سلام مشکل دیسک داشتم تحت نظرش بودم خدا رو شکر خوبم.ممنونم از آقا دکتر
بسیار عالی
گردنمو عمل کردن برام حدودا 12سال پیش پلاتین گذاشتن برام ک شکر خدا اصلا بعداز عمل اذیتی ندارم
خوب بود
پارگی دیسک
دیسک کمر داشتم تشخیص دکتر دقیق بود و با دارو نیاز به عمل نبود. ممنونم دکتر
پارگی دیسک کمر جراحی توسط دکتر فرشید بیاتی
مشکل من دیسک کمر است که حدود ۲۰ سال است من دکتر را میشناسم وبسیار دکتر خوبی است خداوند بهش خیر بده
دیسک کمر داشتم خیلی کمکم کرد بدون عمل بلندشم
من بیمارش نیستم ولی ازقبل میشناسمش
من دست ایشان رامیبوسم ازشان خیلی راضی هستم
دکتر خوبی است
بهترین دکتر
دیسک کمر داشتم که منجر به بهبودی شد
سلام بامعرفی یکی ازدوستان خواهرم بردم وایشان عمل کرد وشکرخدا عملش خوب بوده وبنده حدود15نفر بعدازعمل خواهرم دکتربیاتی را معرفی کردم وهمه راضی بودند
خیلی خوب
بهترین دک
دکتر خوبی هستند
دیسک و جراحی
مشکل درناحیه گردن وکمرداشتم با تجویز ایشان درحال حاضر مشکلی ندارم
دیسک کمر.با دارو بهبود گردیده
دردبعدازعمل دیسک کمرشدیددارم
بسیار دکتر خوبی است
کمردرد داشت باداروخوب شد باز بدترشد باید برم پیشش
کمر درد،، و تسخیص عالی بود
حالم خیلی خوب شد
میگن دکتر خو
واقعا دکتر فوق العاده ماهری هستند
کمر درد
پزشک ماهر
سلام بنده پیس جناب دکتر عمل دیسک کمر انجام دادم خیلی از کار ایشان راضی هستم امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشند
بنده پیش ایشون عمل جراحی دیسک کمر انجام دادم خدارو شکر عمل ام موفقیت آمیزبود ودستشون درد نکنه
همه چیز خوب بود
بسیار عالیست
عالی بود برای دب
کمردردداشتم ونتیجه هم عالی بود
کارشون درسته
دکتر خیلی خوبی است
بسیار دلسوز و حاذق
کمردرد داشتم ولی الان مشکل تنگی کانال دارم
جراحی گردن سلامتی خودمو بعد از خدا از ایشون دارم
ایشون فوقالعاده س کارش خیلی خوبه و فقط با قرص من دیسک کمرم خوب شد
مادرم را عمل مغز وهنوز نتیجه ای نگرفتم
بله بسیار خوب است
دیسک کمر
کارشون عالی
عصب سیاتیک داشتم وباتجویزوتشخیص دکتربهبودیافتم.بعدازچندسال براثر دیسک ضربه 5و6دیسک کمر سیاتیکم شروع شده
مراجعه افرادهمشهری و رضایت از وی
سلام خیلی همدخوب
کارشخیلیخوبه
دیسک کمر داشتم با تشخیص وراهنمایی دکتر الحمدالله بدون نیاز به جراحی الان مشکلی ندارم
سلام به نظر من آقای دکتر بیاتی بهترین جراح کشور هستنددرسال1388یشان پدر من را عمل کردند و اکنون پدر من سالم و سلامت هستند
سردرد شدید
دیسک کمر و خیلی بهترشدم
معجزه کرده
عالی پنجه طلا دیسک کمرعمل جراحی
بسیار دکتر کاربلد و سابقه داری هستند
بسیارعالی
خوبه عالی
گردن درد نتیجه عالب
عدم رضایت
کمردرد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سلام مشکل دیسک داشتم تحت نظرش بودم خدا رو شکر خوبم.ممنونم از آقا دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۱گردنمو عمل کردن برام حدودا 12سال پیش پلاتین گذاشتن برام ک شکر خدا اصلا بعداز عمل اذیتی ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷پارگی دیسک
۱۳۹۸/۰۴/۱۰دیسک کمر داشتم تشخیص دکتر دقیق بود و با دارو نیاز به عمل نبود. ممنونم دکتر
۱۳۹۸/۱۰/۱۵پارگی دیسک کمر جراحی توسط دکتر فرشید بیاتی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۲مشکل من دیسک کمر است که حدود ۲۰ سال است من دکتر را میشناسم وبسیار دکتر خوبی است خداوند بهش خیر بده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دیسک کمر داشتم خیلی کمکم کرد بدون عمل بلندشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲من بیمارش نیستم ولی ازقبل میشناسمش
۱۳۹۷/۱۱/۲۹من دست ایشان رامیبوسم ازشان خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دیسک کمر داشتم که منجر به بهبودی شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۷سلام بامعرفی یکی ازدوستان خواهرم بردم وایشان عمل کرد وشکرخدا عملش خوب بوده وبنده حدود15نفر بعدازعمل خواهرم دکتربیاتی را معرفی کردم وهمه راضی بودند
