بارداری سزارین و عمل آندومتریوز دکتر بااخلاق و باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
بزرگی رحم و کمخونی شدید که دقیق بررسی کردن و قشنگ توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
مراقبت با داری و زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
مراقبت بارداری عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
خیلی ماهن خوش اخلاقن بااصالت
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
واقعا دکتر خوب وخوش برخوردی بودن.بهتر از همه اینکه قشنگ به صحبت های بیمار گوش میکنن.و خیلی قشنگ راهنمایی میکنن.من عفوت مکرر واژن داشتم هر شهری دکر رفتم نتیجه نگرفتم.ایشون خیلی عالی تجویز کردن برام
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
سلام دکتر با حوصله و به علم روز آشنا و راحت با بیمار ارتباط می گیرند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بسیارعالی، ممنون بابت زحماتشون
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
دکتر بسیارعالی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
بسیار خوش برخورد بسیار متین و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
خونریزی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
بدنبود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
ببببببب
۱۴۰۴/۰۱/۰۶
بسیار با اخلاق هستن و با صبر به صحبتهای بیمار گوش میدن فعلا درپروسه اقدام به بارداری هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار خوش برخورد و واقعا به من کمک کردن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
بسیار صبور و با اخلاق و حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
خیلی خوبه روحیه به
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
جراحی خانمم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
صبور و پرحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
چکاپ باردارز
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
بسیاااااار با اخلاق.در مورد بیماری و مراحل درمان کامل توضیح دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
مشکل عفونت داشتم. دارو گرفتم تست پاپ اسمیر دادم. و نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بارداری
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
بارداری کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
یک جلسه پیششون رفتم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
کل دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم خیلی خوب به حرفام گوش میدادن و سوالامو جواب میدادن و کاملا وقت میذارن برای بیمار برای زایمانم هم خوب بودن راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خیلی ع
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
برای بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
فوق العاده با احترام وکاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
برای بارداری اومدم،اخلاقشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خیلی مهربون و دلسوز و دانایی بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
من مشکل آندومتریوز داشتم بعد از دوماه استفاده از داروهای خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
عقب افتادگی پریود تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
جراحی داشتم وبهبود حاصل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
عفونت داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
من لکه بینی طولانی مدتی داشتم برای پیگیری اومدم خدمت خانم دکتر فعلا تحت آزمایش هستم
اما از پیگیری و دقت خانم دکتر رضایت داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
من برای فیبروم رحم به ایشون مراجعه کردم.علائمم کاملا برطرف شد.بسیار با تجربه بودند.ایشون رو معرفی میکنم به دوستان
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
بسیار عالی و حاذق هستند، بیماری بنده رو بسیار خوب تشخیص دادند و بخوبی درمان شد. از زحماتشون بسیار متشکرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
ویزیت اولیه و انجام چکاپ
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عاااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بنده ضخامت اندومتر دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
با سلام من بعد lul سرفه دارم علایم سرماخوردگی ندارم ولی هی سرفه میکنممم از عوارض اون میتونه باشه؟
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
خیلی زود متوجه بیماری من شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
برای زایمان بود و خیلی ایشان خوب و با دقت و با حوصله هستند و به حرف های بیماران گوش میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
عالی با آرام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
بله خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
چکاپ شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
کیست داشتم با تجویز دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
سعی کنید اول وقت ویزیت شوید
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار دکتر صبور و کار بلدی هستند و من خیلی ازشون راضی بودم تشخیص و داروها هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بیماری خیلی سخت داشتم وبا کمک خانم دکتر چند ماهه خیلی خیلی خوب هستم ایشون بهترینه
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
دچار تبخال تانسلی شدم. خانم دکتر تشخیص دادند و درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
خیلی مهربون و صبور
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
دلسوز و متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
کاملا با حوصله و توجه کارشون رو انجام میدن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
خیلی دکتر خوب و باشخصیت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
فوق العاده صبور کاربلد مهربان و به فکر هستند
