۱۸۰۹ نفر
دکتر عزیزاله یوسفی

دکتر عزیزاله یوسفی

فوق تخصص بیماریهای گوارش کودکان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۶۳۳۵۲
شنبه۲۳ خرداد
فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
پس فردا
دوشنبه۲۵ خرداد
۳ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۴ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۵ روز دیگر
۱۷۰۴ نفر

پسرم 7سالشه یوبوست داره

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

هنوز تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیار عالی و نتیجه بخش بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

بچه ام اشتعاح غذایی نداشت خیلی کارش خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

زخم رکتوم،تشخیص درست و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

هنوز تحت درمان میباشند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

مشکل گوارش دخترم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

سلام وقتتون بخیر من ورم معده داشتم و تحت درمانم و تا اینجا راضی یودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

ویزیتش به نسبت بقیه دکترای متخصص خیلی گرونتره و عملکردشون متوسط

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

زخم روده،در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

همه چیز خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

حهیمهبمهبپهبپهب چرجهلمهب

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

یبوست شدید کودک ، کاملا بهبودی حاصل گردید

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

تحت درمان است

۱۴۰۱/۰۷/۰۶

دخترم مشکل گوارش داشت تحت نظر دکتر بهبود پیدا کرد

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دکتر خوب و با حوصله ایه

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

بسیار پزشک با دانش

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

مشکل یوبوست پسرم .تازه درمان گرفتیم ولی بسیار خوش برخورد مهربان .واطلاعات خوبی میدن

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی معده درد و رفلامس و زخم معده داشتم به طور کامل برطرف شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

من سرفه شدید داشتم که خیلی دکتر رفتم و گفتن عاسم هستش با اسپره های مختلفی که بهم دادن سر میکردم تا اینکه اومدم پیش این دکتر عزیز و سومین نسخه تمام اسپره ها قطع شد و خوب خوب شدم جا داره از این دکتر بزرگوار جناب آقای دکتر یوسفی کمال تشکر و قدردانی کنمواقعا کارش بی نظیره

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

سلام پسرم یبوست معده داره الان تحت نظر جناب دکتر هستش و خیلی از قبل بهتر شده . جناب دکتر و مجموعه ایشان خیلی خوش اخلاق و رفتار خوبی دارن . تشکر

۱۴۰۲/۰۴/۲۶

چچگگگ99بسیار حازق و ع9ا9ل9ی

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

یبوست و خیلی دکتر خوبی بودن مشکل بچه ما تا حد زیادی بحمدالله حل شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

بسیار عالی و حاذق هستند

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

پسرم یبوست داشت و دفع کامل نمیتونست انجام بده .فعلا آقای دکتر دارو دادن خوب شده .نمیدونم تا کی باید دارو بخوره فعلا باید دوباره چند ماه دیگه ویزیت بشه .مطمعنم که دکتر خیلی خوب و کار بلدیه

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

آقای دکتر یوسفی بسیار با حوصله صحبت های ما را شنیدند و دارو تجویز کردند که خدا رو شکر دخترم خوب شد . عمرشون طولانی باشه انشاله

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

مشکل گوارش و نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

فوق العادست

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

یبوست .درمان شد

۱۴۰۲/۰۶/۲۳

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خوب بودن

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

برای یبوست مراجعه کردم بسیار عالی بودن.

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

بسیار را

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

فعلا نتیجه ای نداده

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

یبوست عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

فعلا بی نتیجه ام ولی پیش اقای دکتر چند بار دخترم رو بردم ،مشکله دخترم یبوست مزمن بوده

۱۳۹۷/۱۲/۲۰

پیچیده

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

تحت درمان هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

فعلا نتیجه نگرفتیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

معده و گوارش

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

خیلی خوب و عالی

۱۴۰۲/۰۱/۰۷

الکی دارو

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

تشخیص عالی. نمره ۲۰

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

پسرم مشکل گوارشی داشتن چند مرتبه مراجعه داشتیم و عالی بود نسخه های ایشون و تشخیصشون.

