این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
جمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - نبش بن بست سرو - طبقه ۲ - واحد ۳
بیماران گرامی ضمن تبریک سال جدید و رعایت حال شما، میتوانید از طریق شماره موبایل مرکز ۰۹۲۳۲۱۲۰۰۱۴ و یا کانال رسمی مرکز گوارش کودکان تهران به آیدی @govareshkoudakantehran در پیام رسان بله نوبت ویزیت بگیرید .
جمالزاده شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - نبش بن بست سرو - طبقه ۲ - واحد ۳
بیماران گرامی ضمن تبریک سال جدید و رعایت حال شما، میتوانید از طریق شماره موبایل مرکز ۰۹۲۳۲۱۲۰۰۱۴ و یا کانال رسمی مرکز گوارش کودکان تهران به آیدی @govareshkoudakantehran در پیام رسان بله نوبت ویزیت بگیرید .
پسرم 7سالشه یوبوست داره
۱۴۰۴/۰۵/۲۱هنوز تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار عالی و نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بچه ام اشتعاح غذایی نداشت خیلی کارش خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۳زخم رکتوم،تشخیص درست و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹هنوز تحت درمان میباشند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکل گوارش دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام وقتتون بخیر من ورم معده داشتم و تحت درمانم و تا اینجا راضی یودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶ویزیتش به نسبت بقیه دکترای متخصص خیلی گرونتره و عملکردشون متوسط
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸زخم روده،در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۴همه چیز خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶حهیمهبمهبپهبپهب چرجهلمهب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱یبوست شدید کودک ، کاملا بهبودی حاصل گردید
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تحت درمان است
۱۴۰۱/۰۷/۰۶دخترم مشکل گوارش داشت تحت نظر دکتر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر خوب و با حوصله ایه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار پزشک با دانش
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل یوبوست پسرم .تازه درمان گرفتیم ولی بسیار خوش برخورد مهربان .واطلاعات خوبی میدن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی معده درد و رفلامس و زخم معده داشتم به طور کامل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴من سرفه شدید داشتم که خیلی دکتر رفتم و گفتن عاسم هستش با اسپره های مختلفی که بهم دادن سر میکردم تا اینکه اومدم پیش این دکتر عزیز و سومین نسخه تمام اسپره ها قطع شد و خوب خوب شدم جا داره از این دکتر بزرگوار جناب آقای دکتر یوسفی کمال تشکر و قدردانی کنمواقعا کارش بی نظیره
۱۳۹۹/۰۸/۱۷سلام پسرم یبوست معده داره الان تحت نظر جناب دکتر هستش و خیلی از قبل بهتر شده . جناب دکتر و مجموعه ایشان خیلی خوش اخلاق و رفتار خوبی دارن . تشکر
۱۴۰۲/۰۴/۲۶چچگگگ99بسیار حازق و ع9ا9ل9ی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴بسیار بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱یبوست و خیلی دکتر خوبی بودن مشکل بچه ما تا حد زیادی بحمدالله حل شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۶پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴پسرم یبوست داشت و دفع کامل نمیتونست انجام بده .فعلا آقای دکتر دارو دادن خوب شده .نمیدونم تا کی باید دارو بخوره فعلا باید دوباره چند ماه دیگه ویزیت بشه .مطمعنم که دکتر خیلی خوب و کار بلدیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۴آقای دکتر یوسفی بسیار با حوصله صحبت های ما را شنیدند و دارو تجویز کردند که خدا رو شکر دخترم خوب شد . عمرشون طولانی باشه انشاله
۱۴۰۲/۰۲/۱۷مشکل گوارش و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱فوق العادست
۱۳۹۹/۱۱/۱۲یبوست .درمان شد
۱۴۰۲/۰۶/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸برای یبوست مراجعه کردم بسیار عالی بودن.
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بسیار را
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فعلا نتیجه ای نداده
۱۴۰۴/۰۷/۲۹یبوست عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹فعلا بی نتیجه ام ولی پیش اقای دکتر چند بار دخترم رو بردم ،مشکله دخترم یبوست مزمن بوده
۱۳۹۷/۱۲/۲۰پیچیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹فعلا نتیجه نگرفتیم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹معده و گوارش
۱۴۰۲/۰۲/۳۰خیلی خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷الکی دارو
۱۴۰۳/۱۰/۲۸تشخیص عالی. نمره ۲۰
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پسرم مشکل گوارشی داشتن چند مرتبه مراجعه داشتیم و عالی بود نسخه های ایشون و تشخیصشون.
۱۴۰۲/۱۰/۰۴معاینات آقای دکتر روی پسرم نشان داد که زخم معده دارند. با تجویز داروها و مصرف مرتب آن ها خوشبختانه وضعیت بهتری دارند.
۱۳۹۹/۰۸/۲۳هنوز نتیجه نگرفتین
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بسبارعالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار پزشک کار بلد و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیاردکتر باتجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دختر من سه سالشه و یبوست شدید داشت نزدیک ۱/۵سال بود همه اش دکتر میبردم اما نتیجه نمیگرفتیم تا اینکه پیش آقای دکتر بردم شکر خدا دو ماهه خوب شده و فقط با دو تا دارو مشکل ما حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶من هر احظه دارم دکتر و دعا میکنم عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳متخصص متبحری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵خوب در مراحل درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خیلی دکتره معمولی بود. وبه شدت ویزیتشون نسبت به پزشکای متخصص دیگه گرون بود.