و اگه تجربه بدی از دکترهای زنان دارید که فقط استرس میدن اینجا میتونید یه ورژن کاملا متفاوت را تجربه کنید
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
برای چکاب رفتم دکتر بسیار با اخلاق ومهربان و کاربلد هستن بسیاررسیدگی میکنن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
تخلاقشون خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
از همه نظر عالی و فوق العاده هستن آرامشی که به بیمار میدن و تشخیص عالیشون و حس راحتی که به مریض منتقل میکنن و حتی زمان زیادی که برای هر مریض میذارن همش ارزشمنده ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
هنوز جواب نبردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
خوب بودن و تو کارشون مهارت دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
خیلی با سواد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
فعلا نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
برای بیمار وقت میذارن. رفتارشون قضاوتگرانه نیست. بیمار ها رو تک تک ویزیت میکنن و به حریم بیمار احترام میذارن.مطب مجهزی دارن و کارهای تخصصی مثل سونوگرافی یا نمونه گیری رو خودشون انجام میدن. منشی شون بسیار محترم و صبور هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
متخصص بسیار ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
عالیه برای دوران بارداری پیش ایشون میرم وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
فعلا تحت درمانم ولی خ
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بد نیس
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
خیلی مهربان ودلسوز وکاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
عفونت خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
زایمان خیلی حالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
سلام دکتر خوبی هستن پریود نامنظم داشتم نزد ایشون خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
زایمان ،
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تازه شروع کردم ولی خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
سلام بله خانم دکتر خیلی عالی هستند .خیلی خوب به صحبت بیماران گوش میدهند.من از ایشون کاملا راضی بودم .عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
بسیار دکتر خوش اخلاق وبا تجربه وکار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
عالی بودند.برخورد بسیار دوستانه و خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
برای بهم ریختگی پریود مراجعه کردم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
دکتر بسیار مهربان،با حوصله و دوست داشتنی،مراجعه کردم بهم گفتن کیست دارم با دارو رفع شد،و برای مراقبتهای بیشتر ب عنوان دکترم انتخابشون کردم برای تحت نظر بودن پیششون.و البته بهترین مشاور
ساعت کاری مطب: شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:30 الی 20:00 و روز پنجشنبه ساعت 10:00 الی 13:00 طرف قرارداد بیمارستان های: بیمارستان دولتی امین بیمارستان شهید صدوقی بیمارستان زهرای مرضیه بیمارستان حجتیه مطب مجهز به کلیه امکانات فوق متخصص زنان زایمان و زیبایی جهت جراحی محدود، سونوگرافی و NSD نوار قلب جنین برای استفاده کلیه بیماران میباشد.
بارداری سزارین و عمل آندومتریوز دکتر بااخلاق و باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بزرگی رحم و کمخونی شدید که دقیق بررسی کردن و قشنگ توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مراقبت با داری و زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مراقبت بارداری عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷خیلی ماهن خوش اخلاقن بااصالت
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳واقعا دکتر خوب وخوش برخوردی بودن.بهتر از همه اینکه قشنگ به صحبت های بیمار گوش میکنن.و خیلی قشنگ راهنمایی میکنن.من عفوت مکرر واژن داشتم هر شهری دکر رفتم نتیجه نگرفتم.ایشون خیلی عالی تجویز کردن برام
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰سلام دکتر با حوصله و به علم روز آشنا و راحت با بیمار ارتباط می گیرند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیارعالی، ممنون بابت زحماتشون
۱۴۰۲/۰۲/۲۲دکتر بسیارعالی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بسیار خوش برخورد بسیار متین و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خونریزی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بدنبود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱ببببببب
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بسیار با اخلاق هستن و با صبر به صحبتهای بیمار گوش میدن فعلا درپروسه اقدام به بارداری هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار خوش برخورد و واقعا به من کمک کردن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار صبور و با اخلاق و حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خیلی خوبه روحیه به
۱۴۰۳/۰۸/۲۷جراحی خانمم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶صبور و پرحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۴چکاپ باردارز
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۶بسیاااااار با اخلاق.در مورد بیماری و مراحل درمان کامل توضیح دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷مشکل عفونت داشتم. دارو گرفتم تست پاپ اسمیر دادم. و نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بارداری
۱۴۰۲/۰۶/۱۹بارداری کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۶یک جلسه پیششون رفتم تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹کل دوران بارداری تحت نظر ایشون بودم خیلی خوب به حرفام گوش میدادن و سوالامو جواب میدادن و کاملا وقت میذارن برای بیمار برای زایمانم هم خوب بودن راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی ع