۱۳۹۷/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۱بهترین دک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دیسک و جراحی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰مشکل درناحیه گردن وکمرداشتم با تجویز ایشان درحال حاضر مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱دیسک کمر.با دارو بهبود گردیده
۱۳۹۷/۱۱/۲۵دردبعدازعمل دیسک کمرشدیددارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۵/۱۸کمردرد داشت باداروخوب شد باز بدترشد باید برم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱کمر درد،، و تسخیص عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷حالم خیلی خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۶میگن دکتر خو
۱۳۹۹/۰۲/۲۷واقعا دکتر فوق العاده ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۲کمر درد
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پزشک ماهر
۱۴۰۰/۰۳/۲۸سلام بنده پیس جناب دکتر عمل دیسک کمر انجام دادم خیلی از کار ایشان راضی هستم امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشند
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بنده پیش ایشون عمل جراحی دیسک کمر انجام دادم خدارو شکر عمل ام موفقیت آمیزبود ودستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵همه چیز خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی بود برای دب
۱۳۹۷/۰۹/۲۰کمردردداشتم ونتیجه هم عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۷کارشون درسته
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۷/۰۴/۳۰بسیار دلسوز و حاذق
۱۳۹۸/۰۸/۱۹کمردرد داشتم ولی الان مشکل تنگی کانال دارم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱جراحی گردن سلامتی خودمو بعد از خدا از ایشون دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ایشون فوقالعاده س کارش خیلی خوبه و فقط با قرص من دیسک کمرم خوب شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۸مادرم را عمل مغز وهنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۷/۱۱/۱۸بله بسیار خوب است
۱۳۹۷/۱۲/۰۳دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۱/۰۶کارشون عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۸عصب سیاتیک داشتم وباتجویزوتشخیص دکتربهبودیافتم.بعدازچندسال براثر دیسک ضربه 5و6دیسک کمر سیاتیکم شروع شده
۱۳۹۹/۰۸/۱۳مراجعه افرادهمشهری و رضایت از وی
۱۳۹۸/۰۱/۲۴سلام خیلی همدخوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲کارشخیلیخوبه
۱۳۹۷/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دیسک کمر داشتم با تشخیص وراهنمایی دکتر الحمدالله بدون نیاز به جراحی الان مشکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سلام به نظر من آقای دکتر بیاتی بهترین جراح کشور هستنددرسال1388یشان پدر من را عمل کردند و اکنون پدر من سالم و سلامت هستند
۱۳۹۷/۰۴/۱۵سردرد شدید
۱۴۰۳/۰۹/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دیسک کمر و خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹معجزه کرده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی پنجه طلا دیسک کمرعمل جراحی
۱۳۹۸/۰۸/۲۰بسیار دکتر کاربلد و سابقه داری هستند
۱۳۹۸/۱۲/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خوبه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹گردن درد نتیجه عالب
۱۳۹۷/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸کمردرد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