۱۴۰۲/۱۰/۰۴

معاینات آقای دکتر روی پسرم نشان داد که زخم معده دارند. با تجویز داروها و مصرف مرتب آن ها خوشبختانه وضعیت بهتری دارند.

۱۳۹۹/۰۸/۲۳

هنوز نتیجه نگرفتین

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

بسبارعالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار پزشک کار بلد و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

بسیاردکتر باتجربه

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

دختر من سه سالشه و یبوست شدید داشت نزدیک ۱/۵سال بود همه اش دکتر میبردم اما نتیجه نمیگرفتیم تا اینکه پیش آقای دکتر بردم شکر خدا دو ماهه خوب شده و فقط با دو تا دارو مشکل ما حل شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

من هر احظه دارم دکتر و دعا میکنم عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

متخصص متبحری هستن

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

خوب در مراحل درمان

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

تشخیص شون عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

خیلی دکتره معمولی بود. وبه شدت ویزیتشون نسبت به پزشکای متخصص دیگه گرون بود.

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

درد معده

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سلام و درود . پسرم از ۸ ماهگی دل درد داشت والان ۲ سال که تحت نظر آقای دکتر یوسفی هستش خداروشکر به کمک آقای دکتر خوب شدن .

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

بسیار عالی هستن ایشون کاملا مسلط و باسواد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

بسیار کارامد

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

پسرم مشکل یبوست داشت خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

خدارو شکر خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

در حال گذراندن دوره درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

گوارشی معده

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

عالی عالی

۱۴۰۱/۰۲/۱۶

مشکل گوارشی

۱۴۰۳/۰۲/۲۹

پسرم مشکل یوبوست داشت ۱ماه پیش ویزیت شد الان خیلی خوب شده راضی ام خداروشکر

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

ورم معده .دکتر بسیار خوبی هستن .

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۴/۲۵

واقعا راضی بودم از دکتر سیفی. دارو و تشخیص شون و اخلاق شون عالی بود و همین طور ثبت دقیق اطلاعات. ازشون متشکرم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

پسرم میکروب معده و میگرن معده داشت که درمان نمیشد بعد از ویزیت دکتر پس چه درمان عالی هست

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

یبوست داشت بهتر شده

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خوب بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

یبوست بهتر شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

دکتر خیلی خشک انگار از دناغ فیل افتاده

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

کارشون عالیه و نوه ام حالش خوبه و زن خوبه

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

بچم ۹ماهه با اسهال مزمن وآبسه معقدی که خداروشکر بامداوای ایشان بچم هردو مشکلش رفع شد

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

جهت ارائه جواب آزمایش

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

پسرم مشکل روده و معده شد تحت درمان ایشون خوب شدن

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

مشکل کبدی نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

پسرم سه ماه اسهال داشت و به کمک دکتر یوسفی خدارو شکر خیلی بهتر هستن

۱۳۹۹/۰۵/۲۱

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

سلام دخترم مشکل یبوست داشت مراجعه کردم دارو دادن فعلا که خدارو شکر خوب شده ولی باید درمان و ادامه بدم

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

تازه مراجعه کردیم

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

یبوست پسرم تازه درمان شروع کردن

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

سلام سرفه شدید داشت با تشخیص اسید معده بالا الان خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسیار باحوصله و صبور متخصص عالی جوابگوی تمام سوالات

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

کولیک-خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

یبوست پسرم نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

دخترم و شوهرم مشکل گوارشی داشتن با یبار ویزیت خوب شدن

۱۴۰۴/۰۴/۱۳

بسیار با تجربه

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

دکتر عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

کولیک خوب شد پسرم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

زخم روده و الان رو به بهبودی است

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

من ازش راضی هستم که تشخیص او عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