۱۴۰۴/۰۴/۲۷برای بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فوق العاده با احترام وکاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای بارداری اومدم،اخلاقشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی مهربون و دلسوز و دانایی بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰من مشکل آندومتریوز داشتم بعد از دوماه استفاده از داروهای خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۱/۱۳عقب افتادگی پریود تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲جراحی داشتم وبهبود حاصل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عفونت داخلی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶من لکه بینی طولانی مدتی داشتم برای پیگیری اومدم خدمت خانم دکتر فعلا تحت آزمایش هستم اما از پیگیری و دقت خانم دکتر رضایت داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من برای فیبروم رحم به ایشون مراجعه کردم.علائمم کاملا برطرف شد.بسیار با تجربه بودند.ایشون رو معرفی میکنم به دوستان
۱۴۰۲/۰۲/۱۴بسیار عالی و حاذق هستند، بیماری بنده رو بسیار خوب تشخیص دادند و بخوبی درمان شد. از زحماتشون بسیار متشکرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۳ویزیت اولیه و انجام چکاپ
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عاااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بنده ضخامت اندومتر دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲با سلام من بعد lul سرفه دارم علایم سرماخوردگی ندارم ولی هی سرفه میکنممم از عوارض اون میتونه باشه؟
۱۴۰۵/۰۲/۰۸خیلی زود متوجه بیماری من شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای زایمان بود و خیلی ایشان خوب و با دقت و با حوصله هستند و به حرف های بیماران گوش میدهند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی با آرام
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بله خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱چکاپ شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵کیست داشتم با تجویز دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سعی کنید اول وقت ویزیت شوید
۱۴۰۴/۰۶/۰۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر صبور و کار بلدی هستند و من خیلی ازشون راضی بودم تشخیص و داروها هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بیماری خیلی سخت داشتم وبا کمک خانم دکتر چند ماهه خیلی خیلی خوب هستم ایشون بهترینه
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دچار تبخال تانسلی شدم. خانم دکتر تشخیص دادند و درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی مهربون و صبور
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دلسوز و متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۲۹کاملا با حوصله و توجه کارشون رو انجام میدن.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی دکتر خوب و باشخصیت
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فوق العاده صبور کاربلد مهربان و به فکر هستند و اگه تجربه بدی از دکترهای زنان دارید که فقط استرس میدن اینجا میتونید یه ورژن کاملا متفاوت را تجربه کنید
۱۴۰۵/۰۳/۱۹برای چکاب رفتم دکتر بسیار با اخلاق ومهربان و کاربلد هستن بسیاررسیدگی میکنن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۳۰تخلاقشون خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰از همه نظر عالی و فوق العاده هستن آرامشی که به بیمار میدن و تشخیص عالیشون و حس راحتی که به مریض منتقل میکنن و حتی زمان زیادی که برای هر مریض میذارن همش ارزشمنده ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵هنوز جواب نبردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب بودن و تو کارشون مهارت دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خیلی با سواد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۲فعلا نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای بیمار وقت میذارن. رفتارشون قضاوتگرانه نیست. بیمار ها رو تک تک ویزیت میکنن و به حریم بیمار احترام میذارن.مطب مجهزی دارن و کارهای تخصصی مثل سونوگرافی یا نمونه گیری رو خودشون انجام میدن. منشی شون بسیار محترم و صبور هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲متخصص بسیار ماهری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالیه برای دوران بارداری پیش ایشون میرم وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۵فعلا تحت درمانم ولی خ
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بد نیس
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خیلی مهربان ودلسوز وکاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۰۸عفونت خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶زایمان خیلی حالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۲سلام دکتر خوبی هستن پریود نامنظم داشتم نزد ایشون خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵زایمان ،
۱۴۰۳/۰۲/۱۳تازه شروع کردم ولی خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام بله خانم دکتر خیلی عالی هستند .خیلی خوب به صحبت بیماران گوش میدهند.من از ایشون کاملا راضی بودم .عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار دکتر خوش اخلاق وبا تجربه وکار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی بودند.برخورد بسیار دوستانه و خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴برای بهم ریختگی پریود مراجعه کردم و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بسیار مهربان،با حوصله و دوست داشتنی،مراجعه کردم بهم گفتن کیست دارم با دارو رفع شد،و برای مراقبتهای بیشتر ب عنوان دکترم انتخابشون کردم برای تحت نظر بودن پیششون.و البته بهترین مشاور
۱۴۰۴/۱۱/۱۵تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۳ازمایش پاپ اسمیر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵من از برخورد ایشون و تشخیص راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خوش اخلاق و خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