۲۳۰ نفر
دکتر زینب السادات نوابی

دکتر زینب السادات نوابی

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

متخصص شماره نظام: ۱۲۴۱۸۸
شنبه۲۳ خرداد
پس فردا
یکشنبه۲۴ خرداد
۳ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۵ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۶ روز دیگر
۱۶۳ نفر

بارداری سزارین و عمل آندومتریوز دکتر بااخلاق و باحوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بزرگی رحم و کمخونی شدید که دقیق بررسی کردن و قشنگ توضیح دادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

مراقبت با داری و زایمان

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مراقبت بارداری عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

خیلی ماهن خوش اخلاقن بااصالت

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

واقعا دکتر خوب وخوش برخوردی بودن.بهتر از همه اینکه قشنگ به صحبت های بیمار گوش میکنن.و خیلی قشنگ راهنمایی میکنن.من عفوت مکرر واژن داشتم هر شهری دکر رفتم نتیجه نگرفتم.ایشون خیلی عالی تجویز کردن برام

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

سلام دکتر با حوصله و به علم روز آشنا و راحت با بیمار ارتباط می گیرند

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

بسیارعالی، ممنون بابت زحماتشون

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

دکتر بسیارعالی است

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

بسیار خوش برخورد بسیار متین و حرفه ای هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

خونریزی

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

بارداری

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

بدنبود

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

ببببببب

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

بسیار با اخلاق هستن و با صبر به صحبتهای بیمار گوش میدن فعلا درپروسه اقدام به بارداری هستم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

بسیار خوش برخورد و واقعا به من کمک کردن

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

بسیار صبور و با اخلاق و حاذق و مهربان

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

خیلی خوبه روحیه به

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

جراحی خانمم

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

صبور و پرحوصله

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

چکاپ باردارز

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

بسیاااااار با اخلاق.در مورد بیماری و مراحل درمان کامل توضیح دادند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

مشکل عفونت داشتم. دارو گرفتم تست پاپ اسمیر دادم. و نتیجه خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

بارداری

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

بارداری کارشون عالیه

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

یک جلسه پیششون رفتم تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

کل دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم خیلی خوب به حرفام گوش میدادن و سوالامو جواب میدادن و کاملا وقت میذارن برای بیمار برای زایمانم هم خوب بودن راضی ام

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

خیلی ع

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

برای بارداری مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

فوق العاده با احترام وکاربلد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

برای بارداری اومدم،اخلاقشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی مهربون و دلسوز و دانایی بالایی دارن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۴/۳۰

من مشکل آندومتریوز داشتم بعد از دوماه استفاده از داروهای خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۱/۱۳

عقب افتادگی پریود تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

جراحی داشتم وبهبود حاصل شد

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عفونت داخلی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

من لکه بینی طولانی مدتی داشتم برای پیگیری اومدم خدمت خانم دکتر فعلا تحت آزمایش هستم اما از پیگیری و دقت خانم دکتر رضایت داشتم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

من برای فیبروم رحم به ایشون مراجعه کردم.علائمم کاملا برطرف شد.بسیار با تجربه بودند.ایشون رو معرفی میکنم به دوستان

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

بسیار عالی و حاذق هستند، بیماری بنده رو بسیار خوب تشخیص دادند و بخوبی درمان شد. از زحماتشون بسیار متشکرم

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

ویزیت اولیه و انجام چکاپ

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

عاااااالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

بنده ضخامت اندومتر دارم فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

با سلام من بعد lul سرفه دارم علایم سرماخوردگی ندارم ولی هی سرفه میکنممم از عوارض اون میتونه باشه؟

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

خیلی زود متوجه بیماری من شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

برای زایمان بود و خیلی ایشان خوب و با دقت و با حوصله هستند و به حرف های بیماران گوش میدهند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عالی با آرام

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

بله خیلی خوب هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

چکاپ شدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

کیست داشتم با تجویز دکتر خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

سعی کنید اول وقت ویزیت شوید

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بسیار دکتر صبور و کار بلدی هستند و من خیلی ازشون راضی بودم تشخیص و داروها هم عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

بیماری خیلی سخت داشتم وبا کمک خانم دکتر چند ماهه خیلی خیلی خوب هستم ایشون بهترینه

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

دچار تبخال تانسلی شدم. خانم دکتر تشخیص دادند و درمان شدم

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

خیلی مهربون و صبور

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

دلسوز و متخصص

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

کاملا با حوصله و توجه کارشون رو انجام میدن.

