عالی بود
سلام.من بیمارمش هستم و زیر نظرشم فیلا نتیجه خوبی داشته
معاینه چشم و تجویز عینک
راضی هستم
عالی هستند
پزشک قابل اعتمادیست. خیلی با شخصیت و مصلت به دانش روز اند. از سال 95 زیر نظر ایشان ام.
معاینه چشم. عالی
بله کمک میکند . چشمام ظعیف بود مراجعه کردم
خوب ب ر
بینایی سنجی بوده
مشکل خارش چشم و آب مروارید، خداراشکر چون بار اول بود و دارو تجویز کردن خوب بود
ایشان بهترین متخصص چشم در بهبهان هستند
چشم قرمزشد عالی بود
خیلی دکتر خوبیه
اخلاق خیلی گل
انحراف قرنیه بیمار دیابتی ...عالی بودن فوری تشخیص دادن بردیم دکتر مغز اعصاب گفت اسمش سکته چشمی هست دو ماهه خوب شدن
خدب بوده
ضعیفی چشم
دکتر خیلی خوبیه
برا عمل جراحی چشم خدمت دکتر رسیدم راضیم
آب مروارید تشخیص درست و ارجاع اهواز برا عمل
عالیهه
بسیار دگتر خوب وکاردان
برای دانستن اینکه آیا بیماری دیابت من روی چشمانم اثر گذاشته یا نه به ایشان مراجعه نمودم که نظر ایشان منفی بود
کم حوصله
دکتر خیلی خوبی هستن
خوب بود
به نظر من یکی از بهترین دکترای چشم است
دکتر خوبی هستن.
دکتر خوبی است آب مروارید
چشم راست بسیارضعیف بود
یکباربرای عینکم ویزیت شدم خوب بودالان هم برای ناراحتی چشمم میخوام دوباره ویزیت بشوم
مشکل عینک
خیلی خوب
واقعا دکتر با اخلاق و کاربلدی هستن....یکبار پسرم رو بردم پیششون و یکبار هم مادرم رو ...هر دوبار تشخیصشون درست بود ..
معاینهذچشم عینک نسخه
دکتر فوق عالیه
مادر خانم جراحی آب مروارید داشت، کارش واقعا عالی و بی نقص بود
عاااالیه
دکتر فوق العاده یی
چشم درد.مشکل رفع شد
خوب است
نظری ندارم
مدت یک ماهی بود چشم درد شدید داشتم همرا باسردرد با اولین مراجع ب خانوم وزیری خوب خوب شدم
بدنبود
بسیار عالی
دکتر خوبیه من پسر سه ساله مو بردم پیشش تشخیصش درست بود
ضعف بینایی ، تعیین نمره عینک ،
قرمزی و التهاب چشم
دکتر خوب و با حوصله
چشمام ضعیف بودن و ایشون عینک تجویز کردن کارشون رو خیلی قبول دارم،من از استان بوشهر میام پیششون
عدم رضایت
خووب بود
عالیه اگه فردا زود بزاری برم پیشش
شماره چشم
دکتر خیلی خوبیه واقعا
دکتر خیلی خوبیست
دکتر خوبی است
خانم دکتر خیلی عالی هستن
چشم دخترم ضعیف بود عینکدادن
زیادتجربه ای ندارم ولی شنیدم که نسبت به بقیه دکترهای بهبهان بهتره
در حین درمان
دکتر خوبیه
مشکل حادی نبود
چشم هام خیلی ضعیف شده بود با تجویز عینک ودارو های عالی خیلی بهتر شدم
چکاب چشم چپ
دکتر ماهی هستش
بسیار خوب
عالی است
راضی بودم
میخام ببینم عمل بالای پلک هزیزنش چقدره چون ی باروزیت ک دم
دکتر خوبی
سنجش چشمان فرزند خود
لبببببفه
آب مروارید خوب شدم
دکترباتجربه ای است
دکتر خوش برخورد وکار بلدی هست و خیلی خوب راهنمایی میکنه
حساسیت چشم داشتم
خوبشدم
بسیار خوب و با حوصله هستند
عالی بودن
شکر خدا چشم مشکلش حل شد
ضعیفی چشم بود عینک داد بم خا خا
عالی بی
خیلی خوب وکاربلد هستن
آب مروارید داشته ام عمل انجام دادم
خیلی خوبه کارش عالیه
دکتر وزیری
آبریزش چشم
فوق العاده
اب مروارید داشتم
عفونت چشم و درمان عالی
خوب بود راضیم ازش
خشکی چشم تشخیص داده شد .داروهای تاثیر گذاری تجویز شد.
خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربون هست خوب رسیدگی میکند
سلام. کارخانم دکتروزیری واقعا فوق العاده ست
خوب وهالی
سلام تشخیص ایشان بسیار خوب است ممنون از خانم دکتر
دکتربدی نیست ولی توضضیحات کامل نمیده ومریض استرس نداشته باشه
معاینه چشم
مشکل خاصی نداشتم برای معاینه اومدم پیش خانم دکتر
کارش عالیه
با سلام خشکی چشم داشتم الان خیلی بهترم
آب مروارید. معرفی به پزشک شیراز جهت عمل
خوب بوده
قرمزی چشمان که با قطره موقتا رفع شد ولی الان چشمانم ناخنک دارن
کارش عالیست
جسم خارجی در چشم نتیجه مطلوب بود
مشکل چشم
معاینه
بیسته بیست
خوب شد
بسیار حاذق
دکتر عالی و خوش اخلاق
براتعیین نمره چشم
چشام لیزرکرده بود و از دکتر فاطمه وزیری راضی هستم
استیگماتیسم بسیار خوب
دکتر بسیار خوبی هستن
دکترخوبی هست
عالی بسیار خوب
احتیاج به عینک داشتم
خارش چشم
مراجعه نکردم ولی ازش تعریف کردند
مشکل چشم شن ساز - راضی بودم.
مشکل خشکی رگ چشم
اب مروارید
خیلی خوبه
برای تعیین نمره عینک مراجعه کردم
تشخیص جراحی برای آب مروارید بود که کاملا صحیح بود الانم 4 روزه جراحی کردم و راضی ام
نتیجه خاصی نگرفتم
عفونت چشمی وبهبودی کامل چشمها حاصل شد.
بینایی سنجی
بله عالی بود
آستیگمات،هیچ نتیجه ای حاصل نشد
خوب بودند. بسیار مهربان. منشی ایشان هم بسیار مودب و خوش اخلاق بودند
چشم هایم ضعیف بودن برام عینک نوشتن خیلی خوب بودن
دکتری خوبیه... همیشه تشخیصشون درسته
روندبهبودبازیرنظرپزشک خوب بود
استیگمات بودچشمم ودرد چشم داشتم
خیلی دکترخوبیه
دکتر خیلی خوبی است
تشخیص به موقع آب مردارید چشم
چشم درد
ااسب زده به چشام
باسلام خیلی خوب بود من که از ایشان راضی ام
بسیار دکتر خوبی است
دکتر فوق العاده خوبه
نطری نیست .
دختر 5سالم مدام پلک میزد. قطره بهش داد.
آب مروارید
عالیست
به کمک میکند
بد نیست
رفتن شی خارجی به چشم معالجه توسط دکتر وزیری نتیجه عالی
مشکل خاصی نداشتم برا معاینه مراجعه کرد
کارش درست و اخلاق هم عالی
مورد رضایت واقع شد
سلام هنوز نتیجه نگرفتیم
نیاز ب عینک داشتم و تجوبز عالی
ضعیفی چشم عالی
بسیار منظم ،خوش اخلاق از نظر شخصیتی از نظر تخصص و کارشون واقعا عالی هستند چند سال پیش چشم مادرم رو که آب مروارید داشت عمل کرد واقعا ازشون راضی هستیم
لنز گذاشتم وچشم درد داشت م عالی بود
چند تا دکتر عوض کردم تا بالاخره دکتر وزیری توانستند مشکل چشم من رو حل کنند . کارشون خیلی عالی است . رفتارشون هم دوستانه و صمیمی بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بین فلکه مراحل و بید بلند - مجتمع پزشکی مرکزی
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سلام.من بیمارمش هستم و زیر نظرشم فیلا نتیجه خوبی داشته
۱۳۹۹/۰۵/۰۸معاینه چشم و تجویز عینک
۱۳۹۹/۰۱/۳۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸پزشک قابل اعتمادیست. خیلی با شخصیت و مصلت به دانش روز اند. از سال 95 زیر نظر ایشان ام.
