۸۲۹ نفر
دکتر فاطمه وزیری سرشک

دکتر فاطمه وزیری سرشک

متخصص چشم

متخصص شماره نظام: ۸۱۰۹۱
۴۸۶ نفر

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

سلام.من بیمارمش هستم و زیر نظرشم فیلا نتیجه خوبی داشته

۱۳۹۹/۰۵/۰۸

معاینه چشم و تجویز عینک

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

پزشک قابل اعتمادیست. خیلی با شخصیت و مصلت به دانش روز اند. از سال 95 زیر نظر ایشان ام.

۱۳۹۸/۰۱/۲۲

معاینه چشم. عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

بله کمک میکند . چشمام ظعیف بود مراجعه کردم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

خوب ب ر

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

بینایی سنجی بوده

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

مشکل خارش چشم و آب مروارید، خداراشکر چون بار اول بود و دارو تجویز کردن خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

ایشان بهترین متخصص چشم در بهبهان هستند

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

چشم قرمزشد عالی بود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

اخلاق خیلی گل

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

انحراف قرنیه بیمار دیابتی ...عالی بودن فوری تشخیص دادن بردیم دکتر مغز اعصاب گفت اسمش سکته چشمی هست دو ماهه خوب شدن

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

خدب بوده

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

برا عمل جراحی چشم خدمت دکتر رسیدم راضیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

آب مروارید تشخیص درست و ارجاع اهواز برا عمل

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عالیهه

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

بسیار دگتر خوب وکاردان

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

برای دانستن اینکه آیا بیماری دیابت من روی چشمانم اثر گذاشته یا نه به ایشان مراجعه نمودم که نظر ایشان منفی بود

۱۳۹۷/۰۲/۲۰

کم حوصله

۱۳۹۷/۰۶/۱۷

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱

به نظر من یکی از بهترین دکترای چشم است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

دکتر خوبی هستن.

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

دکتر خوبی است آب مروارید

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

چشم راست بسیارضعیف بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

یکباربرای عینکم ویزیت شدم خوب بودالان هم برای ناراحتی چشمم میخوام دوباره ویزیت بشوم

۱۳۹۸/۰۴/۱۶

مشکل عینک

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

واقعا دکتر با اخلاق و کاربلدی هستن....یکبار پسرم رو بردم پیششون و یکبار هم مادرم رو ...هر دوبار تشخیصشون درست بود ..

۱۳۹۹/۰۳/۳۰

معاینهذچشم عینک نسخه

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

دکتر فوق عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

مادر خانم جراحی آب مروارید داشت، کارش واقعا عالی و بی نقص بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

عاااالیه

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

دکتر فوق العاده یی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

چشم درد.مشکل رفع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

خوب است

۱۳۹۷/۰۴/۰۱

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

مدت یک ماهی بود چشم درد شدید داشتم همرا باسردرد با اولین مراجع ب خانوم وزیری خوب خوب شدم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بدنبود

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

دکتر خوبیه من پسر سه ساله مو بردم پیشش تشخیصش درست بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

ضعف بینایی ، تعیین نمره عینک ،

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

قرمزی و التهاب چشم

۱۳۹۹/۰۵/۳۰

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

چشمام ضعیف بودن و ایشون عینک تجویز کردن کارشون رو خیلی قبول دارم،من از استان بوشهر میام پیششون

۱۳۹۷/۰۹/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

خووب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالیه اگه فردا زود بزاری برم پیشش

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

شماره چشم

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

دکتر خیلی خوبیه واقعا

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

دکتر خیلی خوبیست

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

خانم دکتر خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۲

چشم دخترم ضعیف بود عینکدادن

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

زیادتجربه ای ندارم ولی شنیدم که نسبت به بقیه دکترهای بهبهان بهتره

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

در حین درمان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

مشکل حادی نبود

۱۳۹۸/۰۶/۲۲

چشم هام خیلی ضعیف شده بود با تجویز عینک ودارو های عالی خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

چکاب چشم چپ

۱۳۹۷/۰۹/۰۷

دکتر ماهی هستش

۱۳۹۸/۰۲/۱۳

بسیار خوب

۱۳۹۷/۰۶/۲۸

عالی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

راضی بودم

۱۳۹۸/۰۲/۲۸

میخام ببینم عمل بالای پلک هزیزنش چقدره چون ی باروزیت ک دم

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

سنجش چشمان فرزند خود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶

لبببببفه

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

آب مروارید خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

دکترباتجربه ای است

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتر خوش برخورد وکار بلدی هست و خیلی خوب راهنمایی میکنه

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

حساسیت چشم داشتم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خوبشدم

۱۳۹۷/۱۱/۱۶

بسیار خوب و با حوصله هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

شکر خدا چشم مشکلش حل شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

ضعیفی چشم بود عینک داد بم خا خا

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی بی

۱۳۹۷/۱۲/۱۸

خیلی خوب وکاربلد هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

دکتر خوبی

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

آب مروارید داشته ام عمل انجام دادم

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

خیلی خوبه کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

دکتر وزیری

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

آبریزش چشم

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

اب مروارید داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

عفونت چشم و درمان عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

خوب بود راضیم ازش

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

خشکی چشم تشخیص داده شد .داروهای تاثیر گذاری تجویز شد.