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

خیلی دکتر خوب و باشخصیت

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

فوق العاده صبور کاربلد مهربان و به فکر هستند و اگه تجربه بدی از دکترهای زنان دارید که فقط استرس میدن اینجا میتونید یه ورژن کاملا متفاوت را تجربه کنید

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

برای چکاب رفتم دکتر بسیار با اخلاق ومهربان و کاربلد هستن بسیاررسیدگی میکنن

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

بارداری

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

تخلاقشون خوبه

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

از همه نظر عالی و فوق العاده هستن آرامشی که به بیمار میدن و تشخیص عالیشون و حس راحتی که به مریض منتقل میکنن و حتی زمان زیادی که برای هر مریض میذارن همش ارزشمنده ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

هنوز جواب نبردم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب بودن و تو کارشون مهارت دارن

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

خیلی با سواد و باحوصله

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

فعلا نتیجه ای ندیدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

برای بیمار وقت میذارن. رفتارشون قضاوتگرانه نیست. بیمار ها رو تک تک ویزیت میکنن و به حریم بیمار احترام میذارن.مطب مجهزی دارن و کارهای تخصصی مثل سونوگرافی یا نمونه گیری رو خودشون انجام میدن. منشی شون بسیار محترم و صبور هستن.

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

متخصص بسیار ماهری هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

عالیه برای دوران بارداری پیش ایشون میرم وقت میزارن برای مریض

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

خوب هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

فعلا تحت درمانم ولی خ

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بد نیس

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

خیلی مهربان ودلسوز وکاربلد

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

عفونت خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

زایمان خیلی حالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

سلام دکتر خوبی هستن پریود نامنظم داشتم نزد ایشون خوب شد

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

زایمان ،

۱۴۰۳/۰۲/۱۳

تازه شروع کردم ولی خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام بله خانم دکتر خیلی عالی هستند .خیلی خوب به صحبت بیماران گوش میدهند.من از ایشون کاملا راضی بودم .عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

بسیار دکتر خوش اخلاق وبا تجربه وکار بلد هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عالی بودند.برخورد بسیار دوستانه و خوبی داشتند

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

برای بهم ریختگی پریود مراجعه کردم و درمان شدم

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

دکتر بسیار مهربان،با حوصله و دوست داشتنی،مراجعه کردم بهم گفتن کیست دارم با دارو رفع شد،و برای مراقبتهای بیشتر ب عنوان دکترم انتخابشون کردم برای تحت نظر بودن پیششون.و البته بهترین مشاور

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

تحت درمانم فعلا

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

ازمایش پاپ اسمیر انجام دادم

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

من از برخورد ایشون و تشخیص راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

خوش اخلاق و خوش برخورد بودند

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۹
اطلاعات تکمیلی
ساعت کاری مطب:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:30 الی 20:00
و روز پنجشنبه ساعت 10:00 الی 13:00
طرف قرارداد بیمارستان های:
بیمارستان دولتی امین
بیمارستان شهید صدوقی
بیمارستان زهرای مرضیه
بیمارستان حجتیه
مطب مجهز به کلیه امکانات فوق متخصص زنان زایمان و زیبایی جهت جراحی محدود، سونوگرافی و NSD نوار قلب جنین برای استفاده کلیه بیماران میباشد.
جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی (زیبایی زنان)
اصفهانخیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی جنب پارکینگ طبقاتی، ساختمان پاسارگاد، طبقه چهارم واحد ۱۲
طرف قرارداد بیمارستان‌های:
بیمارستان دولتی امین
بیمارستان زهرای مرضیه
بیمارستان حجتیه
مطب مجهز به کلیه امکانات فوق متخصص زنان
و زایمان و نازایی و همچنین انجام عمل زیبایی با جراحی محدود، سونوگرافی و NSD نوار قلب جنین برای استفاده کلیه بیماران میباشد.
خدمات درمانی:
درمان جراحی و غیر جراحی
فیبروم‌های رحمی
کیست تخمدان و پولیپ
درمان تنبلی تخمدان
جراحی زیبایی تزریق ژل - چربی
لابیا پلاستی و پرینورافی
واژینوپلاستی
درمان افتادگی مثانه
روشن کردن و جوانسازی ناحیه تناسلی
انجام کلیه مراقبت‌های بارداری و تنظیم خانواده فوق متخصص زنان و زایمان در اصفهان
مشاوره و درمان نازایی
مشاوره تعیین جنسیت
مراقبت‌های دوران یائسگی
پاپ اسمیر توسط پزشک متخصص
نمونه برداری اندومتر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۲۳ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰
    اینستاگرام دکتر زینب السادات نوابی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی (زیبایی زنان)

    خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی جنب پارکینگ طبقاتی، ساختمان پاسارگاد، طبقه چهارم واحد ۱۲

    جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی (زیبایی زنان)

    خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان صدوقی جنب پارکینگ طبقاتی، ساختمان پاسارگاد، طبقه چهارم واحد ۱۲