من لاغر کردم،افتادگی صورت داشتم میرم مطبشون جوانسازی
یکی از بهترین دکترایی هستن که تا به حال در زمینه پوست و مو دیدم عالیییی
با سلام خدمت دوستان عزیز من کار زیبایی پیش خانم دکتر انجام دادن بسیار راضی بودم از کارشون ممنون از خانم دکتر عزیز
من ازطریق سایت نوبت سوال کردم از ایشون واقعا خانم دکتر باسواد و کاردرستی هستن یک دنیا ممنون
عدم رضایت
جوش های بدنم و جاشون پیش دکتر رفتم بسیار راضی بودم
کارشون عالیه
خانم دکتر خیلی خوب هستند هم درمانشون هم رفتارشون با بیمار
عاشق رفتار و شیوه کار خانم دکترم،من و 2 تا دخترام مدت هاست بیمار ایشون هستیم
کاملا راضی هستم
بسیار حرفه ای و مسلط در کار.برخورد محترمانه .نتیجه مورد نظر به نحو مطلوبی حاصل شد.
جهت تزریق ژل مراجعه کردم کارشون خیلی خوب بود
کار زیبایی شون عالیه
برای لکه های پوستی میرم پیش ایشون ،تا الان خوب بوده
دیروز فیلر لب تزریق کردم کارشونو دوست داشتم
در کارشون بسیار حاذق هستند
من و همسرم مدت هاست بیمار خانم دکتر هستیم،دیروز سومین جلسه درمانم بود خیلی عالی
بسیار حرفه ای و با اخلاق هستند
جهت افتادگی پوست و جوانسازی مراجعه کردم
بسیار اطلاعات به روزی دارند
بسیار راضی هستم جهت درمان جای جوش و لک و ریزش مو رفتم پیششون
در حال پیگیری و درمان هستم،تا الان راضی بودم
جهت درمان آکنه و جای جوش،میکرونیدلینگ کردند،کارشون عالیه
درماتیت پوستی مبتلا بودم،10 روز پیش مراجعه کردم خوب خوب شدم
کارشون خوبه ولی ی کم بی حوصله هستن ایشون
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ستارخان، روبه روی برق آلستوم، پلاک ۷۸۲
من لاغر کردم،افتادگی صورت داشتم میرم مطبشون جوانسازی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲یکی از بهترین دکترایی هستن که تا به حال در زمینه پوست و مو دیدم عالیییی
۱۳۹۹/۱۰/۰۵با سلام خدمت دوستان عزیز من کار زیبایی پیش خانم دکتر انجام دادن بسیار راضی بودم از کارشون ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۳۹۹/۰۶/۱۰من ازطریق سایت نوبت سوال کردم از ایشون واقعا خانم دکتر باسواد و کاردرستی هستن یک دنیا ممنون
۱۳۹۹/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۱جوش های بدنم و جاشون پیش دکتر رفتم بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خانم دکتر خیلی خوب هستند هم درمانشون هم رفتارشون با بیمار
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عاشق رفتار و شیوه کار خانم دکترم،من و 2 تا دخترام مدت هاست بیمار ایشون هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۱۵کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۳بسیار حرفه ای و مسلط در کار.برخورد محترمانه .نتیجه مورد نظر به نحو مطلوبی حاصل شد.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵جهت تزریق ژل مراجعه کردم کارشون خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۰کار زیبایی شون عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۲برای لکه های پوستی میرم پیش ایشون ،تا الان خوب بوده
۱۳۹۹/۰۶/۲۰دیروز فیلر لب تزریق کردم کارشونو دوست داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶در کارشون بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳من و همسرم مدت هاست بیمار خانم دکتر هستیم،دیروز سومین جلسه درمانم بود خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار حرفه ای و با اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۸جهت افتادگی پوست و جوانسازی مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بسیار اطلاعات به روزی دارند
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار راضی هستم جهت درمان جای جوش و لک و ریزش مو رفتم پیششون
۱۳۹۹/۱۲/۰۹در حال پیگیری و درمان هستم،تا الان راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳جهت درمان آکنه و جای جوش،میکرونیدلینگ کردند،کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۳۰درماتیت پوستی مبتلا بودم،10 روز پیش مراجعه کردم خوب خوب شدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳کارشون خوبه ولی ی کم بی حوصله هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۴