متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ لاپاراسکوپی هیستروسکوپی آی وی اف
فلوشیپ شماره نظام: ۶۹۶۹۷
۱۶۷ نفر
کیست کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
با سلام من مشکل اندومتریوز و فیبروم داشتم که ایشون برام هیستروسکوپی انجام دادن .بسیار پزشک با تجربه ای هستند .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
ناباروری داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بعد از ۸سال ناباروری،به دکتر هاشمی عزیز مراجعه کردم،و برای اولین بار عمل آی وی اف مثبت شد.واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
دکتر بسیار عالی و مهربان و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار پزشک خوب و محترمی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
دکتر فوقالعاده عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی بنده بابت بارداری نتیجه گرفتم خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
آی وی اف
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
آی وی آف ناباروری
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
فقط یک جلسه ویزیت شدم و درمان رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
بسیار عالی و با تشخیص بالا
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دکتری بسی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
نازایی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
بسیار آرامش بخش و مهربون بودن
هم خانم دکتر و هم منشی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
چکاپ بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
نازایی-تحت درمان IVF
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
تشخیصشون خوبه ولی باهاشون ارتباط برقرار نکردم. خیلی خشک و جدی و فقط صرفا کار.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
باردار هستم و تحت نظرم دکتر خوب و با دقتی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
در مرکز رویش پیش خانم دکتر ویزیت شدم، بسیار اخلاق نیکو دارند و با رفتاری که داشتند باعث شدن باوجود استرسی که داشتم ازشون ارامش بگیرم.انشاالله با توکل به خدا ،پیشه خانم دکتر نتیجه میگیریم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
دکتر آروم و محترمی هست
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
میبردن داشتم.هنوزتحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
واقعا دکتر خوبی هستند من نتیجه گرفتم بیماری من رو فقط ایشون فهمیدن ودرمان کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بارداری
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خیلی با آرامش و درایت ویزیت میکنند.تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عالی…در حوزه ivf رقیب نداره… موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
میکرو نامدفق
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
ناباروی داشتم بار اول برام ای یو ای کردن موفق بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
خیلی آرام و با حوصله و با سواد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
دکتربی نظیریه
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
عالیه تشخیصشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
عااااالیه خدا سلامتی بهش بده همیشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
مثبت شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسسیار دکتر خوب و عاااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دکترفوق العاده خوبی می باشد در مورد ناباروری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
بله خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
فعلا نطری
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
جهت نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
؟......
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
نازایی در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
ایشون بسیار دقیق و ریشه ای مشکلات رو بررسی می کن . در کل عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
باردار بودم وتحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
آی وی اف
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی هستند هم زایمان طبیعی انجام دادم وهم سزارین شدم توسط ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار دکتر صبور و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
بسیار حاض
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خیلی عالی وکارشون بی نظیر هست دو با زایمان کردم هم طبیعی وهم سزارین عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر عالی، جلساتشون بسیار مفید و در عین حال مختصر هست. اصلا حرف اضافه ای از ایشون نمی شنوید. همین ویژگی باعث میشه مریض ها زودتر بهشون رسیدگی بشه و زمان انتظار کمتری را درمطب تجربه کنید.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
عالین من راضیم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
دکتر خوبی هست با تجربه است
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
عالیهههههه
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
از لحاظ ویزیت که خودتون بهتر می دونید وضعیت مطبها رو از لحاظ تشخیص هنوز اقدامی نکردم
از لحاظ برخورد منشی خوب بود کلا فکر نمی کنم برای درمان اقدام کنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بسیار دکتر ماهری هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۰۸
بی نظیر احلاق مدار باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
Ivfکردم پیش ایشون .منتظر متیجه هستم . از دکتر راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
اولین جلسه ویزیت بود من اولین نفر بودم مطب آرامش خاصی داشت منشی و ماما هر دومثبت و جو مطب عالی بود خانم دکتر دقیق و با حوصله پاسخگو بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
من کیست آندومتریوز داشتم که ایشون تجویز قرص وروجست کردند که به کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
دکتر با حوصله وماهری هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
خواهرم اخیرا به ایشان مراجعه کرده بودن خیلی راضی بود از این که با حوصله ماینه و مشاوره براش انجام داده بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
مشاوره برای ای وی اف
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
نازایی و ای وی اف نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
نتیجه ای ازدرمان نگرفتم. ولی خانم دکترواقعا صبورومهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دست ب خاک بزنه طلا بشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
اقدام برای بارداری و نتیجه مثبت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
دکتر هاشمی برای من دستای خدا روی زمینه بعد از ۱۴ سال پیش ایشون باردار شدم والان معجزه زندگیم دو سالشه ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
Ivf کردم ولی منفی شدم الان میخوام هستروسکوپی کنم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فعلا چیزی ندیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
دکتر بسیار عالی وخیلی خیلی خوب و مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بسیار خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
با ای وی اف باردارشدم پیششون
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
سلام تشخیص و تجربه خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
بهترین دکتری که دیدم من دستگاه آی ا دی داشتم که تایمش تموم شده بود و همه میگفتن باید عمل کنم چون وارد گوشت شده بود اما ایشون رو معرفی کردن رفتم تو یه ربع در آورد با کمترین هزینه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
واقعا دکتر خیلی خوبی هستن آن شا الله همیشه تنشون سالم باشه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مشکل ناباروری داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
اولین مراجعه بسیار دقیق و باحوصله گوش میدهند و رانمایی میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
فعلا تحت درمانم ولی خوب دارن رسیدگی میکنن وسریع سراصل مطلب میرن
کیست کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷با سلام من مشکل اندومتریوز و فیبروم داشتم که ایشون برام هیستروسکوپی انجام دادن .بسیار پزشک با تجربه ای هستند .