۱۴۰۱/۰۳/۳۰درد معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام و درود . پسرم از ۸ ماهگی دل درد داشت والان ۲ سال که تحت نظر آقای دکتر یوسفی هستش خداروشکر به کمک آقای دکتر خوب شدن .
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیار عالی هستن ایشون کاملا مسلط و باسواد
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار کارامد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پسرم مشکل یبوست داشت خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵در حال گذراندن دوره درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷گوارشی معده
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۶مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹پسرم مشکل یوبوست داشت ۱ماه پیش ویزیت شد الان خیلی خوب شده راضی ام خداروشکر
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ورم معده .دکتر بسیار خوبی هستن .
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۲۵واقعا راضی بودم از دکتر سیفی. دارو و تشخیص شون و اخلاق شون عالی بود و همین طور ثبت دقیق اطلاعات. ازشون متشکرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰پسرم میکروب معده و میگرن معده داشت که درمان نمیشد بعد از ویزیت دکتر پس چه درمان عالی هست
۱۴۰۳/۰۴/۱۲یبوست داشت بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۶یبوست بهتر شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۷دکتر خیلی خشک انگار از دناغ فیل افتاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۱کارشون عالیه و نوه ام حالش خوبه و زن خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بچم ۹ماهه با اسهال مزمن وآبسه معقدی که خداروشکر بامداوای ایشان بچم هردو مشکلش رفع شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸جهت ارائه جواب آزمایش
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پسرم مشکل روده و معده شد تحت درمان ایشون خوب شدن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰مشکل کبدی نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پسرم سه ماه اسهال داشت و به کمک دکتر یوسفی خدارو شکر خیلی بهتر هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۱سلام دخترم مشکل یبوست داشت مراجعه کردم دارو دادن فعلا که خدارو شکر خوب شده ولی باید درمان و ادامه بدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳تازه مراجعه کردیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۳یبوست پسرم تازه درمان شروع کردن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام سرفه شدید داشت با تشخیص اسید معده بالا الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار باحوصله و صبور متخصص عالی جوابگوی تمام سوالات
۱۴۰۴/۰۸/۲۰کولیک-خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۱یبوست پسرم نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دخترم و شوهرم مشکل گوارشی داشتن با یبار ویزیت خوب شدن
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار با تجربه
۱۳۹۹/۱۰/۰۶دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کولیک خوب شد پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶زخم روده و الان رو به بهبودی است
۱۳۹۹/۰۲/۱۷من ازش راضی هستم که تشخیص او عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۲فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۰۹عالی هست آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۷نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دخترم رو بردم 3 روزه خوب شد ولی بعداز 4 ماه دوباره یبوست گرفته
۱۳۹۹/۱۱/۲۲سلام دخترم یبوست گرفته بود از همین سایت دکتر یوسفی رو پیدا کردم واقعا در تشخیص درمان عالی غالی هستن با شخصیت واقعا متخصص با یک بار ویزیت مشکل حل شد حتما به دوستان خود معرفی کنید
۱۴۰۵/۰۳/۰۳برای یبوست پسر دو سالم تحت درمان هستم،فعلا راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳یبوست تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۳کارشون خوبه من را
۱۴۰۱/۱۰/۱۵پزشک خوب و با تجربه ای هستند .بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خیلی دکتر باحوصله وباتجربهای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴مشکل کبدداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴مشکل یبوست
۱۴۰۱/۰۷/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالللللیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴مشکل گوارش دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۱۸دکتر بس
۱۴۰۲/۱۲/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۶سلام مشکل یبوست بر طرف سد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰فعلا م
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دخترم دلدردداشتفقطیجلسهرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خیلی دکتر کاربلد و
۱۴۰۴/۰۷/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی راضی بودم از دکتر یوسفی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بسیار دکتر باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴من اولین بار بود رفتم و واقعا وقت گذاشتن
۱۴۰۲/۰۵/۲۵فرزندم مشکل گوارش دارو که بدون انجام آزمایش و سونو دارو تجویز نکردند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی بود ممنونم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱سلام من جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۱سلام من جسارتا از تبریز اشتباهی برا آقای دکتر ویزیت گرفتم ولی بعدا فهمیدم 100 تومن زدم در صورت امکان عودت رهید ***
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پسرم عدم کنترل مدفوع داره، تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بچه ام میکروب معده داشت هنوزم خوب نشده
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عاااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲یبوست دخترم ،خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دخترم مشکل یبوست شدید داشت و خداروشکر با دوره درمانی و تجویز عالیه آقای دکتر کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۶/۳۰ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵پسرم مشکل ورم معده داشتن و با 2 ماه مصرف دارو خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۹به من کمک کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵معده و گوارش
۱۴۰۲/۰۲/۳۰سلام دکترم زخم معده داشت و طبابت آقای دکتر الحمدلله خوب شد. بیشتر از علم و دانش بالای آقای دکتر ، اخلاق بسیاررررررر عالی ایشون به چشم میاد
۱۴۰۱/۱۰/۲۱سلام در رابطه با یبوست پسرم مراجعه کردم درمان طولانی مدت وزمانبر هست اما کاملا مفید بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۶یک نوبت دخترم ویزیت شده و تحت درمان هست دکتر گفتن درمانش حدود شش ماه زمان میبره برای یبوست مراجعه کرده بودم با یک دوره دارو یکم بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۱۲کارشون خوب بوده
۱۴۰۱/۰۴/۱۱مسلط به کارشون بنظر میرسیدن و برخورد مناسبی داشتن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲نظر خاصی ندارم ولی با یه بار رفتن یبوست دخترم تقریبا خوب شد و شکمش کار کرد چندبار بردن دکترهای دیگه درست و حسابی به من نگفتن که مشکلش چیه؟
۱۳۹۹/۰۹/۲۶با سلام
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۲پزشک حاذق وبا تجربه ای هستن،وقت میزارن و از همه جوانب بیمار رو بررسی میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مدتی بود دخترم دل درد شدید داشت ولی بعد 3 نوبت که پیش دکتر رفتم خیلی بهتر شده .
