
و ایشان چقدر خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بسیار عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
دوره کرونا مشکل ریه داشتم و عملکردش عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
عالییی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
سلام مشکل دیابت داشتم طبابت وراهنملیی دکترعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی
خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
هنوز هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
خوب هست
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بیماری کرونا داشتم وبا تشخیص صحیح وبه موقع ودرمان اصولی آقای دکتر خیلی زود حالم خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بینظیرهههههههههه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عاالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتری دل سوز و با ایمان به معنی کلمه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
حمله آسم داشتم و نسخه ایشون بدون اغراق معجزه کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
داروی عفونی تجویز شد و عفونت برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بدون شک از بهترین دکترهای کنگان می باشد واقعا کارشون عالی است.
خانمم باردار بود و مشکل کم کاری تیروئید داشت با برنامه دقیق و کنترل دقیق میزان مصرف دارو خدا را شکر مشکل به کلی حل شد.
خودم هم مشکل گوارشی داشتم که با نسخه ایشون کاملا خوب خوب شدم قبلا چند نسخه پیش دکتر در کرج چهار راه طالقانی رفتم نتیجه نگرفتم ولی دکتر امامعلی زاده با همان ویزیت اول خدا را شکر مشکل گوارشی ما را برای همیشه برطرف نمودن.
دکتر ممنونم ازتون خدا انشاالله سلامتی به خودت و خانوادتون عطا کنه.
تشخیص بیماری در قدم اول توسط پزشک خیلی مهمه که دکتر امامعلی زاده بخاطر هوش و درایت بالا شک نکنید از بهترین های استان بوشهره
فقط خدا کنه تو همین کنگان بمونه و جای دیگه نرن و این افتخاریه برای شهر کنگان که چنین دکتری حاضر به خدمت رسانی در این منطقه شده.
با سپاس فراوان
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خوب هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
خیلی دکتری
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
مشکل روده ودکتر بسیار عالی هستن هم اخلاق هم تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
مشکل خون داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
خیلی دکتر خوبیهستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
ویزیت شدن جهت انجام معاینات و تست کرونا
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر بیسار خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
خیلی خیلی مهربون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
عالی
درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
مشکل معده.عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
بهترین دکتر شهرمون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
واقعاپزشکی خوب هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
مشکلات گوارشی داشته ام و با داروهای دکتر امامعلی زاده نتیجه های خوبی گرفتم
مامانم دیابتی هستن دارو مصرف کردن الان بهتر هستن واز دکتر هم خیلی راضی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۱۰/۱۸یکی از بهتریناست
۱۴۰۳/۱۰/۰۵معده درد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب بوذ
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل میکروب و ورم معده با داروهایی که تجویز کردند خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبه فقط کافی کار ک میگه انجام بده من تحت درمان مشگل معده داشتم خیلی بهتر شدم خسته نباشی به پرسنل وآقا دکتر بهترین دکتر داخل استان بوشهر و بهتر از شیراز
۱۴۰۳/۰۹/۰۴تشخیصشون در زمینه بیماری و تجویز دارو عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کرونا، کاملا خوب شدیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷من امروز به دیدن ایشان رفتم و ایشان چقدر خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۳بسیار عالی و با تجربه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴دوره کرونا مشکل ریه داشتم و عملکردش عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالییی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سلام مشکل دیابت داشتم طبابت وراهنملیی دکترعالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲هنوز هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۶خوب هست
۱۳۹۹/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بیماری کرونا داشتم وبا تشخیص صحیح وبه موقع ودرمان اصولی آقای دکتر خیلی زود حالم خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بینظیرهههههههههه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عاالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتری دل سوز و با ایمان به معنی کلمه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱کرونا عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷حمله آسم داشتم و نسخه ایشون بدون اغراق معجزه کرد
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴داروی عفونی تجویز شد و عفونت برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بدون شک از بهترین دکترهای کنگان می باشد واقعا کارشون عالی است. خانمم باردار بود و مشکل کم کاری تیروئید داشت با برنامه دقیق و کنترل دقیق میزان مصرف دارو خدا را شکر مشکل به کلی حل شد. خودم هم مشکل گوارشی داشتم که با نسخه ایشون کاملا خوب خوب شدم قبلا چند نسخه پیش دکتر در کرج چهار راه طالقانی رفتم نتیجه نگرفتم ولی دکتر امامعلی زاده با همان ویزیت اول خدا را شکر مشکل گوارشی ما را برای همیشه برطرف نمودن. دکتر ممنونم ازتون خدا انشاالله سلامتی به خودت و خانوادتون عطا کنه. تشخیص بیماری در قدم اول توسط پزشک خیلی مهمه که دکتر امامعلی زاده بخاطر هوش و درایت بالا شک نکنید از بهترین های استان بوشهره فقط خدا کنه تو همین کنگان بمونه و جای دیگه نرن و این افتخاریه برای شهر کنگان که چنین دکتری حاضر به خدمت رسانی در این منطقه شده. با سپاس فراوان
۱۳۹۸/۱۰/۲۳خوب هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتری
۱۴۰۳/۱۲/۰۸مشکل روده ودکتر بسیار عالی هستن هم اخلاق هم تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مشکل خون داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر خوبیهستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ویزیت شدن جهت انجام معاینات و تست کرونا
۱۴۰۰/۰۳/۲۵تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بیسار خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳خیلی خیلی مهربون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۱مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۷عالی درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵مشکل معده.عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۰۸بهترین دکتر شهرمون
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۱واقعاپزشکی خوب هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۳مشکلات گوارشی داشته ام و با داروهای دکتر امامعلی زاده نتیجه های خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵نثنسنستیویویوویوو
۱۴۰۳/۰۹/۲۹