۱۳۹۸/۰۱/۲۲معاینه چشم. عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بله کمک میکند . چشمام ظعیف بود مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خوب ب ر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بینایی سنجی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۰مشکل خارش چشم و آب مروارید، خداراشکر چون بار اول بود و دارو تجویز کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ایشان بهترین متخصص چشم در بهبهان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۴چشم قرمزشد عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷اخلاق خیلی گل
۱۴۰۰/۱۲/۲۸انحراف قرنیه بیمار دیابتی ...عالی بودن فوری تشخیص دادن بردیم دکتر مغز اعصاب گفت اسمش سکته چشمی هست دو ماهه خوب شدن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴خدب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۲برا عمل جراحی چشم خدمت دکتر رسیدم راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳آب مروارید تشخیص درست و ارجاع اهواز برا عمل
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالیهه
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار دگتر خوب وکاردان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶برای دانستن اینکه آیا بیماری دیابت من روی چشمانم اثر گذاشته یا نه به ایشان مراجعه نمودم که نظر ایشان منفی بود
۱۳۹۷/۰۲/۲۰کم حوصله
۱۳۹۷/۰۶/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۱به نظر من یکی از بهترین دکترای چشم است
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خوبی است آب مروارید
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵چشم راست بسیارضعیف بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۸یکباربرای عینکم ویزیت شدم خوب بودالان هم برای ناراحتی چشمم میخوام دوباره ویزیت بشوم
۱۳۹۸/۰۴/۱۶مشکل عینک
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۸واقعا دکتر با اخلاق و کاربلدی هستن....یکبار پسرم رو بردم پیششون و یکبار هم مادرم رو ...هر دوبار تشخیصشون درست بود ..
۱۳۹۹/۰۳/۳۰معاینهذچشم عینک نسخه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸دکتر فوق عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲مادر خانم جراحی آب مروارید داشت، کارش واقعا عالی و بی نقص بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۲عاااالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳دکتر فوق العاده یی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵چشم درد.مشکل رفع شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب است
۱۳۹۷/۰۴/۰۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مدت یک ماهی بود چشم درد شدید داشتم همرا باسردرد با اولین مراجع ب خانوم وزیری خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بدنبود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبیه من پسر سه ساله مو بردم پیشش تشخیصش درست بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ضعف بینایی ، تعیین نمره عینک ،
۱۴۰۰/۰۷/۱۲قرمزی و التهاب چشم
۱۳۹۹/۰۵/۳۰دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۵چشمام ضعیف بودن و ایشون عینک تجویز کردن کارشون رو خیلی قبول دارم،من از استان بوشهر میام پیششون
۱۳۹۷/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خووب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالیه اگه فردا زود بزاری برم پیشش
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹شماره چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر خیلی خوبیه واقعا
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتر خیلی خوبیست
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خانم دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۲چشم دخترم ضعیف بود عینکدادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸زیادتجربه ای ندارم ولی شنیدم که نسبت به بقیه دکترهای بهبهان بهتره
۱۴۰۰/۰۹/۱۳در حین درمان
۱۳۹۹/۱۰/۱۶دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۱۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۴مشکل حادی نبود
۱۳۹۸/۰۶/۲۲چشم هام خیلی ضعیف شده بود با تجویز عینک ودارو های عالی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۵چکاب چشم چپ
۱۳۹۷/۰۹/۰۷دکتر ماهی هستش
۱۳۹۸/۰۲/۱۳بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۶/۲۸عالی است
۱۳۹۹/۰۵/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶راضی بودم
۱۳۹۸/۰۲/۲۸میخام ببینم عمل بالای پلک هزیزنش چقدره چون ی باروزیت ک دم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷سنجش چشمان فرزند خود
۱۳۹۸/۰۶/۲۶لبببببفه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰آب مروارید خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکترباتجربه ای است
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خوش برخورد وکار بلدی هست و خیلی خوب راهنمایی میکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۶حساسیت چشم داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوبشدم
۱۳۹۷/۱۱/۱۶بسیار خوب و با حوصله هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۳۰شکر خدا چشم مشکلش حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ضعیفی چشم بود عینک داد بم خا خا
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بی
۱۳۹۷/۱۲/۱۸خیلی خوب وکاربلد هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر خوبی