۱۳۹۹/۰۵/۱۸پسرم یبوست داشت تحت درمانه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹مشکل غدا نخوردن نتیجه خوبی حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دخترم مشکل گوارشی داشت که با تجویز ایشون خدا را شکر بهتر شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر خوبی هستن ، از ایشون متشکریم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵یبوست شدید دخترم و بعد از ویزیت ایشان بهبود پیدا کردند ولی مجددا مشکل دارند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲دکتر بسیار خوب و با تجربه ای است
۱۴۰۳/۰۶/۱۲در حال درمان ولی نظر مثبت دارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دخترم یبوست داشت ایشون با یک بار ویزیت بیماری دخترم کاملا بهبود یافت خدا خیرشون بده بهترین پزشک کودکان هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۳دکتری حاذق ، بسیارخوش اخلاق ،باتجربه وباحوصله هستند بیماری دختر من واز:رنگ پوست وفرم صورت ایشان بیماری راتشخیص دادند ودرکمال آرام واخلاق به سوالات پاسخ می دهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶درحال درمان دخترم هستم مدت دوماه خداروشکرجواب گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹سلام دخترم یبوست داره فعلا ی دوره بردم پیشش کمی بهتره گفته ی ماه دیگه بیار ببینم
۱۳۹۸/۱۰/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲با سلام من مشکل گوارشی داشتم الان خیلی بهتر شدم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷پسرم مشکل گوارش داشت بعد از خدا دکتر یوسفی پسرمو بمن بخشید از خدا براشون عمر باعزت همراه باسلامتی میخام
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۲فعلا تحت درمان هست پسرم هنوز خوب نشد ولیخیلی بهتره دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۳۰درحال درمان و تا اینجا خوب بود هم دکتر و بقیه پرسنل
۱۴۰۲/۰۴/۳۱معده ی دخترم ک ی مدت خوب شدالان بدترشده
۱۴۰۳/۰۹/۱۳زردی کودک سه ساله تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار نتیجه بخش بوده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل گوارش که حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰یبوست تحت درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۶یبوست دخترم عالی برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی دکتر خوب و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷بسیار بسیار اولی و تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۱/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل یبوست
۱۴۰۲/۰۳/۲۲پسرم مشکل یبوست داره
۱۴۰۰/۰۲/۱۸فعلا نه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶تحت نظر هنوز پسرم خوب نشده
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی؛مشکل یبوست رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دخترم مشکل روده داشت که بایک بارمراجعه به ایشون خداروشکررفع شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳یبوست مزمن پسرم که کمتر از یکماه می باشد تحت نظر اقای دکتر هستند وداروهایی که به پسرم دادند کاملا موثر بوده است دوباره باید زمان درمان یک ماه شد به ایشون مراجعه کنیم پسرم دوباره تحت درمان قرار بگیرند ونتیجه اثر دارو رو به ایشون اطلاع بدیم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دخترم مشکل گوارش داشت بهترین دکتر گوارش هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵پسرم مشکل زخم معده داشت تحت درمان اقای دکتر هستن تا اینجا خیلی راضی بودم درد برطرف شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر خوبی هستند مشکل یبوست پسرم رو به بهبودی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۹خیلی خوب ،زود به نتیجه رسیدیم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱با سلام من بچم مدتها مشکل یبوست شدید داشت ولی با طبابت ایشون مشکل کامل برطرف شد.دکتر دقیق و جدی و حاذق هستند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲خوب بودن پسرم یبوست داشتن خیلی خوب شدن خدارو شکر
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۲/۱۰درحال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر صبور و مهربان و پویایی هستند. تشخیص خوبی دارند. الان با تجویز داروهای ایشون دختر من خیلی بهتر شده. ممنون از زحمات آقای دکتر. ضمنا متصدی های ایشون هم خوب و با ادب هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸تازه شروع به درمان دخترم کرده ام.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