عالی هست آقای دکتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

نتیجه خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵

دخترم رو بردم 3 روزه خوب شد ولی بعداز 4 ماه دوباره یبوست گرفته

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

سلام دخترم یبوست گرفته بود از همین سایت دکتر یوسفی رو پیدا کردم واقعا در تشخیص درمان عالی غالی هستن با شخصیت واقعا متخصص با یک بار ویزیت مشکل حل شد حتما به دوستان خود معرفی کنید

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

برای یبوست پسر دو سالم تحت درمان هستم،فعلا راضیم

۱۴۰۱/۱۲/۰۳

یبوست تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

کارشون خوبه من را

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

پزشک خوب و با تجربه ای هستند .بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

خیلی دکتر باحوصله وباتجربهای هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

مشکل کبدداشتم

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

مشکل یبوست

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

عالللللیه

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

مشکل گوارش دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

فعلا هیچ

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عالی مشکل معده

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

دکتر بس

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

سلام مشکل یبوست بر طرف سد

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

فعلا م

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

دخترم دلدردداشتفقطیجلسهرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

خیلی دکتر کاربلد و

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خیلی راضی بودم از دکتر یوسفی

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

بسیار دکتر باتجربه و خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

من اولین بار بود رفتم و واقعا وقت گذاشتن

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

فرزندم مشکل گوارش دارو که بدون انجام آزمایش و سونو دارو تجویز نکردند

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

عالی بود ممنونم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

سلام من جواب گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

سلام من جسارتا از تبریز اشتباهی برا آقای دکتر ویزیت گرفتم ولی بعدا فهمیدم 100 تومن زدم در صورت امکان عودت رهید ***

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

پسرم عدم کنترل مدفوع داره، تحت درمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

بچه ام میکروب معده داشت هنوزم خوب نشده

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عاااااالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

یبوست دخترم ،خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دخترم مشکل یبوست شدید داشت و خداروشکر با دوره درمانی و تجویز عالیه آقای دکتر کاملا خوب شد

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

ایشون عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

پسرم مشکل ورم معده داشتن و با 2 ماه مصرف دارو خوب شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

به من کمک کردن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

معده و گوارش

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

سلام دکترم زخم معده داشت و طبابت آقای دکتر الحمدلله خوب شد. بیشتر از علم و دانش بالای آقای دکتر ، اخلاق بسیاررررررر عالی ایشون به چشم میاد

۱۴۰۱/۱۰/۲۱

سلام در رابطه با یبوست پسرم مراجعه کردم درمان طولانی مدت وزمانبر هست اما کاملا مفید بوده

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

یک نوبت دخترم ویزیت شده و تحت درمان هست دکتر گفتن درمانش حدود شش ماه زمان میبره برای یبوست مراجعه کرده بودم با یک دوره دارو یکم بهتره

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

کارشون خوب بوده

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

مسلط به کارشون بنظر میرسیدن و برخورد مناسبی داشتن

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

نظر خاصی ندارم ولی با یه بار رفتن یبوست دخترم تقریبا خوب شد و شکمش کار کرد چندبار بردن دکترهای دیگه درست و حسابی به من نگفتن که مشکلش چیه؟

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

با سلام

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

پزشک حاذق وبا تجربه ای هستن،وقت میزارن و از همه جوانب بیمار رو بررسی میکنن

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

مدتی بود دخترم دل درد شدید داشت ولی بعد 3 نوبت که پیش دکتر رفتم خیلی بهتر شده .