۱۳۹۸/۱۱/۱۵آب مروارید داشته ام عمل انجام دادم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹خیلی خوبه کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸دکتر وزیری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴آبریزش چشم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹اب مروارید داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۲عفونت چشم و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب بود راضیم ازش
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خشکی چشم تشخیص داده شد .داروهای تاثیر گذاری تجویز شد.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربون هست خوب رسیدگی میکند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام. کارخانم دکتروزیری واقعا فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خوب وهالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سلام تشخیص ایشان بسیار خوب است ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتربدی نیست ولی توضضیحات کامل نمیده ومریض استرس نداشته باشه
۱۳۹۹/۱۱/۲۸معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل خاصی نداشتم برای معاینه اومدم پیش خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۸/۲۴کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۳با سلام خشکی چشم داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹آب مروارید. معرفی به پزشک شیراز جهت عمل
۱۳۹۷/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۲قرمزی چشمان که با قطره موقتا رفع شد ولی الان چشمانم ناخنک دارن
۱۳۹۹/۰۱/۲۳کارش عالیست
۱۳۹۸/۱۰/۱۲جسم خارجی در چشم نتیجه مطلوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲معاینه
۱۳۹۸/۰۳/۰۷بیسته بیست
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵براتعیین نمره چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳چشام لیزرکرده بود و از دکتر فاطمه وزیری راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹استیگماتیسم بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۶دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴احتیاج به عینک داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خارش چشم
۱۳۹۹/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۷مراجعه نکردم ولی ازش تعریف کردند
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مشکل چشم شن ساز - راضی بودم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مشکل خشکی رگ چشم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰اب مروارید
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶برای تعیین نمره عینک مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تشخیص جراحی برای آب مروارید بود که کاملا صحیح بود الانم 4 روزه جراحی کردم و راضی ام
۱۳۹۹/۰۷/۱۶نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عفونت چشمی وبهبودی کامل چشمها حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بینایی سنجی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بله عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۱آستیگمات،هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۳/۰۱خوب بودند. بسیار مهربان. منشی ایشان هم بسیار مودب و خوش اخلاق بودند
۱۳۹۸/۰۶/۱۳چشم هایم ضعیف بودن برام عینک نوشتن خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتری خوبیه... همیشه تشخیصشون درسته
۱۴۰۰/۱۰/۲۰روندبهبودبازیرنظرپزشک خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۵استیگمات بودچشمم ودرد چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۸/۰۳/۱۹تشخیص به موقع آب مردارید چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹چشم درد
۱۴۰۰/۰۹/۰۳ااسب زده به چشام
۱۴۰۰/۰۸/۱۸باسلام خیلی خوب بود من که از ایشان راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر فوق العاده خوبه
۱۳۹۷/۰۶/۲۴نطری نیست .
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دختر 5سالم مدام پلک میزد. قطره بهش داد.
۱۴۰۰/۰۶/۱۴آب مروارید
۱۳۹۷/۰۳/۰۹عالیست
۱۳۹۸/۰۸/۱۳به کمک میکند
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بد نیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۲رفتن شی خارجی به چشم معالجه توسط دکتر وزیری نتیجه عالی
۱۳۹۷/۰۹/۲۲مشکل خاصی نداشتم برا معاینه مراجعه کرد
۱۳۹۹/۰۳/۰۸کارش درست و اخلاق هم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مورد رضایت واقع شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹سلام هنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹نیاز ب عینک داشتم و تجوبز عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل چشم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷ضعیفی چشم عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار منظم ،خوش اخلاق از نظر شخصیتی از نظر تخصص و کارشون واقعا عالی هستند چند سال پیش چشم مادرم رو که آب مروارید داشت عمل کرد واقعا ازشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۰لنز گذاشتم وچشم درد داشت م عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷چند تا دکتر عوض کردم تا بالاخره دکتر وزیری توانستند مشکل چشم من رو حل کنند . کارشون خیلی عالی است . رفتارشون هم دوستانه و صمیمی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰چشم درد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