برای زایمان مراجعه کردم اما بعد از زایمان اصلا خودشون کاری به بیمار ندارند در ویزیت ها بعدی
کار خودشون عالی اما برای بعدش اگه مشکلی براتون پیش بیاد یه عالمه دوندگی داره
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
مراجعه های قبلی مربوط به دوران بارداری و زایمان بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
عالی و با حوصله چهار فرزند من توسط ایشان به دنیا آمدند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار دکتر متعهد خوش اخلاق و کاردرست هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار مهربا با دقت و عزیز هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
زنان وزایمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
باردارم زیر نظرشونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برای بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالی هستند عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خیلی مدیریتشون توی بارداری پرخطر عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
برای زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
عالی هستنئ
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
من دو تا بچه هام رو ایشون عمل سزارین انجام دادن و واقعا راضی بودم.خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
زایمان همسر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بچه داری
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
برای زایمان پیش خانم دکتر رفتم عالی هستن فوق العاده خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بارداری .عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
باسلام دریک جمله میتونم بگم بهترین هستن خانم دکتر.خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کارش هلی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
گرفتن آب دور بچه در ماههای که بسیار خطر ناک بود و عالی انجام شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی دکتری اکتیو و با مسئولیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیارکارشون عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بهترین دکترن عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ایشان دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی پزشک بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دکتر بسیار مجرب وبا تحربه ای،هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
برای زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
باردارم و خیلی حساسن روی تک تک علائم مریضاشون وواقعا دل میسوزونن برای مریض
در پروسه درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سزارین
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سزارین شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بابت زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷حامله بودم و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴حاملگی و زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند و زایمان اول پیش ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بارداری _ سزارین
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بی نظیرترین دکتر زنان که بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۳من باردارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹سلام خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴برای زایمان مراجعه کردم اما بعد از زایمان اصلا خودشون کاری به بیمار ندارند در ویزیت ها بعدی کار خودشون عالی اما برای بعدش اگه مشکلی براتون پیش بیاد یه عالمه دوندگی داره
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مراجعه های قبلی مربوط به دوران بارداری و زایمان بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷عالی و با حوصله چهار فرزند من توسط ایشان به دنیا آمدند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار دکتر متعهد خوش اخلاق و کاردرست هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار مهربا با دقت و عزیز هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰زنان وزایمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۱۵باردارم زیر نظرشونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴برای بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی هستند عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی مدیریتشون توی بارداری پرخطر عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱برای زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالی هستنئ
۱۴۰۰/۱۲/۰۴من دو تا بچه هام رو ایشون عمل سزارین انجام دادن و واقعا راضی بودم.خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۹زایمان همسر
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بچه داری
۱۴۰۰/۰۸/۱۵برای زایمان پیش خانم دکتر رفتم عالی هستن فوق العاده خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بارداری .عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳باسلام دریک جمله میتونم بگم بهترین هستن خانم دکتر.خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کارش هلی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴گرفتن آب دور بچه در ماههای که بسیار خطر ناک بود و عالی انجام شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی دکتری اکتیو و با مسئولیت
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیارکارشون عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بهترین دکترن عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ایشان دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی پزشک بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر بسیار مجرب وبا تحربه ای،هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۹برای زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹باردارم و خیلی حساسن روی تک تک علائم مریضاشون وواقعا دل میسوزونن برای مریض
۱۴۰۰/۰۷/۱۰زایمان
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