این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی
درب جنوبی کوچه قریشی پلاک ۳۷ و ۳۹ واحد ۲۰
درب شمالی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۶ و ۴۸، واحد ۲۰
کاشت. خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بسیار کارشون عالی هست
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی و دقیق
۱۴۰۱/۰۷/۱۹کارشون واقعا عالی هست و بسیار منصف و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فعلا ویزیت شدم قراره ام ای آر ببرم تا ببینن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی . واقعا حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۹در یک کلام عالی ....
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ایشان بسیار حاذق و حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۲آشنایی با ایشان از پیج انستا و گروه اموزشی تلگرام شان دارم بیشتر از موضوعات آموزشی شون بهرهمند هستم .
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بله پروتز برام گذاشتن و واقعا بعد از حدود10سال کاملا راضی هستم .خداحفظشون کنه با اخلاق و وجدان کار میکنن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر خوبی هست راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بعد از 5_6سال هنوز از کارشون کاملا راضی ام و براشون دعا میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار عالی و توانمند
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷واقعا دکتر خوبیه و کارشو خوب بلده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷عالی، بهترین در تخصص خودشان
۱۴۰۱/۰۹/۱۲فعلا در شروع معالجه هستم .فعلا نمیتونم دقیق توضیح بدم ولی هزینه هاشون فوق العاده بالا ولی اگر کارشون عالی باشه به نظرم می ارزه
۱۳۹۹/۰۵/۲۳کلا عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۹روکش دندان عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عالی و نامبر وان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲استاد من بودند و پیامبر ما در دندانپزشکی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴بسیار عالی اند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰همه چیز عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالیه کار بلد
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بهترین و باسوادترین و متواضع ترین دندانپزشک ایرانی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵روکش ایمپلنت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۲۳ایمپلنت....عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشاوره
۱۴۰۱/۰۷/۱۰بسیاربااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ایمپلنت کار گگذاشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دندان پزشکی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی سال پیش دوره رزیدنتی دکتر خاطره خوبی از ایشان دارم در هنگام درمان دندانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار بسیار عاااااای قابل توصیف نیستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۱لق شدن روکش ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عالی کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۵