پدر بزرگم رو عمل کردند واقعا عالی بود
عالی بود
برای معاینه رفتیم همین
تنبلی چشم
کارش عالیه
کارشون خییلی خوبه
دکتر فوق العاده عالی و مهربونی هستند
پزشک حاذق وبااخلاق
دکتربسیارعالی
وازش عالیه
اب مروارید
خیلی عالی هستن
آب سیاه
دکتربسیارخوب وبااخلاق ودقیقی هستن
بله دکتر بله دکترخوب وبامعلومات است
چشم بیمارمون آبش خشک شده باعمل درست شد
دکتر خوبیه
بهترین دکتر و با اخلاق و کاردان
بد نبود
عالی هستن
بسیارعالی
خوب بود
من چشمم ضعیف بودویزیت شده ام دکتر فوق العاده خوبی هستند
مشکل خونریزی شبکه چشم،در حال درمان هستم
ضعف بینایی
برداشتن بخیه
دکتر بسیار خوبی است
خستگی چشم وورم شبکیه و چشم ضعیف که کارش عالی بود
بسیار عالی
برای چشمان دخترم
ریزش اب مروارید و الان خوب هستن
خانم دکتر کارشون بسیار عالیه.
سلام ایشان جراح و فردی مجرب میباشد در ضمن بیمار چندین ساله ایشان میباشم
عالی هست
اوکی بود
دوتا چشم ضعیف هستند خواستم نوبت برای عمل ***
بسیلر خوب
عالی و متخصص
خیلی خوب بود
خیلی عالی
کارایشون عالیه
بهترین دکترهستن کارشون عالیه حرف نداره
حساسیت چشمی داشتم دارو بهم داد خوب شدم
خیلی خوب
یکی ازبهترین چشم پزشکان بهبهان
کارش خیلی عالیه
انحراف چشم داشتم که دیگه مشکلی ندارم
دکتر خوبیست سالهاست تحت نظرش هستم. راضی ام
بهترین دکتر
بیمارشان بودم
خوب است
ازش راضی هستم
برای چشمم اومدم وعینکی ک دادن خیلی راضی بودم
کارش عالی
کارشون بی نظیره
خیلی خوبه
دکتر خیلی خوبیه
نتیجه خوبی بود بعد از عمل ورم دور چشم داشتم
عمل چشم بسیار عالی هستند
قوز قرنیه و تنبلی چشم مراقبت از چشم همراه بانک
فوق العاده و عیب یابی دقیق
معاینه چشم
دکترخوبیه تشخیصش خیلی خوبه
عدم رضایت
فوق العاده است
کار بسیار خوبی داره
فردا فردا
تجویزعینک راضی بودم
خشکی و ضعیفی چشم
عالیعث
سالها پیش مراجعه کردم.راضی بودم
مشکل اب مروارید
برای مامانم بود
چک آپ چشم
دکتر آموزگاری خوش اخلاق و کاربلد هستن
مشکل چشم
نظری ندارم
درباره آب مروارید عمل هم عالی بود
انحراف چشم
بسیار کارشون عالیه
نتیجه مطلوب
عااااالی
چشم.خوب بود
فوق العاده هستن
بله ضعف بینایی عالی است
عالی بودن
من که ازش راضی هستم
مشکل شبکیه حل شد
نزدیک بین ضعیف و نوشتن عینک و برای بازدید مجدد
ویزیت بود خوب بود
مشکل چشم داشتم درام درمان میشم
آب مروارید و جراحی
برای روز28اردیبهشت نوبت دارم
تنبلی چشم دخترم زیر نطر ایشون درمان شد
ضعفی چشم فعلا ک خوبه
بسیار دکتر خوبی هست
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان قدس - ابتدای خیابان شریعتی - مطب دکتر آموزگاری
پدر بزرگم رو عمل کردند واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱برای معاینه رفتیم همین
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۴کارشون خییلی خوبه
۱۳۹۹/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده عالی و مهربونی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷پزشک حاذق وبااخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۰۲دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴وازش عالیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۳اب مروارید
۱۳۹۸/۰۳/۲۹خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۵آب سیاه
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتربسیارخوب وبااخلاق ودقیقی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بله دکتر بله دکترخوب وبامعلومات است
۱۴۰۰/۰۹/۰۶چشم بیمارمون آبش خشک شده باعمل درست شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۱۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۸بهترین دکتر و با اخلاق و کاردان
۱۳۹۸/۰۶/۲۱بد نبود
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۴من چشمم ضعیف بودویزیت شده ام دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۱۷مشکل خونریزی شبکه چشم،در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۷ضعف بینایی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲برداشتن بخیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خستگی چشم وورم شبکیه و چشم ضعیف که کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۴برای چشمان دخترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ریزش اب مروارید و الان خوب هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۶خانم دکتر کارشون بسیار عالیه.
۱۳۹۹/۰۳/۱۰سلام ایشان جراح و فردی مجرب میباشد در ضمن بیمار چندین ساله ایشان میباشم
۱۳۹۸/۰۱/۳۱عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۲۲اوکی بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۱دوتا چشم ضعیف هستند خواستم نوبت برای عمل ***
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیلر خوب
۱۳۹۸/۰۳/۲۰عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۹اب مروارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کارایشون عالیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۴بهترین دکترهستن کارشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹حساسیت چشمی داشتم دارو بهم داد خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۷یکی ازبهترین چشم پزشکان بهبهان
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹کارش خیلی عالیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶انحراف چشم داشتم که دیگه مشکلی ندارم
۱۳۹۷/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۸دکتر خوبیست سالهاست تحت نظرش هستم. راضی ام
۱۳۹۸/۰۹/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بیمارشان بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶خوب است
۱۳۹۸/۰۴/۰۵ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸برای چشمم اومدم وعینکی ک دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶کارش عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کارشون بی نظیره
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۲نتیجه خوبی بود بعد از عمل ورم دور چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل چشم بسیار عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۲۱قوز قرنیه و تنبلی چشم مراقبت از چشم همراه بانک
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳فوق العاده و عیب یابی دقیق
۱۳۹۸/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶معاینه چشم
۱۳۹۸/۰۶/۰۳خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکترخوبیه تشخیصش خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۲فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۲/۲۸کار بسیار خوبی داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۳فردا فردا
۱۴۰۰/۰۸/۱۸تجویزعینک راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خشکی و ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱اب مروارید
۱۳۹۹/۰۳/۰۲عالیعث
۱۳۹۹/۱۱/۰۷سالها پیش مراجعه کردم.راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳مشکل اب مروارید
۱۳۹۷/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۰عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۴برای مامانم بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲چک آپ چشم
۱۳۹۸/۰۴/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر آموزگاری خوش اخلاق و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۲/۱۳درباره آب مروارید عمل هم عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۳۱نتیجه مطلوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵چشم.خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۵فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بله ضعف بینایی عالی است
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵من که ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مشکل شبکیه حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴نزدیک بین ضعیف و نوشتن عینک و برای بازدید مجدد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ویزیت بود خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱مشکل چشم داشتم درام درمان میشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲آب مروارید و جراحی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵برای روز28اردیبهشت نوبت دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱تنبلی چشم دخترم زیر نطر ایشون درمان شد
۱۳۹۷/۱۱/۰۶ضعفی چشم فعلا ک خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۱۲بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۳۱