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

پسرم یبوست داشت تحت درمانه

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

بسیار عالییییییی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

مشکل غدا نخوردن نتیجه خوبی حاصل نشد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

دخترم مشکل گوارشی داشت که با تجویز ایشون خدا را شکر بهتر شد

۱۴۰۳/۰۹/۲۵

دکتر خوبی هستن ، از ایشون متشکریم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

یبوست شدید دخترم و بعد از ویزیت ایشان بهبود پیدا کردند ولی مجددا مشکل دارند

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

دکتر بسیار خوب و با تجربه ای است

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

در حال درمان ولی نظر مثبت دارم

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دخترم یبوست داشت ایشون با یک بار ویزیت بیماری دخترم کاملا بهبود یافت خدا خیرشون بده بهترین پزشک کودکان هستند

۱۴۰۲/۰۸/۲۳

دکتری حاذق ، بسیارخوش اخلاق ،باتجربه وباحوصله هستند بیماری دختر من واز:رنگ پوست وفرم صورت ایشان بیماری راتشخیص دادند ودرکمال آرام واخلاق به سوالات پاسخ می دهند

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

درحال درمان دخترم هستم مدت دوماه خداروشکرجواب گرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

سلام دخترم یبوست داره فعلا ی دوره بردم پیشش کمی بهتره گفته ی ماه دیگه بیار ببینم

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

با سلام من مشکل گوارشی داشتم الان خیلی بهتر شدم هنوز تحت درمانم

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

پسرم مشکل گوارش داشت بعد از خدا دکتر یوسفی پسرمو بمن بخشید از خدا براشون عمر باعزت همراه باسلامتی میخام

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

فعلا تحت درمان هست پسرم هنوز خوب نشد ولیخیلی بهتره دکترخوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

درحال درمان و تا اینجا خوب بود هم دکتر و بقیه پرسنل

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

معده ی دخترم ک ی مدت خوب شدالان بدترشده

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

زردی کودک سه ساله تحت درمان

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

بسیار نتیجه بخش بوده

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

مشکل گوارش که حل شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

یبوست تحت درمان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

یبوست دخترم عالی برطرف شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

خیلی دکتر خوب و با تجربه هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

بسیار بسیار اولی و تشخیص درست

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

مشکل یبوست

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

پسرم مشکل یبوست داره

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

فعلا نه

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

تحت نظر هنوز پسرم خوب نشده

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

عالی؛مشکل یبوست رفع شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دخترم مشکل روده داشت که بایک بارمراجعه به ایشون خداروشکررفع شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

یبوست مزمن پسرم که کمتر از یکماه می باشد تحت نظر اقای دکتر هستند وداروهایی که به پسرم دادند کاملا موثر بوده است دوباره باید زمان درمان یک ماه شد به ایشون مراجعه کنیم پسرم دوباره تحت درمان قرار بگیرند ونتیجه اثر دارو رو به ایشون اطلاع بدیم.

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دخترم مشکل گوارش داشت بهترین دکتر گوارش هستند

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

پسرم مشکل زخم معده داشت تحت درمان اقای دکتر هستن تا اینجا خیلی راضی بودم درد برطرف شده

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

دکتر خوبی هستند مشکل یبوست پسرم رو به بهبودی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

خیلی خوب ،زود به نتیجه رسیدیم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

با سلام من بچم مدتها مشکل یبوست شدید داشت ولی با طبابت ایشون مشکل کامل برطرف شد.دکتر دقیق و جدی و حاذق هستند.

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

خوب بودن پسرم یبوست داشتن خیلی خوب شدن خدارو شکر

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بسیار خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر خوبی است

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دکتر صبور و مهربان و پویایی هستند. تشخیص خوبی دارند. الان با تجویز داروهای ایشون دختر من خیلی بهتر شده. ممنون از زحمات آقای دکتر. ضمنا متصدی های ایشون هم خوب و با ادب هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

تازه شروع به درمان دخترم کرده ام.