۱۴۰۴/۱۰/۱۵ناباروری داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بعد از ۸سال ناباروری،به دکتر هاشمی عزیز مراجعه کردم،و برای اولین بار عمل آی وی اف مثبت شد.واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر بسیار عالی و مهربان و صبور
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار پزشک خوب و محترمی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴دکتر فوقالعاده عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی بنده بابت بارداری نتیجه گرفتم خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۲/۱۳آی وی اف
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۵آی وی آف ناباروری
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فقط یک جلسه ویزیت شدم و درمان رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار عالی و با تشخیص بالا
۱۴۰۴/۱۲/۰۶نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دکتری بسی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸نازایی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار آرامش بخش و مهربون بودن هم خانم دکتر و هم منشی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱چکاپ بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷نازایی-تحت درمان IVF
۱۴۰۴/۰۹/۱۵تشخیصشون خوبه ولی باهاشون ارتباط برقرار نکردم. خیلی خشک و جدی و فقط صرفا کار.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲باردار هستم و تحت نظرم دکتر خوب و با دقتی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶در مرکز رویش پیش خانم دکتر ویزیت شدم، بسیار اخلاق نیکو دارند و با رفتاری که داشتند باعث شدن باوجود استرسی که داشتم ازشون ارامش بگیرم.انشاالله با توکل به خدا ،پیشه خانم دکتر نتیجه میگیریم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر آروم و محترمی هست
۱۴۰۴/۰۱/۳۱میبردن داشتم.هنوزتحت درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۸واقعا دکتر خوبی هستند من نتیجه گرفتم بیماری من رو فقط ایشون فهمیدن ودرمان کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بارداری
۱۳۹۹/۰۵/۲۱خیلی با آرامش و درایت ویزیت میکنند.تشخیص خوبی دارند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی…در حوزه ivf رقیب نداره… موفق باشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۸میکرو نامدفق
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ناباروی داشتم بار اول برام ای یو ای کردن موفق بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خیلی آرام و با حوصله و با سواد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتربی نظیریه
۱۳۹۸/۰۴/۰۹عالیه تشخیصشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عااااالیه خدا سلامتی بهش بده همیشه
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مثبت شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسسیار دکتر خوب و عاااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکترفوق العاده خوبی می باشد در مورد ناباروری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بله خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فعلا نطری
۱۳۹۹/۱۲/۰۳جهت نازایی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹؟......
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نازایی در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ایشون بسیار دقیق و ریشه ای مشکلات رو بررسی می کن . در کل عالی هستن .
۱۴۰۴/۱۰/۱۷باردار بودم وتحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آی وی اف
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی هستند هم زایمان طبیعی انجام دادم وهم سزارین شدم توسط ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار دکتر صبور و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۱بسیار حاض
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خیلی عالی وکارشون بی نظیر هست دو با زایمان کردم هم طبیعی وهم سزارین عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر عالی، جلساتشون بسیار مفید و در عین حال مختصر هست. اصلا حرف اضافه ای از ایشون نمی شنوید. همین ویژگی باعث میشه مریض ها زودتر بهشون رسیدگی بشه و زمان انتظار کمتری را درمطب تجربه کنید.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالین من راضیم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۳۱دکتر خوبی هست با تجربه است
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالیهههههه
۱۳۹۹/۰۶/۳۰از لحاظ ویزیت که خودتون بهتر می دونید وضعیت مطبها رو از لحاظ تشخیص هنوز اقدامی نکردم از لحاظ برخورد منشی خوب بود کلا فکر نمی کنم برای درمان اقدام کنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار دکتر ماهری هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۰۸بی نظیر احلاق مدار باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷Ivfکردم پیش ایشون .منتظر متیجه هستم . از دکتر راضی ام
۱۴۰۳/۱۰/۰۲اولین جلسه ویزیت بود من اولین نفر بودم مطب آرامش خاصی داشت منشی و ماما هر دومثبت و جو مطب عالی بود خانم دکتر دقیق و با حوصله پاسخگو بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳من کیست آندومتریوز داشتم که ایشون تجویز قرص وروجست کردند که به کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر با حوصله وماهری هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خواهرم اخیرا به ایشان مراجعه کرده بودن خیلی راضی بود از این که با حوصله ماینه و مشاوره براش انجام داده بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مشاوره برای ای وی اف
۱۴۰۴/۰۴/۲۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴نازایی و ای وی اف نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۵نتیجه ای ازدرمان نگرفتم. ولی خانم دکترواقعا صبورومهربان
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دست ب خاک بزنه طلا بشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۴اقدام برای بارداری و نتیجه مثبت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷دکتر هاشمی برای من دستای خدا روی زمینه بعد از ۱۴ سال پیش ایشون باردار شدم والان معجزه زندگیم دو سالشه ️
۱۴۰۵/۰۳/۰۹Ivf کردم ولی منفی شدم الان میخوام هستروسکوپی کنم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فعلا چیزی ندیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دکتر بسیار عالی وخیلی خیلی خوب و مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷با ای وی اف باردارشدم پیششون
۱۳۹۹/۰۲/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بسیار حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹سلام تشخیص و تجربه خوبی دارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بهترین دکتری که دیدم من دستگاه آی ا دی داشتم که تایمش تموم شده بود و همه میگفتن باید عمل کنم چون وارد گوشت شده بود اما ایشون رو معرفی کردن رفتم تو یه ربع در آورد با کمترین هزینه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶واقعا دکتر خیلی خوبی هستن آن شا الله همیشه تنشون سالم باشه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکل ناباروری داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اولین مراجعه بسیار دقیق و باحوصله گوش میدهند و رانمایی میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶فعلا تحت درمانم ولی خوب دارن رسیدگی میکنن وسریع سراصل مطلب میرن
۱۳۹۹/۰۴/۲۶