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربون هست خوب رسیدگی میکند

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

سلام. کارخانم دکتروزیری واقعا فوق العاده ست

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

خوب وهالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

سلام تشخیص ایشان بسیار خوب است ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دکتربدی نیست ولی توضضیحات کامل نمیده ومریض استرس نداشته باشه

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

معاینه چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

مشکل خاصی نداشتم برای معاینه اومدم پیش خانم دکتر

۱۳۹۸/۰۸/۲۴

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

با سلام خشکی چشم داشتم الان خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

آب مروارید. معرفی به پزشک شیراز جهت عمل

۱۳۹۷/۰۴/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

قرمزی چشمان که با قطره موقتا رفع شد ولی الان چشمانم ناخنک دارن

۱۳۹۹/۰۱/۲۳

کارش عالیست

۱۳۹۸/۱۰/۱۲

جسم خارجی در چشم نتیجه مطلوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

مشکل چشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

معاینه

۱۳۹۸/۰۳/۰۷

بیسته بیست

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

خوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

بسیار حاذق

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

دکتر عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

براتعیین نمره چشم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

چشام لیزرکرده بود و از دکتر فاطمه وزیری راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

استیگماتیسم بسیار خوب

۱۳۹۷/۱۰/۰۶

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۲۶

دکترخوبی هست

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عالی بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

احتیاج به عینک داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

ضعیفی چشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خارش چشم

۱۳۹۹/۰۵/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

مراجعه نکردم ولی ازش تعریف کردند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

مشکل چشم شن ساز - راضی بودم.

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

مشکل خشکی رگ چشم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

اب مروارید

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

برای تعیین نمره عینک مراجعه کردم

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تشخیص جراحی برای آب مروارید بود که کاملا صحیح بود الانم 4 روزه جراحی کردم و راضی ام

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

عفونت چشمی وبهبودی کامل چشمها حاصل شد.

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بینایی سنجی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

بله عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۱

آستیگمات،هیچ نتیجه ای حاصل نشد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱

خوب بودند. بسیار مهربان. منشی ایشان هم بسیار مودب و خوش اخلاق بودند

۱۳۹۸/۰۶/۱۳

چشم هایم ضعیف بودن برام عینک نوشتن خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

دکتری خوبیه... همیشه تشخیصشون درسته

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

روندبهبودبازیرنظرپزشک خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

استیگمات بودچشمم ودرد چشم داشتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر خیلی خوبی است

۱۳۹۸/۰۳/۱۹

تشخیص به موقع آب مردارید چشم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

چشم درد

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

ااسب زده به چشام

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

باسلام خیلی خوب بود من که از ایشان راضی ام

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

دکتر فوق العاده خوبه

۱۳۹۷/۰۶/۲۴

نطری نیست .

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

دختر 5سالم مدام پلک میزد. قطره بهش داد.

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

آب مروارید

۱۳۹۷/۰۳/۰۹

عالیست

۱۳۹۸/۰۸/۱۳

به کمک میکند

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

بد نیست

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

رفتن شی خارجی به چشم معالجه توسط دکتر وزیری نتیجه عالی

۱۳۹۷/۰۹/۲۲

مشکل خاصی نداشتم برا معاینه مراجعه کرد

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

کارش درست و اخلاق هم عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

مورد رضایت واقع شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

سلام هنوز نتیجه نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

نیاز ب عینک داشتم و تجوبز عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

مشکل چشم

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

ضعیفی چشم عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

بسیار منظم ،خوش اخلاق از نظر شخصیتی از نظر تخصص و کارشون واقعا عالی هستند چند سال پیش چشم مادرم رو که آب مروارید داشت عمل کرد واقعا ازشون راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

لنز گذاشتم وچشم درد داشت م عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

چند تا دکتر عوض کردم تا بالاخره دکتر وزیری توانستند مشکل چشم من رو حل کنند . کارشون خیلی عالی است . رفتارشون هم دوستانه و صمیمی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

چشم درد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتر فاطمه وزیری سرشک در این سایت نوبت دهی اینترنتی ندارند
بهبهانبین فلکه مراحل و بید بلند - مجتمع پزشکی مرکزی
شنبه تا چهارشنبه ساعت: ۳ بعد از ظهر
پنج شنبه ساعت: ۹ صبح

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    دکتر فاطمه وزیری سرشک در این سایت نوبت دهی اینترنتی ندارند

    بین فلکه مراحل و بید بلند - مجتمع پزشکی مرکزی