۱۳۹۹/۰۵/۲۸
اطلاعات تکمیلی
با سلام و آرزوی سلامتی
مراجعه کنندگان گرامی ؛ جهت بهره مندی بهتر از خدمات درمانی مرکز گوارش کودکان تهران ؛ میبایستی موارد زیر رعایت را نمائید:
– با توجه به زمان رزرو شده از پزشک و به دلیل فشردگی نوبت ها ؛ در صورت عدم مراجعه به موقع و یا تاخیر بیش از 30 دقیقه، نوبت پذیرش بیمار بصورت خودکار لغو شده و مبلغ بیعانه به هیچ عنوان عودت داده نمی شود.
– زمان مراجعه ی شما به مرکز، صرفا 10 دقیقه قبل از نوبتی است که گرفته اید، لطفا درهمان زمان مراجعه فرمائید.
– تاخیر در شروع درمان شما، به خاطر دقت در درمان بیمار قبلی است که این مهم، در مورد بیمار شما هم رعایت خواهد شد.
– برای رعایت و ایجاد نظم در مرکز، برای نشان دادن جواب آزمایش؛ حتما نیاز به گرفتن نوبت هست.
پیشاپیش از همکاری و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
مرکز گوارش کودکان تهران
تهرانجمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - نبش بن بست سرو - طبقه ۲ - واحد ۳
بیماران گرامی ضمن تبریک سال جدید و رعایت حال شما، میتوانید از طریق شماره موبایل مرکز ۰۹۲۳۲۱۲۰۰۱۴ و یا کانال رسمی مرکز گوارش کودکان تهران به آیدی @govareshkoudakantehran در پیام رسان بله نوبت ویزیت بگیرید .
با سلام و با آرزوی سلامتی برای شما و فرزندان دلبندتان، خواهشمند است جهت دریافت خدمات درمانی با کیفیت و رعایت نظم در فرآیند ویزیت، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
زمان درج شده در نوبت‌دهی، تنها مربوط به حضور شما در مرکز است و لزوما به معنی زمان دقیق ویزیت نمی‌باشد. لذا خواهشمند است حداکثر ۱۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در مرکز حضور یابید، تاخیر در شروع درمان شما، به خاطر دقت در درمان بیمار قبلی است که این مهم، در مورد بیمار شما هم رعایت خواهد شد.
با توجه به زمان رزرو شده از پزشک و به دلیل فشردگی نوبت‌ها ؛ در صورت عدم مراجعه به موقع و یا تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه، نوبت پذیرش بیمار بصورت خودکار لغو شده و مبلغ بیعانه عودت داده نمی شود.
جهت دریافت نوبت‌های مانومتری، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، حتما با شماره‌های مرکز تماس حاصل فرمایید ؛ تعیین نوبت این خدمات فقط توسط پرسنل مرکز انجام میپذیرد.
جهت بررسی جواب آزمایش‌ها، اخذ نوبت جداگانه الزامی میباشد.
پیشاپیش از همکاری و صبر شما سپاسگزاریم.
آدرس مطب: تهران، جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، نبش بنبست سرو، طبقه ۲، واحد ۳
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۰:۰۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۳ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    پس فردا
    ۲۴ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    کسانی که دکتر عزیزاله یوسفی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر رضا نژاد گشتی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) جناب آقای دکتر رضا نژاد گشتی
    سرکار خانم دکتر پرستو رستمی غدد، رشد و متابولیسم سرکار خانم دکتر پرستو رستمی
    اینستاگرام دکتر عزیزاله یوسفی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز گوارش کودکان تهران

    جمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - نبش بن بست سرو - طبقه ۲ - واحد ۳
    بیماران گرامی ضمن تبریک سال جدید و رعایت حال شما، میتوانید از طریق شماره موبایل مرکز ۰۹۲۳۲۱۲۰۰۱۴ و یا کانال رسمی مرکز گوارش کودکان تهران به آیدی @govareshkoudakantehran در پیام رسان بله نوبت ویزیت بگیرید .

    مرکز گوارش کودکان تهران

    جمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - نبش بن بست سرو - طبقه ۲ - واحد ۳
    بیماران گرامی ضمن تبریک سال جدید و رعایت حال شما، میتوانید از طریق شماره موبایل مرکز ۰۹۲۳۲۱۲۰۰۱۴ و یا کانال رسمی مرکز گوارش کودکان تهران به آیدی @govareshkoudakantehran در پیام رسان بله نوبت ویزیت بگیرید .